Japes' naam is Dirty Talkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wiens club is BayerNeverLosen ? Die van Japes toch , die debiel pricefixed ze zelf kennelijk
Ziet er wel interessant uit. Doen ze dat aan de UvT ook?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:27 schreef ThadCastle het volgende:
Iemand hier ooit mee gedaan aan een Markstrat Game?
Ja begint vandaag, maar heb totaal geen zin om me erin te verdiepen. Ik moet eraan meedoen om het vak te halenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:50 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ziet er wel interessant uit. Doen ze dat aan de UvT ook?
Nog steeds die sportschoenen-case?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja begint vandaag, maar heb totaal geen zin om me erin te verdiepen. Ik moet eraan meedoen om het vak te halen
Ok, ik heb er geen ervaring mee. Voor welk vak is het?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja begint vandaag, maar heb totaal geen zin om me erin te verdiepen. Ik moet eraan meedoen om het vak te halen
Dat vak heb ik destijds ook gekozen. Maar volgens mij moesten wij toen een businessplan schrijven voor een beginnend ondernemer. En die simulatie-game moest we voor een ander vak doen: zoveel mogelijk winst maken met het fabriceren en verkopen van sportschoenen. Weet nog wel dat onze groep de meeste winst had, maar we hadden met zijn allen geen idee hoe dat nu kwam...schrijf daar maar eens een verslag overquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:54 schreef ThadCastle het volgende:
Nee geen sportschoenen haha. Voor Innovation, Organization & Entrepreneurship. Keuzevak
Ik zie op Futhead alleen maar mensen zeiken dat de rating van Lampard schandalig laag is, net als zijn pace. Tiote daarentegen wordt bewierookt. Ik heb niet met beiden gespeeld, maar afgaande op wat daar staat, zou ik me het geld besparen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
Twijfel nog of ik Tiote moet verkopen voor Lampard
Zou dan uitkomen op:
Cisse-Ba
Guiterrez-Gerrard-Lampard- Sturridge
Baines-Kabul-Koscielny-Sagna
Julio Cesar
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hehe eindelijk
Aguero in gold pack
41212 ook nogquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hehe eindelijk
Aguero in gold pack
Nice!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hehe eindelijk
Aguero in gold pack
Weet niet, kan er wel een team mee bouwen maar ik speel liever geen 41212 en dan vind ik het zondequote:
#thoughlife #oneerlijk#strquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom heb je soms van die wedstrijden waar je spelers niet een normale bal kunnen spelen of aannemen. Dan zijn die wedstrijden toch helemaal niet eerlijk? Ba met zijn 89 str verliest duels met nasri dat kan toch nooit
4-1-2-1-2 is best een leuke opstelling deze fifa vind ik. Maar ik zou hem denk ik ook verkopen, je kunt hem altijd later goedkoper in een kut formatie terugkopen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Weet niet, kan er wel een team mee bouwen maar ik speel liever geen 41212 en dan vind ik het zonde
Ja, denk dat ik dat doe. Nu de winst pakken, hoef nu toch geen duur team te bouwen want heb al 3 gold teams die fijn spelen, dus dan koop ik hem na de echte crash wel weer terug voor de helftquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
4-1-2-1-2 is best een leuke opstelling deze fifa vind ik. Maar ik zou hem denk ik ook verkopen, je kunt hem altijd later goedkoper in een kut formatie terugkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |