postrepost.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:27 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Há heren! Ik heb al nu 2 weken een probleem met FUT, ik kan wel op FIFA en verbinden met de EA-servers maar als ik dan een wedstrijdje wil doen dan stopt ie of tijdens, of erna en word ik eruit geflikkerd..
Heeft er iemand een fix voor dit probleem? (XBOX)
Alvast bedankt!
Begrijp ik nu goed dat er een markt is in FIFA munten verkopen?quote:
Sorry, ik ben geen computer nerd.quote:
Nee idd je hart heeft helemaal niks met de rest van je lichaam te maken..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat hebben jouw spieren met jouw hersenen te maken dan
Bekende bug waar iedereen last van heeft en waar EA Sports met een oplossing moet komen. Over online seizoen bij Ultimate Team heb je het over toch?quote:
Die heb ik dan ook verkocht, nu heb ik een steen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:34 schreef leoon. het volgende:
[..]
Nee idd je hart heeft helemaal niks met de rest van je lichaam te maken..
ik denk niet dat steefie traint met zijn hart.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:34 schreef leoon. het volgende:
[..]
Nee idd je hart heeft helemaal niks met de rest van je lichaam te maken..
Nee, met mijn zielquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk niet dat steefie traint met zijn hart.
Van sporten -in het algemeen - wordt je hart niet groter van wil je zeggen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk niet dat steefie traint met zijn hart.
Offline precies hetzelfde.. ik kan gewoon niet spelenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bekende bug waar iedereen last van heeft en waar EA Sports met een oplossing moet komen. Over online seizoen bij Ultimate Team heb je het over toch?
Proprioceptieve informatie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat hebben jouw spieren met jouw hersenen te maken dan
nee dat wil ik niet zeggen. Ik weet niet waar jij dat vandaan haalt maar goed.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:36 schreef leoon. het volgende:
[..]
Van sporten -in het algemeen - wordt je hart niet groter van wil je zeggen?
Al geupdate?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:36 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Offline precies hetzelfde.. ik kan gewoon niet spelen
Je vroeg wat spieren met je hersenen te maken hadden. Nou als je hart niet werkt, werken je hersenen ook niet. tadaaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee dat wil ik niet zeggen. Ik weet niet waar jij dat vandaan haalt maar goed.
Als ze niet werken moeten ze maar solliciteren, anders worden ze gekort.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:39 schreef leoon. het volgende:
[..]
Je vroeg wat spieren met je hersenen te maken hadden. Nou als je hart niet werkt, werken je hersenen ook niet. tadaa
ja hehe, maar dat is niet wat ik wilde zeggen. Steefie zei immers omdat hij heeft getraind zijn hersens 'moe' zijn, waardoor hij een fout maakte.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:39 schreef leoon. het volgende:
[..]
Je vroeg wat spieren met je hersenen te maken hadden. Nou als je hart niet werkt, werken je hersenen ook niet. tadaa
Dat zij ik niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja hehe, maar dat is niet wat ik wilde zeggen. Steefie zei immers omdat hij heeft getraind zijn hersens 'moe' zijn, waardoor hij een fout maakte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |