$202?~¤156?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:12 schreef Giel_gssl het volgende:
ik heb de jiayu besteld voor $202, word binnen een paar dagen verstuurd volgens zijn email.
komt niet via DHL of UPS ofzo dus moet even afwachten.
Idd, als je 'm nu van taobao af wil halen ben je ongeveer 240/250 kwijt..quote:
Op Taobao kan het ook wel wel wat goedkoper nu ($174,- of $177,- plus fee)quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:16 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Idd, als je 'm nu van taobao af wil halen ben je ongeveer 240/250 kwijt..
...[/sub]
Dus alleen voor die chip wil je zo'n 150 euro meer betalenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:27 schreef Landgeld het volgende:
Met dit nieuws ga ik mijn Jiayua maar annuleren.
Nexus 4 heeft NFC chip.
http://www.telegraaf.nl/d(...)met_mobieltje__.html
Er zijn wel meer dingen beter aan die Nexus natuurlijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:59 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Dus alleen voor die chip wil je zo'n 150 euro meer betalenEn dan is het nog maar afwachten of die chip de standaard gaat worden (denk maar aan de Chipper van de Postbank, dat werd ook nooit een succes).
Zeg nou gewoon maar dat je liever een quad-core toestel wilt
en ook slechterquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:41 schreef Barend_Banus het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen beter aan die Nexus natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:46 schreef FreaZ het volgende:
[..]
en ook slechterEn als je dat niet nodig hebt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
en ook slechterTja, denk niet dat dat voor veel mensen uitmaakt. Maar als je daar behoefte aan hebt moet je hem idd niet kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
en ook slechterEn ook geen microSD mogelijkheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus alles in de cloud opslaan, wat weer dataverkeer kost.
Terwijl we tegenwoordig geen onbeperkt dataverkeer meer hebben bij mobiele abbo's.
Verder prima telefoon voor de prijs hoor. Kunnen Samsung/HTC/Apple wat van leren.
Het is gewoon zo verrekte handig. In NL (mits je nog geen werk/privé hebt) kun je er een crap sim ingooien voor al die online diensten e.d. In het buitenland stop je een lokale sim erin en je bent ook nog bereikbaar op je vaste sim. Lijkt mij gewoon ideaal.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En als je dat niet nodig hebt niet
Ik heb een onbeperkt internet-Sim only abo tot 2029, dus voor mij geen probleemquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:47 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
En ook geen microSD mogelijkheid
Dus alles in de cloud opslaan, wat weer dataverkeer kost.
Terwijl we tegenwoordig geen onbeperkt dataverkeer meer hebben bij mobiele abbo's.
Dat is ook ideaal inderdaad, heb je gelijk in. Het is voor mij alleen niet van toepassing.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:53 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Het is gewoon zo verrekte handig. In NL (mits je nog geen werk/privé hebt) kun je er een crap sim ingooien voor al die online diensten e.d. In het buitenland stop je een lokale sim erin en je bent ook nog bereikbaar op je vaste sim. Lijkt mij gewoon ideaal.
2029?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb een onbeperkt internet-Sim only abo tot 2029, dus voor mij geen probleem.
[..]
Dat is ook ideaal inderdaad, heb je gelijk in. Het is voor mij alleen niet van toepassing.
Exactquote:
Whatsapp en/of zaken als Viber inderdaad.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:46 schreef henkieve het volgende:
Tipje mocht je nog meer bereikbaar willen zijn op je toekomstige jiayu, kan ik je altijd voip aanraden.
Je bent dan gewoon op vaste telefoon nrs bereikbaar op je mobieltje, natuurlijk is een wifi verbinding dan aan te raden, maar wil gewoon aangeven dat er meer en meer mogelijk is.
Dat is iets anders.quote:Op donderdag 1 november 2012 13:54 schreef mickeyD het volgende:
bullshit!
werkt perfect die nieuwe google voice app op mn iphone 4
alhoewel ik hem niet laat praten, want das alleen nog in t engels.
maar tot nu toe verstaat hij mn opdrachten perfect!
Ik heb dan weliswaar alle dollars teruggekregen van LT op m'n paypal account, maar hoe krijg ik die dan weer op m'n rekening? Als ik het met Paypal overschrijf verlies ik ¤10! Hoe doe je dat dan met 0,79?quote:Op donderdag 1 november 2012 14:05 schreef Tsurany het volgende:
Mijn moneys terug van Lightake, gewoon 78 eurocent verlies
Haha, tips?quote:Op donderdag 1 november 2012 15:11 schreef shiznuts het volgende:
Of je had gewoon een beter bankmiddel moeten gebruiken.
Met creditcard betaald dus het gaat automatisch weer terug naar m'n creditcard. Ook naar m'n rekening storten was altijd gratis bij mij, ook bij hogere bedragen.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:01 schreef Ravocs het volgende:
[..]
Ik heb dan weliswaar alle dollars teruggekregen van LT op m'n paypal account, maar hoe krijg ik die dan weer op m'n rekening? Als ik het met Paypal overschrijf verlies ik ¤10! Hoe doe je dat dan met 0,79?
ik wacht tot ik weet wat de Nexus 4 precies gaat kostenquote:Op donderdag 1 november 2012 15:35 schreef henkieve het volgende:
Zijn er nog wel mensen die gewoon blijven wachten op de g3 of heeft iedereen het opgegeven ?
Ik wacht nog wel even.
Toch lijkt het me sterk dat die verkoper ze in stock heeft, ik waag het gokje denk ik toch maarquote:[b]Op woensdag 31 oktober 2012 18:07 schreef
De 'buyer protection', dat het geld pas naar de verkoper gaat als jij aangeeft dat je het ontvangen hebt, klonk goed.
Mijn betalingen via VISA werden alleen steeds geannuleerd door AliExpress..
Dus ik heb met PayPal betaald (in chat om gevraagd).
Heb dit probleem hier verder nog niet gelezen..
Ik wacht gewoon. Heb wel vertrouwen in LT en als hij echt niet leverbaar blijkt komen ze vast met een goed alternatief of geld terug. Heb wel een telefoon nu waar ik wat langer mee door ga.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:35 schreef henkieve het volgende:
Zijn er nog wel mensen die gewoon blijven wachten op de g3 of heeft iedereen het opgegeven ?
Ik wacht nog wel even.
Tenzij je met Ideal stort.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:46 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Met creditcard betaald dus het gaat automatisch weer terug naar m'n creditcard. Ook naar m'n rekening storten was altijd gratis bij mij, ook bij hogere bedragen.
Dit dusquote:Op donderdag 1 november 2012 16:45 schreef ADconvertor het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon. Heb wel vertrouwen in LT en als hij echt niet leverbaar blijkt komen ze vast met een goed alternatief of geld terug. Heb wel een telefoon nu waar ik wat langer mee door ga.
Ik wacht ook nog hoor, nog een week of drie sowieso. Ondertussen speel ik wat met de Neo N02-m die nu eraan komtquote:Op donderdag 1 november 2012 15:35 schreef henkieve het volgende:
Ik wacht nog wel even.
Heb dezelfde carkit en gebruik de spraakherkenning fanatiek... jammer ditquote:Op donderdag 1 november 2012 17:49 schreef aukemuis het volgende:
Nou hier even een update van een eerste dag Jiayu bellen.
Vanmorgen om 7 uur van de lader gehaald, best wel wat zitten prullen, bellen en internetten en toch nog 53% accu over.
Aangemeld op de parrot MKI9200 carkit en dat gaat probleemloos op een kleinigheidje na dat het telefoonboek niet ingelezen wordt en dus de spraakherkenning niet werkt. Dit is best een minpunt want dat gebruik ik relatief vaak.
quote:Op donderdag 1 november 2012 17:57 schreef Majinster het volgende:
Ik kon dit niet vinden maar waar heb je de jiayu g3 besteld aukermuis?
Wel blijven opletten, hè.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:56 schreef shiznuts het volgende:
Desoon, en 240 usd (incl DHL), kwam eerder al naar voren.
http://www.aliexpress.com(...)+g3&catId=0&manual=y
Bij Lightake niet nee.quote:
En terecht.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:06 schreef Majinster het volgende:
[..]
ben nu overgestapt naar de chinese smartphones topic
Heb je 't wel eens met een andere Android telefoon geprobeerd? Telefoonboek browsen werkt op mijn radio met ingebouwde carkit (Pioneer) ook niet al te denderend met mijn HTC one v, waar het voorheen met WinMo wel prima werkte.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:49 schreef aukemuis het volgende:
Vanmorgen om 7 uur van de lader gehaald, best wel wat zitten prullen, bellen en internetten en toch nog 53% accu over.
Aangemeld op de parrot MKI9200 carkit en dat gaat probleemloos op een kleinigheidje na dat het telefoonboek niet ingelezen wordt en dus de spraakherkenning niet werkt. Dit is best een minpunt want dat gebruik ik relatief vaak.
kleuren van het scherm is wat fletser als dat ik gewend was, maar nu ik een tijdje kijk vind ik het misschien wel mooier als dat hele felle.
Tipquote:Op donderdag 1 november 2012 17:49 schreef aukemuis het volgende:
kleuren van het scherm is wat fletser als dat ik gewend was, maar nu ik een tijdje kijk vind ik het misschien wel mooier als dat hele felle.
Parrot heeft laatste firmware en het werkte met mijn huawei vision u8850 perfect. Zal nog eens goed naar kijken, want ook het telefoonboek is niet via het menu van de parrot te zienquote:Op donderdag 1 november 2012 18:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tip! updates van Parrot installeren. Hier eerst ook problemen met de carkit icm de Xperia S, updateje er op gegooid en het werkt nu perfect!
Waar is je G3 nu volgens het tracking nummer?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat zou je wel gaan denken ja. Zeker nu je bij menigeen voor $200+ wel een Jiayu G3 kunt krijgen. Minder betalen is altijd fijn, maar waarom zou Jiayu daar als fabrikant mee akkoord gaan richting Lightake? Voor hun 10 anderen die wel bereid zijn een hogere prijs neer te leggen. Dit is speculatie, maar dit zou zeker wel verklaren waarom Lightake bij Jiayu niks gedaan krijgt voor de prijs van $181,38 laat staan $165,77 via de Fok/Samenkopen actie. En zou je mij nog kunnen antwoorden hoe jij bij Tmallbox met Paypal hebt weten te betalen? Want dat lukt mij niet, ik zie nergens een manier om via Paypal af te rekenen, alleen maar via pay by wire.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |