Dat.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:46 schreef Syntix het volgende:
Houd je bek Jules, ongelofelijke mongool
Amsterdam > rotjeknor
Dat heb je al snel met hem natuurlijk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
In een combi-shot met Felix lijkt ze sowieso nóg veel knapper.
Heerlijk manquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:46 schreef marcodej het volgende:
Sjuul zet effe dat Amsterdamse inteeltzooitje op hun plek
Ze zegen allemaal Kient-val.quote:
Tonny Trindade de Vilhena wordt de voornaam van mijn kind.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:50 schreef marcodej het volgende:
Je kind Ove noemen oké, maar Ove Kindvall als voornaam?
Het is Answa zonder staartquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:52 schreef hexje het volgende:
Ik moet denken aan die foto's van die loverboy's.
Laat van Dis het niet zien.quote:
Ik ookquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:52 schreef hexje het volgende:
Ik moet denken aan die foto's van die loverboy's.
Bruno Martins Indi de Vries.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tonny Trindade de Vilhena wordt de voornaam van mijn kind.
SMS Indi AAN naar 5588.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:53 schreef Bastiefcg het volgende:
Mathijs vind het maar al te spannend.
[..]
gelukkig heet je niet aan van je achternaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:55 schreef Pietepietje het volgende:
Dat heb ik eerder gehoord, iemand die een boek schrijft in de gevangenis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Sinds Holleerder is alles geoorloofd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:55 schreef marcodej het volgende:
Lekker verschillig praten met een leuke crimineel.
Nog meer amsterdammers op tvquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Sinds Holleerder is alles geoorloofd.
Foute Turk komt toch nog goed terecht?quote:
Vertrouw er maar niet op.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:58 schreef alors het volgende:
Ik mag hopen dat zijn boeken meer humor hebben dan hijzelf.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:59 schreef Tem het volgende:
Boze Turk. Alors vindt het wel een lekker ding waarschijnlijk.
Hij (Kader Abdolah) lijkt mij juist wel aardig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:00 schreef marcodej het volgende:
Hanneke Groenteman mag Kader Abdollah ook niet.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:01 schreef hexje het volgende:
Pas maar op Kader Abdollah we komen je opzoeken
[ afbeelding ]
Is hij dat ofzo?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:01 schreef hexje het volgende:
Pas maar op Kader Abdollah we komen je opzoeken
[ afbeelding ]
Ik snap er ook geen zak van maar het ziet er amusant uit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik val hier net in maar wie is die dude? Wel relaxt dat hij geen blad voor de mond neemt
Nou ja als je alle woorden moet opzoeken, dan duurt het wel even.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:02 schreef jcdragon het volgende:
Heeft hij 7 jaar over dat boek gedaan ?
een nieuwe schrijverdtquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik val hier net in maar wie is die dude? Wel relaxt dat hij geen blad voor de mond neemt
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja als je alle woorden moet opzoeken, dan duurt het wel even.
Het blijft wel een Turk he?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:02 schreef jcdragon het volgende:
9 maanden zei hij toch? of was dat een spreekwoordelijke bevalling?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:02 schreef jcdragon het volgende:
Mulisch dacht soms wel eens een hele dag na over wel of niet een komma.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:02 schreef jcdragon het volgende:
Die is zo tofquote:
en als die zwart was moest ie zn rijbewijs inleverenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:06 schreef marcodej het volgende:
Als het een jongen was geweest, had ie een boete gehad.
Nee, je mag het terplekke altijd reparerenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:06 schreef marcodej het volgende:
Zeker ja, of als de agent een vrouw was geweest.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:06 schreef marcodej het volgende:
Je iconquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee, je mag het terplekke altijd repareren
Meen je dat nou?quote:
Bullshit, je krijgt dan alsnog een boete.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee, je mag het terplekke altijd repareren
Helemaal klaar voor de winterquote:
Al 2 keer aangekondigd zoals afgelopen vrijdagquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:07 schreef OProg het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Dat ze dat helemaal niet aankondigen.
Gratisquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:08 schreef Rickazio het volgende:
Wie wilt serieus nou zo'n trui winnen
Hap.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:08 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Al 2 keer aangekondigd zoals afgelopen vrijdag
Het is al wekenlang voorpaginanieuws.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:07 schreef OProg het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Dat ze dat helemaal niet aankondigen.
Als't koud is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:08 schreef Rickazio het volgende:
Wie wilt serieus nou zo'n trui winnen
?quote:
Ah, is vorig jaar veranderd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bullshit, je krijgt dan alsnog een boete.
Ok sorry. Libellemuziek is misschien beter.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Hey, zeg, scheer ons niet over 1 kam hè!
Wat overigens heel toepasselijk is bij deze.
VVD stemmers naaien door afbouw hypotheekrenteaftrek toch in te voeren.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:09 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
17miljoen mensen naaien
''Gigidi Gigidi''
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:09 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
17miljoen mensen naaien
''Gigidi Gigidi''
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
17miljoen mensen naaien
''Gigidi Gigidi''
ja en als fietser krijg je meteen een bekeuring. Volgende keer zeg ik dat ik net mijn fietsbewijs heb gehaald.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ah, is vorig jaar veranderd.
Er rijden trouwens wel belachelijk veel auto's rond met defecte verlichting
Die zingt een toontje lager.quote:
je snapt m niet hèquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
17miljoen mensen naaien
''Gigidi Gigidi''
[..]
[ afbeelding ]
17miljoen mensen naaien
''Gigidi Gigidi''
[..]
[ afbeelding ]
17miljoen mensen naaien
''Gigidi Gigidi''
om een voorbeeld te noemenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:10 schreef jcdragon het volgende:
[..]
VVD stemmers naaien door afbouw hypotheekrenteaftrek toch in te voeren.
Zou wel mooi zijnquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Gaat ie ook in een vliegtuigje stappen?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn
Off topic: ik denk, wat raar ik zie de post van Cee niet, je stond per ongeluk op mijn foes lijst
Ze doen samen met die andere twee een stukje cabaret in de show van paul de leeuw.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:06 schreef SpaceOddity het volgende:
Ik kreeg het even niet mee, maar een nieuw programma van die gasten van ''onder de tram''?
Jij snapt hetquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, jij snapt de comeback niet.
Gebruik jij die nieuwerwetsche snufjes?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
Off topic: ik denk, wat raar ik zie de post van Cee niet, je stond per ongeluk op mijn foes lijst
Waar zit dat dan? Of hebben alleen blauwen dat? Niet dat ik foes heb maar ik ben nieuwsgierig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Per ongeluk op het icoontje geklikt denk ik
Nee man, per ongeluk op geklikt. Al gebruik ik wel CSS als nieuwerwets snufje zijnde.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Gebruik jij die nieuwerwetsche snufjes?
ABO. Icoontje staat dan daar rechts, waar ook de postdatum staat. Bij die andere icoontjes.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Waar zit dat dan? Of hebben alleen blauwen dat? Niet dat ik foes heb maar ik ben nieuwsgierig.
Ik heb mijn eigen posts en die van TS een kleurtje gegeven, dat is het wel zo'n beetje.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man, per ongeluk op geklikt. Al gebruik ik wel CSS als nieuwerwets snufje zijnde.
Ik die van mezelf, die zijn paarsquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen posts en die van TS een kleurtje gegeven, dat is het wel zo'n beetje.
toch is het een geweldig gedichtquote:
Foef is weer kut. Lijst met kutmensen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:15 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Idd waarom heet het niet Vijanden Lijst?
Arrow Jazz FMquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:16 schreef Norrage het volgende:
Alle aandacht die aan jazz besteed wordt is goede aandacht
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Foef is weer kut. Lijst met kutmensen.
Beetje slecht excuus van een jazz zender maar ok, primaquote:
Of met Robijn in de weer is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:16 schreef BlueMage het volgende:
Jules lijkt me wel 'n toffe gast als ie maar geen muziek maakt.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Beetje slecht excuus van een jazz zender maar ok, primadoe mij maar radio 6
Die speelde de hele stad platquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:18 schreef Type-R het volgende:
Jan, Wagner is een Duitser. kan toch niet met een rotterdammer
Wagner is gewoon een held in zijn vak, of je zijn achtergrond nou aanspreekt of nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:18 schreef Type-R het volgende:
Jan, Wagner was een Duitser. kan toch niet met een rotterdammer
Dr Oetker is beterquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:19 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Wagner is gewoon een held in zijn vak, of je zijn achtergrond nou aanspreekt of niet
Jij bent lekker verschillig met je hoofd aan het knikken?quote:
Dr. Kötkoe heet dat nu.quote:
Zoietsquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:20 schreef hexje het volgende:
[..]
Jij bent lekker verschillig met je hoofd aan het knikken?
Goeie tip.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:22 schreef marcodej het volgende:
Eerst nog 10 minuutjes Wegmisbruikers en dan VI TIME!!
quote:
Sandy live volegnquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:22 schreef marcodej het volgende:
Eerst nog 10 minuutjes Wegmisbruikers en dan VI TIME!!
Ik zie een trillend gebouw.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:30 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik volg het via abc
http://abcnews.go.com/Politics/video/live-news-6046305
Duurt nog een paar uur voordat ze aan land komt.quote:
Het voorspel is ook leuk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Duurt nog een paar uur voordat ze aan land komt.
quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:54 schreef Deckard het volgende:
Oh god. Iemand die een boek schrijft met het motief dat hij er niks aan kan doen dat hij crimineel is.
Die jongen is ook nog columnist op fok geweest hoor. Is niet zomaar een schrijver, 4jaar geleden was al wel duidelijk dat hij succes zou krijgen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:55 schreef marcodej het volgende:
Lekker verschillig praten met een leuke crimineel.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja als je alle woorden moet opzoeken, dan duurt het wel even.
Nee, moet dat dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:44 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens iets van hem gelezen
okquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:50 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nee, moet dat dan?
Denk dat er niet veel te lachen valt om zijn boeken in tegenstelling tot wat er hier gepost wordt
Ik zeg: nodig die Turkse ex-con uit bij de volgende Boer Zoekt Vrouw-bespreking! Ben benieuwd naar zijn opinie over Yvon Jaspers.quote:
http://frontpage.fok.nl/column/auteur/222278 zijn columnsquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zeg: nodig die Turkse ex-con uit bij de volgende Boer Zoekt Vrouw-bespreking! Ben benieuwd naar zijn opinie over Yvon Jaspers.
Het gaat er om dat hij een boek schrijft waarin het in kort op neer komt dat hij er allemaal niks aan kon doen. Of hij wel of niet goed is in schrijven interesseert mij in deze niet zo.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:39 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die jongen is ook nog columnist op fok geweest hoor. Is niet zomaar een schrijver, 4jaar geleden was al wel duidelijk dat hij succes zou krijgen.
Het is gewoon een schelmenroman hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:27 schreef Deckard het volgende:
[..]
Het gaat er om dat hij een boek schrijft waarin het in kort op neer komt dat hij er allemaal niks aan kon doen. Of hij wel of niet goed is in schrijven interesseert mij in deze niet zo.
Vond het wel een verademing, iemand die een keer zegt wat 'ie vindt.quote:
ditquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vond het wel een verademing, iemand die een keer zegt wat 'ie vindt.
Helemaal als debutant, waar je de personen die hij nu tegen de schenen schopt beter met zich kan hebben dan tegen zich.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vond het wel een verademing, iemand die een keer zegt wat 'ie vindt.
Helemaal als debutant, waar je de personen die hij nu tegen de schenen schopt beter met zich kan hebben dan tegen zich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |