Ja precies.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik dat doe. Nu de winst pakken, hoef nu toch geen duur team te bouwen want heb al 3 gold teams die fijn spelen, dus dan koop ik hem na de echte crash wel weer terug voor de helft
Bram mag Eva niet meer ballen hèquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja precies.
Bram Moszkowicz heeft echt een kutdag vandaag zeg
Welke league?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:11 schreef MartijnTor het volgende:
2e team van spelers met een discardwaarde team aan het maken
Brammetje mag ook zijn beroep niet meer uitoefenen als het even tegenzitquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bram mag Eva niet meer ballen hè
Dan gaat ie toch lekker rentenieren. Ongeacht of die ene boete krijgt of niet, die kerel is al lang binnenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Brammetje mag ook zijn beroep niet meer uitoefenen als het even tegenzit
En terechtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja precies.
Bram Moszkowicz heeft echt een kutdag vandaag zeg
Ik denk dat dat nog niet eens het grootste probleem is. Bram heeft Eva al meerdere keren gebald, en dat kun jij dan weer niet zeggenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bram mag Eva niet meer ballen hè
Zelfde gebeurt bij die Wallyson. Bij Cruzeiro heb je ook een andere Braziliaanse spits (Anselmo ofzo), zelfde overall rating. Er zijn zelfs mensen die er training cards op gooien, zodat de pace ook overeenkomt. En dan maar hopen dat er iemand even niet op zit te lettenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Al die mensen die Tevez voor iets onder de prijs van Aguero zetten zodat ze hopen dat iemand per ongeluk die koopt in alle haast
Je voelt je wel knap lullig als je erin traptquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zelfde gebeurt bij die Wallyson. Bij Cruzeiro heb je ook een andere Braziliaanse spits (Anselmo ofzo), zelfde overall rating. Er zijn zelfs mensen die er training cards op gooien, zodat de pace ook overeenkomt. En dan maar hopen dat er iemand even niet op zit te letten
Of er pas achter komen op het moment dat je met hem speelt, en het maar niet lukt om 5* skills moves te doenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je voelt je wel knap lullig als je erin trapt
Vorig jaar nog Mascherano's vermomd als Messiquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zelfde gebeurt bij die Wallyson. Bij Cruzeiro heb je ook een andere Braziliaanse spits (Anselmo ofzo), zelfde overall rating. Er zijn zelfs mensen die er training cards op gooien, zodat de pace ook overeenkomt. En dan maar hopen dat er iemand even niet op zit te letten
Nog steeds door die cash betaling?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Brammetje mag ook zijn beroep niet meer uitoefenen als het even tegenzit
Onder andere, google het anders maar even!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog steeds door die cash betaling?
Is goedquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:29 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Dan neem ik wel ff 100k af bij Bombmann voor 13eu, meer heb ik toch niet nodig.
Zoiets zou ik niet eens durven te zeggen, whehe.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is goed
kreeg gisteren een bod van 20 euro voor 200k
Wat is daar speciaal aan dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Nog steeds verkoopt de kit redelijk goedDeze had ik voor 200c BIN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |