Wel verleidelijk nu om gewoon te switchen naar de neo dan. Lastig lastig..misschien annuleer ik wel en bestel ik helemaal niks meerquote:
Dat is helemaal waar, plus die 1000mah batterij die groter is is ook een flink voordeel vind ik Nog maar even laten staan dus.quote:Op maandag 5 november 2012 11:13 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik vind die Neo alleen een stuk minder mooi
Oef, 85 dollar duurder, dat is niet weinig.quote:Op maandag 5 november 2012 12:32 schreef gz_robert het volgende:
Hey, ik heb de G3 vorige week vrijdag besteld bij geekbuying.com. Was wel wat duurder dan bij Lightake, maar boeit me niet zo.
Voor dat geld krijg je 'm dus wel heel snel binnen, wij gewone stervelingen moeten nog maar afwachten wanneer LT kan gaan leverenquote:Heb vandaag bevestiging gekregen dat hij onderweg is. DHL tracking nummer dat ik heb gekregen werkt gewoon, dus als het goed is heb ik 'm eindelijk over een paar dagen!
Prijs valt mee? De LT prijs was iets van $165. Dus dit vind ik vrij duur, dan gaat de bang/buck een beetje naar de knoppen... Dan is de Neo beter!quote:Op maandag 5 november 2012 13:22 schreef Blackart het volgende:
Hallo allemaal, ik zit al vanaf het begin af aan de Jiayu topics mee te lezen, en ben kersvers hierbinnen gekomen als user. Kreeg net mail van mcbub dat de Jiayu in stock is!
---------- Forwarded message ----------
From: McBub <service@mcbub.com>
Date: 2012/11/5
Subject: Re: [No Subject]
To: xxx
yes
2012/11/4 [Message Info]
Title:
Content:
Hi!
Is the Jiayu G3 in stock?
ID: 7818
Time: 11/04/2012 06:38:52
Request Page: McBub: Low-Priced , USD 219.99, JIAYU G3 4.5 inch IPS Retina Screen 720P Android 4.0 Smart Phone MTK6577 1G RAM 3G GPS WiFi Gray(http://www.mcbub.com/item(...)PS-WiFi-Gray-152806/)
Prijs valt mee toch?
Nog altijd een beetje spijt dat ik die verkocht hebquote:Op maandag 5 november 2012 14:14 schreef Melkunie het volgende:
Mijn Desire ben ik ook wel zat. Gisteren liep ie weer helemaal stuk, helaas weer een complete reset moeten doen en alle apps, instellingen en gegevens weer kwijt
Toen ik hem verkocht was er een ROM waar dingen nog niet werkten. Camera, Radio etc. Maar dat zal nu wel gefixed zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 15:20 schreef Giel_gssl het volgende:
android 4 op de desire? werkt dit goed?
ik heb nu ook nog een desire maar eigenlijk nooit gekeken of deze na 4.x kon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |