SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Daarom vraag ik ook of t kan, zodat er geen gevolgen aan zittenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En je weet wat de gevolgen zijn als je nog een keertje belt
Nee dus, 't kan om twee redenen niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Daarom vraag ik ook of t kan, zodat er geen gevolgen aan zitten
hij pakt je! hij pakt je, kijk uit!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En je weet wat de gevolgen zijn als je nog een keertje belt
Maar jij waa toch 32 ofzo, waarom zit je dan nog op school?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Al op school.
Avondopleiding van vier tot acht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Huh. Ik heb wel meerdere keren aangegeven dat ik 32 ben, maar geloofde jij dat serieus?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:46 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar jij waa toch 32 ofzo, waarom zit je dan nog op school?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Zonde.. Meneer Sos heeft een boete.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door bobbernaut op 30-10-2012 17:59:35 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Owh snorriequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Huh. Ik heb wel meerdere keren aangegeven dat ik 32 ben, maar geloofde jij dat serieus?
Ben gewoon maar 25 hoor...
hoe weet jij nou weer hoogland?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Zonde.. Meneer Hoogland heeft een boete.
Oudjequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Huh. Ik heb wel meerdere keren aangegeven dat ik 32 ben, maar geloofde jij dat serieus?
Ben gewoon maar 25 hoor...
Jep, ik weet nu ook de hele naam van sosjequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:32 schreef Ame_thyst het volgende:
algemeen bekend
je staat in de bobber spreadsheet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |