And... we have a winner! *ding* *ding* *ding*quote:
En in 1080P een videoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:22 schreef Downstar het volgende:
Potverdomme, het is dan waarschijnlijk eindelijk zo ver?
maar dit is nog geen proof, wij willen minimaal wat andere fotos en een kleine review met dit topic op je tel![]()
Volgens die Chinees heeft hij ze in Stock, is Aliexpress veilig? Anders wil ik er wel eenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:32 schreef Joosie200 het volgende:
@Robert: via deze Chinees op Aliexpress zonder noemenswaardige feedback waar AnimeFan mij op had geattendeerd. Zaterdag gekocht voor 198 dollar en vandaag dus verzonden. Ben benieuwd
De 'buyer protection', dat het geld pas naar de verkoper gaat als jij aangeeft dat je het ontvangen hebt, klonk goed.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:04 schreef davedavy het volgende:
[..]
Volgens die Chinees heeft hij ze in Stock, is Aliexpress veilig? Anders wil ik er wel een
Dat klopt, ze doen het niet meerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:07 schreef AnimeFan het volgende:
Ligt het aan mij of doen de plaatjes in de OP het niet meer?
Zal de host ff mailen hoe/watquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:08 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dat klopt, ze doen het niet meer
Ik heb een eigen website, ik wil ze daar wel op uploaden?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:18 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Zal de host ff mailen hoe/watanders zorg ik wel ff voor andere host
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |