PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lucio er tussen in?
Post eens, want ik zou van beide opties op CDM niet vrolijk worden.
N00b hebben meer kans op IF's, om ze door te laten gaan(en packs te laten kopen) un FUTquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan er dus niet tegen dat iemand van een forum waar bijna niks over FUT wordt gepost IF Messi in zijn season ticket pack krijgtMaar ja, daar is niet veel aan te doen verder.
Hoe weet EA nou wie de n00bs zijn?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:38 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
N00b hebben meer kans op IF's, om ze door te laten gaan(en packs te laten kopen) un FUT
Hernanes komt dan volgens mij een linkje te kort, zou je Robinho op links moeten neerzetten.. of Oscar op CAM ofzo (en Javi Garcia dan CDM ipv Xabi Alonso).quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:27 schreef KrAlex het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets, of met Hernanes op CDM en dan LM Neymar ofzo.
Lijkt het wel op inderdaadquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:38 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
N00b hebben meer kans op IF's, om ze door te laten gaan(en packs te laten kopen) un FUT
Aantal gespeelde matchen/nieuw aangemaakte teamsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoe weet EA nou wie de n00bs zijn?
Ik had Robinho, Barzagli, Akinfeev en Lee (Japanse silver ST) qua 5k+ kaarten, maar heb niet of nauwelijks verlies geleden (als ik de contracten die ik gehouden heb meereken).quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had gisteren nog 5 Jumbos geopend en ik had niet eens hele slechte spelers. Ik had o.a. Abate, Agger, Pedro, van der Vaart en nog wat redelijke spelers maar het leverde uiteraard geen winst op.
Is Lee zo duur op de PS3 dan? Op de Xbox is hij best wel goedkoop (ook doordat hij 2* heeftquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had Robinho, Barzagli, Akinfeev en Lee (Japanse silver ST) qua 5k+ kaarten, maar heb niet of nauwelijks verlies geleden (als ik de contracten die ik gehouden heb meereken).
Vorig jaar zijn ze vanaf december het hele jaar door in de store geweestquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is Lee zo duur op de PS3 dan? Op de Xbox is hij best wel goedkoop (ook doordat hij 2* heeft) Toch denk ik nog steeds dat de Jumbos het niet waard zijn en ik hoop dat ze ze dit jaar niet zo vaak uit gaan brengen.
Ik heb Lee voor 5.3k verkocht, 4-3-1-2 geloof ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is Lee zo duur op de PS3 dan? Op de Xbox is hij best wel goedkoop (ook doordat hij 2* heeft) Toch denk ik nog steeds dat de Jumbos het niet waard zijn en ik hoop dat ze ze dit jaar niet zo vaak uit gaan brengen.
Op PS3 staan ze er massaal op voor 150.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dankzij Japes zijn die Yeovil Town kits nu ineens duurIk zette ze er eigenlijk altijd op voor 200 maar ze verkochten altijd heel snel.
Ik zette er net 1 op voor 950c BIN maar dat was nog te weinigquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Op PS3 staan ze er massaal op voor 150.
edit. ik bied 150 op drie shirts en gelijk overboden![]()
In de eerste vijf minuten?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
wtf weer 0 punten omdat de tegenstander disconnect terwijl het nog gelijk staat. is nu 4x gebeurd
Nee altijd midden in de wedstrijd maar als het 0-0 staat of je staat achter dan krijg je helemaal geen punten. Wel iets van 200 coinsquote:
In de Serie A wordt gewoon heel anders gespeeld dan bv in Spanje. Engeland zou eigenlijk wel meer allrounders moeten hebbenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:09 schreef DutchSL het volgende:
Opvallend, ik zoek een goede partner voor naast Boateng in 4-4-2.
Er zijn blijkbaar in dit spel maar vijf middenvelders die pace, shooting, passing en defending allen boven de 75 hebben. Allemaal spelen ze in de Serie A
Vidal, Marchisio, Nocerino, Guarin en Boateng zelf.
Als we de shooting eis verlagen naar 70 dan komen er vier spelers bij, waarvan twee uit de Serie A (Asamoah, Nainggolan). Yaya Toure en Denisov blijven over om een hybridje van te maken. Alle Serie A spelers zijn sneller dan Toure/Denisov behalve Guarin.
Overpowered much?
Jumbo's?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had gisteren nog 5 Jumbos geopend en ik had niet eens hele slechte spelers. Ik had o.a. Abate, Agger, Pedro, van der Vaart en nog wat redelijke spelers maar het leverde uiteraard geen winst op.
Het heeft imo meer te maken met de mensen die verantwoordelijk zijn voor de stats in de betreffende competities dan met realisme.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
In de Serie A wordt gewoon heel anders gespeeld dan bv in Spanje. Engeland zou eigenlijk wel meer allrounders moeten hebben
Ja, gisteren waren er gold Jumbos van 15k uit met 24 kaarten waarvan 7 rares. Je kon er max. 5 kopen, maar dit levert meestal geen winst op (zoals eigenlijk alle gold packs)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jumbo's?
Ik kan hooguit gouden pakketten kopen.
Hmm dit was alleen gisteren ofzo? Want ik heb vanochtend nog in de shop gekeken, maar stond niks bijzonders.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, gisteren waren er gold Jumbos van 15k uit met 24 kaarten waarvan 7 rares. Je kon er max. 5 kopen, maar dit levert meestal geen winst op (zoals eigenlijk alle gold packs)
Nee maar je zit wel aan die Chermiti vastquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:15 schreef Lindgren. het volgende:
Een hybrid met Chikhaoui is trouwens helemaal niet zo lastig.![]()
Zoiets bijvoorbeeld http://www.futhead.com/fifa/squads/690041/#squad-player
Na m'n tentamens maar eens wat leuks knutselen.
Ja, ik weet niet meer hoe laat maar het was maar voor een uur (dat noemen ze dan happy hour maar er was geen grotere kans op een IF)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hmm dit was alleen gisteren ofzo? Want ik heb vanochtend nog in de shop gekeken, maar stond niks bijzonders.
Ach, je had het slechter kunnen treffen. Chermiti z'n stats zien er niet eens zo slecht uit. 4* skills zelfs.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee maar je zit wel aan die Chermiti vastToch jammer, als je bijvoorbeeld een hybrid met Quintero wilt zit je weer aan Arizala of een andere gek vast
Seasons is zo bugged als het maar kan. Je hebt geluk als je meer dan 1 match kan spelen zonder dat je je console opnieuw moet opstarten.quote:
Jep, in arena voor de match, overal loopt hij vastquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Seasons is zo bugged als het maar kan. Je hebt geluk als je meer dan 1 match kan spelen zonder dat je je console opnieuw moet opstarten.
Best schandalig voor zo'n grote franchise als Fifa.
Gerrard neemt trouwens echt perfecte corners. En heb nu 5x op rij dat mijn tegenstanders disconnecten. Zelfs toen ik met 4-0 achterstond werd er gedisconnect
Lol, wtfquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat ging wel makkelijk.
[ afbeelding ]
Ik kon nog wel meer ervoor krijgen denk ik
Er staan er zoveel op voor 200cquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat ging wel makkelijk.
[ afbeelding ]
Die heb ik ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat ging wel makkelijk.
[ afbeelding ]
De enige twee supporters van dat team die tegen elkaar op aan het bieden waren ofzo?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat ging wel makkelijk.
[ afbeelding ]
Dit is op de Xbox, omdat Japes het in 1 van zijn video's erover had en omdat hij 1 kocht voor 200c BIN wil iedereen die kit nu hebbenquote:
Gister verkocht voor 950quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat ging wel makkelijk.
[ afbeelding ]
Je bent het kwijtgeraakt hoe weet je dan dat het gejat is?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:25 schreef Tauchmeister het volgende:
Schrift in de trein laten liggen, zelfs dat soort shit wordt gejat
Omdat het er een uur later niet meer lag en de conducteur ook niets zag.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je bent het kwijtgeraakt hoe weet je dan dat het gejat is?
Omdat het er anders toch nog lagquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je bent het kwijtgeraakt hoe weet je dan dat het gejat is?
Mexes is te doen tochquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:31 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
En toen liep ik vast
Ik kan onder Boateng alleen maar een Milan of Ghana CB plakken, die van MIlan zijn allemaal slecht en Vorsah is wel goed maar die valt weer aan niks anders te linken.
Ik had hem eerder in een pack en toen verkocht ik hem voor 950 maar dat was veel te weinig. Toen kreeg ik hem nog een keer in een pack en toen verkocht hij dus voor 3.9kquote:
Ik haat Mexes al jaren en hij is ook erg slecht. Tenminste in Fifa 12. Toen zette ik h2h met Milan gewoon Taiwo CB op zijn plekquote:
Wiens club is BayerNeverLosen ? Die van Japes toch , die debiel pricefixed ze zelf kennelijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had hem eerder in een pack en toen verkocht ik hem voor 950 maar dat was veel te weinig. Toen kreeg ik hem nog een keer in een pack en toen verkocht hij dus voor 3.9k
Wel slimquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wiens club is BayerNeverLosen ? Die van Japes toch , die debiel pricefixed ze zelf kennelijk
Gold, en kost geen drol maar is zo goedquote:
Jaquote:
Die naam ben ik op de PS3 al een keer of 10 tegen gekomenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wiens club is BayerNeverLosen ? Die van Japes toch , die debiel pricefixed ze zelf kennelijk
Nee, dat is niet die van Japes of het moet zijn andere account zijn waar hij geen video's van plaatst.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Japes' naam is Dirty Talkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ziet er wel interessant uit. Doen ze dat aan de UvT ook?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:27 schreef ThadCastle het volgende:
Iemand hier ooit mee gedaan aan een Markstrat Game?
Ja begint vandaag, maar heb totaal geen zin om me erin te verdiepen. Ik moet eraan meedoen om het vak te halenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:50 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ziet er wel interessant uit. Doen ze dat aan de UvT ook?
Nog steeds die sportschoenen-case?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja begint vandaag, maar heb totaal geen zin om me erin te verdiepen. Ik moet eraan meedoen om het vak te halen
Ok, ik heb er geen ervaring mee. Voor welk vak is het?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja begint vandaag, maar heb totaal geen zin om me erin te verdiepen. Ik moet eraan meedoen om het vak te halen
Dat vak heb ik destijds ook gekozen. Maar volgens mij moesten wij toen een businessplan schrijven voor een beginnend ondernemer. En die simulatie-game moest we voor een ander vak doen: zoveel mogelijk winst maken met het fabriceren en verkopen van sportschoenen. Weet nog wel dat onze groep de meeste winst had, maar we hadden met zijn allen geen idee hoe dat nu kwam...schrijf daar maar eens een verslag overquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:54 schreef ThadCastle het volgende:
Nee geen sportschoenen haha. Voor Innovation, Organization & Entrepreneurship. Keuzevak
Ik zie op Futhead alleen maar mensen zeiken dat de rating van Lampard schandalig laag is, net als zijn pace. Tiote daarentegen wordt bewierookt. Ik heb niet met beiden gespeeld, maar afgaande op wat daar staat, zou ik me het geld besparen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
Twijfel nog of ik Tiote moet verkopen voor Lampard
Zou dan uitkomen op:
Cisse-Ba
Guiterrez-Gerrard-Lampard- Sturridge
Baines-Kabul-Koscielny-Sagna
Julio Cesar
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hehe eindelijk
Aguero in gold pack
41212 ook nogquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hehe eindelijk
Aguero in gold pack
Nice!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hehe eindelijk
Aguero in gold pack
Weet niet, kan er wel een team mee bouwen maar ik speel liever geen 41212 en dan vind ik het zondequote:
#thoughlife #oneerlijk#strquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom heb je soms van die wedstrijden waar je spelers niet een normale bal kunnen spelen of aannemen. Dan zijn die wedstrijden toch helemaal niet eerlijk? Ba met zijn 89 str verliest duels met nasri dat kan toch nooit
4-1-2-1-2 is best een leuke opstelling deze fifa vind ik. Maar ik zou hem denk ik ook verkopen, je kunt hem altijd later goedkoper in een kut formatie terugkopen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Weet niet, kan er wel een team mee bouwen maar ik speel liever geen 41212 en dan vind ik het zonde
Ja, denk dat ik dat doe. Nu de winst pakken, hoef nu toch geen duur team te bouwen want heb al 3 gold teams die fijn spelen, dus dan koop ik hem na de echte crash wel weer terug voor de helftquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
4-1-2-1-2 is best een leuke opstelling deze fifa vind ik. Maar ik zou hem denk ik ook verkopen, je kunt hem altijd later goedkoper in een kut formatie terugkopen.
Ja precies.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik dat doe. Nu de winst pakken, hoef nu toch geen duur team te bouwen want heb al 3 gold teams die fijn spelen, dus dan koop ik hem na de echte crash wel weer terug voor de helft
Bram mag Eva niet meer ballen hèquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja precies.
Bram Moszkowicz heeft echt een kutdag vandaag zeg
Welke league?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:11 schreef MartijnTor het volgende:
2e team van spelers met een discardwaarde team aan het maken
Brammetje mag ook zijn beroep niet meer uitoefenen als het even tegenzitquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bram mag Eva niet meer ballen hè
Dan gaat ie toch lekker rentenieren. Ongeacht of die ene boete krijgt of niet, die kerel is al lang binnenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Brammetje mag ook zijn beroep niet meer uitoefenen als het even tegenzit
En terechtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja precies.
Bram Moszkowicz heeft echt een kutdag vandaag zeg
Ik denk dat dat nog niet eens het grootste probleem is. Bram heeft Eva al meerdere keren gebald, en dat kun jij dan weer niet zeggenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bram mag Eva niet meer ballen hè
Zelfde gebeurt bij die Wallyson. Bij Cruzeiro heb je ook een andere Braziliaanse spits (Anselmo ofzo), zelfde overall rating. Er zijn zelfs mensen die er training cards op gooien, zodat de pace ook overeenkomt. En dan maar hopen dat er iemand even niet op zit te lettenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Al die mensen die Tevez voor iets onder de prijs van Aguero zetten zodat ze hopen dat iemand per ongeluk die koopt in alle haast
Je voelt je wel knap lullig als je erin traptquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zelfde gebeurt bij die Wallyson. Bij Cruzeiro heb je ook een andere Braziliaanse spits (Anselmo ofzo), zelfde overall rating. Er zijn zelfs mensen die er training cards op gooien, zodat de pace ook overeenkomt. En dan maar hopen dat er iemand even niet op zit te letten
Of er pas achter komen op het moment dat je met hem speelt, en het maar niet lukt om 5* skills moves te doenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je voelt je wel knap lullig als je erin trapt
Vorig jaar nog Mascherano's vermomd als Messiquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zelfde gebeurt bij die Wallyson. Bij Cruzeiro heb je ook een andere Braziliaanse spits (Anselmo ofzo), zelfde overall rating. Er zijn zelfs mensen die er training cards op gooien, zodat de pace ook overeenkomt. En dan maar hopen dat er iemand even niet op zit te letten
Nog steeds door die cash betaling?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Brammetje mag ook zijn beroep niet meer uitoefenen als het even tegenzit
Onder andere, google het anders maar even!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog steeds door die cash betaling?
Is goedquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:29 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Dan neem ik wel ff 100k af bij Bombmann voor 13eu, meer heb ik toch niet nodig.
Zoiets zou ik niet eens durven te zeggen, whehe.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is goed
kreeg gisteren een bod van 20 euro voor 200k
Wat is daar speciaal aan dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Nog steeds verkoopt de kit redelijk goedDeze had ik voor 200c BIN.
Mackay-stevenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:32 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 2 spelers en dan is dit project klaarEffe wachten tot alle formatie kaarten verkocht zijn
Ik neem aan dat Izaguirre de LB wordt maar wie wordt de ST?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:32 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 2 spelers en dan is dit project klaarEffe wachten tot alle formatie kaarten verkocht zijn
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Izaguirre de LB wordt maar wie wordt de ST?
No goodquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:38 schreef Rijst het volgende:
Tegenstanders die spelen alsof hun leven er van af hangen.3-0 achter in de eerste heft. in de 2e helft was ik bezig met een comeback. Na de 3-2 zette hij zn lagswitch aan.
Hoezo werkt seasons online niet? Welke console dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zou ik niet terug naar Mediamarkt kunnen gaan met Fifa 13 en mijn geld terug eisen?
Seasons online werkt niet waardoor Fifa 13 een ondeugdelijk product.
FUT vind ik echt saai worden door het veel te hoge tempo waardoor alles om pace gaat.
Als je een voorhoede met
Young-Bent-Sturridge hebt win je alles
Ps3 en 360. Vaak vind je 1 match en na die match moet je console rebooten wil je nog een match spelenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoezo werkt seasons online niet? Welke console dan?
Vreemd, heb ik geen last van hoor...tenminste, t/m afgelopen zondag niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ps3 en 360. Vaak vind je 1 match en na die match moet je console rebooten wil je nog een match spelen
Nog nooit last van gehad en al meer dan 30 potjes seasons gespeeld.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ps3 en 360. Vaak vind je 1 match en na die match moet je console rebooten wil je nog een match spelen
Haha die is vies.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:53 schreef Duuc-nl het volgende:
TV bij buren afgeleverd en die zijn nu niet thuis
Nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
FUT is een vak. Leer het en je bekomt er goed in.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:56 schreef DuTank het volgende:
Ik zie wel weer dat ik dit helemaal verkeerd aan pak
Volgens mij heb ik nog maar een paar munten, dus kan niet op de veiling m'n money maken. Vanavond maar ff flink wat wedstrijden spelen om m'n Chemistry en munten omhoog te krikken
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:53 schreef Duuc-nl het volgende:
TV bij buren afgeleverd en die zijn nu niet thuis
Ik merk hetquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
FUT is een vak. Leer het en je bekomt er goed in.
Ik zou terug gaan, filmen en het hier posten. Heb ik weer wat om te lachenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zou ik niet terug naar Mediamarkt kunnen gaan met Fifa 13 en mijn geld terug eisen?
Seasons online werkt niet waardoor Fifa 13 een ondeugdelijk product.
FUT vind ik echt saai worden door het veel te hoge tempo waardoor alles om pace gaat.
Als je een voorhoede met
Young-Bent-Sturridge hebt win je alles
ik heb dat ook.. met de xbox..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:56 schreef Alovenac het volgende:
"halletje"quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]Zie je de tv in het halletje staan?
Je zou bijna denken dat je een dikke buik, rood haar hebt en de Engelse taal goed beheerst!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:06 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team speelt zo heerlijk he. Fellaini, Cazorla en Tevez oa. nog op het bankie.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:08 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat je een dikke buik, rood haar hebt en de Engelse taal goed beheerst!
Heeft hij ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:08 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat je een dikke buik, rood haar hebt en de Engelse taal goed beheerst!
Ben je gay?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klonk gewoon grappig in m'n hoofd.
IKquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:11 schreef GuRBuH het volgende:
Ik ben FUT miljonair. Wie wil me aanraken? (0,0% bloedgeld trouwens Kent)
Maakt ook niet uit verder hoor, als t lekker speelt waarom niet!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:12 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Fijnste waarmee ik tot nu toe heb gespeeld, en heb er al een aantal versleten.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:11 schreef GuRBuH het volgende:
Ik ben FUT miljonair. Wie wil me aanraken? (0,0% bloedgeld trouwens Kent)
Ik speel sinds een maandje ook op een nieuwe TV. 109CM van LG met 3D op de slaapkamerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:18 schreef Duuc-nl het volgende:
Na 4 x langsgaan is me buurman er eindelijktv binnen
1 meter 9 op je kamerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:19 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik speel sinds een maandje ook op een nieuwe TV. 109CM van LG met 3D op de slaapkamerkeiharde natuurfilms met een brilletje op.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:19 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik speel sinds een maandje ook op een nieuwe TV. 109CM van LG met 3D op de slaapkamerkeiharde natuurfilms met een brilletje op.
Ik heb nu 81, maar ik vind 'm toch wat aan de kleine kant, zeker omdat ik er gauw 3 meter vanaf zit. Vanuit m'n bed FIFA spelen gaat bijna niet, dan zie ik het balletje niet meer.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:20 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
1 meter 9 op je kameris dat niet wat te groot? Ik heb 81
Ik zit ongeveer 3 meter van mijn TV. Dus heb hem tegen de muur staan, en recht tegenover mijn bed gezet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:20 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
1 meter 9 op je kameris dat niet wat te groot? Ik heb 81
Ik moet eerlijk zeggen, ik had hiervoor zo'n TV + Monitor in 1 van LG en die was maar 56cm. Daar vond ik het gamen veel fijner. En dan zat ik er nieteens een meter van af, maar kan ook liggen aan het feit dat ik daar aan gewend was.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb nu 81, maar ik vind 'm toch wat aan de kleine kant, zeker omdat ik er gauw 3 meter vanaf zit. Vanuit m'n bed FIFA spelen gaat bijna niet, dan zie ik het balletje niet meer.
LEKKER TOEFJESquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
Heb de baan gekregen die ik wilde. Financieel een sprong vooruit in crisistijd
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
PARTY!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
Gefeliciteerd! Interne move, of ga je echt elders werken?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
Congratzquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
Kom ik geen rare vlekjes tegen als ik er met een UV lampje langs ga?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:25 schreef pascal08 het volgende:
Iemand een TV kopen? 81cm LCD, ongelofelijk beeldkwaliteit en bijna niet gebruikt. Hij is ongeveer 5 jaar oud en er zit volgens mij nog garantie op, maar dat moet je zelf even uitzoeken als je 'm gekocht hebt. AB en boekjes zitten erbij.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
Dus nu helemaal boven de grens van wanneer je recht zou hebben op zorgtoeslag?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
lekkerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
M'n TV hangt op 1,5 meter hoogte en m'n stoel staat 3 meter van de TV.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:26 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Kom ik geen rare vlekjes tegen als ik er met een UV lampje langs ga?
Dan kan je flink spuiten zegquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
M'n TV hangt op 1,5 meter hoogte en m'n stoel staat 3 meter van de TV.
Gefeliciteerd ouwe pik!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
Van harte!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
Volgens mijn berekening moet ik onder een hoek van 45 graden spuiten met een beginsnelheid van 6,6 m/s om m'n TV te kunnen raken. Ik heb voor het gemak wel de luchtweerstand verwaarloosd, dus ik denk dat ik ongeveer met 8-9 m/s moet vuren.quote:
Kreeg een mailtje gister dat ik hem vandaag ook kan verwachtenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:43 schreef Fuszy het volgende:
Die twist dock binnengekregen. Zometeen even aansluiten.
Nog bedankt voor diegene die de tip naar de mediamarkt website heeft geplaatst!
Was 'ie gratis?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:43 schreef Fuszy het volgende:
Makkie!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Volgens mijn berekening moet ik onder een hoek van 45 graden spuiten met een beginsnelheid van 6,6 m/s om m'n TV te kunnen raken. Ik heb voor het gemak wel de luchtweerstand verwaarloosd, dus ik denk dat ik ongeveer met 8-9 m/s moet vuren.
Nicequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:56 schreef Toefjes het volgende:
Haha super al die felicitaties! Het is een interne functie, dus met alle zekerheden die ik hadnu tandarts. Pas opgelucht als dat voorbij is
quote:
Die heb ik ook nog wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat ging wel makkelijk.
[ afbeelding ]
Oh jammer, heb geen zin om te computeren dus laat maarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij gaat nu alweer voor een stuk minder maar je kan er nog steeds wel 2k voor krijgen
Geen probleemquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:43 schreef Fuszy het volgende:
Was 9 minutenquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:17 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Geen probleem
H
Heb 'm ook binnen. Ziet er goed uit voor die 12 euro
Zijn pa stond achter hem met een telraam, samen kwamen ze tot deze oplossing.quote:
Jouw pa is een feeder.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zijn pa stond achter hem met een telraam, samen kwamen ze tot deze oplossing.
Jouw moeder is inderdaad wel een aangeklede skippybal jaquote:
Dan kan je niet zeggen.quote:
Je hoeft niet te herhalen wat ik zegquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn moeder is inderdaad wel een aangeklede skippybal ja
Ik ook mijn 270kquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
nu nog 250k verkopen en dan ben ik helemaal tevreden
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:27 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ik ook mijn 270k![]()
We are doing the same
Jij zei dus 'mijn moeder is een aangeklede skippybal'?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hoeft niet te herhalen wat ik zeg
zijquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij zij dus 'mijn moeder is een aangeklede skippybal'?
Busted bigtimequote:
Welke?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:26 schreef MartijnTor het volgende:
Kampioen divisie 1 met mijn nieuwe team, komt maar door 1 speler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik reken 13¤ voor 100k op ps3quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Heb al 350k verkocht voor het zachte prijsje van ¤ 15,- 2x een snelle levering. Ik ben tevreden
Oprotten, mijn spieren zijn uitgeput van het niet-zakelijk trainen, dan maak ik dat soort fouten.quote:
wat hebben jouw spieren met jouw hersenen te maken danquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oprotten, mijn spieren zijn uitgeput van het niet-zakelijk trainen, dan maak ik dat soort fouten.
Ik ben geen steven hawkins die met zijn hipster bril typt hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat hebben jouw spieren met jouw hersenen te maken dan
postrepost.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:27 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Há heren! Ik heb al nu 2 weken een probleem met FUT, ik kan wel op FIFA en verbinden met de EA-servers maar als ik dan een wedstrijdje wil doen dan stopt ie of tijdens, of erna en word ik eruit geflikkerd..
Heeft er iemand een fix voor dit probleem? (XBOX)
Alvast bedankt!
Begrijp ik nu goed dat er een markt is in FIFA munten verkopen?quote:
Sorry, ik ben geen computer nerd.quote:
Nee idd je hart heeft helemaal niks met de rest van je lichaam te maken..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Bekende bug waar iedereen last van heeft en waar EA Sports met een oplossing moet komen. Over online seizoen bij Ultimate Team heb je het over toch?quote:
Die heb ik dan ook verkocht, nu heb ik een steen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:34 schreef leoon. het volgende:
[..]
Nee idd je hart heeft helemaal niks met de rest van je lichaam te maken..
ik denk niet dat steefie traint met zijn hart.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:34 schreef leoon. het volgende:
[..]
Nee idd je hart heeft helemaal niks met de rest van je lichaam te maken..
Nee, met mijn zielquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk niet dat steefie traint met zijn hart.
Van sporten -in het algemeen - wordt je hart niet groter van wil je zeggen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk niet dat steefie traint met zijn hart.
Offline precies hetzelfde.. ik kan gewoon niet spelenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bekende bug waar iedereen last van heeft en waar EA Sports met een oplossing moet komen. Over online seizoen bij Ultimate Team heb je het over toch?
Proprioceptieve informatie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee dat wil ik niet zeggen. Ik weet niet waar jij dat vandaan haalt maar goed.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:36 schreef leoon. het volgende:
[..]
Van sporten -in het algemeen - wordt je hart niet groter van wil je zeggen?
Al geupdate?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:36 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Offline precies hetzelfde.. ik kan gewoon niet spelen
Je vroeg wat spieren met je hersenen te maken hadden. Nou als je hart niet werkt, werken je hersenen ook niet. tadaaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee dat wil ik niet zeggen. Ik weet niet waar jij dat vandaan haalt maar goed.
Als ze niet werken moeten ze maar solliciteren, anders worden ze gekort.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:39 schreef leoon. het volgende:
[..]
Je vroeg wat spieren met je hersenen te maken hadden. Nou als je hart niet werkt, werken je hersenen ook niet. tadaa
ja hehe, maar dat is niet wat ik wilde zeggen. Steefie zei immers omdat hij heeft getraind zijn hersens 'moe' zijn, waardoor hij een fout maakte.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:39 schreef leoon. het volgende:
[..]
Je vroeg wat spieren met je hersenen te maken hadden. Nou als je hart niet werkt, werken je hersenen ook niet. tadaa
Dat zij ik niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja hehe, maar dat is niet wat ik wilde zeggen. Steefie zei immers omdat hij heeft getraind zijn hersens 'moe' zijn, waardoor hij een fout maakte.
Nee, ik insinueerde het niet eens.quote:
Hoe bevalt RObinho op LM? Twijfel om hem te proberen ipv Bastos.quote:
Pato slecht vindenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:44 schreef MartijnTor het volgende:
Pato is slecht en er zijn geen alternatieven, kaka omturnen tot spits?
Prima, maar ik cross niet dus speel altijd met rechtspoot op links en rechts een linkspoot. Maar heb nog maar 2 potjes gespeeld ofzoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hoe bevalt RObinho op LM? Twijfel om hem te proberen ipv Bastos.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:44 schreef MartijnTor het volgende:
Pato is slecht en er zijn geen alternatieven, kaka omturnen tot spits?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pato slecht vinden
Kaka spits maken
Ga me niet vertellen dat je pato goed vind deze editie?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pato slecht vinden
Kaka spits maken
Met wel, niet tegen. Dat doet te veel pijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:44 schreef Kamikazie het volgende:
Wie wil een potje fifa tegen mij doen?
Ik vind Pato goed deze editie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:45 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je pato goed vind deze editie?
Okee, gooi die xbox maar aan dan!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met wel, niet tegen. Dat doet te veel pijn.
een braziliaanse spits wellicht?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:48 schreef MartijnTor het volgende:
[ afbeelding ]
Tips om Pato eruit te krijgen maar Ronaldinho 9 chemy te laten houden?
leuke reclame xxquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:48 schreef MartijnTor het volgende:
[ afbeelding ]
ahh oke.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Prima, maar ik cross niet dus speel altijd met rechtspoot op links en rechts een linkspoot. Maar heb nog maar 2 potjes gespeeld ofzo
Kun je de plaatjes ook uploaden naar een site zonder porno reclamesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:48 schreef MartijnTor het volgende:
[ [url=]afbeelding[/url] ]
Het lukt me niet eens om 1tje te verkopen voor 1900quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Nog steeds verkoopt de kit redelijk goedDeze had ik voor 200c BIN.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kun je de plaatjes ook uploaden naar een site zonder porno reclames
Download puushquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:51 schreef MartijnTor het volgende:
[..]heb ik weer die site gebruikt , op welke browser zie je die reclame, GC nergens last van
Firefox en je site is sowieso al kut dat je niet niet kan hotlinken, gebruik imgur.comquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:51 schreef MartijnTor het volgende:
[..]heb ik weer die site gebruikt , op welke browser zie je die reclame, GC nergens last van
4* wf dacht ik. Ik vind crossen echt debiel, ik doe dat alleen als iemand vies defensief speelt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh oke.Niet crossen, wtf
Ik ben nu ook wel van het naar binnen komen ipv vroeger altijd crossen, maar af en toe blijft het erg handig.
10 euriquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ook even al mijn coins verkopen...
[ afbeelding ] Oh ja, ik heb nog maar 100k over. PACKS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |