PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lucio er tussen in?
Post eens, want ik zou van beide opties op CDM niet vrolijk worden.
N00b hebben meer kans op IF's, om ze door te laten gaan(en packs te laten kopen) un FUTquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan er dus niet tegen dat iemand van een forum waar bijna niks over FUT wordt gepost IF Messi in zijn season ticket pack krijgtMaar ja, daar is niet veel aan te doen verder.
Hoe weet EA nou wie de n00bs zijn?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:38 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
N00b hebben meer kans op IF's, om ze door te laten gaan(en packs te laten kopen) un FUT
Hernanes komt dan volgens mij een linkje te kort, zou je Robinho op links moeten neerzetten.. of Oscar op CAM ofzo (en Javi Garcia dan CDM ipv Xabi Alonso).quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:27 schreef KrAlex het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets, of met Hernanes op CDM en dan LM Neymar ofzo.
Lijkt het wel op inderdaadquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:38 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
N00b hebben meer kans op IF's, om ze door te laten gaan(en packs te laten kopen) un FUT
Aantal gespeelde matchen/nieuw aangemaakte teamsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoe weet EA nou wie de n00bs zijn?
Ik had Robinho, Barzagli, Akinfeev en Lee (Japanse silver ST) qua 5k+ kaarten, maar heb niet of nauwelijks verlies geleden (als ik de contracten die ik gehouden heb meereken).quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had gisteren nog 5 Jumbos geopend en ik had niet eens hele slechte spelers. Ik had o.a. Abate, Agger, Pedro, van der Vaart en nog wat redelijke spelers maar het leverde uiteraard geen winst op.
Is Lee zo duur op de PS3 dan? Op de Xbox is hij best wel goedkoop (ook doordat hij 2* heeftquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had Robinho, Barzagli, Akinfeev en Lee (Japanse silver ST) qua 5k+ kaarten, maar heb niet of nauwelijks verlies geleden (als ik de contracten die ik gehouden heb meereken).
Vorig jaar zijn ze vanaf december het hele jaar door in de store geweestquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is Lee zo duur op de PS3 dan? Op de Xbox is hij best wel goedkoop (ook doordat hij 2* heeft) Toch denk ik nog steeds dat de Jumbos het niet waard zijn en ik hoop dat ze ze dit jaar niet zo vaak uit gaan brengen.
Ik heb Lee voor 5.3k verkocht, 4-3-1-2 geloof ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is Lee zo duur op de PS3 dan? Op de Xbox is hij best wel goedkoop (ook doordat hij 2* heeft) Toch denk ik nog steeds dat de Jumbos het niet waard zijn en ik hoop dat ze ze dit jaar niet zo vaak uit gaan brengen.
Op PS3 staan ze er massaal op voor 150.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dankzij Japes zijn die Yeovil Town kits nu ineens duurIk zette ze er eigenlijk altijd op voor 200 maar ze verkochten altijd heel snel.
Ik zette er net 1 op voor 950c BIN maar dat was nog te weinigquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Op PS3 staan ze er massaal op voor 150.
edit. ik bied 150 op drie shirts en gelijk overboden![]()
In de eerste vijf minuten?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
wtf weer 0 punten omdat de tegenstander disconnect terwijl het nog gelijk staat. is nu 4x gebeurd
Nee altijd midden in de wedstrijd maar als het 0-0 staat of je staat achter dan krijg je helemaal geen punten. Wel iets van 200 coinsquote:
In de Serie A wordt gewoon heel anders gespeeld dan bv in Spanje. Engeland zou eigenlijk wel meer allrounders moeten hebbenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:09 schreef DutchSL het volgende:
Opvallend, ik zoek een goede partner voor naast Boateng in 4-4-2.
Er zijn blijkbaar in dit spel maar vijf middenvelders die pace, shooting, passing en defending allen boven de 75 hebben. Allemaal spelen ze in de Serie A
Vidal, Marchisio, Nocerino, Guarin en Boateng zelf.
Als we de shooting eis verlagen naar 70 dan komen er vier spelers bij, waarvan twee uit de Serie A (Asamoah, Nainggolan). Yaya Toure en Denisov blijven over om een hybridje van te maken. Alle Serie A spelers zijn sneller dan Toure/Denisov behalve Guarin.
Overpowered much?
Jumbo's?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had gisteren nog 5 Jumbos geopend en ik had niet eens hele slechte spelers. Ik had o.a. Abate, Agger, Pedro, van der Vaart en nog wat redelijke spelers maar het leverde uiteraard geen winst op.
Het heeft imo meer te maken met de mensen die verantwoordelijk zijn voor de stats in de betreffende competities dan met realisme.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
In de Serie A wordt gewoon heel anders gespeeld dan bv in Spanje. Engeland zou eigenlijk wel meer allrounders moeten hebben
Ja, gisteren waren er gold Jumbos van 15k uit met 24 kaarten waarvan 7 rares. Je kon er max. 5 kopen, maar dit levert meestal geen winst op (zoals eigenlijk alle gold packs)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jumbo's?
Ik kan hooguit gouden pakketten kopen.
Hmm dit was alleen gisteren ofzo? Want ik heb vanochtend nog in de shop gekeken, maar stond niks bijzonders.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, gisteren waren er gold Jumbos van 15k uit met 24 kaarten waarvan 7 rares. Je kon er max. 5 kopen, maar dit levert meestal geen winst op (zoals eigenlijk alle gold packs)
Nee maar je zit wel aan die Chermiti vastquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:15 schreef Lindgren. het volgende:
Een hybrid met Chikhaoui is trouwens helemaal niet zo lastig.![]()
Zoiets bijvoorbeeld http://www.futhead.com/fifa/squads/690041/#squad-player
Na m'n tentamens maar eens wat leuks knutselen.
Ja, ik weet niet meer hoe laat maar het was maar voor een uur (dat noemen ze dan happy hour maar er was geen grotere kans op een IF)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hmm dit was alleen gisteren ofzo? Want ik heb vanochtend nog in de shop gekeken, maar stond niks bijzonders.
Ach, je had het slechter kunnen treffen. Chermiti z'n stats zien er niet eens zo slecht uit. 4* skills zelfs.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee maar je zit wel aan die Chermiti vastToch jammer, als je bijvoorbeeld een hybrid met Quintero wilt zit je weer aan Arizala of een andere gek vast
Seasons is zo bugged als het maar kan. Je hebt geluk als je meer dan 1 match kan spelen zonder dat je je console opnieuw moet opstarten.quote:
Jep, in arena voor de match, overal loopt hij vastquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Seasons is zo bugged als het maar kan. Je hebt geluk als je meer dan 1 match kan spelen zonder dat je je console opnieuw moet opstarten.
Best schandalig voor zo'n grote franchise als Fifa.
Gerrard neemt trouwens echt perfecte corners. En heb nu 5x op rij dat mijn tegenstanders disconnecten. Zelfs toen ik met 4-0 achterstond werd er gedisconnect
Lol, wtfquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat ging wel makkelijk.
[ afbeelding ]
Ik kon nog wel meer ervoor krijgen denk ik
Er staan er zoveel op voor 200cquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat ging wel makkelijk.
[ afbeelding ]
Die heb ik ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat ging wel makkelijk.
[ afbeelding ]
De enige twee supporters van dat team die tegen elkaar op aan het bieden waren ofzo?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat ging wel makkelijk.
[ afbeelding ]
Dit is op de Xbox, omdat Japes het in 1 van zijn video's erover had en omdat hij 1 kocht voor 200c BIN wil iedereen die kit nu hebbenquote:
Gister verkocht voor 950quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat ging wel makkelijk.
[ afbeelding ]
Je bent het kwijtgeraakt hoe weet je dan dat het gejat is?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:25 schreef Tauchmeister het volgende:
Schrift in de trein laten liggen, zelfs dat soort shit wordt gejat
Omdat het er een uur later niet meer lag en de conducteur ook niets zag.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je bent het kwijtgeraakt hoe weet je dan dat het gejat is?
Omdat het er anders toch nog lagquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je bent het kwijtgeraakt hoe weet je dan dat het gejat is?
Mexes is te doen tochquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:31 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
En toen liep ik vast
Ik kan onder Boateng alleen maar een Milan of Ghana CB plakken, die van MIlan zijn allemaal slecht en Vorsah is wel goed maar die valt weer aan niks anders te linken.
Ik had hem eerder in een pack en toen verkocht ik hem voor 950 maar dat was veel te weinig. Toen kreeg ik hem nog een keer in een pack en toen verkocht hij dus voor 3.9kquote:
Ik haat Mexes al jaren en hij is ook erg slecht. Tenminste in Fifa 12. Toen zette ik h2h met Milan gewoon Taiwo CB op zijn plekquote:
Wiens club is BayerNeverLosen ? Die van Japes toch , die debiel pricefixed ze zelf kennelijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had hem eerder in een pack en toen verkocht ik hem voor 950 maar dat was veel te weinig. Toen kreeg ik hem nog een keer in een pack en toen verkocht hij dus voor 3.9k
Wel slimquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wiens club is BayerNeverLosen ? Die van Japes toch , die debiel pricefixed ze zelf kennelijk
Gold, en kost geen drol maar is zo goedquote:
Jaquote:
Die naam ben ik op de PS3 al een keer of 10 tegen gekomenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wiens club is BayerNeverLosen ? Die van Japes toch , die debiel pricefixed ze zelf kennelijk
Nee, dat is niet die van Japes of het moet zijn andere account zijn waar hij geen video's van plaatst.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Japes' naam is Dirty Talkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ziet er wel interessant uit. Doen ze dat aan de UvT ook?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:27 schreef ThadCastle het volgende:
Iemand hier ooit mee gedaan aan een Markstrat Game?
Ja begint vandaag, maar heb totaal geen zin om me erin te verdiepen. Ik moet eraan meedoen om het vak te halenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:50 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ziet er wel interessant uit. Doen ze dat aan de UvT ook?
Nog steeds die sportschoenen-case?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja begint vandaag, maar heb totaal geen zin om me erin te verdiepen. Ik moet eraan meedoen om het vak te halen
Ok, ik heb er geen ervaring mee. Voor welk vak is het?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja begint vandaag, maar heb totaal geen zin om me erin te verdiepen. Ik moet eraan meedoen om het vak te halen
Dat vak heb ik destijds ook gekozen. Maar volgens mij moesten wij toen een businessplan schrijven voor een beginnend ondernemer. En die simulatie-game moest we voor een ander vak doen: zoveel mogelijk winst maken met het fabriceren en verkopen van sportschoenen. Weet nog wel dat onze groep de meeste winst had, maar we hadden met zijn allen geen idee hoe dat nu kwam...schrijf daar maar eens een verslag overquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:54 schreef ThadCastle het volgende:
Nee geen sportschoenen haha. Voor Innovation, Organization & Entrepreneurship. Keuzevak
Ik zie op Futhead alleen maar mensen zeiken dat de rating van Lampard schandalig laag is, net als zijn pace. Tiote daarentegen wordt bewierookt. Ik heb niet met beiden gespeeld, maar afgaande op wat daar staat, zou ik me het geld besparen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
Twijfel nog of ik Tiote moet verkopen voor Lampard
Zou dan uitkomen op:
Cisse-Ba
Guiterrez-Gerrard-Lampard- Sturridge
Baines-Kabul-Koscielny-Sagna
Julio Cesar
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hehe eindelijk
Aguero in gold pack
41212 ook nogquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hehe eindelijk
Aguero in gold pack
Nice!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hehe eindelijk
Aguero in gold pack
Weet niet, kan er wel een team mee bouwen maar ik speel liever geen 41212 en dan vind ik het zondequote:
#thoughlife #oneerlijk#strquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom heb je soms van die wedstrijden waar je spelers niet een normale bal kunnen spelen of aannemen. Dan zijn die wedstrijden toch helemaal niet eerlijk? Ba met zijn 89 str verliest duels met nasri dat kan toch nooit
4-1-2-1-2 is best een leuke opstelling deze fifa vind ik. Maar ik zou hem denk ik ook verkopen, je kunt hem altijd later goedkoper in een kut formatie terugkopen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Weet niet, kan er wel een team mee bouwen maar ik speel liever geen 41212 en dan vind ik het zonde
Ja, denk dat ik dat doe. Nu de winst pakken, hoef nu toch geen duur team te bouwen want heb al 3 gold teams die fijn spelen, dus dan koop ik hem na de echte crash wel weer terug voor de helftquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
4-1-2-1-2 is best een leuke opstelling deze fifa vind ik. Maar ik zou hem denk ik ook verkopen, je kunt hem altijd later goedkoper in een kut formatie terugkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |