Lol, wtfquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat ging wel makkelijk.
[ afbeelding ]
Ik kon nog wel meer ervoor krijgen denk ik
Er staan er zoveel op voor 200cquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat ging wel makkelijk.
[ afbeelding ]
Die heb ik ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat ging wel makkelijk.
[ afbeelding ]
De enige twee supporters van dat team die tegen elkaar op aan het bieden waren ofzo?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat ging wel makkelijk.
[ afbeelding ]
Dit is op de Xbox, omdat Japes het in 1 van zijn video's erover had en omdat hij 1 kocht voor 200c BIN wil iedereen die kit nu hebbenquote:
Gister verkocht voor 950quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat ging wel makkelijk.
[ afbeelding ]
Je bent het kwijtgeraakt hoe weet je dan dat het gejat is?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:25 schreef Tauchmeister het volgende:
Schrift in de trein laten liggen, zelfs dat soort shit wordt gejat
Omdat het er een uur later niet meer lag en de conducteur ook niets zag.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je bent het kwijtgeraakt hoe weet je dan dat het gejat is?
Omdat het er anders toch nog lagquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je bent het kwijtgeraakt hoe weet je dan dat het gejat is?
Mexes is te doen tochquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:31 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
En toen liep ik vast
Ik kan onder Boateng alleen maar een Milan of Ghana CB plakken, die van MIlan zijn allemaal slecht en Vorsah is wel goed maar die valt weer aan niks anders te linken.
Ik had hem eerder in een pack en toen verkocht ik hem voor 950 maar dat was veel te weinig. Toen kreeg ik hem nog een keer in een pack en toen verkocht hij dus voor 3.9kquote:
Ik haat Mexes al jaren en hij is ook erg slecht. Tenminste in Fifa 12. Toen zette ik h2h met Milan gewoon Taiwo CB op zijn plekquote:
Wiens club is BayerNeverLosen ? Die van Japes toch , die debiel pricefixed ze zelf kennelijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had hem eerder in een pack en toen verkocht ik hem voor 950 maar dat was veel te weinig. Toen kreeg ik hem nog een keer in een pack en toen verkocht hij dus voor 3.9k
Wel slimquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wiens club is BayerNeverLosen ? Die van Japes toch , die debiel pricefixed ze zelf kennelijk
Gold, en kost geen drol maar is zo goedquote:
Jaquote:
Die naam ben ik op de PS3 al een keer of 10 tegen gekomenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wiens club is BayerNeverLosen ? Die van Japes toch , die debiel pricefixed ze zelf kennelijk
Nee, dat is niet die van Japes of het moet zijn andere account zijn waar hij geen video's van plaatst.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |