Dat waren geen aanames maar de huidige stand van zaken op dat moment. Kan best dat dat nu veranderd is aangezien de meeste pre-orders uitgeleverd zijn (zwart).quote:Op zondag 4 november 2012 20:30 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk allemaal aannames die ik als waarschijnlijkheden heb gelezen in voorgaande topics. Vind het wel tijd voor een verklaring van Lightake. Ze hadden belooft niet later te verkopen dan andere shops.
quote:
Zoals al 10 keer eerder aangegeven:quote:
De korting gaat het niet direct om (Jerry verwachte geen/niet veel korting). Maar het is puur kosten/baten.quote:Op zondag 4 november 2012 20:53 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Lightake will alleen Wholsale order plaatsen van 200+ stuks.
Op die manier zouden ze ook wholesale korting af kunnen dwingen, maar voorlopig houd Jiayu dat een beetje af zoals ik al zei.
Beetje jammer... mja anders kan LT ook geen winst maken en akties blijven houden/blijven draaien.
Zelfde verhaal als andere kregen. Hoewel de NEO er leuk uitziet, wil ik toch de G3quote:Hi friend,
Thanks for your mail.
In mainland market, the total quantity for JIAYU G3 no more than $1000 and all of them are sell online.
We haven't get it in stock and same situation for other B2C companies in china.
If you want to cancel this order now, pls let me know, I will help you finish it and refund money to your account.
You also can take this one for an exchange: http://lightake.com/Searc(...)%20QHD%20Dual%20Core
Looking forward to your reply.
Best regards,
Tina
Pff, ik snap er ook niks meer van.quote:Op maandag 5 november 2012 10:39 schreef Melkunie het volgende:
10 minuten geleden keek ik naar de Neo op Lightake. Nu kijk ik weer en is het ineens 10% korting, kan ineens nieuw zijn? Of is het me de eerste keer gewoon niet opgevallen?
http://lightake.com/Searc(...)%20QHD%20Dual%20Core
Jaquote:Op maandag 5 november 2012 11:07 schreef rene90 het volgende:
Is die Neo wel dual sim? En dat ze beide actief zijn. Dat kan ik er namelijk niet zo snel uithalen.
Wel verleidelijk nu om gewoon te switchen naar de neo dan. Lastig lastig..misschien annuleer ik wel en bestel ik helemaal niks meerquote:
Dat is helemaal waar, plus die 1000mah batterij die groter is is ook een flink voordeel vind ik Nog maar even laten staan dus.quote:Op maandag 5 november 2012 11:13 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik vind die Neo alleen een stuk minder mooi
Oef, 85 dollar duurder, dat is niet weinig.quote:Op maandag 5 november 2012 12:32 schreef gz_robert het volgende:
Hey, ik heb de G3 vorige week vrijdag besteld bij geekbuying.com. Was wel wat duurder dan bij Lightake, maar boeit me niet zo.
Voor dat geld krijg je 'm dus wel heel snel binnen, wij gewone stervelingen moeten nog maar afwachten wanneer LT kan gaan leverenquote:Heb vandaag bevestiging gekregen dat hij onderweg is. DHL tracking nummer dat ik heb gekregen werkt gewoon, dus als het goed is heb ik 'm eindelijk over een paar dagen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |