abonnement Unibet Coolblue
pi_118609772

Als je een jaar geleden had gezegd 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes nog voornamelijk hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinige werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy versie van 2.2 of 2.3 zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig als je van plan bent een Chinese smartphone te kopen, dan ben jij degene die lachen kan!

Op de Chinese markt zijn de laatste jaren een aantal heel succesvolle spelers op het gebied van mobile telecommunicatie voor de consument opgestaan. Zo heb je bijvoorbeeld Meizu met de M9 , Xiaomi met de MI-One en Huawei met verschillende provider telefoons en de Ascend D1 Quad XL.
Omdat deze merken door hun marketing, R&D en het richten op de westerse markt ondertussen hoge prijzen hanteren staan er in China op dit moment verschillende nieuwe spelers op de Smartphone markt op die voor kleine prijzen grote telefoons kunnen aanbieden.


Éen van deze telefoon fabrikanten die de laatste tijd redelijke successen boekt is Jiayu(Vertaling: Goede toestellen) . De telefoons die deze fabrikant aanbied kenmerkt zich door een hoge prijs/kwaliteit/spec verhouding.

Jiayu is het nieuwe succesverhaal voor mensen met een budget die veel bang-for-buck (waar voor hun geld) willen hebben. Wat bijvoorbeeld Ainol op tabletgebied is lijkt Jiayu te zijn op smartphone gebied.

Het bedrijf Jiayu is een bedrijf uit Shenzen dat is opgericht in April 2009. Sinds die tijd heeft het bedrijf zich gericht op het maken van R&D, productie en verkoop van mobile apparatuur. Het bedrijf heeft meer dan 800 mensen in dienst waaronder ruim 30 op de afdeling R&D. Er wordt door de R&D veel gelet op duurzaamheid .Het bedrijf heeft 2 productielocaties waar in totaal 10 productie lijnen zijn. Daarnaast zijn voor het testen en ontwikkelen 2 laboratoria in deze gebouwen aanwezig.


Jiayu G1:
De G1 was de eerste smartphone uit handen van Jiayu en had een singlecore Mediatek processor. Deze telefoon was vooral 13 in het dozijn maar had wel een degelijke kwaliteit en prijs voor dat moment.

Jiayu G2:
Na de komst van de G1 bracht Jiayu recentelijk de JY-G2, of kort: de G2 uit. Een dualSIM met dual-standby-principe 10.6mm slanke smartphone op Android 4.0 ICS.

SPOILER: Specificaties
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een review van deze telefoon kan je hier vinden
Deze telefoon heeft een redelijk grote (Chinese) fanbase opgebouwd door zijn concurrerende prijs en vele extra's die voor weinig te verkrijgen waren. Daarnaast bleek uit reviews van de G1 dat de service en ondersteuning vanuit Jiayu zeer goed waren.

Jiayu G2S:
Inmiddels heeft de G2 al een upgrade gekregen. Deze upgrade heeft twee telefoons opgeleverd namelijk de G2S enG2S plus. De G2S moet inleveren op gebied van de Camera en werkgeheugen (verlaagd naar resp. 5 MP en 512MB). Maar dit wordt goed gemaakt door een scherpe prijs en Dualcore processor. De G2S plus is alles wat de G2 ook is maar dan met een Dualcore processor.
SPOILER: Specificaties
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door gelijktijdige aankondiging met de G3 is deze telefoon niet zo populair als de G2. Aangezien de G2S plus ongeveer de zelfde prijs heeft als de G3 is de verwachting dat de G2S/G2S plus bij het uitkomen van de G3 een prijsdaling krijgt. Hoe groot het verschil met de G3 zal zijn is niet bekend.


Momenteel gaat echter alle belangstelling uit naar de Jiayu JY-G3, ofwel de G3, die binnenkort uit zou komt.
Het design van deze telefoon is vooral op de Chinese budget/mid-end markt vernieuwend te noemen. Hierdoor lijkt de belangstelling in de G3 nog veel groter als bij de G2.

De afgelopen tijd is er een actie geweest voor het regelen van een coupon/speciale prijs voor Nederlanders en Belgen die belang hadden bij deze telefoon. Deze actie liet maar weer eens zien wat voor een aandacht er is voor deze telefoon. Het feit was dat er bijna 200 aanmeldingen zijn gekomen voor aankoop van deze telefoon! Naast de vraag vanuit Nederland wordt er internationaal veel over deze telefoon gesproken.

Aangezien in het Chinese webshop topic 90% van de posts over deze telefoon ging is besloten om Jiayu en met name de G3 een eigen topic te geven.

Looks:

Zoals gezegd zijn de looks van deze telefoon redelijk uniek. Zeker niet gekopieerd van een nieuw/populair toestel. De Jiayu G3 is te krijgen in dire verschillende kleuren. En aangezien een foto meer verteld als duizend woorden:





Specificaties:

quote:
Snelle MTK6577 Cortex-A9 1Ghz ducalcore processor
PowerVR SGX 531 GPU
1GB RAM
4.5'' 1280x720px mutlitouch IPS scherm
Gorilla glass
8 Megapixel camera (met LED flash)
0.3 Megapixel front-facing camera
(A-)GPS
WIFI b/g/n
Bluetooth 2.0 (EDR & A2DP)
FM-radio
MicroUSB
MicroSD slot (tot 64GB)
2750mAh uccu
Senors: Accelerometer, magnetic sensor, proximity sensor, light sensor
Dual-sim (dual standby - 2 sims gelijktijdig actief)
WCDMA: 850/900/1900/2100MHz
GSM: 850/900/1800/1900MHz

Software: Android 4.0.x

Gewicht: 158 gram
LxBxH: 135x65x10.8mm
Video's:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jiayu G3 FAQ
SPOILER: Een Chinese telefoon in Nederland? werkt dat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Help, mijn paypal claim loopt af! wat nu?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzenden:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Officiële site Jiayu: www.ejiayu.com
Beste site om over updates te lezen: www.gizchina.com
Zie ook de laatste topics uit de Chinese Webshops-reeks.
Informatieve site van Kris Amora: Jiayu G2 // Jiayu G3
Speciale Korting voor Nederlanders/Belgen op pre-order G3 (afgelopen)
pi_118609820
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 08:19 schreef Vetnek het volgende:
Ik heb de G3 begin oktober besteld bij fastcardtech, via paypal natuurlijk. Gisteren toch maar eens een berichtje gestuurd of ik deze kan omruilen voor:
Newman N1 (bij hun Newsmy N1)
of
Amoi N820
of
NEO NO2-M

Krijg ik vandaag een berichtje terug dat ze volgende maand

"200 unites for our cusomers"

krijgen.
Meteen maar even gevraagd of dit begin November of eind November is. Ik wil max nog 2 weken wachten op verzending.
pi_118609906
He vetnek, aparte naam ;-) .

Blij te horen dat ze een aantal phones gaan krijgen, alhoewel men niet met een datum kwam in je mail.

Ik ga ervan uit dat lightake gewoon levert, ik vind het alleen erg frustrerend dat men niet eerder wat info stuurt en dat men blijkbaar voor de preorder niets had vastgelegd bij jiayu, om de klanten snel te kunnen leveren.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 08:51:04 #4
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118610114
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 08:36 schreef henkieve het volgende:
He vetnek, aparte naam ;-) .

Blij te horen dat ze een aantal phones gaan krijgen, alhoewel men niet met een datum kwam in je mail.

Ik ga ervan uit dat lightake gewoon levert, ik vind het alleen erg frustrerend dat men niet eerder wat info stuurt en dat men blijkbaar voor de preorder niets had vastgelegd bij jiayu, om de klanten snel te kunnen leveren.
Dat vastleggen heeft Lightake elke dag geprobeerd door te mailen, bellen en zelfs een aantal keer langs te gaan. Maar de deur bleef dicht. Ze moesten maar blijven bellen en als wholesalers konden bestellen dan hoorden ze het wel.

Dus ze hebben nu weer bijna elke dag contact met Jiayu om te kijken of ze kunnen orderen. Het probleem is dat ze niet los willen bestellen daar gaat gewoonweg te veel tijd in zitten (en ze hebben geen 1.000 adressen/werknemers).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118610780
Vanmorgen weer een mailtje ontvangen van Tina van Lightake dat ze de jiayu g3 voorlopig niet kunnen leveren en dat het nog steeds niet bekend is wanneer er geleverd kan worden. Ik had mijn order gisteren al geannuleerd, voor de zekerheid nog een keer een mailtje gestuurd dat lightake mijn order voor de jiayu g3 moet annuleren.

Vanmorgen ook wat rondgesnuffeld op de site van etotalk en het lijkt er op dat etotalk de jiayu g3 ook beperkt op voorraad heeft. Zie de antwoorden bij de reviews.

Prijs is $239,99 ex shipping.

Misschien is dat ook de oorzaak van het niet kunnen of willen leveren door lightake namelijk dat ze de jiayu te goedkoop hebben aangeboden. Giswerk van mijn kant. Maar het lijkt er verdomd veel op.

Ik wacht mijn bestelling bij tmall af.
pi_118611145
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:23 schreef douwe53 het volgende:
Misschien is dat ook de oorzaak van het niet kunnen of willen leveren door lightake namelijk dat ze de jiayu te goedkoop hebben aangeboden. Giswerk van mijn kant. Maar het lijkt er verdomd veel op.

Ik wacht mijn bestelling bij tmall af.
Dat zou je wel gaan denken ja. Zeker nu je bij menigeen voor $200+ wel een Jiayu G3 kunt krijgen. Minder betalen is altijd fijn, maar waarom zou Jiayu daar als fabrikant mee akkoord gaan richting Lightake? Voor hun 10 anderen die wel bereid zijn een hogere prijs neer te leggen. Dit is speculatie, maar dit zou zeker wel verklaren waarom Lightake bij Jiayu niks gedaan krijgt voor de prijs van $181,38 laat staan $165,77 via de Fok/Samenkopen actie. En zou je mij nog kunnen antwoorden hoe jij bij Tmallbox met Paypal hebt weten te betalen? Want dat lukt mij niet, ik zie nergens een manier om via Paypal af te rekenen, alleen maar via pay by wire.
mag het weten
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:37:40 #7
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118611158
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:23 schreef douwe53 het volgende:
Vanmorgen weer een mailtje ontvangen van Tina van Lightake dat ze de jiayu g3 voorlopig niet kunnen leveren en dat het nog steeds niet bekend is wanneer er geleverd kan worden. Ik had mijn order gisteren al geannuleerd, voor de zekerheid nog een keer een mailtje gestuurd dat lightake mijn order voor de jiayu g3 moet annuleren.

Vanmorgen ook wat rondgesnuffeld op de site van etotalk en het lijkt er op dat etotalk de jiayu g3 ook beperkt op voorraad heeft. Zie de antwoorden bij de reviews.

Prijs is $239,99 ex shipping.

Misschien is dat ook de oorzaak van het niet kunnen of willen leveren door lightake namelijk dat ze de jiayu te goedkoop hebben aangeboden. Giswerk van mijn kant. Maar het lijkt er verdomd veel op.

Ik wacht mijn bestelling bij tmall af.
De inkoop prijs is nog steeds 140 dollar dus LT maakt gewoon winst. Het probleem zit hem er vooral in dat Lightake niet los wil bestellen maar ineens 200, 500 of 1000 stuks. Als ze elke order individueel moeten bestellen kan het inderdaad gewoon niet uit.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:36 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dat zou je wel gaan denken ja. Zeker nu je bij menigeen voor $200+ wel een Jiayu G3 kunt krijgen. Minder betalen is altijd fijn, maar waarom zou Jiayu daar als fabrikant mee akkoord gaan richting Lightake? Voor hun 10 anderen die wel bereid zijn een hogere prijs neer te leggen. Dit is speculatie, maar dit zou zeker wel verklaren waarom Lightake bij Jiayu niks gedaan krijgt voor de prijs van $181,38 laat staan $165,77 via de Fok/Samenkopen actie. En zou je mij nog kunnen antwoorden hoe jij bij Tmallbox met Paypal hebt weten te betalen? Want dat lukt mij niet, ik zie nergens een manier om via Paypal af te rekenen, alleen maar via pay by wire.
Voor $200+ (eerder 220+) is hij inderdaad goed te krijgen. Dit wordt opgelost door gewoon veel adressen te verzamelen (bekenden, werknemers etc) en daar telefoons te laten bezorgen. Waarschijnlijk krijgen deze allemaal een vergoeding voor die dienst.

Daarnaast staan ze ook wel op Taobao voor $200-230, probleem daar is dat ze ongelovelijk snel uitverkocht zijn en dat er nog een fee op komt (8-10% + shipping). Minimale prijs komt dus ook daar op 210 dollar uit als je via MisterTao besteld.

Ik snap dat je het toestel graag wil hebben maar voor die 60 tot 80 dollar meer is de bang for buck wel een beetje verdwenen...

Laten we hopen dat Jiayu snel wholesale orders aanneemt en dat LT dan op het goede moment een order kan plaatsen. Dan komt alles goed. In het vorige topic stond al een bericht van WADE waar iets over wholesale in stond maar de vertaling daarvan was helaas ruk. Wellicht dat ik het aan een andere Chinees kan laten lezen om er zo nog achter te komen wat het betekend.

[ Bericht 41% gewijzigd door RobertNL op 30-10-2012 09:46:30 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118611399
En zou je mij nog kunnen antwoorden hoe jij bij Tmallbox met Paypal hebt weten te betalen? Want dat lukt mij niet, ik zie nergens een manier om via Paypal af te rekenen, alleen maar via pay by wire.

Hallo Joosie200,

Gisteravond en vanmorgen was de add to cart button bij tmall verdwenen, dwz dat er geen voorraad meer was. Net nog even gecontroleerd en de button is nu weer terug. Dus misschien hebben ze er weer een paar. Ik kon gisteren daar gewoon betalen met paypal. Dat stond bij de opties. Schakelde in eerste instantie niet door naar paypal maar na contact met Justin van tmall ging het probleemloos.

Zo te zien is hij nu ook online en kun je het bij hem navragen en ook hoeveel hij er op dit moment heeft etc.

http://www.tmallbox.com/mobile-phone/14625-mtk6577-jiayu-g3.html
pi_118611729
@Robertnl

thnx voor de uitleg, we begrijpen allemaal dat lt liefst in een grote bestelling de g3s wil aanschaffen. Ik blijf geduldig en ga ervan uit dat het gaat lukken. Het is jiayu die de bestellingen vermoeilijkt, door per adres 1 toestel te leveren.
pi_118611791
quote:
De inkoop prijs is nog steeds 140 dollar dus LT maakt gewoon winst. Het probleem zit hem er vooral in dat Lightake niet los wil bestellen maar ineens 200, 500 of 1000 stuks. Als ze elke order individueel moeten bestellen kan het inderdaad gewoon niet uit.
Daar twijfel ik ook niet aan dat de inkoopprijs 140 dollar is en dat ze dan nog winst maken maar er is wel een verschil tussen een winst van 27 dollar (samenkoop aktie) en een evt te realiseren winst van 60 tot 80 dollar.
pi_118612175
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:37 schreef RobertNL het volgende:
Ik snap dat je het toestel graag wil hebben maar voor die 60 tot 80 dollar meer is de bang for buck wel een beetje verdwenen...

Laten we hopen dat Jiayu snel wholesale orders aanneemt en dat LT dan op het goede moment een order kan plaatsen. Dan komt alles goed.
Mwah, 200 dollar = 150 euro en voor die prijs ga je nog steeds geen nieuw toestel vinden wat meer bang for buck geeft wat mij betreft. 225 dollar en meer is een ander verhaal. Daarom hou ik voor mezelf ook 200 dollar als max aan, meer wil ik er niet aan uitgeven omdat ik anders net zo goed kan doorsparen en nog x maanden mijn oude toestel gebruik om toch maar voor die nieuwe Nexus te gaan bijv. Kost meer, maar je hebt ook meer. Niet in de laatste plaats software support, zeer belangrijk bij smartphones tegenwoordig.

Kijk, als ik de Jiayu G3 voor 175 euro kan krijgen, doe ik daar twee jaar mee. Vervolgens koop ik wel weer voor 175 euro een opvolger, quadcore wss of wellicht octocore al :P Dan doe je dus vier jaar met 350 euro, terwijl je daar nu ook de Nexus 4 voor kunt krijgen. Maar dan mag je met enkel dat toestel al 4 jaar gaan doen om break even te spelen met een Chinees alternatief als je snapt wat ik bedoel. Daarom zijn die China-phones zo interessant.

Los daarvan liever 1 vogel in de hand, dan 10 in de lucht. Je hebt er pas wat aan zo'n mooi aanbod ala de G3 als je het ook daadwerkelijk geleverd krijgt, eerder niet. Vandaar ook mijn twijfel n.a.v. de Nexus 4. Die is beter te behappen voor mij dan welke SGS/Note/HTC flagship en iPhone bij elkaar. Dat is de reden waarom ik dit en het andere topic volg. Leuke specs voor een vriendelijke prijs. Hoe het dus ook kan, zij het dat je een poos moet wachten. Dat is prima, maar als je nu betaalt en pas over vier maanden wat krijgt is dat voor mij toch wel de reden om de aanschaf te heroverwegen. Want zoals gezegd: in die vier maanden kan ik genoeg bij elkaar sparen om het verschil te overbruggen naar een ander alternatief.

Ik blijf dus mij niet koste wat kost focussen op een specifiek toestel, zeker niet wanneer het erop uit gaat draaien dat je met het alternatief (welke dat ook moge zijn is voor iedereen anders) sneller hebt wat je wilt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:46 schreef douwe53 het volgende:
Ik kon gisteren daar gewoon betalen met paypal. Dat stond bij de opties.
Even gecheckt en nu kan ik wel met Paypal afrekenen. Vaag dat ik dat gisterochtend niet kon :? Maargoed, 228 dollar + 4% Paypal fee = 237 dollar = 183,25 euro los van btw en inklaringsksn. Das 234,25 euro in totaal als ik die meeneem. Voor mij persoonlijk te veel van het goede, want dan kan ik voor hetzelfde gemak 100 euro bijleggen en de Nexus 4 halen. Dan maar op Aliexpress reseller wachten, 150 euro ex btw/inklaring = 194 incl. alles. Los bij Lightake ga ik 175 euro inclusief alles nog wel halen. En dat is het mooiste aanbod. Maar alles >$200 gaat >¤200 inhouden en dat is persoonlijk voor mij een no-go.

[ Bericht 9% gewijzigd door Joosie200 op 30-10-2012 10:22:57 ]
mag het weten
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:22:41 #12
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118612373
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:15 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Mwah, 200 dollar = 150 euro en voor die prijs ga je nog steeds geen nieuw toestel vinden wat meer bang for buck geeft wat mij betreft. 225 dollar en meer is een ander verhaal. Daarom hou ik voor mezelf ook 200 dollar als max aan, meer wil ik er niet aan uitgeven omdat ik anders net zo goed kan doorsparen en nog x maanden mijn oude toestel gebruik om toch maar voor die nieuwe Nexus te gaan bijv. Kost meer, maar je hebt ook meer. Niet in de laatste plaats software support, zeer belangrijk bij smartphones tegenwoordig.

Kijk, als ik de Jiayu G3 voor 175 euro kan krijgen, doe ik daar twee jaar mee. Vervolgens koop ik wel weer voor 175 euro een opvolger, quadcore wss of wellicht octocore al :P Dan doe je dus vier jaar met 350 euro, terwijl je daar nu ook de Nexus 4 voor kunt krijgen. Maar dan mag je met enkel dat toestel al 4 jaar gaan doen om break even te spelen met een Chinees alternatief als je snapt wat ik bedoel. Daarom zijn die China-phones zo interessant.

Los daarvan liever 1 vogel in de hand, dan 10 in de lucht. Je hebt er pas wat aan zo'n mooi aanbod ala de G3 als je het ook daadwerkelijk geleverd krijgt, eerder niet. Vandaar ook mijn twijfel n.a.v. de Nexus 4. Die is beter te behappen voor mij dan welke SGS/Note/HTC flagship en iPhone bij elkaar. Dat is de reden waarom ik dit en het andere topic volg. Leuke specs voor een vriendelijke prijs. Hoe het dus ook kan, zij het dat je een poos moet wachten. Dat is prima, maar als je nu betaalt en pas over vier maanden wat krijgt is dat voor mij toch wel de reden om de aanschaf te heroverwegen. Want zoals gezegd: in die vier maanden kan ik genoeg bij elkaar sparen om het verschil te overbruggen naar een ander alternatief.

Ik blijf dus mij niet koste wat kost focussen op een specifiek toestel, zeker niet wanneer het erop uit gaat draaien dat je met het alternatief (welke dat ook moge zijn is voor iedereen anders) sneller hebt wat je wilt.
Dat is ook de reden dat ik de Neo heb gekocht ;) De Jiayu is geen 220+ waard (200 is wel echt de max voor mij as dat eingelijk al niet over de max is :P).

Nexus 4 lijkt mij ook wel wat (evt) maar dan kijk ik bij het aflopen van het abo wel weer :P!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118612595
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 10:22 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat is ook de reden dat ik de Neo heb gekocht ;) De Jiayu is geen 220+ waard (200 is wel echt de max voor mij as dat eingelijk al niet over de max is :P).

Nexus 4 lijkt mij ook wel wat (evt) maar dan kijk ik bij het aflopen van het abo wel weer :P!
En voor mij dus de reden de Neo links te laten liggen (want te weinig verschil in specs met mijn Blade) Mijn Blade is nog niet stuk [/afkloppen], dus in een nieuw toestel zoek ik echt een vooruitgang in specs. Maar zo heeft iedereen zo haar/zijn eigen referentiekader waaruit hij/zij besluit x of y te kopen. :) Abbo zie ik er los van, maarja ik heb dan ook enkel sim-only abbo's ;) Dus welk toestel dan ook, ik zal die altijd los aanschaffen. Ben wel benieuwd of er in november schot in de zaak komt.

Want is het niet de maand december waarin HongKong post / Singapore Post e.d. door de drukte vertraging oplopen? Kortom: dat je dan 6 weken of langer erop kunt wachten? Dacht het wel: dus als alles goed gaat lopen voor Lightake zie ik de aanhouders hun geduld niet worden beloond ben ik bang. En dat is nu precies wat ik bedoel: bestellen in augustus/september en iets ontvangen op zijn vroegst in januari of zelfs pas februari. Dat gaat mij persoonlijk te ver, al blijft het natuurlijk speculeren hoe snel Lightake eindelijk wat kan gaan betekenen voor menig Fok'er. Bovendien, zodra je hem bij hun los kunt bestellen mag je weer achteraan in de rij aansluiten dus weet je zeker dat je nog later aan de beurt bent. Alleen daar al om hoop ik natuurlijk sneller wat via Aliexpress of andere kanalen een Jiayu G3 te bemachtigen ;)
mag het weten
pi_118614253
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 08:36 schreef henkieve het volgende:
He vetnek, aparte naam ;-) .

Blij te horen dat ze een aantal phones gaan krijgen, alhoewel men niet met een datum kwam in je mail.

Ik ga ervan uit dat lightake gewoon levert, ik vind het alleen erg frustrerend dat men niet eerder wat info stuurt en dat men blijkbaar voor de preorder niets had vastgelegd bij jiayu, om de klanten snel te kunnen leveren.
Haha, niet heel apart hoor. Heb gewoon een vette nek, dus vandaar :P

De vraag van begin of eind november staat nog open. China heeft nog geen zin gehad om te antwoorden. 1 ding is denk wel zeker, voor Sinterklaas hoef ik hem nog niet in mijn schoen te verwachten.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:55:33 #15
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118615362
http://bbs.ejiayu.com/thread-313820-1-1.html _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer een nieuwe batch open voor betaling morgen:
http://bbs.ejiayu.com/thread-314333-1-1.html
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118615649
Weer de silver-gray, ik heb black besteld :P
Zou het nog mogelijk zijn dat te veranderen bij Lightake? Ik heb toen voor black gekozen omdat me dat veiliger leek, maar de zilveren blijkt nu op consumentenfoto's er ook erg goed uit te zien dus die vind ik stiekem wel mooier nu.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:05:30 #17
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118615788
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:02 schreef Melkunie het volgende:
Weer de silver-gray, ik heb black besteld :P
Zou het nog mogelijk zijn dat te veranderen bij Lightake? Ik heb toen voor black gekozen omdat me dat veiliger leek, maar de zilveren blijkt nu op consumentenfoto's er ook erg goed uit te zien dus die vind ik stiekem wel mooier nu.
Iron-grey bedoel je! Daar zit een groot verschil (donker grijs vs zilver).
De zilveren hebben ze blijbkaar nog steeds problemen mee want naast een kleine batch is daar van nog niet meer uitgeleverd! (Enkele mensen wachten nog op de zilveren versie die 5-9 besteld is.

Wat je hier leest:

De donker grijze units worden as we speak verzonden en de betaling voor de zwarte gaat morgen 12.00 (local time) open.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118616433
het leven is een b!tch zonder een jiayu g3
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:46:49 #19
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118619367
Ik geef me gewonnen, mijn 60 dagen zijn bijna om en ik heb geannuleerd... ;(

Misschien als de telefoon eenmaal in stock is dat ik dan opnieuw bestel.
pi_118619604
Op mijn Lightake Member Center is gisteren iets verzonden, via Airmail, terwijl ik niks besteld heb. Ordernummer is wel anders dan die van mijn G3, maar zou het dan toch?!
pi_118619742
Mail Tina even ;)

Grappig overigens, voor mij dan. We zijn hier op kantoor ook constant bezig met een klant die Tina heet. Ben telkens in de war als ik die naam hier voorbij zie komen, zeker als ik (zoals nu) op kantoor zit :P
pi_118619778
Zal ik eens even doen. Waar kan ik haar mail vinden?
pi_118620409
Hier ;)
service@lightake.com
pi_118620708
Mailtje heen gestuurd. Gekke is ook dat, als ik op die shipped order druk, ik niks te zien krijg.
pi_118622215
Héhé, ik zie net dat de NEO ook te verkrijgen is bij Lightake
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_118622938
quote:
Your order No. 1017613861 has been all
shipped on 2012.10.30 06:37.
Usually, tracking information is available 2
days after the shipment.
Woei, Jiayu g3 is onder weg. Toch op tijd voor in de schoen *O*
mag het weten
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:17:18 #27
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118623101
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:52 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Op mijn Lightake Member Center is gisteren iets verzonden, via Airmail, terwijl ik niks besteld heb. Ordernummer is wel anders dan die van mijn G3, maar zou het dan toch?!
T gaat vast om je andere oder :P!
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:55 schreef bartvdg het volgende:
Héhé, ik zie net dat de NEO ook te verkrijgen is bij Lightake
Op verzoek toegevoegd aan hun assortiment :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:13 schreef Joosie200 het volgende:
Your order No. 1017613861 has been all
shipped on 2012.10.30 06:37.
Usually, tracking information is available 2
days after the shipment.
Woei, Jiayu g3 is onder weg. Toch op tijd voor in de schoen *O*
Welke shop nu?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:19:11 #28
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118623173
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:13 schreef Joosie200 het volgende:
Your order No. 1017613861 has been all
shipped on 2012.10.30 06:37.
Usually, tracking information is available 2
days after the shipment.

Woei, Jiayu g3 is onder weg. Toch op tijd voor in de schoen *O*
Aliexpress zie ik :D! wat heb je alweer betaald?

[ Bericht 4% gewijzigd door RobertNL op 30-10-2012 15:27:56 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118623230
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:17 schreef RobertNL het volgende:

[..]

T gaat vast om je andere oder :P!

[..]

Op verzoek toegevoegd aan hun assortiment :)

[..]

Welke shop nu?
Welke order?! Heb niks besteld voor de rest :+
pi_118623403
Eej wtf, mn status staat op shipped (notrackingnumber), is dit een storing?
pi_118623673
@Robert: via deze Chinees op Aliexpress zonder noemenswaardige feedback waar AnimeFan mij op had geattendeerd. Zaterdag gekocht voor 198 dollar en vandaag dus verzonden. Ben benieuwd!
mag het weten
pi_118623774
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:13 schreef Joosie200 het volgende:
Your order No. 1017613861 has been all
shipped on 2012.10.30 06:37.
Usually, tracking information is available 2
days after the shipment.

Woei, Jiayu g3 is onder weg. Toch op tijd voor in de schoen *O*
Mooi zo ^O^ . Hopelijk bij mij ook snel (zelfde seller).

Ze accepteert ook Paypal trouwens, als je er in de chatfunctie om vraagt.
(Omdat betalen met VISA via AliExpress vaak niet blijkt te werken)..

quote:
JENNY (15:36:56):
if you can send me more customers ,i will try my best to do it better
but please confirm the stock at first
if we don't have it in stock ,we will not accept it
Vraag dus eerst even of ze voorraad hebben op het moment dat je wil bestellen.

[ Bericht 5% gewijzigd door AnimeFan op 30-10-2012 15:42:04 ]
pi_118625219
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Mailtje heen gestuurd. Gekke is ook dat, als ik op die shipped order druk, ik niks te zien krijg.
Zelfde probleem heb ik ook....
laat even weten wanneer je een reactie hebt ontvangen
pi_118625224
Tuurlijk :)
pi_118625855
Als lighttake nou ook de UMI X1 in het assortiment toevoegt zou leuk zijn :)
Die heeft een betere resolutie dan die Neo.
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:52:05 #36
97111 ukga
Siewosie baas
pi_118629718
ben benieuwd. ik zie dat er veel animo voor deze telefoon is. zelf had ik er tot vandaag nog nooit van gehoord :P
pi_118629891
Geniale TT trouwens!
Mijn complimenten _O_
pi_118630958
Het is voor mij nu ook aftellen.. Heb nog zo'n 10 dagen te gaan tot de uiterste annuleer datum (dag of 4/5 speling). Wel heel apart dat wij zo'n 2 maanden wachten en 0,0 informatie/uitleveringen krijgen en dat iemand anders hem voor 20 euro meer zonder problemen kan regelen...
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:29:56 #39
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118634222
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 18:23 schreef tharonny het volgende:
Het is voor mij nu ook aftellen.. Heb nog zo'n 10 dagen te gaan tot de uiterste annuleer datum (dag of 4/5 speling). Wel heel apart dat wij zo'n 2 maanden wachten en 0,0 informatie/uitleveringen krijgen en dat iemand anders hem voor 20 euro meer zonder problemen kan regelen...
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:37 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Voor $200+ (eerder 220+) is hij inderdaad goed te krijgen. Dit wordt opgelost door gewoon veel adressen te verzamelen (bekenden, werknemers etc) en daar telefoons te laten bezorgen. Waarschijnlijk krijgen deze allemaal een vergoeding voor die dienst.

Daarnaast staan ze ook wel op Taobao voor $200-230, probleem daar is dat ze ongelovelijk snel uitverkocht zijn en dat er nog een fee op komt (8-10% + shipping). Minimale prijs komt dus ook daar op 210 dollar uit als je via MisterTao besteld.

Ik snap dat je het toestel graag wil hebben maar voor die 60 tot 80 dollar meer is de bang for buck wel een beetje verdwenen...

Laten we hopen dat Jiayu snel wholesale orders aanneemt en dat LT dan op het goede moment een order kan plaatsen. Dan komt alles goed. In het vorige topic stond al een bericht van WADE waar iets over wholesale in stond maar de vertaling daarvan was helaas ruk. Wellicht dat ik het aan een andere Chinees kan laten lezen om er zo nog achter te komen wat het betekend.

zie bovenstaand bericht.

Daarnaast dacht ik dat de informatie vanuit mij en Downstar wel redelijk up to date was?
Lightake heeft ons de dingen laten communiceren omdat het tijdrovend en duur is om alles individueel te doen. Daarnaast is het in de Chinese webshop handel ook niet heel gewoonlijk om contact op te nemen als het lang duurt.

Daarnaast hebben veel mensen ook nog een mailtje van LT gehad met de vraag of ze willen annuleren of een ander item willen (wellicht in spam beland?).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118635294
Kan eigenlijk niet anders zeggen dan dat lightake zeer correct en snel reageert op vragen.

Dat ze gewoon alleen toestellen leveren die ze op een nomale manier geleverd krijgen vind ik eigenlijk helemaal niet negtief. Wel jammer dat ik nu langer moet wachten op mijn zilveren g3
pi_118635475
Klopt het dat Lighttake de grijze versie nu aan het uitleveren zijn?
Of lees ik dat verkeerd.
Love is in the air!
pi_118636411
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:50 schreef Landgeld het volgende:
Klopt het dat Lighttake de grijze versie nu aan het uitleveren zijn?
Of lees ik dat verkeerd.
Waar lees je dat dan?
pi_118637547
Misschien een poll om te kijken hoeveel mensen hun bestelling al hebben geannuleerd en hoeveel diehards we hier hebben ;)
pi_118637861
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:20 schreef FreaZ het volgende:
Misschien een poll om te kijken hoeveel mensen hun bestelling al hebben geannuleerd en hoeveel diehards we hier hebben ;)
Ik was te laat voor die coupon actie. Zet die optie er ook maar bij :P
pi_118638923
Vraag: zou die Nexus 4 echt zoveel beter zijn dan deze Jiayu? Zit zelf nog te twijfelen. afweging prijs / kwaliteit
Love is in the air!
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:47:15 #46
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118638972
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:46 schreef Landgeld het volgende:
Vraag: zou die Nexus 4 echt zoveel beter zijn dan deze Jiayu? Zit zelf nog te twijfelen. afweging prijs / kwaliteit
Die Nexus schrikt mij af want LG. Ik heb het niet zo op LG.
pi_118639221
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:46 schreef Landgeld het volgende:
Vraag: zou die Nexus 4 echt zoveel beter zijn dan deze Jiayu? Zit zelf nog te twijfelen. afweging prijs / kwaliteit
Ofcourse is die veel beter.. Kiek eens ff naar de specs ;) Nexus is ook echt een prijs/kwaliteit geval. Ligt eraan wat je graag wilt, wil je een goedkopere smartphone ga je voor JiaYu G3, ben je meer geneigd naar een Slll of htc one x maar stopt de prijs je, dan moet je voor de Nexus gaan :D

Ik heb trouwens helemaal niks tegen LG, volgens mij hebben ze wel degelijke hardware maar ontbreekt het aan up-to-date software, maar nu LG de hardware levert en google zorgt voor de Software (nieuwste androids altijd als eerst hierop) is het de perfecte combi lijkt mij :)
pi_118640085
http://www.antelife.com/f(...)ch-screen-black.html

is dit niet iets? of ook nog te duur? vandaag nog 2% koring, kom op $202,- uit


edit: wel op voorraad maar word 10 dagen later verzonden omdat er veel pre-order waren.
even afwachten is beter denk ik?
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:17:04 #49
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118640725
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:07 schreef Giel_gssl het volgende:
http://www.antelife.com/f(...)ch-screen-black.html

is dit niet iets? of ook nog te duur? vandaag nog 2% koring, kom op $202,- uit

edit: wel op voorraad maar word 10 dagen later verzonden omdat er veel pre-order waren.
even afwachten is beter denk ik?
Grappig dat er wel 3 offical sellers zijn. Ja ze kunnen best wat voorraad krijgen maar zoals het er staat is gewoon misleiding :P. Best kans dat die 10 dagen uitloopt naar 15 dagen.

Prijs is 3 dollar minder dan de aliexpress seller die ze binnen 4 dagen zegt te kunnen shippen.

Never the less, lijkt het dat de zwarte Jiayu wat beter beschikbaar wordt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118646209
Mooi nieuws over het feit dat er een G3 onderweg is naar Nederland via Aliexpress voor Joosie! Misschien is het die paar tientjes wel waard om binnenkort daar te orderen, maar ik wacht eerst even een review/ontvangstbevestiging af. O-)
pi_118655219
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 17:56 schreef nodig het volgende:
Geniale TT trouwens!
Mijn complimenten _O_
Dank u Dank u.
pi_118655220
ff update:
Wednesday, October 31, 2012 Location Time
16 Arrived at Delivery Facility in EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 7:16 AM

15 Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 5:54 AM

14 Processed at BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 4:46 AM

13 Clearance processing complete at BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 4:40 AM

12 Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 3:51 AM

11 Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 2:28 AM

Tuesday, October 30, 2012 Location Time
10 Processed at LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 11:00 PM

9 Arrived at Sort Facility LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 6:55 PM

8 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 5:26 AM

7 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 5:00 AM

6 Clearance processing complete at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 3:19 AM

5 Arrived at Sort Facility HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 2:43 AM

Monday, October 29, 2012 Location Time
4 Departed Facility in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 11:52 PM

3 Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 11:50 PM

2 Arrived at Sort Facility SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 10:06 PM

1 Shipment picked up SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 6:59 PM
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 31 oktober 2012 @ 08:29:50 #53
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118655249
Dus jouw G3 heb je bijna in huis? :D
pi_118655275
Binnenkort de eerste FOK review? :D
pi_118655293
Nou hij is nu wel akelig dicht bij!
pi_118655326
Misschien vandaag al binnen dus?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_118655387
Spannend >:)

Op mijn vraag wanneer fct de G3 binnenkrijgt, begin of eind november krijg ik het antwoord
quote:
OK
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118655394
Dat lijkt mij optimistisch, en er is alleen op woensdag echt niemand thuis.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 09:02:52 #59
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118655819
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 08:39 schreef aukemuis het volgende:
Dat lijkt mij optimistisch, en er is alleen op woensdag echt niemand thuis.
Nee, normaal zou hij vandaag aangeboden worden.

Als je ergens in de zelfde regio bent dan kan je bellen en wordt hij daar aangeboden ;) (wellicht een oplossing?)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118655862
ga ik zo eens proberen, goed tip
pi_118657186
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 08:27 schreef aukemuis het volgende:
ff update:
Wednesday, October 31, 2012 Location Time
16 Arrived at Delivery Facility in EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 7:16 AM

15 Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 5:54 AM

14 Processed at BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 4:46 AM

13 Clearance processing complete at BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 4:40 AM

12 Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 3:51 AM

11 Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 2:28 AM

Tuesday, October 30, 2012 Location Time
10 Processed at LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 11:00 PM

9 Arrived at Sort Facility LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 6:55 PM

8 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 5:26 AM

7 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 5:00 AM

6 Clearance processing complete at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 3:19 AM

5 Arrived at Sort Facility HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 2:43 AM

Monday, October 29, 2012 Location Time
4 Departed Facility in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 11:52 PM

3 Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 11:50 PM

2 Arrived at Sort Facility SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 10:06 PM

1 Shipment picked up SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 6:59 PM
Als je nu in Belgie zou wonen zou er komen te staan.

17 Available on payment by recipient.
Vroeger stuurde ze een factuur na lmet de importkosten.
Nu belt de douanedienst je op met het bericht dat er een pakje uit Hongkong of China is gekomen op uw naam en dat er importkosten betaald moeten worden.
Als je dan kan betalen met CC via de telefoon leveren ze het binnen de 48uur .
Kan je niet rechtsreeks betalen via telefoon mag je het gaan afhalen in het DHLdepot en daar met bancontact/pinnen betalen.
Ik weet niet of DHL het ook al zo doet in Nederland
Vrij vervelend in ieder geval. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door bartvdg op 31-10-2012 10:10:46 ]
I love the smell of china electroncs in the morning!
  woensdag 31 oktober 2012 @ 10:13:28 #62
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118657781
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:53 schreef bartvdg het volgende:

[..]

Als je nu in Belgie zou wonen zou er komen te staan.

17 Available on payment by recipient.
Vroeger stuurde ze een factuur na lmet de importkosten.
Nu belt de douanedienst je op met het bericht dat er een pakje uit Hongkong of China is gekomen op uw naam en dat er importkosten betaald moeten worden.
Als je dan kan betalen met CC via de telefoon leveren ze het binnen de 48uur .
Kan je niet rechtsreeks betalen via telefoon mag je het gaan afhalen in het DHLdepot en daar met bancontact/pinnen betalen.
Ik weet niet of DHL het ook al zo doet in Nederland
Vrij vervelend in ieder geval. ;)
In Nederland kan je gewoon contant aan de deur betalen (of via CC) met een bedrijfsacount kan je ook een factuur krijgen (dacht ik).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118658132
Krijg je van te voren dan ook te horen hoeveel je aan de deur moet gaan betalen? Ik laat em afleveren op een ander adres en dan moet ik wel even regelen dat daar een gepaste hoeveelheid euro's klaarligt :)
pi_118663536
Nou ik hen hem binnen! Heb er mee gebeld dat doet ie!

Ziet er eigenlijk keurig uit, zie geen rare openstaande plastic delen,

Heb ff foto gemaakt van het geheel moet alleen ff uitvogelen hoe ik die hier kan plaatsen!
pi_118663701
Tinypic, uploaden en hier neerplempen! Und schnell! ~O>
:D
pi_118663906
Nog inklaringskosten moeten betalen?
pi_118663983
Inderdaad!
pi_118663995
Niks betaald aan de dhl mijnheer in ieder geval
pi_118664025
Wow, dat we dit nog mogen meemaken, in slechts 11 delen. :D Gefeliciteerd met het toestel. :)
pi_118664086
Foto's!
pi_118664090
www.imgur.com
Huphup! :)
  woensdag 31 oktober 2012 @ 13:26:02 #72
97111 ukga
Siewosie baas
pi_118664093
hehe ben benieuwd naar de eerste review!
pi_118664322
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:23 schreef aukemuis het volgende:
Niks betaald aan de dhl mijnheer in ieder geval
Das knap, ik had mijn n1 in een blanco doos laten versturen ze hadden er zelf een iets lager bedrag op gezet en ik moest 35 euro betalen :( Maar mooi om te horen dat de eerste G3 is gearriveerd.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 13:40:48 #74
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_118664704
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:11 schreef aukemuis het volgende:
Nou ik hen hem binnen! Heb er mee gebeld dat doet ie!

Ziet er eigenlijk keurig uit, zie geen rare openstaande plastic delen,

Heb ff foto gemaakt van het geheel moet alleen ff uitvogelen hoe ik die hier kan plaatsen!
Gefeliciteerd, je bent misschien wel de eerste Nederlander met dit toestel :)
Maar laat ons nou niet zo in spanning wachten, kom op met die foto :P
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_118664927
pi_118665243
Nice, nu alleen nog een foto met dit topic in het scherm van je G3 haha
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 31 oktober 2012 @ 14:28:37 #77
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118666659
Hmm, die Nexus 4 is (ondanks mijn niet zo goede ervaringen met LG (qua software)) toch best heel nice..
Hopelijk gaat die prijs niet zo heel hoog liggen, anders haal ik die wel. :9
pi_118666762
Dat plan heb ik nu ook
:-)
pi_118666862
jaloers op aukemuis.... ;-) veel speel plezier toegewenst.
pi_118666887
De 8GB gaat $299 kosten, dan verwacht ik dat de Nexus 4 hier helaas gewoon ¤299 gaat zijn.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 15:23:46 #81
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118669136
quote:
And... we have a winner! *ding* *ding* *ding*
:P Kost wat, maar dan heb je ook wat.
Is het nou de zwarte versie? Ook foto'tje toestel van dichtbij met scherm aan? c_/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118671755
Potverdomme, het is dan waarschijnlijk eindelijk zo ver :P?

maar dit is nog geen proof, wij willen minimaal wat andere fotos en een kleine review met dit topic op je tel :D O-)
pi_118671757
En wanneer komt de eerste review aukemuis :D?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 31 oktober 2012 @ 16:30:19 #84
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118672117
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 16:22 schreef Downstar het volgende:
Potverdomme, het is dan waarschijnlijk eindelijk zo ver :P?

maar dit is nog geen proof, wij willen minimaal wat andere fotos en een kleine review met dit topic op je tel :D O-)
En in 1080P een video :9~
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118675472
Nu zijn wel allemaal wel een beetje heel erg jaloers, maar via welke seller op aliexpres heb jij hem gekocht aukemuis? hier? en wat heb je er uiteindelijk voor betaald.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 17:56:24 #86
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118675512
Desoon, en 240 usd (incl DHL), kwam eerder al naar voren. ;)
http://www.aliexpress.com(...)+g3&catId=0&manual=y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118675613
Ben weer eens te snel met reageren, maar ik ben nog helemaal beduusd, ben nu wel benieuwd wanneer de andere toestellen ons land betreden.
pi_118675726
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:32 schreef Joosie200 het volgende:
@Robert: via deze Chinees op Aliexpress zonder noemenswaardige feedback waar AnimeFan mij op had geattendeerd. Zaterdag gekocht voor 198 dollar en vandaag dus verzonden. Ben benieuwd
Volgens die Chinees heeft hij ze in Stock, is Aliexpress veilig? Anders wil ik er wel een :P
pi_118675819
Ligt het aan mij of doen de plaatjes in de OP het niet meer?

quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 18:04 schreef davedavy het volgende:

[..]

Volgens die Chinees heeft hij ze in Stock, is Aliexpress veilig? Anders wil ik er wel een :P
De 'buyer protection', dat het geld pas naar de verkoper gaat als jij aangeeft dat je het ontvangen hebt, klonk goed.
Mijn betalingen via VISA werden alleen steeds geannuleerd door AliExpress.. :')
Dus ik heb met PayPal betaald (in chat om gevraagd).
Heb dit probleem hier verder nog niet gelezen..

[ Bericht 44% gewijzigd door AnimeFan op 31-10-2012 18:13:58 ]
pi_118675843
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 18:07 schreef AnimeFan het volgende:
Ligt het aan mij of doen de plaatjes in de OP het niet meer?
Dat klopt, ze doen het niet meer :'(
  woensdag 31 oktober 2012 @ 18:18:31 #91
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118676112
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 18:08 schreef davedavy het volgende:

[..]

Dat klopt, ze doen het niet meer :'(
Zal de host ff mailen hoe/wat :P anders zorg ik wel ff voor andere host ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_118676384
Wij willen review! Wij willen review!! :D Veel plezier met je telefoon he! (Te lui om terug te lezen, maar jij had 240$ betaald he?)
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 31 oktober 2012 @ 18:28:51 #93
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118676460
quote:
16s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 18:18 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Zal de host ff mailen hoe/wat :P anders zorg ik wel ff voor andere host ;)
Ik heb een eigen website, ik wil ze daar wel op uploaden?
pi_118676636
Voor de ongelovigen:
  woensdag 31 oktober 2012 @ 18:34:11 #95
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118676666
Velly nice, I like.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118676716
Ziet er top uit!
pi_118677930
Twijfel twijfel tussen Nexus 4 en deze :-)
Love is in the air!
pi_118677958
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 18:33 schreef aukemuis het volgende:
Voor de ongelovigen:
[ afbeelding ]
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_118678104
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 18:33 schreef aukemuis het volgende:
Voor de ongelovigen:
[ afbeelding ]
Huh?!? Kan die Jiayu geen landscape aan of zo !?! ;)
pi_118678144
Eerste indruk van de Jiayu G3:

De verpakking is zoals we al gezien hadden op de diverse sites een keurig wit doosje met daarin een plastic boxje met daarin:

Jiayu G3
accu
oordopjes
lader met verloopstekker
USB snoertje
USB stick
diverse chinees papierwerk
screen protector

apart verpakt was nog een plastic cover voor de achterkant.

Toestel natuurlijk onmiddellijk aangezet! Aangezien ik maar 1 sim heb kan ik niet testen hoe dat dit werkt met twee sims. Ik moest wel aangeven dat sim1 ook voor internet gebruik is, daarna heb ik niets hoeven instellen om gebruik te kunnen maken van 3g.

Het toestel geeft je zoals verwacht niet het kwaliteitsgevoel van bijvoorbeeld een iphone4s of samsung galaxy note . daar is het allemaal net te plastic fantastic voor. Het scherm daar en tegen vind ik er zeer goed uit zien. Ik had hiervoor een Huawei Vision U8850 en dat scherm vind ik minder.

De gesprekskwaliteit van het toestel is zeker in orde. als het volume vol open staat vind ik het wel aan de harde kant en de klinkt dat ook minder. Morgen zal ik het toestel op mijn carkit aanmelden en kijken hoe het geluid daar bij is.

Knoppen voor volume en power voelen degelijker aan als die van de huawei vision. die begonnen nu ook al echt te haperen.

Google play store was gelijk beschikbaar daar hoefde ik verder niks voor te doen.

Over de accu kan ik nog weinig zeggen na vier uur, feit is wel dat ik 35% accu minder heb na vanmiddag, standaard stond de helderheid van het scherm vol open en dat zal best wel wat extra energie kosten. daarnaast heb ik er natuurlijk zo ongeveer twee uur mee zitten prullen.

De meegeleverde cover geeft het toestel wel een heel goedkope uitstraling en ik denk dus dat die weer snel verdwijnt

Al met al vind ik dat de G3 voor de Lightake prijs een super prijs/kwaliteit verhouding heeft en eigenlijk voor de 240 dollar die deze nu gekost heeft vind ik het ook nog zeker kunnen.

Morgen zal ik eens proberen een filmpje te maken van de G3

Er staan een aantal chinese apps op geïnstalleerd en die zal ik eens proberen te verwijderen morgen.
pi_118678180
ik heb de jiayu besteld voor $202, word binnen een paar dagen verstuurd volgens zijn email.
komt niet via DHL of UPS ofzo dus moet even afwachten.
pi_118678314
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:12 schreef Giel_gssl het volgende:
ik heb de jiayu besteld voor $202, word binnen een paar dagen verstuurd volgens zijn email.
komt niet via DHL of UPS ofzo dus moet even afwachten.
$202?~¤156?

Koopje :P
  woensdag 31 oktober 2012 @ 19:16:37 #103
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118678361
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

$202?

Koopje :P
Idd, als je 'm nu van taobao af wil halen ben je ongeveer 240/250 kwijt..

Wacht nog wel even op LT :(
Kan er nu hélemaal niet meer onderuit.. MOET die telefoon hebben :')
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_118678488
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

$202?~¤156?

Koopje :P
Via wie of wat?
pi_118678628
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:18 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Via wie of wat?
Klik :+
pi_118682280
Met dit nieuws ga ik mijn Jiayua maar annuleren.
Nexus 4 heeft NFC chip.

http://www.telegraaf.nl/d(...)met_mobieltje__.html
Love is in the air!
pi_118684273
quote:
16s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:16 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Idd, als je 'm nu van taobao af wil halen ben je ongeveer 240/250 kwijt..
...[/sub]
Op Taobao kan het ook wel wel wat goedkoper nu ($174,- of $177,- plus fee)
  woensdag 31 oktober 2012 @ 21:59:58 #108
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_118687512
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:27 schreef Landgeld het volgende:
Met dit nieuws ga ik mijn Jiayua maar annuleren.
Nexus 4 heeft NFC chip.

http://www.telegraaf.nl/d(...)met_mobieltje__.html
Dus alleen voor die chip wil je zo'n 150 euro meer betalen :? En dan is het nog maar afwachten of die chip de standaard gaat worden (denk maar aan de Chipper van de Postbank, dat werd ook nooit een succes).
Zeg nou gewoon maar dat je liever een quad-core toestel wilt :P
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
  woensdag 31 oktober 2012 @ 22:41:28 #109
383437 Barend_Banus
Een begrip in de regio
pi_118690066
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:59 schreef ikbenik het volgende:

[..]

Dus alleen voor die chip wil je zo'n 150 euro meer betalen :? En dan is het nog maar afwachten of die chip de standaard gaat worden (denk maar aan de Chipper van de Postbank, dat werd ook nooit een succes).
Zeg nou gewoon maar dat je liever een quad-core toestel wilt :P
Er zijn wel meer dingen beter aan die Nexus natuurlijk.
pi_118690310
quote:
10s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:41 schreef Barend_Banus het volgende:

[..]

Er zijn wel meer dingen beter aan die Nexus natuurlijk.
en ook slechter

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 31 oktober 2012 @ 22:46:59 #111
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118690367
quote:
16s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:46 schreef FreaZ het volgende:

[..]

en ook slechter

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je dat niet nodig hebt niet _O_
  woensdag 31 oktober 2012 @ 22:47:11 #112
383437 Barend_Banus
Een begrip in de regio
pi_118690384
quote:
16s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:46 schreef FreaZ het volgende:

[..]

en ook slechter

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, denk niet dat dat voor veel mensen uitmaakt. Maar als je daar behoefte aan hebt moet je hem idd niet kopen.
pi_118690412
quote:
16s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:46 schreef FreaZ het volgende:

[..]

en ook slechter

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook geen microSD mogelijkheid
Dus alles in de cloud opslaan, wat weer dataverkeer kost.
Terwijl we tegenwoordig geen onbeperkt dataverkeer meer hebben bij mobiele abbo's. :(

Verder prima telefoon voor de prijs hoor :P. Kunnen Samsung/HTC/Apple wat van leren.
pi_118690711
quote:
10s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:46 schreef Pino112 het volgende:

[..]

En als je dat niet nodig hebt niet _O_
Het is gewoon zo verrekte handig. In NL (mits je nog geen werk/privé hebt) kun je er een crap sim ingooien voor al die online diensten e.d. In het buitenland stop je een lokale sim erin en je bent ook nog bereikbaar op je vaste sim. Lijkt mij gewoon ideaal.

Nog iets meer dan een week en dan zit ik op de 60 dagen :(
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 31 oktober 2012 @ 23:28:19 #115
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118692241
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:47 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

En ook geen microSD mogelijkheid
Dus alles in de cloud opslaan, wat weer dataverkeer kost.
Terwijl we tegenwoordig geen onbeperkt dataverkeer meer hebben bij mobiele abbo's. :(
Ik heb een onbeperkt internet-Sim only abo tot 2029, dus voor mij geen probleem :+.
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 22:53 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Het is gewoon zo verrekte handig. In NL (mits je nog geen werk/privé hebt) kun je er een crap sim ingooien voor al die online diensten e.d. In het buitenland stop je een lokale sim erin en je bent ook nog bereikbaar op je vaste sim. Lijkt mij gewoon ideaal.
Dat is ook ideaal inderdaad, heb je gelijk in. Het is voor mij alleen niet van toepassing.
pi_118698305
Tipje mocht je nog meer bereikbaar willen zijn op je toekomstige jiayu, kan ik je altijd voip aanraden.
Je bent dan gewoon op vaste telefoon nrs bereikbaar op je mobieltje, natuurlijk is een wifi verbinding dan aan te raden, maar wil gewoon aangeven dat er meer en meer mogelijk is.
pi_118700004
...Of gewoon op je huidige mobiel.
  donderdag 1 november 2012 @ 12:07:52 #118
97111 ukga
Siewosie baas
pi_118700696
quote:
10s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 23:28 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ik heb een onbeperkt internet-Sim only abo tot 2029, dus voor mij geen probleem :+.

[..]

Dat is ook ideaal inderdaad, heb je gelijk in. Het is voor mij alleen niet van toepassing.
2029?
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 1 november 2012 @ 12:11:19 #119
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118700816
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 12:07 schreef ukga het volgende:

[..]

2029?
Exact :Y.
Of om duidelijker te zijn: het tweejarige abo is vorige maand 'afgelopen', maar als je niet verlengt of stopzet loopt ie gewoon door. Ook de korting, wat normaal niet zo is. Tot 2029 ^O^
  donderdag 1 november 2012 @ 13:38:41 #120
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118703762
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 10:46 schreef henkieve het volgende:
Tipje mocht je nog meer bereikbaar willen zijn op je toekomstige jiayu, kan ik je altijd voip aanraden.
Je bent dan gewoon op vaste telefoon nrs bereikbaar op je mobieltje, natuurlijk is een wifi verbinding dan aan te raden, maar wil gewoon aangeven dat er meer en meer mogelijk is.
Whatsapp en/of zaken als Viber inderdaad.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118704024
Probeer trouwens niet de Google Voice app in Nederland.
Als je dat installeert sturen ze een of meerdere verificatieberichten naar een nummer in de VS, wat geld kost.
En je kan het voorlopig niet in NL gebruiken
  donderdag 1 november 2012 @ 13:54:04 #122
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_118704384
bullshit!
werkt perfect die nieuwe google voice app op mn iphone 4
alhoewel ik hem niet laat praten, want das alleen nog in t engels.
maar tot nu toe verstaat hij mn opdrachten perfect!
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_118704397
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:54 schreef mickeyD het volgende:
bullshit!
werkt perfect die nieuwe google voice app op mn iphone 4
alhoewel ik hem niet laat praten, want das alleen nog in t engels.
maar tot nu toe verstaat hij mn opdrachten perfect!
Dat is iets anders.
Dit bedoel ik: http://www.google.com/googlevoice/about.html
  donderdag 1 november 2012 @ 13:57:47 #124
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_118704536
ook vaag dat ze het allemaal hetzelfde noemen dan
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_118704786
Mijn moneys terug van Lightake, gewoon 78 eurocent verlies :(
  donderdag 1 november 2012 @ 15:01:37 #126
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118706680
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 14:05 schreef Tsurany het volgende:
Mijn moneys terug van Lightake, gewoon 78 eurocent verlies :(
Ik heb dan weliswaar alle dollars teruggekregen van LT op m'n paypal account, maar hoe krijg ik die dan weer op m'n rekening? Als ik het met Paypal overschrijf verlies ik ¤10! Hoe doe je dat dan met 0,79?
  donderdag 1 november 2012 @ 15:11:29 #127
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118706978
Lekker laten staan. Alsof je nooit meer Paypal gaat gebruiken. :P

Of je had gewoon een beter bankmiddel moeten gebruiken. :9
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 1 november 2012 @ 15:13:38 #128
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118707033
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:11 schreef shiznuts het volgende:
Of je had gewoon een beter bankmiddel moeten gebruiken. :9
Haha, tips?
  donderdag 1 november 2012 @ 15:35:28 #129
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118707661
Bij CC-afboekingen gaat het zelfs direct terug bijvoorbeeld, zo is mijn ervaring. :)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118707678
Zijn er nog wel mensen die gewoon blijven wachten op de g3 of heeft iedereen het opgegeven ?
Ik wacht nog wel even.
pi_118708024
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:01 schreef Ravocs het volgende:

[..]

Ik heb dan weliswaar alle dollars teruggekregen van LT op m'n paypal account, maar hoe krijg ik die dan weer op m'n rekening? Als ik het met Paypal overschrijf verlies ik ¤10! Hoe doe je dat dan met 0,79?
Met creditcard betaald dus het gaat automatisch weer terug naar m'n creditcard. Ook naar m'n rekening storten was altijd gratis bij mij, ook bij hogere bedragen.
pi_118708158
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:35 schreef henkieve het volgende:
Zijn er nog wel mensen die gewoon blijven wachten op de g3 of heeft iedereen het opgegeven ?
Ik wacht nog wel even.

ik wacht tot ik weet wat de Nexus 4 precies gaat kosten
pi_118708242
Ik wacht tot blijkt dat het er echt niet meer van gaat komen.
  donderdag 1 november 2012 @ 16:05:47 #134
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118708690
Ik wacht.. met opnieuw bestellen mocht ie voor december wel op voorraad zijn. Na December is het wat mij betreft game over voor Jiayu. ;(
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_118708849
De Neo N02-M is inmiddels al onderweg naar mij, maar ik laat de Jiayu G3 nog lekker in bestelling staan! Gewoon wachten, hij komt vanzelf wel. Als die dan binnen is verkoop ik die Neo weer door.
pi_118709687
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 31 oktober 2012 18:07 schreef

De 'buyer protection', dat het geld pas naar de verkoper gaat als jij aangeeft dat je het ontvangen hebt, klonk goed.
Mijn betalingen via VISA werden alleen steeds geannuleerd door AliExpress.. :')
Dus ik heb met PayPal betaald (in chat om gevraagd).
Heb dit probleem hier verder nog niet gelezen..
Toch lijkt het me sterk dat die verkoper ze in stock heeft, ik waag het gokje denk ik toch maar :P
  donderdag 1 november 2012 @ 16:45:12 #137
383601 ADconvertor
The nitwit from the net
pi_118710347
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:35 schreef henkieve het volgende:
Zijn er nog wel mensen die gewoon blijven wachten op de g3 of heeft iedereen het opgegeven ?
Ik wacht nog wel even.

Ik wacht gewoon. Heb wel vertrouwen in LT en als hij echt niet leverbaar blijkt komen ze vast met een goed alternatief of geld terug. Heb wel een telefoon nu waar ik wat langer mee door ga.
  donderdag 1 november 2012 @ 17:05:48 #138
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118711141
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:46 schreef Tsurany het volgende:

[..]

Met creditcard betaald dus het gaat automatisch weer terug naar m'n creditcard. Ook naar m'n rekening storten was altijd gratis bij mij, ook bij hogere bedragen.
Tenzij je met Ideal stort.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 16:45 schreef ADconvertor het volgende:

[..]

Ik wacht gewoon. Heb wel vertrouwen in LT en als hij echt niet leverbaar blijkt komen ze vast met een goed alternatief of geld terug. Heb wel een telefoon nu waar ik wat langer mee door ga.
Dit dus :D voor mij reden om hem te laten staan :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118712679
Nou hier even een update van een eerste dag Jiayu bellen.

Vanmorgen om 7 uur van de lader gehaald, best wel wat zitten prullen, bellen en internetten en toch nog 53% accu over.
Aangemeld op de parrot MKI9200 carkit en dat gaat probleemloos op een kleinigheidje na dat het telefoonboek niet ingelezen wordt en dus de spraakherkenning niet werkt. Dit is best een minpunt want dat gebruik ik relatief vaak.

kleuren van het scherm is wat fletser als dat ik gewend was, maar nu ik een tijdje kijk vind ik het misschien wel mooier als dat hele felle.
  donderdag 1 november 2012 @ 17:56:21 #140
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_118712865
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 15:35 schreef henkieve het volgende:
Zijn er nog wel mensen die gewoon blijven wachten op de g3 of heeft iedereen het opgegeven ?
Ik wacht nog wel even.

Ik wacht ook nog hoor, nog een week of drie sowieso. Ondertussen speel ik wat met de Neo N02-m die nu eraan komt :)
pi_118712899
Ik kon dit niet vinden maar waar heb je de jiayu g3 besteld aukermuis?
  donderdag 1 november 2012 @ 17:58:18 #142
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_118712921
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 17:49 schreef aukemuis het volgende:
Nou hier even een update van een eerste dag Jiayu bellen.

Vanmorgen om 7 uur van de lader gehaald, best wel wat zitten prullen, bellen en internetten en toch nog 53% accu over.
Aangemeld op de parrot MKI9200 carkit en dat gaat probleemloos op een kleinigheidje na dat het telefoonboek niet ingelezen wordt en dus de spraakherkenning niet werkt. Dit is best een minpunt want dat gebruik ik relatief vaak.

Heb dezelfde carkit en gebruik de spraakherkenning fanatiek... jammer dit :{
  donderdag 1 november 2012 @ 18:05:24 #143
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118713103
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 17:57 schreef Majinster het volgende:
Ik kon dit niet vinden maar waar heb je de jiayu g3 besteld aukermuis?
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 17:56 schreef shiznuts het volgende:
Desoon, en 240 usd (incl DHL), kwam eerder al naar voren. ;)
http://www.aliexpress.com(...)+g3&catId=0&manual=y
Wel blijven opletten, hè. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118713109
Is de G3 er nog steeds niet?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_118713136
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 18:05 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Wel blijven opletten, hè. :P
ben nu overgestapt naar de chinese smartphones topic :P
  donderdag 1 november 2012 @ 18:06:37 #146
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118713137
quote:
5s.gif Op donderdag 1 november 2012 18:05 schreef Quir het volgende:
Is de G3 er nog steeds niet?
Bij Lightake niet nee.

Elders mondjesmaat en daar geldt dat vraag versus aanbod de prijs nogal opdrijft (over de 200 usd).
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 18:06 schreef Majinster het volgende:

[..]

ben nu overgestapt naar de chinese smartphones topic :P
En terecht.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 1 november 2012 @ 18:18:16 #147
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_118713452
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 17:49 schreef aukemuis het volgende:
Nou hier even een update van een eerste dag Jiayu bellen.

Vanmorgen om 7 uur van de lader gehaald, best wel wat zitten prullen, bellen en internetten en toch nog 53% accu over.
Aangemeld op de parrot MKI9200 carkit en dat gaat probleemloos op een kleinigheidje na dat het telefoonboek niet ingelezen wordt en dus de spraakherkenning niet werkt. Dit is best een minpunt want dat gebruik ik relatief vaak.

kleuren van het scherm is wat fletser als dat ik gewend was, maar nu ik een tijdje kijk vind ik het misschien wel mooier als dat hele felle.
Heb je 't wel eens met een andere Android telefoon geprobeerd? Telefoonboek browsen werkt op mijn radio met ingebouwde carkit (Pioneer) ook niet al te denderend met mijn HTC one v, waar het voorheen met WinMo wel prima werkte. :( Kan evt. met android release te maken hebben (fixable met firmware update van de Parrot?), of de bluetooth implementatie vanuit Jiayu (drivers etc) niet helemaal OK. (fixable mits community aan de slag gaat/er een update uit komt vanuit Jiayu wat ik betwijfel)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 1 november 2012 @ 18:27:33 #148
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118713732
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 17:49 schreef aukemuis het volgende:
Nou hier even een update van een eerste dag Jiayu bellen.

Vanmorgen om 7 uur van de lader gehaald, best wel wat zitten prullen, bellen en internetten en toch nog 53% accu over.
Aangemeld op de parrot MKI9200 carkit en dat gaat probleemloos op een kleinigheidje na dat het telefoonboek niet ingelezen wordt en dus de spraakherkenning niet werkt. Dit is best een minpunt want dat gebruik ik relatief vaak.

kleuren van het scherm is wat fletser als dat ik gewend was, maar nu ik een tijdje kijk vind ik het misschien wel mooier als dat hele felle.
Tip :D! updates van Parrot installeren. Hier eerst ook problemen met de carkit icm de Xperia S, updateje er op gegooid en het werkt nu perfect!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118713928
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 18:27 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Tip :D! updates van Parrot installeren. Hier eerst ook problemen met de carkit icm de Xperia S, updateje er op gegooid en het werkt nu perfect!
Parrot heeft laatste firmware en het werkte met mijn huawei vision u8850 perfect. Zal nog eens goed naar kijken, want ook het telefoonboek is niet via het menu van de parrot te zien
pi_118714479
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:36 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dat zou je wel gaan denken ja. Zeker nu je bij menigeen voor $200+ wel een Jiayu G3 kunt krijgen. Minder betalen is altijd fijn, maar waarom zou Jiayu daar als fabrikant mee akkoord gaan richting Lightake? Voor hun 10 anderen die wel bereid zijn een hogere prijs neer te leggen. Dit is speculatie, maar dit zou zeker wel verklaren waarom Lightake bij Jiayu niks gedaan krijgt voor de prijs van $181,38 laat staan $165,77 via de Fok/Samenkopen actie. En zou je mij nog kunnen antwoorden hoe jij bij Tmallbox met Paypal hebt weten te betalen? Want dat lukt mij niet, ik zie nergens een manier om via Paypal af te rekenen, alleen maar via pay by wire.
Waar is je G3 nu volgens het tracking nummer? :D
pi_118714611
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 18:34 schreef aukemuis het volgende:

[..]

Parrot heeft laatste firmware en het werkte met mijn huawei vision u8850 perfect. Zal nog eens goed naar kijken, want ook het telefoonboek is niet via het menu van de parrot te zien
Had dit ook met m'n G2+ en dacht dat ik er niets zou kunnen mee aanvangen in de auto. Maar na een tijdje (2 dagen) verscheen het telefoonboek uiteindelijk wel vanzelf in het menu van de autoradio.
pi_118715103
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 17:49 schreef aukemuis het volgende:
Nou hier even een update van een eerste dag Jiayu bellen.

Vanmorgen om 7 uur van de lader gehaald, best wel wat zitten prullen, bellen en internetten en toch nog 53% accu over.
Aangemeld op de parrot MKI9200 carkit en dat gaat probleemloos op een kleinigheidje na dat het telefoonboek niet ingelezen wordt en dus de spraakherkenning niet werkt. Dit is best een minpunt want dat gebruik ik relatief vaak.

kleuren van het scherm is wat fletser als dat ik gewend was, maar nu ik een tijdje kijk vind ik het misschien wel mooier als dat hele felle.
Goeie batterij dus. Met m'n G2+ met 2050mAh-batterij doe ik maar 8u, weliswaar met 2 simkaarten.
  donderdag 1 november 2012 @ 21:14:31 #153
387749 MrJLJL
Jampin' n Laggin'
pi_118721770
Mooi te zien dat (een van de?) eerste G3 in nederland is :)

Heb mijn G3 11/9/2012 besteld via Lightake,
Is het nu verstandig om te cancellen, denk het wel hè?
pi_118726473
Nouja wat is verstandig. Hij zal ongetwijfeld komen, het kan alleen nog wel even duren. Ik ga de mijne iig wel canselen rond de 10e oid. Dan zit ik net voor mijn 60 dagen.
pi_118733875
Wat is de handigste manier om te cancellen? Via de website of via servicedesk.
Wil mijn geld wel weer op Paypal namelijk.
Love is in the air!
  vrijdag 2 november 2012 @ 09:36:18 #156
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118733897
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:14 schreef MrJLJL het volgende:
Mooi te zien dat (een van de?) eerste G3 in nederland is :)

Heb mijn G3 11/9/2012 besteld via Lightake,
Is het nu verstandig om te cancellen, denk het wel hè?
Ja, als de 60 dagen omzijn zou ik het overwegen :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 09:35 schreef Landgeld het volgende:
Wat is de handigste manier om te cancellen? Via de website of via servicedesk.
Wil mijn geld wel weer op Paypal namelijk.
VIa de mail:
Service@lightake.com (uit mijn hoofd).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118734591
Cancelled.
Ben het gezeur en afwachten beu. Als ik daarnaast lees dat het toch nog wat 'plastic fantastic' is, wil ik eerst meer reviews lezen. Kan hem altijd nog bestellen als het interessant is.

Voor nu even rust. Denk dat ik ook voor de Nexus 4 ga. Sneller, meer mogelijkheden (helaas duurder).
Love is in the air!
pi_118734793
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 18:50 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Waar is je G3 nu volgens het tracking nummer? :D
Geen idee!

quote:
There is no information for your shipment at this time.
Note:
1. Shipping information is displayed within 2-3 days of shipment. If there is no information, please check back later.
2. If there is no information for your shipment after 3 days, please contact the supplier to verify that the tracking number is correct.
Zou vandaag dus zichtbaar moeten worden, zo niet: ga ik wel contact opnemen. :) Maar alvast mooi om te horen wat Aukemaus zijn bevindingen zijn!
mag het weten
pi_118738246
Weet iemand hoe het cancellen gaat als je met CC hebt betaald? Krijg ik dat bedrag meteen terug op mijn rekening, of gaat dat hetzelfde als betalen? Dat het even duurt...
  vrijdag 2 november 2012 @ 13:23:02 #160
387749 MrJLJL
Jampin' n Laggin'
pi_118739632
Heb hem ook maar gecanceled...
Jammer, maar helaas...
Een nieuwe zoektoch volgt...
pi_118741072
Ik had bij Lightake via Paypal betaald d.m.v. mijn CC. En bij annulering werd het op mijn Paypal-account teruggestort i.p.v. zoals ik had verwacht: restitutie op mijn creditcard direct. Qua duur had ik het bedrag met een dag na de bevestiging van annulering er al op staan. Dus het zou niet al te lang moeten duren.
mag het weten
pi_118742768
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 14:05 schreef Joosie200 het volgende:
Ik had bij Lightake via Paypal betaald d.m.v. mijn CC. En bij annulering werd het op mijn Paypal-account teruggestort i.p.v. zoals ik had verwacht: restitutie op mijn creditcard direct. Qua duur had ik het bedrag met een dag na de bevestiging van annulering er al op staan. Dus het zou niet al te lang moeten duren.
Kijk, zo heb ik ook betaald. Dat is wel bagger...
pi_118747295
Ik zit ook maar te denken aan cancelen eigenlijk, welke telefoon zouden jullie kiezen, NEO-2 of voor iets meer centjes de ZOPO 300+?

Overigens, die Xiaomi M2 is ook super vet , wel duurder uiteraard maar niet goed leverbaar right?
  vrijdag 2 november 2012 @ 18:35:34 #164
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118749468
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 17:09 schreef Mandéra het volgende:
Ik zit ook maar te denken aan cancelen eigenlijk, welke telefoon zouden jullie kiezen, NEO-2 of voor iets meer centjes de ZOPO 300+?

Overigens, die Xiaomi M2 is ook super vet , wel duurder uiteraard maar niet goed leverbaar right?
Check het chinese smartphone topic eens :)
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart

Veel info, en precies over wat jij vraagt/zoekt ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_118766846
Ik denk dat ik ook maar ga cancellen...
pi_118767982
He doe weer levend maken dze topiek
pi_118768210
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 november 2012 18:35 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Check het chinese smartphone topic eens :)
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart

Veel info, en precies over wat jij vraagt/zoekt ;)
Lees ik ook al vanaf de eerste post in mee. :)
pi_118768307
Mailtje gestuurd naar Lightake... Even kijken wanneer ze gokken de G3 binnen te krijgen en of ik na de 60 dagen nog een full refund kan lospeuteren.

Ben bang dat het annuleren wordt begin volgende week. Er zit gewoon echt te weinig schot in de zaak. Met ruim een miljard Chinezen en slechts enkele duizenden telefoons per week kan dit echt een sint juttemis verhaal gaan worden voor ons.
pi_118768343
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 10:54 schreef FreaZ het volgende:
Mailtje gestuurd naar Lightake... Even kijken wanneer ze gokken de G3 binnen te krijgen en of ik na de 60 dagen nog een full refund kan lospeuteren.

Ben bang dat het annuleren wordt begin volgende week. Er zit gewoon echt te weinig schot in de zaak. Met ruim een miljard Chinezen en slechts enkele duizenden telefoons per week kan dit echt een sint juttemis verhaal gaan worden voor ons.
Tuurlijk kun je na 60 dagen nog je centen terugkrijgen. Na 60 dagen verloopt enkel je Paypal kopersbescherming. Maar LT werkt gewoon goed mee getuige de vele lovende reacties over de shop hier.
  zaterdag 3 november 2012 @ 11:51:46 #170
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118769320
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 10:57 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Tuurlijk kun je na 60 dagen nog je centen terugkrijgen. Na 60 dagen verloopt enkel je Paypal kopersbescherming. Maar LT werkt gewoon goed mee getuige de vele lovende reacties over de shop hier.
Dat is niet helemaal waar. Na 45 dagen kun je geen geschil meer indienen bij Paypal en dán verloopt dus al je kopersbescherming.

Mocht er een reden zijn dat de vérkoper (LT dus) jouw geld terug wil geven, dan kunnen ze dat binnen 60 dagen doen zonder kosten. LT betaald namelijk een percentage van het bedrag als commissie aan Paypal. Na de 60 dagen kost het LT dus geld om jou je geld terug te geven, dus zul je de $165-kosten (+/- 3,4%) terugkrijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ravocs op 03-11-2012 12:14:46 (3,4 % ) ]
  zaterdag 3 november 2012 @ 11:59:58 #171
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118769518
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 11:51 schreef Ravocs het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar. Na 45 dagen kun je geen geschil meer indienen bij Paypal en dán verloopt dus al je kopersbescherming.

Mocht er een reden zijn dat de vérkoper (LT dus) jouw geld terug wil geven, dan kunnen ze dat binnen 60 dagen doen zonder kosten. LT betaald namelijk een percentage van het bedrag als commissie aan Paypal. Na de 60 dagen kost het LT dus geld om jou je geld terug te geven, dus zul je de $165-kosten (+/- 2,5%) terugkrijgen.
Ik ben bang dat het zelfs 3.4% is :P!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 3 november 2012 @ 12:13:41 #172
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118769806
quote ipv edit 8)7
  zaterdag 3 november 2012 @ 13:38:45 #173
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_118772160
Ik heb die bij LT toch maar gecancelled, mn zusje wil echt WEL de G3 en wil er ook nog wel 60 dollar extra tegenaangooien, (omdat hij echt binnen nu en ongeveer een week nodig is :P) [heb haar de andere uit t chinaphones topic laten zien, maar ze wil eeeeecht die G3]
Heb menig aliexpress seller langs zien komen, hebben jullie al een adres gevonden waar de zwarte G3 direct geshipt kan worden? c_/
Koekje d'r bij?
pi_118772609
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 13:38 schreef eleganza het volgende:
Ik heb die bij LT toch maar gecancelled, mn zusje wil echt WEL de G3 en wil er ook nog wel 60 dollar extra tegenaangooien, (omdat hij echt binnen nu en ongeveer een week nodig is :P) [heb haar de andere uit t chinaphones topic laten zien, maar ze wil eeeeecht die G3]
Heb menig aliexpress seller langs zien komen, hebben jullie al een adres gevonden waar de zwarte G3 direct geshipt kan worden? c_/
Jenny krijgt aanstaande zaterdag pas weer nieuwe voorraad..

Deze seller vertelt me dat ie zwart niet op voorraad heeft, maar wel grijs/zilver:
http://www.aliexpress.com(...)14990_666899482.html

Ik raad je aan om even te zoeken op 'Jiayu G3' met 'seller online', en bijv. een foto te vragen.

http://www.aliexpress.com(...)d-4-0/675740003.html
quote:
we've ordered white ones from jiayu company, will arrive about 1 week.
Lijkt erop dat grijs nu makkelijker te krijgen wordt dan zwart :P

[ Bericht 5% gewijzigd door AnimeFan op 03-11-2012 14:02:59 ]
  zaterdag 3 november 2012 @ 14:14:51 #175
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_118773143
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 13:54 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Jenny krijgt aanstaande zaterdag pas weer nieuwe voorraad..

Deze seller vertelt me dat ie zwart niet op voorraad heeft, maar wel grijs/zilver:
http://www.aliexpress.com(...)14990_666899482.html

Ik raad je aan om even te zoeken op 'Jiayu G3' met 'seller online', en bijv. een foto te vragen.

http://www.aliexpress.com(...)d-4-0/675740003.html

[..]

Lijkt erop dat grijs nu makkelijker te krijgen wordt dan zwart :P
Thanks, maar ze wil onder geen beding grijs of zilver :') Zeker omdat ze dr nu meer voor wil betalen, dat ze ook echt een zwarte wil :Y meeste sellers zijn natuurlijk op zaterdag vrij, das wel een nadeel :P
Koekje d'r bij?
pi_118775342
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 13:54 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Jenny krijgt aanstaande zaterdag pas weer nieuwe voorraad..

Deze seller vertelt me dat ie zwart niet op voorraad heeft, maar wel grijs/zilver:
http://www.aliexpress.com(...)14990_666899482.html

Ik raad je aan om even te zoeken op 'Jiayu G3' met 'seller online', en bijv. een foto te vragen.

http://www.aliexpress.com(...)d-4-0/675740003.html

[..]

Lijkt erop dat grijs nu makkelijker te krijgen wordt dan zwart :P
Jenny levert via TNT. Hoe groot is de kans op bijbetalen met TNT?
pi_118775389
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:36 schreef groninge01 het volgende:

[..]

Jenny levert via TNT. Hoe groot is de kans op bijbetalen met TNT?
Er staat TNT maar eigenlijk is het Singapore Post, wat AliExpress niet kan weergeven :P.
Kans op bijbetalen is net zo klein als met Hong Kong Post/China Post, heel klein dus.
Het is vaak sneller of even snel als HK Post.
pi_118775691
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:37 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Er staat TNT maar eigenlijk is het Singapore Post, wat AliExpress niet kan weergeven :P.
Kans op bijbetalen is net zo klein als met Hong Kong Post/China Post, heel klein dus.
Het is vaak sneller of even snel als HK Post.
Ach zo. Dat scheelt dan weer. Maar dan zal die 3-8 dagen shipping waarschijnlijk niet kloppen maar das niet erg. Zit nu wel te dubben of ik dan ook maar een zwarte G3 bij Jenny koop of toch nog even op LT wacht.
  zaterdag 3 november 2012 @ 16:52:15 #179
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_118777593
http://www.jiayumobileshop.com/

Nieuwe online verkoper, ook voor accessoires. Meldt G3's in voorraad te hebben, maar nog nergens gelezen dat iemand m daadwerkelijk ook geleverd heeft gekregen.

Het lijkt om een westerse verkoper te gaan, althans, dat is mijn indruk kijkend naar de presentatie. In werkelijkheid zit hetzelfde moederbedrijf als van www.AntElife.com erachter, pure Chinese aangelegenheid dus. (ff een whois? gedaan)

Wel weer grappig is het prijsverschil tussen beide, namelijk zo'n 10 dollar. (197 vs 207 dollar)
pi_118795078
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:37 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Er staat TNT maar eigenlijk is het Singapore Post, wat AliExpress niet kan weergeven :P.
Kans op bijbetalen is net zo klein als met Hong Kong Post/China Post, heel klein dus.
Het is vaak sneller of even snel als HK Post.
Echt waar joh? :o
  zondag 4 november 2012 @ 08:57:29 #181
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_118798549
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 16:52 schreef funky_fart het volgende:
http://www.jiayumobileshop.com/

Nieuwe online verkoper, ook voor accessoires. Meldt G3's in voorraad te hebben, maar nog nergens gelezen dat iemand m daadwerkelijk ook geleverd heeft gekregen.

Het lijkt om een westerse verkoper te gaan, althans, dat is mijn indruk kijkend naar de presentatie. In werkelijkheid zit hetzelfde moederbedrijf als van www.AntElife.com erachter, pure Chinese aangelegenheid dus. (ff een whois? gedaan)

Wel weer grappig is het prijsverschil tussen beide, namelijk zo'n 10 dollar. (197 vs 207 dollar)
De website is maar half af, als je "Contact Us" of "About Us" klikt, krijg je een page not found melding. Klik je op Customer Service, krijg je Lorem ipsum dolor sit amet conse ctetur adipisicing elit te zien (standaard tekst voor als je website nog afgemaakt moet worden). Alleen al het feit dat je dus niet eens fatsoenlijk contact kan opnemen is voor mij reden genoeg om ver van deze verkoper vandaan te blijven.

O ja, waar haal je vandaan dat AntElife en deze webshop hetzelfde moederbedrijf hebben? Het enige wat ik zie, is dat beide sites bij dezelfde host zitten. En bij AntElife zie je tenminste nog wie de registrant is, bij de JiaYushop zie je bijna niets (behalve de naam van de host).

Results for jiayumobileshop.com :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Results for AntElife.com :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
  zondag 4 november 2012 @ 11:11:56 #182
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118800183
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 08:57 schreef ikbenik het volgende:

[..]

De website is maar half af, als je "Contact Us" of "About Us" klikt, krijg je een page not found melding. Klik je op Customer Service, krijg je Lorem ipsum dolor sit amet conse ctetur adipisicing elit te zien (standaard tekst voor als je website nog afgemaakt moet worden). Alleen al het feit dat je dus niet eens fatsoenlijk contact kan opnemen is voor mij reden genoeg om ver van deze verkoper vandaan te blijven.

O ja, waar haal je vandaan dat AntElife en deze webshop hetzelfde moederbedrijf hebben? Het enige wat ik zie, is dat beide sites bij dezelfde host zitten. En bij AntElife zie je tenminste nog wie de registrant is, bij de JiaYushop zie je bijna niets (behalve de naam van de host).

Results for jiayumobileshop.com :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Results for AntElife.com :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je klikt op het icoontje van de livechat! (dan wist je het direct :P)

In other news:
Vandaag mijn G3 betalen?! Wellicht dinsdag al op de post O+
Veel liefde aan mijn vaste Aliexpress Chinees die haar order aan mij afstond _O_, ze had blijkbaar bevestiging dat hij binnen kwam :D!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118800228
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 11:11 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Of je klikt op het icoontje van de livechat! (dan wist je het direct :P)

In other news:
Vandaag mijn G3 betalen?! Wellicht dinsdag al op de post O+
Veel liefde aan mijn vaste Aliexpress Chinees die haar order aan mij afstond _O_, ze had blijkbaar bevestiging dat hij binnen kwam :D!
Hoeveel euries?
  zondag 4 november 2012 @ 12:19:08 #184
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118801795
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 11:14 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Hoeveel euries?
185 dollars :D!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118802130
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 12:19 schreef RobertNL het volgende:

[..]

185 dollars :D!
Dat is niet eens zo veel gek duurder dan de Lightake actie, als je 'm dan wel eerder ontvangt.
pi_118802187
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 12:19 schreef RobertNL het volgende:

[..]

185 dollars :D!
DHL? ... Waar? Lightake zal voorlopig niks kunnen leveren, maar als je voor 20 dollar meer (oorspronkelijke prijs) h'm binnen een week in huis hebt... :D
  zondag 4 november 2012 @ 12:33:11 #187
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118802208
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 12:30 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Dat is niet eens zo veel gek duurder dan de Lightake actie, als je 'm dan wel eerder ontvangt.
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 12:32 schreef FreaZ het volgende:

[..]

DHL? ... Waar? Lightake zal voorlopig niks kunnen leveren, maar als je voor 20 dollar meer (oorspronkelijke prijs) h'm binnen een week in huis hebt... :D
Klopt, maar dit is maar een eenmalige actie :P. Ze had nog wat goed te maken van een fout in een voorgaande order ;). Denk niet dat ze er belang bij heeft om al die tijd daar aan te besteden (dit was tijd/marge al heel goedkoop volgens haar).

Edit; ja met DHL. Maar hij is nog niet onderweg. Ze had nu de bevestiging dat ze hem ging krijgen, dus hij is vast of onderweg of komt deze week binnen :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118802231
:(
  zondag 4 november 2012 @ 13:21:41 #189
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_118803741
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 08:57 schreef ikbenik het volgende:

[..]

... Alleen al het feit dat je dus niet eens fatsoenlijk contact kan opnemen is voor mij reden genoeg om ver van deze verkoper vandaan te blijven.

O ja, waar haal je vandaan dat AntElife en deze webshop hetzelfde moederbedrijf hebben? Het enige wat ik zie, is dat beide sites bij dezelfde host zitten. En bij AntElife zie je tenminste nog wie de registrant is, bij de JiaYushop zie je bijna niets (behalve de naam van de host).

Results for jiayumobileshop.com :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Results for AntElife.com :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het verband tussen beide is elifekey.com, daaronder valt AntElife sowieso
  zondag 4 november 2012 @ 13:29:34 #190
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118804048
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 13:21 schreef funky_fart het volgende:
elifekey.com
En dat is dan weer Zenithink :P! Om de belangen maar even duidelijk te houden :')!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 4 november 2012 @ 14:15:43 #191
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_118805672
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:29 schreef RobertNL het volgende:

[..]

En dat is dan weer Zenithink :P! Om de belangen maar even duidelijk te houden :')!
Ik geloof je graag, maar waar kan ik dat nagaan? :) Want ze zijn dus zowel producent, b2b én b2c?

->> Laat maar, al gevonden idd! :) Maar Zenithink is een merk onder de vlag van Elife zie ik, niet andersom
  zondag 4 november 2012 @ 14:52:13 #192
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118807354
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 14:15 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Ik geloof je graag, maar waar kan ik dat nagaan? :) Want ze zijn dus zowel producent, b2b én b2c?

->> Laat maar, al gevonden idd! :) Maar Zenithink is een merk onder de vlag van Elife zie ik, niet andersom
1 beheer bv zeg maar :P? Of gewoon gezamenlijk gehost door 1 bedrijf die dat voor ze regelt ;)?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118807797
Zijn er trouwens mensen die geen NEO besteld hebben en een G3 willen?
  zondag 4 november 2012 @ 15:05:57 #194
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118807967
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 15:01 schreef AnimeFan het volgende:
Zijn er trouwens mensen die geen NEO besteld hebben en een G3 willen?
Ja :Y hier is er een!
pi_118808250
Ja mijn G3 staat ook nog gewoon in bestelling bij Lightake
pi_118808365
Morgen of overmorgen annuleren ... ja of nee... Lightake! kom op!
  zondag 4 november 2012 @ 15:16:39 #197
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_118808411
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 15:01 schreef AnimeFan het volgende:
Zijn er trouwens mensen die geen NEO besteld hebben en een G3 willen?
eh, allebei? ;)
  zondag 4 november 2012 @ 15:26:20 #198
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118808900
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 15:15 schreef FreaZ het volgende:
Morgen of overmorgen annuleren ... ja of nee... Lightake! kom op!
\Verwacht komende week/weken eigenlijk niets van Lightake na hun verhalen over Jiayu.

Wel leuk als ik over 2 maanden ineens random telefoon thuis gestuurd krijg,, Ohja G3?! :)
Laat m'n oder wel gewoon staan..
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_118808962
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 15:01 schreef AnimeFan het volgende:
Zijn er trouwens mensen die geen NEO besteld hebben en een G3 willen?
Check.
quote:
16s.gif Op zondag 4 november 2012 15:26 schreef tokko1 het volgende:
Wel leuk als ik over 2 maanden ineens random telefoon thuis gestuurd krijg,, Ohja G3?! :)
Ik wil misschien de topics over de Chineze telefoons uit m'n AT verwijderen en proberen te vergeten. Lukt alleen niet echt, want toch vind ik het leuk om op de hoogte te blijven, hoe klein de ontwikkelingen ook zijn.
pi_118811100
Geh, ik had in mijn agenda staan om morgen via Paypal maar een claim te openen voor Lightake :+ Nergens meer voor nodig, want ik heb de boel al tijdig geannuleerd. Bij Singapore Post hebben ze iig nog een maand de tijd want het lijkt me toch leuk om die G3 in de schoen te kunnen stoppen :P Al lijkt mij 22 november ook wel leuk, das dan twee maanden nadat ik bij Lightake de bestelling had geplaatst. En oh, +5 voor geen Neo en wel G3 :7
mag het weten
  zondag 4 november 2012 @ 17:50:32 #201
383601 ADconvertor
The nitwit from the net
pi_118814523
Ik heb mezelf een beetje gek gemaakt met de G3 dus daar wacht ik op. Eigenlijk praat je niet over "nodig hebben" maar door het wachten wil ik eigenlijk niet meer wachten en dan dus maar de neo nemen. Maar dat is dus eigenlijk onzin. Gewoon wachten dus..

Of toch maar de neo..
pi_118814824
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 17:50 schreef ADconvertor het volgende:
Ik heb mezelf een beetje gek gemaakt met de G3 dus daar wacht ik op. Eigenlijk praat je niet over "nodig hebben" maar door het wachten wil ik eigenlijk niet meer wachten en dan dus maar de neo nemen. Maar dat is dus eigenlijk onzin. Gewoon wachten dus..

Of toch maar de neo..
precies zo dat ik dus ook haha. heel herkenbaar..

daarom ( indien je budget er naar rijkt) gewoon beide bestellen :P!
Mijn neo word wss dinsdag afgeleverd, en de G3 houd ik lekker in de preorder..

mocht de G3 echt te lang gaan duren dan cancel ik mijn order als nog, dan zijn er tegen die tijd leukere quadcores denk ik.. Moct de G3 binnen een maand verschijnen, dan gaat die neo gewoon weer in de verkoop :D
pi_118815246

Review van de G3 in 720p.
pi_118815299
Hij blijft wel erg mooi...
pi_118815484
Had ik nou maar deze kleur besteld :P
pi_118815519
Ach ik heb een zwarte besteld, maar hij komt toch nog lang niet...
pi_118815849
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:26 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ach ik heb een zwarte besteld, maar hij komt toch nog lang niet...
Als je niet meer wil betalen dan de prijs met korting van Lightake, dan duurt het nog wel even idd.
pi_118815950
Klopt. En ik wil eigenlijk niet meer betalen :)
pi_118815956
Wat is nou het goedkoopste alternatieve adres om een g3 op zeer korte termijn te bemachtigen?
pi_118816256
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:38 schreef FreaZ het volgende:
Wat is nou het goedkoopste alternatieve adres om een g3 op zeer korte termijn te bemachtigen?
Ik heb 'm hier besteld: http://www.aliexpress.com(...)14090_665130337.html
Misschien zijn er inmiddels goedkopere aanbieders op AliExpress, dan zou je even moeten zoeken.

Ik zag deze site voorbij komen, maar het is me nog niet duidelijk of ze betrouwbaar zijn:
http://www.jiayumobilesho(...)one/jiayu-jy-g3.html

En dit is de duurste optie. Die Duitser die als eerste de G3 had in Europa heeft 'm hier vandaan:
http://www.tmallbox.com/mobile-phone/14625-mtk6577-jiayu-g3.html
pi_118817177
ik heb die van mij 5 dagen geleden hier besteld:

http://www.antelife.com/f(...)ch-screen-black.html

met een coupon betaalde ik $202,-
het is wel een pre-order maar dat heb je bij aliexpress ook.
pi_118817271
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:10 schreef Giel_gssl het volgende:
ik heb die van mij 5 dagen geleden hier besteld:

http://www.antelife.com/f(...)ch-screen-black.html

met een coupon betaalde ik $202,-
het is wel een pre-order maar dat heb je bij aliexpress ook.
Er staat wel pre-order maar ze krijgen wel continu voorraad binnen :P.
Ik hoop voor je dat Antelife niet zolang wacht als Lightake dan
pi_118817465
klopt ze krijgen er 30-50 per week binnen dus er is een wachtrij, ik wacht gewoon even af.
bij aliexpress heb je ook pre-order en daar geven ze niet aan hoeveel dagen het ongeveer duurt.

had even gemaild met antelife en bij mij zou het ongeveer 10 dagen duren voordat ik aan de beurt was.
het is erg druk daar en nu is het voor de nieuwe orders al ong. 15 dagen geworden.
  zondag 4 november 2012 @ 19:49:00 #214
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_118818787
quote:
7s.gif Op zondag 4 november 2012 18:16 schreef R4m0n_46 het volgende:

Review van de G3 in 720p.
Hoe is dit een review?
pi_118818812
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 19:49 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Hoe is dit een review?
Had Chinees commentaar iets toegevoegd dan? :P
pi_118819004
Hoe kan Antelife er 30-50 per week binnenkrijgen en Lightake 0?
pi_118819037
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:54 schreef FastFox91 het volgende:
Hoe kan Antelife er 30-50 per week binnenkrijgen en Lightake 0?
Omdat Lightake ervoor kiest om niks te bestellen in plaats van een klein aantal per week.
pi_118819071
Geen idee, ik weet ook niet of dit waar is maar dit is wat ze zeggen.
Als ik hem bij lightake bestel heb ik minder kans dat hij binnen 10 dagen opgestuurd word. ;)
pi_118820310
quote:
10s.gif Op zondag 4 november 2012 19:55 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Omdat Lightake ervoor kiest om niks te bestellen in plaats van een klein aantal per week.
Ik dacht dat Lightake geen zin/geld had om los te bestellen op adressen van werknemers, maar het lijkt mij toch niet dat Antelife aan 30-50 nieuwe adressen per week kan komen?
pi_118820409
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:21 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Ik dacht dat Lightake geen zin/geld had om los te bestellen op adressen van werknemers, maar het lijkt mij toch niet dat Antelife aan 30-50 nieuwe adressen per week kan komen?
Ik weet niet hoe ze dat doen :?.
Jenny krijgt ook gewoon 20 per week binnen op hetzelfde adres.
pi_118820772
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:23 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe ze dat doen :?.
Jenny krijgt ook gewoon 20 per week binnen op hetzelfde adres.
Zijn waarschijnlijk allemaal aannames die ik als waarschijnlijkheden heb gelezen in voorgaande topics. Vind het wel tijd voor een verklaring van Lightake. Ze hadden belooft niet later te verkopen dan andere shops.
pi_118820918
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:30 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Zijn waarschijnlijk allemaal aannames die ik als waarschijnlijkheden heb gelezen in voorgaande topics. Vind het wel tijd voor een verklaring van Lightake. Ze hadden belooft niet later te verkopen dan andere shops.
Ik zal morgen vragen hoe ze precies aan G3's komen :).
Misschien dat Lightake gewoon nog niet de goede contacten heeft..
pi_118822279
Ligttake laat steken vallen!
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
pi_118822549
behoorlijk
  zondag 4 november 2012 @ 20:53:50 #225
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118822580
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:50 schreef secondant het volgende:
Ligttake laat steken vallen!
Lightake will alleen Wholsale order plaatsen van 200+ stuks.
Op die manier zouden ze ook wholesale korting af kunnen dwingen, maar voorlopig houd Jiayu dat een beetje af zoals ik al zei.

Beetje jammer... mja anders kan LT ook geen winst maken en akties blijven houden/blijven draaien.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zondag 4 november 2012 @ 21:08:34 #226
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118823713
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:30 schreef FastFox91 het volgende:

[..]

Zijn waarschijnlijk allemaal aannames die ik als waarschijnlijkheden heb gelezen in voorgaande topics. Vind het wel tijd voor een verklaring van Lightake. Ze hadden belooft niet later te verkopen dan andere shops.
Dat waren geen aanames maar de huidige stand van zaken op dat moment. Kan best dat dat nu veranderd is aangezien de meeste pre-orders uitgeleverd zijn (zwart).
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:50 schreef secondant het volgende:
Ligttake laat steken vallen!
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:53 schreef Peter_Aragorn het volgende:
behoorlijk
Zoals al 10 keer eerder aangegeven:
quote:
16s.gif Op zondag 4 november 2012 20:53 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Lightake will alleen Wholsale order plaatsen van 200+ stuks.
Op die manier zouden ze ook wholesale korting af kunnen dwingen, maar voorlopig houd Jiayu dat een beetje af zoals ik al zei.

Beetje jammer... mja anders kan LT ook geen winst maken en akties blijven houden/blijven draaien.
De korting gaat het niet direct om (Jerry verwachte geen/niet veel korting). Maar het is puur kosten/baten.

Elke week 50 stuks betekend (1000 / 50 = 20 weken) en dat wil LT niet. Elke x dagen wachten tot je kan orderen en dan nog maar 10 stuks binnen krijgen. Dat kost gewoon te veel geld. Logisch want zoals Tokko al aangeeft ook bij hun moet de kachel blijven branden.

Ze hebben al meermaals bij Jiayu aangegeven dan de vooruit betalen en xxx units ineens willen/kunnen afnemen zonder korting, met korting zelfs een paar dollar meer bieden ze zijn er TOTAAL ongevoelig voor.

Die andere webshops zijn echt niet voor de grap allemaal dik 30+ dollar duurder!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118830313
http://www.jiayumobilesho(...)art-phone-black.html (eerst registreren voor je bestelt)

5 dollar korting coupon gevonden:
jiayoutube of THANKSFORYOU

Dus als ze kunnen leveren is het best goedkoop.

[ Bericht 1% gewijzigd door AnimeFan op 04-11-2012 22:52:51 ]
  zondag 4 november 2012 @ 22:52:27 #228
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118830596
Lol, Michael Jackson music en dan ook gepast witte handschoentjes dragen. _O-

Verder lijkt me die hele shop nogal scammend ogen. Maar goed. Maybe they do get things done.
Die prijs is wel ff wat anders dan de LT-deal en Aliexpress e.d. zijn er ook nog, dus weet niet.

Twee orders bij MisterTao zijn gebounced omdat de seller niet kon leveren. Ik heb er nu nog 1 in bestelling, hopelijk kan die seller wel leveren en anders houd ik maar op met proberen. LT heeft nog 1 dag en dan cancel ik en houd ik het lekker bij een N02-M for zhe time.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118830909
Mja, mijn G3 is als het goed is onderweg dus ik weet niet waarom ik nog rondkijk naar sites met G3's op voorraad. :P
pi_118836641
Reactie van LT gehad:

quote:
Hi friend,

Thanks for your mail.

In mainland market, the total quantity for JIAYU G3 no more than $1000 and all of them are sell online.

We haven't get it in stock and same situation for other B2C companies in china.

If you want to cancel this order now, pls let me know, I will help you finish it and refund money to your account.

You also can take this one for an exchange: http://lightake.com/Searc(...)%20QHD%20Dual%20Core

Looking forward to your reply.

Best regards,

Tina
Zelfde verhaal als andere kregen. Hoewel de NEO er leuk uitziet, wil ik toch de G3 :9 Vraag is of ik moet cancelen of niet. Na de 60 dagen gaat er enkel de commissie van paypal af, toch? 3,5% ofzoiets? 165, dus ongeveer 5$.

Om wat meer duidelijkheid te krijgen in wie nu wat heeft gedaan:

Poll: Mijn bestelling bij Lightake
Heb ik geannuleerd binnen 45 dagen
Ga ik annuleren voor de 60 dagen om zijn
Laat ik staan, Ik wacht lekker nog even.
Laat ik staan, maar wel een NEO gekocht
Anders, namelijk..
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  maandag 5 november 2012 @ 10:09:11 #231
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118839082
Anders nl:
3 G3's in order - LT, Taobao, Indirect via Aliexpress.
1 Neo onderweg
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 5 november 2012 @ 10:21:28 #232
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_118839357
Anders, geannuleerd op dag 46 en op dag 48 refund gekregen.
  maandag 5 november 2012 @ 10:30:20 #233
93767 Dom_Konijn
Drunken lullabie
pi_118839602
Anders, (nog) 1 in order bij LT tot er meer duidelijkheid is over de exacte verkoopprijs van de Nexus in NL.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 5 november 2012 @ 10:37:43 #234
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118839816
Anders: Überhaupt nog niet besteld omdat ik eerst jullie ervaring met het toestel wilde afwachten.
pi_118839868
10 minuten geleden keek ik naar de Neo op Lightake. Nu kijk ik weer en is het ineens 10% korting, kan ineens nieuw zijn? Of is het me de eerste keer gewoon niet opgevallen? :P
http://lightake.com/Searc(...)%20QHD%20Dual%20Core
  maandag 5 november 2012 @ 10:42:50 #236
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118839975
Denk eerder dat het gezeur van Downstar, mij en nog wat anderen zijn uitwerking heeft gehad :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118840004
Hmm... Maar kan ik nu gewoon tegen Lightake zeggen, wissel maar om voor zo'n Neo en verder geen gedoe meer (bijbetalen ofzo)? Dan gaat ie deze week nog op de post? Twijfels twijfels twijfels... :{
pi_118840552
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:39 schreef Melkunie het volgende:
10 minuten geleden keek ik naar de Neo op Lightake. Nu kijk ik weer en is het ineens 10% korting, kan ineens nieuw zijn? Of is het me de eerste keer gewoon niet opgevallen? :P
http://lightake.com/Searc(...)%20QHD%20Dual%20Core
Pff, ik snap er ook niks meer van.
Heb hem al de 30ste oktober besteld aan de prijs van USD185.
Daarna is hij USD5 gezakt in prijs.
Toen kreeg je er ineens wat extra accesoires bij zoals screenprotector, cardreadertje, strap en nog wat prulletjes.
Dit is nu ook weer geschrapt maar je krijgt vandaag wel ineens 10% korting.
De Neo is ook nog niet verzonden helaas na 6 dagen .Ik kan misschien mijn USD24 terugvragen die ik teveel betaald heb. ;)
I love the smell of china electroncs in the morning!
pi_118840644
Is die Neo wel dual sim? En dat ze beide actief zijn. Dat kan ik er namelijk niet zo snel uithalen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 5 november 2012 @ 11:11:23 #240
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118840741
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:07 schreef rene90 het volgende:
Is die Neo wel dual sim? En dat ze beide actief zijn. Dat kan ik er namelijk niet zo snel uithalen.
Ja ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118840801
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:11 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja ;)
Wel verleidelijk nu om gewoon te switchen naar de neo dan. Lastig lastig..misschien annuleer ik wel en bestel ik helemaal niks meer :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_118840827
Ik vind die Neo alleen een stuk minder mooi :)
pi_118840917
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:13 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik vind die Neo alleen een stuk minder mooi :)
Dat is helemaal waar, plus die 1000mah batterij die groter is is ook een flink voordeel vind ik Nog maar even laten staan dus.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_118840934
Hopelijk snel een review van aukemuis over de G3 :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_118842411
Misschien stop ik toch met wachten
En vraag ik om maar een neo te leveren, deze is nu iets goedkoper dan de jiayu destijds bij LT. Maar dan kan ik eindelijk eens spelen.

Verwachten jullie dat de Jiaya's nog aan LT geleverd gaan worden??

edit>> LT gemaild, wanneer ze nu eindelijk verwachten te leveren.
Tevens een domme vraag hoe lang duurt het gemiddeld als je delivery via rairmail gekozen hebt ?

[ Bericht 26% gewijzigd door henkieve op 05-11-2012 12:09:36 ]
  maandag 5 november 2012 @ 12:19:17 #246
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118843127
2 á 3 weken. Of korter... óf langer...

LT gemaild... voor cancellation. Twee maanden verder en niks. Laat maar zitten dan.
Ik heb nog een 'maybe' voor een Taobao-order, maar verwacht dat 'ie als twee andere Tao-orders ook afketst.

It's sad. But sometimes you gotta make a step backwards to go one step forth. Ofzo. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118843589
Hey, ik heb de G3 vorige week vrijdag besteld bij geekbuying.com. Was wel wat duurder dan bij Lightake, maar boeit me niet zo. Heb vandaag bevestiging gekregen dat hij onderweg is. DHL tracking nummer dat ik heb gekregen werkt gewoon, dus als het goed is heb ik 'm eindelijk over een paar dagen!

Mijn order bij Lightake laat ik voorlopig ook nog gewoon staan en verander ik misschien naar de zilverkleurige versie. Als die ooit nog binnenkomt mag mijn vrouw die hebben :-)
  maandag 5 november 2012 @ 12:39:30 #248
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_118843840
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:32 schreef gz_robert het volgende:
Hey, ik heb de G3 vorige week vrijdag besteld bij geekbuying.com. Was wel wat duurder dan bij Lightake, maar boeit me niet zo.
Oef, 85 dollar duurder, dat is niet weinig.

quote:
Heb vandaag bevestiging gekregen dat hij onderweg is. DHL tracking nummer dat ik heb gekregen werkt gewoon, dus als het goed is heb ik 'm eindelijk over een paar dagen!
Voor dat geld krijg je 'm dus wel heel snel binnen, wij gewone stervelingen moeten nog maar afwachten wanneer LT kan gaan leveren :P

Maar had je voor dat geld niet beter eentje via MP kunnen kopen (ik zag daar laatst eentje voor 230 euro aangeboden worden)?
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_118844354
Oh, niet aan Marktplaats gedacht joh. Maar ik ben nu 193 euro kwijt he, scheelt toch bijna 40 euro dan.
  maandag 5 november 2012 @ 13:22:19 #250
388433 Blackart
Ik ben me er eentje
pi_118845372
Hallo allemaal, ik zit al vanaf het begin af aan de Jiayu topics mee te lezen, en ben kersvers hierbinnen gekomen als user. Kreeg net mail van mcbub dat de Jiayu in stock is!

---------- Forwarded message ----------
From: McBub <service@mcbub.com>
Date: 2012/11/5
Subject: Re: [No Subject]
To: xxx

yes

2012/11/4 [Message Info]
Title:
Content:
Hi!
Is the Jiayu G3 in stock?
ID: 7818
Time: 11/04/2012 06:38:52

Request Page: McBub: Low-Priced , USD 219.99, JIAYU G3 4.5 inch IPS Retina Screen 720P Android 4.0 Smart Phone MTK6577 1G RAM 3G GPS WiFi Gray(http://www.mcbub.com/item(...)PS-WiFi-Gray-152806/)

Prijs valt mee toch?
  maandag 5 november 2012 @ 13:25:59 #251
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_118845509
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:22 schreef Blackart het volgende:
Hallo allemaal, ik zit al vanaf het begin af aan de Jiayu topics mee te lezen, en ben kersvers hierbinnen gekomen als user. Kreeg net mail van mcbub dat de Jiayu in stock is!

---------- Forwarded message ----------
From: McBub <service@mcbub.com>
Date: 2012/11/5
Subject: Re: [No Subject]
To: xxx

yes

2012/11/4 [Message Info]
Title:
Content:
Hi!
Is the Jiayu G3 in stock?
ID: 7818
Time: 11/04/2012 06:38:52

Request Page: McBub: Low-Priced , USD 219.99, JIAYU G3 4.5 inch IPS Retina Screen 720P Android 4.0 Smart Phone MTK6577 1G RAM 3G GPS WiFi Gray(http://www.mcbub.com/item(...)PS-WiFi-Gray-152806/)

Prijs valt mee toch?
Prijs valt mee? De LT prijs was iets van $165. Dus dit vind ik vrij duur, dan gaat de bang/buck een beetje naar de knoppen... Dan is de Neo beter!
  maandag 5 november 2012 @ 13:53:59 #252
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118846600
Dan is het ook nog maar net de vraag of 'ie daadwerkelijk in stock is wanneer je bestelt. Vaak blijkt het dan toch niet zo te zijn, maar om je order dan te cancellen is teveel gedoe en laat je 'em openstaan en winnen zij alsnog. Liegen loont, dus doen ze het. :P

Maar je moet vooral doen what feels right. Verder is McBub zeker ok hoor. Maar een 'yes' als antwoord of 'ie in stock is alleen, stelt mij bij niemand gerust.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 5 november 2012 @ 14:06:55 #253
388433 Blackart
Ik ben me er eentje
pi_118847106
Klopt, hun antwoord is wel erg 'kort'' . Moest ik es flikken op de zaak om zo'n reactie te geven.
Ik heb nog een week of 8, dan komt eindelijk mn 13-de maand, dus heb nog even de tijd
pi_118847309
Ik had 'm dus bij Geekbuying.com besteld voor 223 dollar (komen verzendkosten bij als je voor DHL kiest). Ik had van tevoren gevraagd of ze hem in stock hebben en kreeg vrij snel een bevestigend antwoord. Omdat bij de zilverkleurige versie al netjes stond dat ze hem niet in stock hebben en bij de zwarte alleen een klein aantal, vertrouwde ik het wel. Had gelijk besteld en heb nu dus netjes een (geldig) DHL tracking nummer gekregen.

Ben nu wel paar tientjes duurder uit, maar ik had echt geen zin meer om te wachten. Ben mijn Blade nu echt wel een beetje zat. Ik ga denk ik die bij Lightake ook maar cancellen en misschien ergens anders ook nog een zilverkleurige bestellen. Die vind ik toch ook wel erg mooi.
pi_118847424
Mijn Desire ben ik ook wel zat. Gisteren liep ie weer helemaal stuk, helaas weer een complete reset moeten doen en alle apps, instellingen en gegevens weer kwijt :(
  maandag 5 november 2012 @ 14:24:23 #256
388433 Blackart
Ik ben me er eentje
pi_118847876
Ik heb het probleem dat ik nu zo'n achterlijke Crackberry 9800 heb van de zaak, en dat ding komt me de strot uit, nu is de sim kapoet, en simwissel kost 20,- Wil dus een Chinapark phoon hebben, dualsim voor zowel prive als zakelijk
  maandag 5 november 2012 @ 15:08:40 #257
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118849480
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:14 schreef Melkunie het volgende:
Mijn Desire ben ik ook wel zat. Gisteren liep ie weer helemaal stuk, helaas weer een complete reset moeten doen en alle apps, instellingen en gegevens weer kwijt :(
Nog altijd een beetje spijt dat ik die verkocht heb :@.

G3 is aangemeld op de tracking van DHL, zou het dan zo zijn dat ik aankomend weekend los kan :D!?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118849817
Mijn Desire loopt op zich redelijk, zeker met CM9 nu... Antutu van wel 3040!
pi_118849946
android 4 op de desire? werkt dit goed?

ik heb nu ook nog een desire maar eigenlijk nooit gekeken of deze na 4.x kon
  maandag 5 november 2012 @ 15:23:27 #260
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118850049
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 15:20 schreef Giel_gssl het volgende:
android 4 op de desire? werkt dit goed?

ik heb nu ook nog een desire maar eigenlijk nooit gekeken of deze na 4.x kon
Toen ik hem verkocht was er een ROM waar dingen nog niet werkten. Camera, Radio etc. Maar dat zal nu wel gefixed zijn.

Had helaas af en toe het probleem dat de SD kaart niet herkend werd waardoor je 80% van je apps ineens niet meer had :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118850152
ik zit er nu wat over te lezen, volgens mij zijn die problemen nu opgelost.
maar dit is niet echt jiayu gerelateerd :P
pi_118850153
Ook dat probleem heb ik al een tijdje :+
pi_118850196
ja alles werkt nu gewoon. inclusief radio
  maandag 5 november 2012 @ 19:22:10 #264
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118860201
(Nutteloze) tip voor mensen die de G3 bij PriceAngels hebben besteld. Je kreeg daar bij elke order 1 punt. Die punten kan je nu ook inleveren voor goodies ;) (Bij mij waren de punten niet weer verwijderd na het annuleren).


Vanaf 99 tot in de duizenden punten, verwacht er niet te veel van maar het is gratis ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118878248
Gisteren door een Chinese collega de Jiayu G3 proberen te laten kopen.
Ik krijg zojuist de bevestiging dat deze komende donderdag op kantoor in Shanghai arriveert. Een Nederlandse collega neemt deze vrijdag mee terug naar Nederland. Maandag heb ik het speeltje dus in handen (als alles volgens plan verloopt). Prijs: 1199 Yuan (¤150,-) ... mits de douane hem niet aanhoudt.

Het lijkt er dus op dat de lokale bevolking geen probleem heeft met bestellen en leveren. Ik krijg nog te horen bij welke shop deze besteld is.
pi_118878327
FCT heeft de status van de G3 gewijzigd naar IN STOCK. Zou het dan toch???? Me hope so!
Daarna is het natuurlijk weer wachten op China Post. Maar ja, mijn SGS loopt goed met android 4.1!
Kan dus nog wel even wachten. Als de telefoon er maar is voor 21-12 anders heb ik er niks meer aan :+
pi_118879525
er lijken idd steeds meer G3's naar NL te komen..

al heb ik van aukemuis niks meer gehoord, noch ook maar 1 foto gezien dat hij hem werkelijk in handen heeft?

Picture for proof ! :P
  dinsdag 6 november 2012 @ 09:45:02 #268
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_118879830
Ik kan niet wachten tot ze goed beschikbaar zijn in NL! Eerder ga ik em nog niet bestellen hoe graag ik ook wil :+ ik heb wel geduld zolang het maar voor 16 januari is :+
&lt;a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;WSDokkum Youtube&lt;/a&gt;
pi_118879897
Aaargh en waarom horen we maar niks van Lightake...
pi_118880910
Mijn G3 heeft zojuist Hong-Kong verlaten :-) Hopelijk heb ik 'm morgen in m'n handen :-)
pi_118881007
Oh foutje... Nou ja mijn G3 heeft Hong Kong dus inmiddels verlaten :-) Ik hoop 'm morgen of donerdag te hebben en zal wat foto's hier plaatsen als ik 'm heb
  dinsdag 6 november 2012 @ 10:35:45 #272
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118881032
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:31 schreef gz_robert het volgende:
Mijn G3 heeft zojuist Hong-Kong verlaten :-) Hopelijk heb ik 'm morgen in m'n handen :-)
:7 Nog nooit zo vaak een tracking ververst :+
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 6 november 2012 @ 11:08:36 #273
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_118882033
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:35 schreef RobertNL het volgende:

[..]

:7 Nog nooit zo vaak een tracking ververst :+
Er is een ap voor android die je automatische een melding geeft als er een update is ;) Trackpack, gebruik em zelf ook :)
&lt;a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;WSDokkum Youtube&lt;/a&gt;
  dinsdag 6 november 2012 @ 11:10:44 #274
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118882095
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:08 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Er is een ap voor android die je automatische een melding geeft als er een update is ;) Trackpack, gebruik em zelf ook :)
Krijg ook al SMS bij de meest belangrijke statussen :P Maar ik zal hem zo even installeren ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 6 november 2012 @ 11:38:46 #275
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118882830
Zo. Beide zijn nu gecanceld. Haha, de reactie van Tina is wel priceless:
quote:
JIAYU G3 also broken my heart and bring lots of inconveniences. I also won't buy it any more.
De 1e cancellation is al teruggestort. ^O^
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118883499
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:28 schreef Downstar het volgende:
er lijken idd steeds meer G3's naar NL te komen..

al heb ik van aukemuis niks meer gehoord, noch ook maar 1 foto gezien dat hij hem werkelijk in handen heeft?

Picture for proof ! :P
Ik heb al een foto gemaakt met FOK op het scherm van de foon!!!
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:00:49 #277
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118883591
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:58 schreef aukemuis het volgende:

[..]

Ik heb al een foto gemaakt met FOK op het scherm van de foon!!!
Jup :D! nice was dat. Hoe bevalt het verder?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118883850
Telefoon bevalt uitstekend, met de accu doe ik een dag. Dan is die ongeveer nog 30%. Zal de komende dagen wel beter worden, is nu nog te nieuw.

Heb me nog niet bezig gehouden met het root verhaal. Daar kijk ik wel naar als ik daar echt de noodzaak van zie.

Heb 1 keer gehad dat het scherm raar deed. Wil telefoon aanzetten uit standby en kreeg scherm met alleen maar sneeuw. Nog twee keer knopje drukken en problem solved.

Verder is het toestel niet 1 keer vastgelopen wat mijn Huawei U8850 Vision wel regelmatig deed.

pi_118883923
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:07 schreef aukemuis het volgende:
Telefoon bevalt uitstekend, met de accu doe ik een dag. Dan is die ongeveer nog 30%. Zal de komende dagen wel beter worden, is nu nog te nieuw.

Heb me nog niet bezig gehouden met het root verhaal. Daar kijk ik wel naar als ik daar echt de noodzaak van zie.

Heb 1 keer gehad dat het scherm raar deed. Wil telefoon aanzetten uit standby en kreeg scherm met alleen maar sneeuw. Nog twee keer knopje drukken en problem solved.

Verder is het toestel niet 1 keer vastgelopen wat mijn Huawei U8850 Vision wel regelmatig deed.

[ afbeelding ]
Dus het is wel gewoon bang for the buck en wat je er van verwachtte? :)
pi_118884224
Ja toen ik het toestel in eerste instantie vast had, had ik zo mijn twijfels. Het ding is echt super licht voor het formaat. Nu ik het toestel een paar dagen gebruik kan ik niet anders zeggen dat het zeker waar voor zijn geld bied. Het scherm heeft niet de kwaliteit van een Galaxy note.

Foto's maken was in eerste instantie drama, bleek dat het plastic voor het lensje vuil was, dat is dus makkelijk verholpen. Camera is in slecht verlichte ruimte in mijn ogen vrij waardeloos, maar dat vind ik eigenlijk van alle camera's in telefoons. Overdag zijn het echt best keurige foto's. Viel mij in ieder geval niet tegen.

4,5 inch is wel echt een ideale maat. Kan nu gewoon tijdens het paardrijden makkelijk een bericht typen :D
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:26:12 #281
388517 GS88
&#960; raat.
pi_118884421
Aan RobertNL, Downstar & Remcoboy1479: Hebben jullie je Jiayu G3 bestelling nog bij LighTake staan, of deze geannuleerd?

@Aukemuis: Ik ben benieuwd naar het schermformaat, Ik heb een lange tijd een Sony X10 (4") gehad, en de SGS2 (4.3") heb ik een lange tijd de max. gevonden wat betreft schermformaten. Ben benieuwd of ik 4.5" niet te groot vind.
R'dam.
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:47:27 #282
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118885106
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:26 schreef GS88 het volgende:
Aan RobertNL, Downstar & Remcoboy1479: Hebben jullie je Jiayu G3 bestelling nog bij LighTake staan, of deze geannuleerd?

@Aukemuis: Ik ben benieuwd naar het schermformaat, Ik heb een lange tijd een Sony X10 (4") gehad, en de SGS2 (4.3") heb ik een lange tijd de max. gevonden wat betreft schermformaten. Ben benieuwd of ik 4.5" niet te groot vind.
Eerste order is geannuleerd. 2e die later besteld heb staat nog open, maar die is over een dag of wat ook op het punt dat ik het ga annuleren (60 dagen).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118890236
tina van lt gemaild, ze mailde terug met het standaard mailtje, dat er nog niets bekend is en dat je hem kan omruilen voor een andere phone..
pi_118900508
Hier ook mailtje terug van Tina. Komt er op neer dat ze nog geen idee hebben wanneer de G3 geleverd gaat worden. Ze durft daar ook geen uitspraken over te doen (week, maand etc).
Ze stelde voor om de order maar te annuleren....

Me not so happy! Me not want to cancel! Me want G3!
pi_118902040
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:58 schreef aukemuis het volgende:

[..]

Ik heb al een foto gemaakt met FOK op het scherm van de foon!!!
Werkt de Playstore goed en kan je alle apps downloaden? Zag op je foto al Fokke en Sukke maar doet de NS app het bijvoorbeeld ook gewoon? Play store zit er standaard op toch?
Cashback? Check &lt;a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867"&gt;Spaarcentje&lt;/a&gt; of &lt;a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518"&gt;Shopbuddie&lt;/a&gt;
pi_118902497
Playstore doet het gewoon, heb noggeen apps gezien die ik niet kan downloaden.

Ns zal ik zo eens proberen, ns zijn toch die jongens van die treinen? Waar je tegenwoordig geen idee hebt waar je met die dingen naar toe gaat en je al zeker geen idee hebt hoelaat dat je daar dan aankomt? Wat moeten die in hemelsnaam met een app?
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:51:05 #287
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118902709
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef aukemuis het volgende:
Playstore doet het gewoon, heb noggeen apps gezien die ik niet kan downloaden.

Ns zal ik zo eens proberen, ns zijn toch die jongens van die treinen? Waar je tegenwoordig geen idee hebt waar je met die dingen naar toe gaat en je al zeker geen idee hebt hoelaat dat je daar dan aankomt? Wat moeten die in hemelsnaam met een app?
Dan kun je de storingsmeldingen lezen. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118904062
Ns doet het ook gewoon
pi_118905784
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:51 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dan kun je de storingsmeldingen lezen. :P
+1 ;)
Cashback? Check &lt;a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867"&gt;Spaarcentje&lt;/a&gt; of &lt;a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518"&gt;Shopbuddie&lt;/a&gt;
  dinsdag 6 november 2012 @ 21:40:44 #290
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118909209
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:51 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dan kun je de storingsmeldingen lezen. :P
Ik kijk altijd op de app of het vriest, sneeuwt en of er bladeren liggen :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 6 november 2012 @ 21:47:52 #291
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118909648
Of om te checken hoelang de vertraging dit keer duurt?

Morgen weet ik waarschijnlijk of ik nu toch nog of toch niet een Jiayu G3 ga krijgen. :o

Verder kan deze 'talk' over Jiayu wel voortgezet worden in het Chinese Smartphones topic lijkt me (zodra deze dicht is)?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118909692
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:40 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik kijk altijd op de app of het vriest, sneeuwt en of er bladeren liggen :P
Dan kun je beter een app nemen die als icoon "ja" heeft..
pi_118909867
Iemand enig idee wanneer Lightake wat hoort over levering?
  dinsdag 6 november 2012 @ 21:57:39 #294
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118910412
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:47 schreef shiznuts het volgende:
Of om te checken hoelang de vertraging dit keer duurt?

Morgen weet ik waarschijnlijk of ik nu toch nog of toch niet een Jiayu G3 ga krijgen. :o

Verder kan deze 'talk' over Jiayu wel voortgezet worden in het Chinese Smartphones topic lijkt me (zodra deze dicht is)?
De vertragingen bij NS geven altijd een redelijk beeld over de hoeveelheid sneeuw :').
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Iemand enig idee wanneer Lightake wat hoort over levering?
Op het moment dat Jiayu OFFICEEL wholesalers gaat uitleveren (ja en wanneer dat is....?)

Tokko of mij graag het topic laten openen (ivm plaatjes ;)).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 6 november 2012 @ 21:58:04 #295
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_118910448
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Iemand enig idee wanneer Lightake wat hoort over levering?
Ja, morgen! :o Zoals hier ook staat:
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:13 schreef FreaZ het volgende:
Hier ook mailtje terug van Tina. Komt er op neer dat ze nog geen idee hebben wanneer de G3 geleverd gaat worden. Ze durft daar ook geen uitspraken over te doen (week, maand etc).
Ze stelde voor om de order maar te annuleren....

Me not so happy! Me not want to cancel! Me want G3!
:+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118910811
Ach joh, ik heb geen zin om hier altijd alles door te lezen :+
pi_118911844
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:58 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, morgen! :o Zoals hier ook staat:

[..]

:+
THE Shiznuts quote een post van moi :D

Ik heb besloten om beide bestellingen bij LT te laten staan. 165 dollar voor een G3 ga ik voorlopig nergens vinden. Ik wacht wel.. anders moet ik gelijk 100 dollar extra gaan betalen. Mocht er in december nog niks bekend zijn, dan kan ik altijd nog annuleren. Die paar % paypal fee neem ik dan maar op de koop toe. Een gokje wagen in het casino kost me meer...

Maar goed, dat doet niks af aan 't feit dat ik wel flink baal :( Had rond deze tijd de telefoon wel in mijn handen verwacht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118913095
tmallbox.com mailde me dat ze voorraad hebben..
pi_118913919
wel voor $228,-

kan ook geen coupon vinden hiervoor.
pi_118914472
Jenny heeft zaterdag weer voorraad. Dat is $205. Niks komt in de buurt van die $165 idd ;)
  dinsdag 6 november 2012 @ 22:46:18 #301
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_118914632
Op, met afbeeldingen op nieuwe host.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')