De eerlijke Turk verdiende ook een TT.quote:
Maar die doet er morgen niet meer toe.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:11 schreef hexje het volgende:
[..]
De eerlijke Turk verdiende ook een TT.
Tis nog geen morgen. Vandaag is vandaagquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:12 schreef alors het volgende:
[..]
Maar die doet er morgen niet meer toe.
Ga je mij nieuwe pics van jezelf pm-en. Ik ben uitgekeken op je vorige zending.quote:
Het is nog steeds dezelfde piem0l. Ik kan er een strikje omheen doen dit keer.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:21 schreef hexje het volgende:
[..]
Ga je mij nieuwe pics van jezelf pm-en. Ik ben uitgekeken op je vorige zending.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Het is nog steeds dezelfde piem0l. Ik kan er een strikje omheen doen dit keer.
Omdat het niet leuk is. Die ene keer met kurk en playmobiel was een gelukstreffer. Verder was en is het een klote item.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:30 schreef Paul het volgende:
WAAROM WAS ER GEEN BOER ZOEKT VROUW NABESCHOUWING?
Ik dacht al, vlaggetjesdag is toch al geweest.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:32 schreef hexje het volgende:
[..]Prima idee. Ik heb mijn broek al uit.
Had je een heggenschaar nodig?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:32 schreef hexje het volgende:
[..]Prima idee. Ik heb mijn broek al uit.
Op FOK! zijn we inderdaad gek op peop, pies en penisgrappenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:11 schreef Nukkert het volgende:
[..]
Wat veel mensen hier niet weten is dat die Turk ex-Fok-columnist is geweest. Hij is weggegaan omdat hij de columnisten hier maar van het peop-pies-penis niveau vond.
Een van zijn geniale columns:
http://frontpage.fok.nl/c(...)breezertemeiers.html
Of deze:
http://frontpage.fok.nl/c(...)n-man-in-de-war.html
Wat? Hij is AryaMehr?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:11 schreef Nukkert het volgende:
[..]
Wat veel mensen hier niet weten is dat die Turk ex-Fok-columnist is geweest. Hij is weggegaan omdat hij de columnisten hier maar van het peop-pies-penis niveau vond.
Een van zijn geniale columns:
http://frontpage.fok.nl/c(...)breezertemeiers.html
Of deze:
http://frontpage.fok.nl/c(...)n-man-in-de-war.html
Ja dat is zijn gewone fok account dan toch? Hij is geband nu...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:47 schreef Nukkert het volgende:
[..]
Wie is dat dan? Die naam zie ik er wel staan ja.
En hoe weet je dan dat het precies die columns zijn?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:04 schreef Nukkert het volgende:
Geen idee jongens. Weet alleen dat die jongen gisteren in DWDD colomnist op Fok is geweest.
Ohja, bij die eerste zag ik in eerste instantie alleen AryaMehr maar onderaan staat ook een naam inderdaad.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:19 schreef Nukkert het volgende:
[..]
Je ziet toch zijn naam boven-en onderin staan?
Was al ergens opgemerkt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:11 schreef Nukkert het volgende:
En wij die vervolgens Geubels kaput gaan maken!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:20 schreef Breekfast het volgende:
Kelder die Moszkowicz kaput gaat maken en Philippe Geubels.. mooie uitzending denk ik
Vind het wel handig dat het hier nog even opgemerkt wordt.quote:
Nu ik weet dat het aryamehr is kom ik terug op mijn woorden van gister.quote:
Kom eens met een ander plaatje.quote:
Ook dit zinnetje gebruik je vaker. Kom op je kan beter.quote:
Doe eens normaal tegen Specularium.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Ook dit zinnetje gebruik je vaker. Kom op je kan beter.
Dit is ook een live-topic. Als er geen DWDD op is zou het eigenlijk verboden moeten worden om hier te reageren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Liever niet, anders is dit topic ook geen anus aan.
Nou begin jij dan met het niet reageren buiten DWDD uitzendtijd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:06 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dit is ook een live-topic. Als er geen DWDD op is zou het eigenlijk verboden moeten worden om hier te reageren.
Ik reageer ook (bijna) nooit buiten DWDD uitzendtijd. Maar omdat ik controle hou komt het wel eens voor dat ik iemand moet corrigeren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:08 schreef hexje het volgende:
[..]
Nou begin jij dan met het niet reageren buiten DWDD uitzendtijd.
Ben je een stadswacht?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:13 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik reageer ook (bijna) nooit buiten DWDD uitzendtijd. Maar omdat ik controle hou komt het wel eens voor dat ik iemand moet corrigeren.
En deze was heel voorspelbaar. Ik twijfelde of ik nog zou zeggen niet met dat dansende wijf aan te komen zetten........quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:23 schreef hexje het volgende:
[..]
En deze was heel voorspelbaar. Ik twijfelde of ik nog zou zeggen niet met dat dansende wijf aan te komen zetten........
quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:06 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dit is ook een live-topic. Als er geen DWDD op is zou het eigenlijk verboden moeten worden om hier te reageren.
Ik laat ze bannen, ok?quote:
Dit.quote:
Ik ook.quote:
Ik zeg niks.quote:
Hij postte volgens ook in het Turken op Fok topicquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft hij zich wel goed (en lang) voorgedaan als een Iraniër.
quote:
Hihi ik dacht het, maarja dan ben ik weer zo'n zure vrouw.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:36 schreef JimboSlice het volgende:
jezus wat een trol daar links van mathijs
Nogalquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:36 schreef OProg het volgende:
Ik zie dat de opera een populair item bij de kijkers is.
Jaloers kreng.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:36 schreef alors het volgende:
[..]
Hihi ik dacht het, maarja dan ben ik weer zo'n zure vrouw.
Dat was leuk want bedacht door Jan Kooijman.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:37 schreef IbanMayo het volgende:
Die opera wordt net zo triest als die Messi dans
Jan Kooijmanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:37 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat was leuk want bedacht door Jan Kooijman.
Ja dan hoef je niet altijd er ouder uit te zien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is toch ook 5 jaar ouder dan toen?
Mr plakhaarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:37 schreef hexje het volgende:
[..]
Hij staat langer voor de spiegel dan jijquote:
Dat Spong het ook kan zonder dat filmpje. Das grappig.quote:
Oh hahaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:40 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat Spong het ook kan zonder dat filmpje. Das grappig.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:37 schreef hexje het volgende:
[..]
Hoorde je dat gehinnik op de achtergrond niet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:41 schreef Specularium het volgende:
Schrik me kapot, wist niet dat Claudia er was.
Kooijeturk,quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:37 schreef hexje het volgende:
[..]
Klopt Haren ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
Oh ja, de media heeft het weer gedaan.
Het is een beetje als kanker, het is fijn als je het zelf niet krijgt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
Oh ja, de media heeft het weer gedaan.
Nee, via de site.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Kijk jij nu ook met laptop op de bank
quote:
quote:
Yeppo, wij zijn eigenlijk de Rijdende Rechter!quote:
En Mosko is arrogant.quote:
Dat doet hij met plezier.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
Voor straf moet Bram vaker aanschuiven bij Boulevard met Kwalbert
Tsja, ouwe jongens maatjes, krentebrood.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:48 schreef Fascination het volgende:
Spong probeert zich niet te negatief uit te laten over Moszkowicz.
Vind het wel mooi als tegenwicht van zo'n schreeuwerd als Jort.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:48 schreef Fascination het volgende:
Altijd goed tegen Jort.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:48 schreef Fascination het volgende:
Ik denk dat-ie wel gelijk heeft.quote:
Hij kan dat in de toekomst de zaak van Moskowicz nog een keer behartigen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:48 schreef Fascination het volgende:
Valt me ook op idd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:52 schreef Tornadovis het volgende:
Matthijs is wel weer iets te veel aan het onderbreken...
Wel met behoorlijke druk.quote:
Ze moeten die redactie eens klappen, met hun smaak.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:54 schreef Norrage het volgende:
Dit is echt bij verre het kutste DWDD thema ooit
Wat ook wel iets zegt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:54 schreef OProg het volgende:
Dit gaat het hoogtepunt van de show worden.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:56 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen ze Matthijs ook niet uit zijn ambt ontslaan vanwege het uitzenden van bagger ?
RRAARRquote:
We gaan lachen.quote:
Ik denk het niet, Job.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
Philippe staat nu wel onder grote druk. Benieuwd of hij het weer waar kan maken
Hoezo? Een aantal sukkels op een forum Fok! genaamd vinden hem helemaal geweldig. Zoooheee dat geeft me een druk....quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:57 schreef waaromniet1988 het volgende:
Philippe staat nu wel onder grote druk. Benieuwd of hij het weer waar kan maken
Laatst geprobeer een aflevering te kijken, was misschien 1 minuut grappig van aflevering van uur.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:58 schreef Pedroso het volgende:
Ben benieuwd of ie nu ook grappig is. Bij de slimste is het meeste ingestudeerd volgens mij. Nu moet ie spontaan leuk gaan doen.
Ze is van mij. Back off broquote:
Hij was bij "mag ik je kussen" ook best grappig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:58 schreef Pedroso het volgende:
Ben benieuwd of ie nu ook grappig is. Bij de slimste is het meeste ingestudeerd volgens mij. Nu moet ie spontaan leuk gaan doen.
Ik ben geen bro, bro.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:59 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ze is van mij. Back off bro
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:58 schreef hexje het volgende:
[..]
Hoezo? Een aantal sukkels op een forum Fok! genaamd vinden hem helemaal geweldig. Zoooheee dat geeft me een druk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |