Zal de host ff mailen hoe/watquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:08 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dat klopt, ze doen het niet meer
Ik heb een eigen website, ik wil ze daar wel op uploaden?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:18 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Zal de host ff mailen hoe/watanders zorg ik wel ff voor andere host
$202?~¤156?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:12 schreef Giel_gssl het volgende:
ik heb de jiayu besteld voor $202, word binnen een paar dagen verstuurd volgens zijn email.
komt niet via DHL of UPS ofzo dus moet even afwachten.
Idd, als je 'm nu van taobao af wil halen ben je ongeveer 240/250 kwijt..quote:
Op Taobao kan het ook wel wel wat goedkoper nu ($174,- of $177,- plus fee)quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:16 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Idd, als je 'm nu van taobao af wil halen ben je ongeveer 240/250 kwijt..
...[/sub]
Dus alleen voor die chip wil je zo'n 150 euro meer betalenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:27 schreef Landgeld het volgende:
Met dit nieuws ga ik mijn Jiayua maar annuleren.
Nexus 4 heeft NFC chip.
http://www.telegraaf.nl/d(...)met_mobieltje__.html
Er zijn wel meer dingen beter aan die Nexus natuurlijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:59 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Dus alleen voor die chip wil je zo'n 150 euro meer betalenEn dan is het nog maar afwachten of die chip de standaard gaat worden (denk maar aan de Chipper van de Postbank, dat werd ook nooit een succes).
Zeg nou gewoon maar dat je liever een quad-core toestel wilt
en ook slechterquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:41 schreef Barend_Banus het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen beter aan die Nexus natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:46 schreef FreaZ het volgende:
[..]
en ook slechterEn als je dat niet nodig hebt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
en ook slechterTja, denk niet dat dat voor veel mensen uitmaakt. Maar als je daar behoefte aan hebt moet je hem idd niet kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
en ook slechterEn ook geen microSD mogelijkheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus alles in de cloud opslaan, wat weer dataverkeer kost.
Terwijl we tegenwoordig geen onbeperkt dataverkeer meer hebben bij mobiele abbo's.
Verder prima telefoon voor de prijs hoor. Kunnen Samsung/HTC/Apple wat van leren.
Het is gewoon zo verrekte handig. In NL (mits je nog geen werk/privé hebt) kun je er een crap sim ingooien voor al die online diensten e.d. In het buitenland stop je een lokale sim erin en je bent ook nog bereikbaar op je vaste sim. Lijkt mij gewoon ideaal.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En als je dat niet nodig hebt niet
Ik heb een onbeperkt internet-Sim only abo tot 2029, dus voor mij geen probleemquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:47 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
En ook geen microSD mogelijkheid
Dus alles in de cloud opslaan, wat weer dataverkeer kost.
Terwijl we tegenwoordig geen onbeperkt dataverkeer meer hebben bij mobiele abbo's.
Dat is ook ideaal inderdaad, heb je gelijk in. Het is voor mij alleen niet van toepassing.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:53 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Het is gewoon zo verrekte handig. In NL (mits je nog geen werk/privé hebt) kun je er een crap sim ingooien voor al die online diensten e.d. In het buitenland stop je een lokale sim erin en je bent ook nog bereikbaar op je vaste sim. Lijkt mij gewoon ideaal.
2029?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb een onbeperkt internet-Sim only abo tot 2029, dus voor mij geen probleem.
[..]
Dat is ook ideaal inderdaad, heb je gelijk in. Het is voor mij alleen niet van toepassing.
Exactquote:
Whatsapp en/of zaken als Viber inderdaad.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:46 schreef henkieve het volgende:
Tipje mocht je nog meer bereikbaar willen zijn op je toekomstige jiayu, kan ik je altijd voip aanraden.
Je bent dan gewoon op vaste telefoon nrs bereikbaar op je mobieltje, natuurlijk is een wifi verbinding dan aan te raden, maar wil gewoon aangeven dat er meer en meer mogelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |