SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.lambentstew.com/webblog/miniproject/steamanalysisquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:04 schreef Mordecai het volgende:
wat was die site voor dat steam gedoe?
Ik zag het!!!!! Net gemistquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:38 schreef Mordecai het volgende:
JA IK ZIT IN HET FILMPJE VAN CYNICALBRIT
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Loon, hier zijn de pics van het steentje die ik nog zou uploaden.Hmmja daar is de foto te onduidelijk voor om het goed te kunnen zien. Daar is zicht zelf vaak ook niet goed genoeg voor, moet het eigenlijk ook kunnen voelen. Textuur overgang en alles. Denk echter niet dat het weefsel is, dat wordt echt niet bewaard in steen. Die witte streep lijkt ook gewoon onderdeel van de steen zelf te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrij veel op elkaar lijkende afbeeldingen, kwaliteit is niet je-van-het maar ik heb geen idee hoe ik met de telefoon scherpere foto's maak (als dat al mogelijk is).
Die witte streep lijkt imho een beetje op een botje, wat de "bubbeltjes" zijn weet ik niet maar het lijkt op één of ander weefsel.
Maar echt duidelijk kan je dat niet zeggen op basis van foto's. Denk echter niet dat het iets organisch was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons huis had wel af kunnen fikken gek.
Dus uit angst dat we gingen lachen heb je het geedit?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:18 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ok die zin klopte niet wat ik had
Ik zei:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:19 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dus uit angst dat we gingen lachen heb je het geedit?
Ja je hebt het niet kan ik zien..
Ja ik las het, vandaar mijn comment over angst en dat je het niet zou hebben.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:20 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik zei:
Ik heb angst dus daarom bijt ik mijn nagels.
JA HARHAR GOED GELESEN xD WAS OK DUH GARP !quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja ik las het, vandaar mijn comment over angst en dat je het niet zou hebben.
meerdere xbox360 controllers kan gewoon voor sommige games hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:20 schreef bobbernaut het volgende:
Maar met consoles kan je makkelijk met zijn 2en spelen en op computers niet..
Ja online ofc, maar niet naast elkaar, tenzij laptop of game nerd
GOTY jaja goeie artiest is dat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:48 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik zit in de laatste sequence nu.
GODVERDOMME WAT IS DAT SPEL GOED ZEGGOTY 2012!
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:04 schreef Timwonnacott het volgende:
Wat![]()
Disney koopt Lucasfilm; nieuwe Star Wars film komt in 2015
toen die die spongebob stem deedquote:
Ja, maar die zou die nooit maken omdat het te 'saai' zou zijn vergeleken met de vorige delen. Disney wil nu echter elke 2-3 jaar een nieuwe film uitbrengen. Niet zo zeer die 3, of maar 3.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat er drie nieuwe Star Wars films zouden komen was allang bekend
Echt al jaren, dat zat in de originele planning van drie "drieluiken". Het derde drieluik zou zich na deeltjes 4 t/m 6 afspelen.
Vast wel, zouden zichzelf in de voet schieten als ze dat niet deden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En die delen zullen niet meer op DVD uitkomen dus ik zal mijn dvd-tjes van deeltjes 4 t/m 3 moeten vervangen door blue ray
Ja denk het wel, blu ray gaat nog niet zo snel qua vervangen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Films in 2015, DVD in 2016. Denk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |