Had dit ook met m'n G2+ en dacht dat ik er niets zou kunnen mee aanvangen in de auto. Maar na een tijdje (2 dagen) verscheen het telefoonboek uiteindelijk wel vanzelf in het menu van de autoradio.quote:Op donderdag 1 november 2012 18:34 schreef aukemuis het volgende:
[..]
Parrot heeft laatste firmware en het werkte met mijn huawei vision u8850 perfect. Zal nog eens goed naar kijken, want ook het telefoonboek is niet via het menu van de parrot te zien
Goeie batterij dus. Met m'n G2+ met 2050mAh-batterij doe ik maar 8u, weliswaar met 2 simkaarten.quote:Op donderdag 1 november 2012 17:49 schreef aukemuis het volgende:
Nou hier even een update van een eerste dag Jiayu bellen.
Vanmorgen om 7 uur van de lader gehaald, best wel wat zitten prullen, bellen en internetten en toch nog 53% accu over.
Aangemeld op de parrot MKI9200 carkit en dat gaat probleemloos op een kleinigheidje na dat het telefoonboek niet ingelezen wordt en dus de spraakherkenning niet werkt. Dit is best een minpunt want dat gebruik ik relatief vaak.
kleuren van het scherm is wat fletser als dat ik gewend was, maar nu ik een tijdje kijk vind ik het misschien wel mooier als dat hele felle.
Ja, als de 60 dagen omzijn zou ik het overwegenquote:Op donderdag 1 november 2012 21:14 schreef MrJLJL het volgende:
Mooi te zien dat (een van de?) eerste G3 in nederland is
Heb mijn G3 11/9/2012 besteld via Lightake,
Is het nu verstandig om te cancellen, denk het wel hè?
VIa de mail:quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:35 schreef Landgeld het volgende:
Wat is de handigste manier om te cancellen? Via de website of via servicedesk.
Wil mijn geld wel weer op Paypal namelijk.
Geen idee!quote:Op donderdag 1 november 2012 18:50 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Waar is je G3 nu volgens het tracking nummer?
Zou vandaag dus zichtbaar moeten worden, zo niet: ga ik wel contact opnemen.quote:There is no information for your shipment at this time.
Note:
1. Shipping information is displayed within 2-3 days of shipment. If there is no information, please check back later.
2. If there is no information for your shipment after 3 days, please contact the supplier to verify that the tracking number is correct.
Kijk, zo heb ik ook betaald. Dat is wel bagger...quote:Op vrijdag 2 november 2012 14:05 schreef Joosie200 het volgende:
Ik had bij Lightake via Paypal betaald d.m.v. mijn CC. En bij annulering werd het op mijn Paypal-account teruggestort i.p.v. zoals ik had verwacht: restitutie op mijn creditcard direct. Qua duur had ik het bedrag met een dag na de bevestiging van annulering er al op staan. Dus het zou niet al te lang moeten duren.
Check het chinese smartphone topic eensquote:Op vrijdag 2 november 2012 17:09 schreef Mandéra het volgende:
Ik zit ook maar te denken aan cancelen eigenlijk, welke telefoon zouden jullie kiezen, NEO-2 of voor iets meer centjes de ZOPO 300+?
Overigens, die Xiaomi M2 is ook super vet , wel duurder uiteraard maar niet goed leverbaar right?
Lees ik ook al vanaf de eerste post in mee.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:35 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Check het chinese smartphone topic eens
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Veel info, en precies over wat jij vraagt/zoekt
Tuurlijk kun je na 60 dagen nog je centen terugkrijgen. Na 60 dagen verloopt enkel je Paypal kopersbescherming. Maar LT werkt gewoon goed mee getuige de vele lovende reacties over de shop hier.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:54 schreef FreaZ het volgende:
Mailtje gestuurd naar Lightake... Even kijken wanneer ze gokken de G3 binnen te krijgen en of ik na de 60 dagen nog een full refund kan lospeuteren.
Ben bang dat het annuleren wordt begin volgende week. Er zit gewoon echt te weinig schot in de zaak. Met ruim een miljard Chinezen en slechts enkele duizenden telefoons per week kan dit echt een sint juttemis verhaal gaan worden voor ons.
Dat is niet helemaal waar. Na 45 dagen kun je geen geschil meer indienen bij Paypal en dán verloopt dus al je kopersbescherming.quote:Op zaterdag 3 november 2012 10:57 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je na 60 dagen nog je centen terugkrijgen. Na 60 dagen verloopt enkel je Paypal kopersbescherming. Maar LT werkt gewoon goed mee getuige de vele lovende reacties over de shop hier.
Ik ben bang dat het zelfs 3.4% isquote:Op zaterdag 3 november 2012 11:51 schreef Ravocs het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Na 45 dagen kun je geen geschil meer indienen bij Paypal en dán verloopt dus al je kopersbescherming.
Mocht er een reden zijn dat de vérkoper (LT dus) jouw geld terug wil geven, dan kunnen ze dat binnen 60 dagen doen zonder kosten. LT betaald namelijk een percentage van het bedrag als commissie aan Paypal. Na de 60 dagen kost het LT dus geld om jou je geld terug te geven, dus zul je de $165-kosten (+/- 2,5%) terugkrijgen.
Jenny krijgt aanstaande zaterdag pas weer nieuwe voorraad..quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:38 schreef eleganza het volgende:
Ik heb die bij LT toch maar gecancelled, mn zusje wil echt WEL de G3 en wil er ook nog wel 60 dollar extra tegenaangooien, (omdat hij echt binnen nu en ongeveer een week nodig is) [heb haar de andere uit t chinaphones topic laten zien, maar ze wil eeeeecht die G3]
Heb menig aliexpress seller langs zien komen, hebben jullie al een adres gevonden waar de zwarte G3 direct geshipt kan worden?
Lijkt erop dat grijs nu makkelijker te krijgen wordt dan zwartquote:we've ordered white ones from jiayu company, will arrive about 1 week.
Thanks, maar ze wil onder geen beding grijs of zilverquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:54 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Jenny krijgt aanstaande zaterdag pas weer nieuwe voorraad..
Deze seller vertelt me dat ie zwart niet op voorraad heeft, maar wel grijs/zilver:
http://www.aliexpress.com(...)14990_666899482.html
Ik raad je aan om even te zoeken op 'Jiayu G3' met 'seller online', en bijv. een foto te vragen.
http://www.aliexpress.com(...)d-4-0/675740003.html
[..]
Lijkt erop dat grijs nu makkelijker te krijgen wordt dan zwart
Jenny levert via TNT. Hoe groot is de kans op bijbetalen met TNT?quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:54 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Jenny krijgt aanstaande zaterdag pas weer nieuwe voorraad..
Deze seller vertelt me dat ie zwart niet op voorraad heeft, maar wel grijs/zilver:
http://www.aliexpress.com(...)14990_666899482.html
Ik raad je aan om even te zoeken op 'Jiayu G3' met 'seller online', en bijv. een foto te vragen.
http://www.aliexpress.com(...)d-4-0/675740003.html
[..]
Lijkt erop dat grijs nu makkelijker te krijgen wordt dan zwart
Er staat TNT maar eigenlijk is het Singapore Post, wat AliExpress niet kan weergevenquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:36 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Jenny levert via TNT. Hoe groot is de kans op bijbetalen met TNT?
Ach zo. Dat scheelt dan weer. Maar dan zal die 3-8 dagen shipping waarschijnlijk niet kloppen maar das niet erg. Zit nu wel te dubben of ik dan ook maar een zwarte G3 bij Jenny koop of toch nog even op LT wacht.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:37 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Er staat TNT maar eigenlijk is het Singapore Post, wat AliExpress niet kan weergeven.
Kans op bijbetalen is net zo klein als met Hong Kong Post/China Post, heel klein dus.
Het is vaak sneller of even snel als HK Post.
Echt waar joh?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:37 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Er staat TNT maar eigenlijk is het Singapore Post, wat AliExpress niet kan weergeven.
Kans op bijbetalen is net zo klein als met Hong Kong Post/China Post, heel klein dus.
Het is vaak sneller of even snel als HK Post.
De website is maar half af, als je "Contact Us" of "About Us" klikt, krijg je een page not found melding. Klik je op Customer Service, krijg je Lorem ipsum dolor sit amet conse ctetur adipisicing elit te zien (standaard tekst voor als je website nog afgemaakt moet worden). Alleen al het feit dat je dus niet eens fatsoenlijk contact kan opnemen is voor mij reden genoeg om ver van deze verkoper vandaan te blijven.quote:Op zaterdag 3 november 2012 16:52 schreef funky_fart het volgende:
http://www.jiayumobileshop.com/
Nieuwe online verkoper, ook voor accessoires. Meldt G3's in voorraad te hebben, maar nog nergens gelezen dat iemand m daadwerkelijk ook geleverd heeft gekregen.
Het lijkt om een westerse verkoper te gaan, althans, dat is mijn indruk kijkend naar de presentatie. In werkelijkheid zit hetzelfde moederbedrijf als van www.AntElife.com erachter, pure Chinese aangelegenheid dus. (ff een whois? gedaan)
Wel weer grappig is het prijsverschil tussen beide, namelijk zo'n 10 dollar. (197 vs 207 dollar)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Results for AntElife.com :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com - recommender: DutchJohan
quote:Op zondag 4 november 2012 08:57 schreef ikbenik het volgende:
[..]
De website is maar half af, als je "Contact Us" of "About Us" klikt, krijg je een page not found melding. Klik je op Customer Service, krijg je Lorem ipsum dolor sit amet conse ctetur adipisicing elit te zien (standaard tekst voor als je website nog afgemaakt moet worden). Alleen al het feit dat je dus niet eens fatsoenlijk contact kan opnemen is voor mij reden genoeg om ver van deze verkoper vandaan te blijven.
O ja, waar haal je vandaan dat AntElife en deze webshop hetzelfde moederbedrijf hebben? Het enige wat ik zie, is dat beide sites bij dezelfde host zitten. En bij AntElife zie je tenminste nog wie de registrant is, bij de JiaYushop zie je bijna niets (behalve de naam van de host).
Results for jiayumobileshop.com :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Results for AntElife.com :Of je klikt op het icoontje van de livechat! (dan wist je het directSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
In other news:
Vandaag mijn G3 betalen?! Wellicht dinsdag al op de post![]()
Veel liefde aan mijn vaste Aliexpress Chinees die haar order aan mij afstond, ze had blijkbaar bevestiging dat hij binnen kwam
!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Hoeveel euries?quote:Op zondag 4 november 2012 11:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Of je klikt op het icoontje van de livechat! (dan wist je het direct)
In other news:
Vandaag mijn G3 betalen?! Wellicht dinsdag al op de post![]()
Veel liefde aan mijn vaste Aliexpress Chinees die haar order aan mij afstond, ze had blijkbaar bevestiging dat hij binnen kwam
!
185 dollarsquote:
Dat is niet eens zo veel gek duurder dan de Lightake actie, als je 'm dan wel eerder ontvangt.quote:
DHL? ... Waar? Lightake zal voorlopig niks kunnen leveren, maar als je voor 20 dollar meer (oorspronkelijke prijs) h'm binnen een week in huis hebt...quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 12:30 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo veel gek duurder dan de Lightake actie, als je 'm dan wel eerder ontvangt.
Klopt, maar dit is maar een eenmalige actiequote:Op zondag 4 november 2012 12:32 schreef FreaZ het volgende:
[..]
DHL? ... Waar? Lightake zal voorlopig niks kunnen leveren, maar als je voor 20 dollar meer (oorspronkelijke prijs) h'm binnen een week in huis hebt...
quote:Op zondag 4 november 2012 08:57 schreef ikbenik het volgende:
[..]
... Alleen al het feit dat je dus niet eens fatsoenlijk contact kan opnemen is voor mij reden genoeg om ver van deze verkoper vandaan te blijven.
O ja, waar haal je vandaan dat AntElife en deze webshop hetzelfde moederbedrijf hebben? Het enige wat ik zie, is dat beide sites bij dezelfde host zitten. En bij AntElife zie je tenminste nog wie de registrant is, bij de JiaYushop zie je bijna niets (behalve de naam van de host).
Results for jiayumobileshop.com :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Results for AntElife.com :Het verband tussen beide is elifekey.com, daaronder valt AntElife sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is dan weer Zenithinkquote:
Ik geloof je graag, maar waar kan ik dat nagaan?quote:Op zondag 4 november 2012 13:29 schreef RobertNL het volgende:
[..]
En dat is dan weer Zenithink! Om de belangen maar even duidelijk te houden
!
1 beheer bv zeg maarquote:Op zondag 4 november 2012 14:15 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Ik geloof je graag, maar waar kan ik dat nagaan?Want ze zijn dus zowel producent, b2b én b2c?
->> Laat maar, al gevonden idd!Maar Zenithink is een merk onder de vlag van Elife zie ik, niet andersom
Jaquote:Op zondag 4 november 2012 15:01 schreef AnimeFan het volgende:
Zijn er trouwens mensen die geen NEO besteld hebben en een G3 willen?
eh, allebei?quote:Op zondag 4 november 2012 15:01 schreef AnimeFan het volgende:
\Verwacht komende week/weken eigenlijk niets van Lightake na hun verhalen over Jiayu.quote:Op zondag 4 november 2012 15:15 schreef FreaZ het volgende:
Morgen of overmorgen annuleren ... ja of nee... Lightake! kom op!
Check.quote:Op zondag 4 november 2012 15:01 schreef AnimeFan het volgende:
Ik wil misschien de topics over de Chineze telefoons uit m'n AT verwijderen en proberen te vergeten. Lukt alleen niet echt, want toch vind ik het leuk om op de hoogte te blijven, hoe klein de ontwikkelingen ook zijn.quote:Op zondag 4 november 2012 15:26 schreef tokko1 het volgende:
Wel leuk als ik over 2 maanden ineens random telefoon thuis gestuurd krijg,, Ohja G3?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |