Is goedquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:29 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Dan neem ik wel ff 100k af bij Bombmann voor 13eu, meer heb ik toch niet nodig.
Zoiets zou ik niet eens durven te zeggen, whehe.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is goed
kreeg gisteren een bod van 20 euro voor 200k
Wat is daar speciaal aan dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Nog steeds verkoopt de kit redelijk goedDeze had ik voor 200c BIN.
Mackay-stevenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:32 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 2 spelers en dan is dit project klaarEffe wachten tot alle formatie kaarten verkocht zijn
Ik neem aan dat Izaguirre de LB wordt maar wie wordt de ST?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:32 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 2 spelers en dan is dit project klaarEffe wachten tot alle formatie kaarten verkocht zijn
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Izaguirre de LB wordt maar wie wordt de ST?
No goodquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:38 schreef Rijst het volgende:
Tegenstanders die spelen alsof hun leven er van af hangen.3-0 achter in de eerste heft. in de 2e helft was ik bezig met een comeback. Na de 3-2 zette hij zn lagswitch aan.
Hoezo werkt seasons online niet? Welke console dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zou ik niet terug naar Mediamarkt kunnen gaan met Fifa 13 en mijn geld terug eisen?
Seasons online werkt niet waardoor Fifa 13 een ondeugdelijk product.
FUT vind ik echt saai worden door het veel te hoge tempo waardoor alles om pace gaat.
Als je een voorhoede met
Young-Bent-Sturridge hebt win je alles
Ps3 en 360. Vaak vind je 1 match en na die match moet je console rebooten wil je nog een match spelenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoezo werkt seasons online niet? Welke console dan?
Vreemd, heb ik geen last van hoor...tenminste, t/m afgelopen zondag niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ps3 en 360. Vaak vind je 1 match en na die match moet je console rebooten wil je nog een match spelen
Nog nooit last van gehad en al meer dan 30 potjes seasons gespeeld.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ps3 en 360. Vaak vind je 1 match en na die match moet je console rebooten wil je nog een match spelen
Haha die is vies.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:53 schreef Duuc-nl het volgende:
TV bij buren afgeleverd en die zijn nu niet thuis
Nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
FUT is een vak. Leer het en je bekomt er goed in.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:56 schreef DuTank het volgende:
Ik zie wel weer dat ik dit helemaal verkeerd aan pak
Volgens mij heb ik nog maar een paar munten, dus kan niet op de veiling m'n money maken. Vanavond maar ff flink wat wedstrijden spelen om m'n Chemistry en munten omhoog te krikken
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:53 schreef Duuc-nl het volgende:
TV bij buren afgeleverd en die zijn nu niet thuis
Ik merk hetquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
FUT is een vak. Leer het en je bekomt er goed in.
Ik zou terug gaan, filmen en het hier posten. Heb ik weer wat om te lachenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zou ik niet terug naar Mediamarkt kunnen gaan met Fifa 13 en mijn geld terug eisen?
Seasons online werkt niet waardoor Fifa 13 een ondeugdelijk product.
FUT vind ik echt saai worden door het veel te hoge tempo waardoor alles om pace gaat.
Als je een voorhoede met
Young-Bent-Sturridge hebt win je alles
ik heb dat ook.. met de xbox..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:56 schreef Alovenac het volgende:
"halletje"quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]Zie je de tv in het halletje staan?
Je zou bijna denken dat je een dikke buik, rood haar hebt en de Engelse taal goed beheerst!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:06 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team speelt zo heerlijk he. Fellaini, Cazorla en Tevez oa. nog op het bankie.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:08 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat je een dikke buik, rood haar hebt en de Engelse taal goed beheerst!
Heeft hij ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:08 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat je een dikke buik, rood haar hebt en de Engelse taal goed beheerst!
Ben je gay?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klonk gewoon grappig in m'n hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |