Mschol postte vanochtend een goedkopere optiequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:54 schreef TJV het volgende:
Kan voor 50 euro Windows 8 pro krijgen, doen?
Maar ik deel t niet?quote:
Je had Mau's foto toch hier in het topic gepostquote:
boete?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:38 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik had ruim 33 keer guns of icarus kunnen kopen.
Ooowh dat hahahahahahahaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:12 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je had Mau's foto toch hier in het topic gepostSowieso ben je gek als je gaat webcammen op tiny chat natuurlijk.
40 kmh te hardquote:
Ja dat wel, toch heb ik hem gezienquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ooowh dat hahahahahahaha
Leuke babyface
Maar die edit ik ook weer binnen een minuut
had jij niet tot 8 uur school?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sta nu bij de jumbo op mijn broertje te wachten, verkeerde pinpas mee
Twaalf? Vijftien?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:21 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik fiets wel ff langs om te lachen. Paar km maar.
ga dan met haar chatten i.p.v. met onsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Laatste uur uitval.
Geen straf verder, het kassameidje is een schatje
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:24 schreef Mender het volgende:
[..]
ga dan met haar chatten i.p.v. met ons
Zoiets.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Twaalf? Vijftien?
Ik heb haar gewoon tijdens het werk gepaald hoor?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:25 schreef Timwonnacott het volgende:
Mag niet Mend0r. Je moet als kassameidje je bezig houden met je huidige klant.
Ik geloof je meteen, als een echte heer heb je haar natuurlijk ook zover gekregen te betalen voor jouw boodschappen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb haar gewoon tijdens het werk gepaald hoor?
Dat dacht ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:47 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen, als een echte heer heb je haar natuurlijk ook zover gekregen te betalen voor jouw boodschappen.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:40 schreef MineraalWater het volgende:
Rockstar gaat weer eens eerst Xbox en PS3 versie uitbrengen van GTA V
Dat doen ze altijd. Daarom weet je ook gewoon dat het een port is. Net als AC3, die komt voor de PC ook pas over een maandje uit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:40 schreef MineraalWater het volgende:
Rockstar gaat weer eens eerst Xbox en PS3 versie uitbrengen van GTA V
Ja man ik was echt effe fucking boos en toen dacht ik.. Ow wacht doen ze al sinds Vice Cityquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:42 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd. Daarom weet je ook gewoon dat het een port is. Net als AC3, die komt voor de PC ook pas over een maandje uit.
Dit ja. Zo lachen dat Skyrim het niet kon op de ps3 en ze daar nu ook de DLC's niet van krijgenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:43 schreef MineraalWater het volgende:
Consoles moeten gewoon oprotten IMO.
Nee dat is waar, maar aan de andere kant hindert dat ook enorm de vooruitgang, omdat alles wel nog steeds moet voldoen aan de, nu enorm gedateerde, consoles. En daarnaast heeft de PC natuurlijk ook andere functies naast een gamingplatform.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:51 schreef TJV het volgende:
Tsja, probleem met computers is dat je 1000 euro kwijt bent en een PS3 heb je voor 250. Tijdens een avondje fifa boeien de graphics ook niet dus is de keuze snel gemaakt.
hoezo, Voor 600 heb je al zeker een degelijke PCquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:51 schreef TJV het volgende:
Tsja, probleem met computers is dat je 1000 euro kwijt bent en een PS3 heb je voor 250. Tijdens een avondje fifa boeien de graphics ook niet dus is de keuze snel gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrij veel op elkaar lijkende afbeeldingen, kwaliteit is niet je-van-het maar ik heb geen idee hoe ik met de telefoon scherpere foto's maak (als dat al mogelijk is).
Die witte streep lijkt imho een beetje op een botje, wat de "bubbeltjes" zijn weet ik niet maar het lijkt op één of ander weefsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |