Je zou bijna denken dat je een dikke buik, rood haar hebt en de Engelse taal goed beheerst!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:06 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team speelt zo heerlijk he. Fellaini, Cazorla en Tevez oa. nog op het bankie.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:08 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat je een dikke buik, rood haar hebt en de Engelse taal goed beheerst!
Heeft hij ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:08 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat je een dikke buik, rood haar hebt en de Engelse taal goed beheerst!
Ben je gay?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klonk gewoon grappig in m'n hoofd.
IKquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:11 schreef GuRBuH het volgende:
Ik ben FUT miljonair. Wie wil me aanraken? (0,0% bloedgeld trouwens Kent)
Maakt ook niet uit verder hoor, als t lekker speelt waarom niet!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:12 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Fijnste waarmee ik tot nu toe heb gespeeld, en heb er al een aantal versleten.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:11 schreef GuRBuH het volgende:
Ik ben FUT miljonair. Wie wil me aanraken? (0,0% bloedgeld trouwens Kent)
Ik speel sinds een maandje ook op een nieuwe TV. 109CM van LG met 3D op de slaapkamerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:18 schreef Duuc-nl het volgende:
Na 4 x langsgaan is me buurman er eindelijktv binnen
1 meter 9 op je kamerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:19 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik speel sinds een maandje ook op een nieuwe TV. 109CM van LG met 3D op de slaapkamerkeiharde natuurfilms met een brilletje op.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:19 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik speel sinds een maandje ook op een nieuwe TV. 109CM van LG met 3D op de slaapkamerkeiharde natuurfilms met een brilletje op.
Ik heb nu 81, maar ik vind 'm toch wat aan de kleine kant, zeker omdat ik er gauw 3 meter vanaf zit. Vanuit m'n bed FIFA spelen gaat bijna niet, dan zie ik het balletje niet meer.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:20 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
1 meter 9 op je kameris dat niet wat te groot? Ik heb 81
Ik zit ongeveer 3 meter van mijn TV. Dus heb hem tegen de muur staan, en recht tegenover mijn bed gezet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:20 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
1 meter 9 op je kameris dat niet wat te groot? Ik heb 81
Ik moet eerlijk zeggen, ik had hiervoor zo'n TV + Monitor in 1 van LG en die was maar 56cm. Daar vond ik het gamen veel fijner. En dan zat ik er nieteens een meter van af, maar kan ook liggen aan het feit dat ik daar aan gewend was.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb nu 81, maar ik vind 'm toch wat aan de kleine kant, zeker omdat ik er gauw 3 meter vanaf zit. Vanuit m'n bed FIFA spelen gaat bijna niet, dan zie ik het balletje niet meer.
LEKKER TOEFJESquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
Heb de baan gekregen die ik wilde. Financieel een sprong vooruit in crisistijd
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
PARTY!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
Gefeliciteerd! Interne move, of ga je echt elders werken?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
Congratzquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
Kom ik geen rare vlekjes tegen als ik er met een UV lampje langs ga?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:25 schreef pascal08 het volgende:
Iemand een TV kopen? 81cm LCD, ongelofelijk beeldkwaliteit en bijna niet gebruikt. Hij is ongeveer 5 jaar oud en er zit volgens mij nog garantie op, maar dat moet je zelf even uitzoeken als je 'm gekocht hebt. AB en boekjes zitten erbij.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
Dus nu helemaal boven de grens van wanneer je recht zou hebben op zorgtoeslag?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
lekkerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
M'n TV hangt op 1,5 meter hoogte en m'n stoel staat 3 meter van de TV.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:26 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Kom ik geen rare vlekjes tegen als ik er met een UV lampje langs ga?
Dan kan je flink spuiten zegquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
M'n TV hangt op 1,5 meter hoogte en m'n stoel staat 3 meter van de TV.
Gefeliciteerd ouwe pik!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
Van harte!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:24 schreef Toefjes het volgende:
Volgens mijn berekening moet ik onder een hoek van 45 graden spuiten met een beginsnelheid van 6,6 m/s om m'n TV te kunnen raken. Ik heb voor het gemak wel de luchtweerstand verwaarloosd, dus ik denk dat ik ongeveer met 8-9 m/s moet vuren.quote:
Kreeg een mailtje gister dat ik hem vandaag ook kan verwachtenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:43 schreef Fuszy het volgende:
Die twist dock binnengekregen. Zometeen even aansluiten.
Nog bedankt voor diegene die de tip naar de mediamarkt website heeft geplaatst!
Was 'ie gratis?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:43 schreef Fuszy het volgende:
Die twist dock binnengekregen. Zometeen even aansluiten.
Nog bedankt voor diegene die de tip naar de mediamarkt website heeft geplaatst!
Makkie!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Volgens mijn berekening moet ik onder een hoek van 45 graden spuiten met een beginsnelheid van 6,6 m/s om m'n TV te kunnen raken. Ik heb voor het gemak wel de luchtweerstand verwaarloosd, dus ik denk dat ik ongeveer met 8-9 m/s moet vuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |