precies zo dat ik dus ook haha. heel herkenbaar..quote:Op zondag 4 november 2012 17:50 schreef ADconvertor het volgende:
Ik heb mezelf een beetje gek gemaakt met de G3 dus daar wacht ik op. Eigenlijk praat je niet over "nodig hebben" maar door het wachten wil ik eigenlijk niet meer wachten en dan dus maar de neo nemen. Maar dat is dus eigenlijk onzin. Gewoon wachten dus..
Of toch maar de neo..
Als je niet meer wil betalen dan de prijs met korting van Lightake, dan duurt het nog wel even idd.quote:Op zondag 4 november 2012 18:26 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ach ik heb een zwarte besteld, maar hij komt toch nog lang niet...
Ik heb 'm hier besteld: http://www.aliexpress.com(...)14090_665130337.htmlquote:Op zondag 4 november 2012 18:38 schreef FreaZ het volgende:
Wat is nou het goedkoopste alternatieve adres om een g3 op zeer korte termijn te bemachtigen?
Er staat wel pre-order maar ze krijgen wel continu voorraad binnenquote:Op zondag 4 november 2012 19:10 schreef Giel_gssl het volgende:
ik heb die van mij 5 dagen geleden hier besteld:
http://www.antelife.com/f(...)ch-screen-black.html
met een coupon betaalde ik $202,-
het is wel een pre-order maar dat heb je bij aliexpress ook.
Hoe is dit een review?quote:
Omdat Lightake ervoor kiest om niks te bestellen in plaats van een klein aantal per week.quote:Op zondag 4 november 2012 19:54 schreef FastFox91 het volgende:
Hoe kan Antelife er 30-50 per week binnenkrijgen en Lightake 0?
Ik dacht dat Lightake geen zin/geld had om los te bestellen op adressen van werknemers, maar het lijkt mij toch niet dat Antelife aan 30-50 nieuwe adressen per week kan komen?quote:Op zondag 4 november 2012 19:55 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Omdat Lightake ervoor kiest om niks te bestellen in plaats van een klein aantal per week.
Ik weet niet hoe ze dat doenquote:Op zondag 4 november 2012 20:21 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Lightake geen zin/geld had om los te bestellen op adressen van werknemers, maar het lijkt mij toch niet dat Antelife aan 30-50 nieuwe adressen per week kan komen?
Zijn waarschijnlijk allemaal aannames die ik als waarschijnlijkheden heb gelezen in voorgaande topics. Vind het wel tijd voor een verklaring van Lightake. Ze hadden belooft niet later te verkopen dan andere shops.quote:Op zondag 4 november 2012 20:23 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze dat doen.
Jenny krijgt ook gewoon 20 per week binnen op hetzelfde adres.
Ik zal morgen vragen hoe ze precies aan G3's komenquote:Op zondag 4 november 2012 20:30 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk allemaal aannames die ik als waarschijnlijkheden heb gelezen in voorgaande topics. Vind het wel tijd voor een verklaring van Lightake. Ze hadden belooft niet later te verkopen dan andere shops.
Lightake will alleen Wholsale order plaatsen van 200+ stuks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |