SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh Godquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:03 schreef Ambipur het volgende:
hahahahahah.. Eagle check dit eensKoptum.
Een echte vent is voor GS.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:11 schreef xminator het volgende:
Izet efendi, voor welke voetbalteam is je man?
.. vroeger zei ik ook altijd dat ik niet zo een bruiloft wilde, gewoon een rustig etentje. Maar na m'n verloving zou ik het liefst iedere dag zo een feest willen hebben. Dat bedoelde ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Isetmyfriendsonfirre, ik dacht/las dat je met een ander een lange relatie had?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:11 schreef xminator het volgende:
Izet efendi, voor welke voetbalteam is je man?
FB? Was dat? BJK is voor homo's.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:14 schreef xminator het volgende:
[..].
Een echte fransman of kiro is voor gs inderdaad. Een echte Turk is voor FB of Bjk.
In een goede relatie dient het meisje voor gs te zijn en de jongen voor een superieure team.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]BJK.
Ama bana hep GS-hediyeleri aliyor. Ve arabada onun koltugunda BJK-formasi var, bende Galatasarayin formasi var. Hij is er gelukkig heel soepel in.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:18 schreef Eagle_99 het volgende:
Sowieso voetbal fanatismeIk kan hooliganachtige mensen wel vermoorden
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:20 schreef xminator het volgende:
[..]
In een goede relatie dient het meisje voor gs te zijn en de jongen voor een superieure team.
Mijne waren behoorlijk kort, en ze waren beide GS fanquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je wilt dat je relatie een langlopende en gezonde relatie wordt he!
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
FB? Was dat? BJK is voor homo's.
FBliler zijn psycho's! Vriend van me heeft zijn hele fucking lichaam vol met FB tattoo's. Blegh.
Oh! Maar dat verklaart, waarom mijn relatie snel bergafwaarts ging.. Hij had 'n hekel aan voetbal!quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je wilt dat je relatie een langlopende en gezonde relatie wordt he!
Misschien had hij geen interesse in vrouwen dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh! Maar dat verklaart, waarom mijn relatie snel bergafwaarts ging.. Hij had 'n hekel aan voetbal!
Hmmm, nu je het zegt! Dat verklaart alles!!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Misschien had hij geen interesse in vrouwen dan?
Dan zou iedereen voor GS moeten zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:20 schreef xminator het volgende:
[..]
In een goede relatie dient het meisje voor gs te zijn en de jongen voor een superieure team.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dan zou iedereen voor GS moeten zijn.
Wat?! Op fok schrijft ze er vrij open over, vandaar vraag ik het. Als ze het te ver vindt gaan antwoord ze maar niet..quote:
quote:90'larda çocukluğunu yaşamış herkesin bildiği bir kliptir. Televizyonlarda pek gösterilmez çünkü müzik sektöründe tabiri caizse "lanetli" olarak bilinir. Bu klipten sonra klipte oynayan 3 kişi ; gökhan semiz, kerim tekin, ajlan trafik kazası ile yaşamlarını yitirmiş, ufuk,burak kut,tayfun ve nalan inanılmaz derecede düşüşe geçmiş. mine ve grup vitamin müziği bırakmış, hakan peker ve soner arıca ise o dönemki popülerliklerini kaybetmişlerdir.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Moet er niet aandenken. Hoef niet in het middelpunt van belangstelling te staan. Mensen verschillen onwijs.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
.. vroeger zei ik ook altijd dat ik niet zo een bruiloft wilde, gewoon een rustig etentje. Maar na m'n verloving zou ik het liefst iedere dag zo een feest willen hebben. Dat bedoelde ik.
Volgens mij ga jij binnenkort trouwen... Zo begon joaiquanaphoenix ook en van Izet had niemand het verwacht denk ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Moet er niet aandenken. Hoef niet in het middelpunt van belangstelling te staan. Mensen verschillen onwijs.
Ik was anti huwelijk, totdat ik verliefd werd. Zodra je verliefd wordt, verandert je manier van denken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Vond hen allebei wel meisjes die toch wel zouden trouwen.
Tja, dat heeft zo z'n redenen. Hoeft niet specifiek aan verliefd zijn te liggen. Dat kan alleen de trigger ervan zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik was anti huwelijk, totdat ik verliefd werd. Zodra je verliefd wordt, verandert je manier van denken.
Wie vind jij nog meer meisjes die toch wel zullen trouwen en wie niet?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Vond hen allebei wel meisjes die toch wel zouden trouwen.
Ja ok. Om samen te zijn, was trouwen wel zo handigquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tja, dat heeft zo z'n redenen. Hoeft niet specifiek aan verliefd zijn te liggen. Dat kan alleen de trigger ervan zijn.
Ambi toch wel. Borte uiteindelijk ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Wie vind jij nog meer meisjes die toch wel zullen trouwen en wie niet?
Ja, maar Ambi is er nu wel van genezen...quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ambi toch wel. Borte uiteindelijk ook.
En wie niet?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ambi toch wel. Borte uiteindelijk ook.
Jij gaat sowieso nog een keer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, maar Ambi is er nu wel van genezen...
Denk ik.
Ik durf geen uitspraken meer te doen over mijn toekomst..quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij gaat sowieso nog een keer.
Julis ook wel denk ik. Ayca niet, die lijkt mij meer een samenwoon type.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Julis ook wel denk ik. Ayca niet, die lijkt mij meer een samenwoon type.
Alhoewel ik dit wel baseer op wat ik lees.
Ik denk dat jij dingen heel graag op je eigen manier wil. En dit ook echt per se gaat doorzetten.quote:
Ik denk dat jij de eerste bent, die gaat trouwen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dingen heel graag op je eigen manier wil. En dit ook echt per se gaat doorzetten.
Sorry als het niet klopt hoor.
wedje voor 100eu?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de eerste bent, die gaat trouwen.
Ben ik wel als t hierop aankomt..quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet zo zeker van je zaak zijn, meis..
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ben ik wel als t hierop aankomt..
Ik spreek je over een paar jaar, that's all I will say..quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij gaat zelfs Turks lerenquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Waarom zou samenwonen mijn manier zijn?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dingen heel graag op je eigen manier wil. En dit ook echt per se gaat doorzetten.
Sorry als het niet klopt hoor.
Alsof je dan tijd hebt voor me, met je 3 kinderen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik spreek je over een paar jaar, that's all I will say..
Wat?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mannen.... Ik moet ff kieken hoe ik het kan inplannen.... My god.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Alsof je dan tijd hebt voor me, met je 3 kinderen.
Anladiysam arap olayim.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mannen.... Ik moet ff kieken hoe ik het kan inplannen.... My god.
Ben je kafir?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom zou samenwonen mijn manier zijn?
Zeker omdat ik 'kafir' ben he, geef maar toe.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Check die video van X..... Rijles in Natura..
wie zegt dat ik met een Turkje ga?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:59 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Jij gaat zelfs Turks leren![]()
ahanda buraya yazdim
quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wie zegt dat ik met een Turkje ga?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wie zegt dat ik met een Turkje ga?
quote:
het is Friesquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:01 schreef zarGon het volgende:
Wat voor accent heeft dat meisje in dat filmpje? (Ik vind het zo kneuterig klinken.)
Ik ben oprecht heel blij voor je, met verloving en alles.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ben je kafir?
Ik kan niet altijd alles uitleggen, ik werk meer op gevoel.
Heb ik wel gelijk?
Nu begin ik je te verdenken van jaloezie.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben oprecht heel blij voor je, met verloving en alles.
Dat klinkt echt bitcherig.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben oprecht heel blij voor je, met verloving en alles.
kafir is een groot woord.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:03 schreef Ayca het volgende:
[..]alsof je dat niet wist
Dat gevoel komt wel ergens vandaan, maargoed. Ik zou uiteindelijk wel willen trouwen hoor.
kutzooi.quote:
Jawel hoor, dank je wel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
kutzooi.ben ik een keer aardig,is het weer niet goed.
Ik ben nooit alleen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:07 schreef Eagle_99 het volgende:
Nu Ayça je ook in steek heeft gelaten, ben je in je eentje
zeker. Naar mijn mening is dat ook iets groots om iemand of jezelf te benoemen.quote:
Die is er altijdquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik doelde op Allah swt maargoed.
Ok, ik heb er geen problemen mee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zeker. Naar mijn mening is dat ook iets groots om iemand of jezelf te benoemen.
And indeed We have created man, and We know whatever thoughts his inner self develops, and We are closer to him than (his) jugular vein.quote:
Die overdreef in alles.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:11 schreef Ambipur het volgende:
Ik mis Pureheart. Die zorgde nog voor discussies.
Als je wilt mag je haar e-mailadres, kan je via email discussiëren met haar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:11 schreef Ambipur het volgende:
Ik mis Pureheart. Die zorgde nog voor discussies.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
And indeed We have created man, and We know whatever thoughts his inner self develops, and We are closer to him than (his) jugular vein.
Graag..quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je wilt mag je haar e-mailadres, kan je via email discussiëren met haar.
Ik maak fatoooeeeee!quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:17 schreef xminator het volgende:
Even vragen of zij daarmee accoord gaat.
Heb ik net een mail verstuurdquote:
I already have a BFF! Ik ben niet zo van de meerdere BFF's.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb ik net een mail verstuurd. Misschien als jij haar innerlijk komt te kennen worden jullie best friends for life?
Geef haar nou maar een kans. Ze verdient het.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I already have a BFF! Ik ben niet zo van de meerdere BFF's.
Ik ben volgens haar een ongelovige, man. She thinks I'm easy. Dat gaat niet zo werken, snap je.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Geef haar nou maar een kans. Ze verdient het.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
And indeed We have created man, and We know whatever thoughts his inner self develops, and We are closer to him than (his) jugular vein.
quote:30:21 En dit is onder Zijn tekenen, dat Hij uit uw midden echtgenoten voor u schiep, opdat gij er rust in moogt vinden, en Hij heeft liefde en tederheid onder u geplaatst. Daarin zijn zeker tekenen voor een volk, dat nadenkt.
Moslims mag ook. In het verleden hebben we er ook een aantal gehad..quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Zijn er meer dan? Kwantificeer gekke moslima aub.
Dat betekent in het donker thuis komenquote:
Dan houdt het op he..quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben volgens haar een ongelovige, man. She thinks I'm easy. Dat gaat niet zo werken, snap je.
Een aantal? Kan alleen burakius nog herinneren..quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Moslims mag ook. In het verleden hebben we er ook een aantal gehad..
Nee joh, dat was een Turkse. It waz me.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:28 schreef Ayca het volgende:
Vanmiddag zag ik op centraal een iraanse vrouw van een jaar of 40 wanhopig 2 Marokkaanse jongens van ~20 versieren, was wel grappig om te zien. Vraag me af of het iets is geworden. Blik van die jongens zei wel genoeg eigenlijk.
No bro. Dat betekent het huis verlaten, als het donker is en thuiskomen als het donker is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:26 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Dat betekent in het donker thuis komenGelukkig heb ik pas eind januari stage, anders zou het een ramp voor mij worden net zoals vorig jaar
Ja dat ook nogquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
No bro. Dat betekent het huis verlaten, als het donker is en thuiskomen als het donker is.
Enige wat fijn is, is dat ik dat 's avonds ongeneerd kan hardlopen.
Iraanse derken, AryaMehr zie ik al een tijdje niet, gestopt met fok?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:28 schreef Ayca het volgende:
Vanmiddag zag ik op centraal een iraanse vrouw van een jaar of 40 wanhopig 2 Marokkaanse jongens van ~20 versieren, was wel grappig om te zien. Vraag me af of het iets is geworden. Blik van die jongens zei wel genoeg eigenlijk.
Nee, was echt zo'n iraans accentquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee joh, dat was een Turkse. It waz me.
Bilmem, kan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:32 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Iraanse derken, AryaMehr zie ik al een tijdje niet, gestopt met fok?
quote:Aşk da tıpkı elif gibidir,isminde gizlidir,ama okunmaz.o olmadan da besmele sese gelmez.o her şeyin içindedir,ama hiç bir şeyde görünmez.
Streepje door z'n naam; geband. En terecht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:32 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Iraanse derken, AryaMehr zie ik al een tijdje niet, gestopt met fok?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was aan Ayça gericht. [ afbeelding ]
quote:
quote:Dat feel when you can't fap to a girl coz u like her that much...
Ne yapti?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Streepje door z'n naam; geband. En terecht.
Hallo Arya!
Ik like hem meteenquote:
My god.. Dat je nog echt aan facebook doet. Ik word schijtziek van die vrouwen met hun domme statusjes. Nu is het weer in om x dagen naar rusland/italie/suriname te gaan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:52 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik like hem meteen
Dit is gewoon "düz adam sami"![]()
Adam enternasyonal çalisiyormus meger![]()
quote:Bilmemek ayıp değil, yeter ki çaktırma...
quote:Korkunun ecele faydası yoktur, sadece iç çamaşırları kirletir...
quote:İnsanların seni ezmesine izin verme; ehliyet al, sen onları ez...
quote:Beş fincan kahve içtim. Falımda uykusuzluk çıktı.
quote:Rüşvet, uluslararası para birimidir.
Ik heb alleen familie en vrienden op m'n facebook, is mijn poort tot familie in Turkije. Voor de rest doe ik er weinig mee(af entoe wat posten maar okequote:Op zondag 28 oktober 2012 02:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
My god.. Dat je nog echt aan facebook doet. Ik word schijtziek van die vrouwen met hun domme statusjes. Nu is het weer in om x dagen naar rusland/italie/suriname te gaan.
Wat was je achternaam ook al weerquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:00 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik heb alleen familie en vrienden op m'n facebook, is mijn poort tot familie in Turkije. Voor de rest doe ik er weinig mee. Maar je mag me wel toevoegen
edit: 2 uur![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
twitter:ORGYNERAL twitterde op zaterdag 27-10-2012 om 00:35:41-Çocuğum yesene
) +Yok teyze doydum sağol
-Ama az yedin yavrum ye hadi
+Yok teyze
-Ye biraz daha
) +DOYDUM AMK KARISI DOYDUM
reageer retweet
What the fuck is er met jou aan de hand de laatste paar nachten?quote:Op zondag 28 oktober 2012 05:39 schreef Weissman het volgende:
GUNAYDIN LAN BEBELER !
BU GECEDE ARKAMDAN ATTINIZ MI ?
Niye lan ? Hoezo ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 06:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
What the fuck is er met jou aan de hand de laatste paar nachten?
Ne diyosun la iksimanatorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Omdat het ook zo in het verleden was? Door de samenwerking. Overigens waren die duitsers eropuit om zo veel mogelijk turken te laten vermoorden zodat zij het ottomaanse rijk zouden kunnen overnemen.
Wat bedoel je met "privacy instellingen"?quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:29 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe kom je bij privacy instellingen op whatsapp? Ik heb op alles geklikt maar kan het niet vinden.. Oh en goedemorgen iedereen.
Wat zoek je precies?quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:29 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe kom je bij privacy instellingen op whatsapp? Ik heb op alles geklikt maar kan het niet vinden.. Oh en goedemorgen iedereen.
...quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:41 schreef Bortecinem het volgende:
^gunaydinn
Oh wacht, whatsapp bedoelde de privacy instellingen op mijn tel lol.
Instellingen > Privacy?quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:46 schreef Bortecinem het volgende:
Ja wat? Er stond niet instellingen op tel ofzo. Alleen 'privacy instellingen'. Is toch niet zo raar dat ik whatsap dan eerst ga doorzoeken.
Gaat me niet om de handelingen die je hebt uitgevoerd. Je bent vaag, je vertelt niet wat je precies wil (kunnen doen).quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:46 schreef Bortecinem het volgende:
Ja wat? Er stond niet instellingen op tel ofzo. Alleen 'privacy instellingen'. Is toch niet zo raar dat ik whatsap dan eerst ga doorzoeken.
Ik ben altijd wel vrolijk man, alleen op het interwebz laat ik dat nooit merken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent zo vrolijk
Zo vrolijk zo vrolijk
Je bent behoorlijk vrolijk
Zo vrolijk was je nooit!
quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel vrolijk man, alleen op het interwebz laat ik dat nooit merken.
WAZ MET JOU ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:56 schreef zarGon het volgende:
[..].
HET IS ME AL EEN PAAR DAGEN AAN HET OPVALLEN DAT JE VROLIJK BENT, A JANTJE.
Geen idee. Ik kon er wel om glimlachen. Het is dan ook zondagochtend.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat de duitsers de turken als slachtvoer gebruikten.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kon er wel om glimlachen. Het is dan ook zondagochtend.
Zo te zien heb ik de rest weggejaagd.
Aaaah, slaap je nog met licht aanquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:16 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb vanacht zonder enig vorm van licht aan geslapen. Can I get my kudo's. Ben best trots op mezelf.
Jij slaapt met licht aan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:16 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb vanacht zonder enig vorm van licht aan geslapen. Can I get my kudo's. Ben best trots op mezelf.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:27 schreef xminator het volgende:
Hahaha vind dat wel schattig eigenlijk.
Je lacht wel, maar heb een x karabasan gehad. Wetenschappelijk gezien noemen ze dat slaapverlamming. Heb dat 3x keer gehad. En eerlijk sindsdien slaap ik met licht aan. Wat een afschuwelijke ervaringquote:
Ik heb erover gelezen. Lijkt me echt erg.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je lacht wel, maar heb een x karabasan gehad. Wetenschappelijk gezien noemen ze dat slaapverlamming. Heb dat 3x keer gehad. En eerlijk sindsdien slaap ik met licht aan. Wat een afschuwelijke ervaring
Ik ook! Toen ik 4 ofzo was zat ik met de koektrommel op mijn schoot in bed te eten. Mijn moeder waarschuwde me nog, maar ik ging door. Overal kruimels enzo. 's Nachts kreeg ik bezoek van iets dat mij verlamde, ik dacht dat ik zou sterven, wilde schreeuwen voor help maar ik kon niets anders doen dan hopen dat 'het' zou weggaan, wat gelukkig gebeurde. Hoe ging het bij jou?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je lacht wel, maar heb een x karabasan gehad. Wetenschappelijk gezien noemen ze dat slaapverlamming. Heb dat 3x keer gehad. En eerlijk sindsdien slaap ik met licht aan. Wat een afschuwelijke ervaring
Dit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb erover gelezen. Lijkt me echt erg.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming
Ik was vaag aan het dromen en op een gegeven moment lag ik in bed en kwam er een man richting mij, man was alleen helemal zwart. Ging op mij liggen en toen voelde ik echt beklemmende angst. Iemand naast me zei toen, spreid je armen uit dan word je wakker en dat werd ik toen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:37 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik ook! Toen ik 4 ofzo was zat ik met de koektrommel op mijn schoot in bed te eten. Mijn moeder waarschuwde me nog, maar ik ging door. Overal kruimels enzo. 's Nachts kreeg ik bezoek van iets dat mij verlamde, ik dacht dat ik zou sterven, wilde schreeuwen voor help maar ik kon niets anders doen dan hopen dat 'het' zou weggaan, wat gelukkig gebeurde. Hoe ging het bij jou?
Je kunt ook niet echt meer om hulp schreeuwen...quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit.
Ik zou echt doordraaien als dat mij zou overkomen.
Wat is dat voor vaag filmpjequote:Op zondag 28 oktober 2012 13:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je kunt ook niet echt meer op hulp schreeuwen...
Brr!
Wat zit dat wijf dan debiel te doen?!quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat is dat voor vaag filmpjeZodra jij slaapverlamming hebt, is een tikje op je schouder al voldoende om je wakker te maken.
Hahahah volgens mij snurkt die chick gewoon manquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat zit dat wijf dan debiel te doen?!
Dat armgebeuren is nieuw voor mij, maar voor de rest had ik precies dezelfde ervaring. Je voelt hoe de zwarte man bezit neemt over je lichaam en je borstkas beklemt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik was vaag aan het dromen en op een gegeven moment lag ik in bed en kwam er een man richting mij, man was alleen helemal zwart. Ging op mij liggen en toen voelde ik echt beklemmende angst. Iemand naast me zei toen, spreid je armen uit dan word je wakker en dat werd ik toen.
Nu voel ik het aankomen en het moment dat ik het voel ga ik heel hard proberen mijn ogen te openen, je oogspieren zijn nml het enige wat werkt aan spieren, in je slaapstand
Mijn Bilge, wat doe jequote:Op zondag 28 oktober 2012 13:51 schreef Bilge het volgende:
Je voelt hoe de zwarte man bezit neemt over je lichaam.
Had jij een bonkende gevoel in je hoofd, wanneer je het voelt aankomen? Ik heb dan inene hoofdpijn in mijn dromen, hoor een piep en een soort van bonkgeluid.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:51 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat armgebeuren is nieuw voor mij, maar voor de rest had ik precies dezelfde ervaring. Je voelt hoe de zwarte man bezit neemt over je lichaam en je borstkas beklemt.
Dat klinkt fout. Sorry.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:51 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat armgebeuren is nieuw voor mij, maar voor de rest had ik precies dezelfde ervaring. Je voelt hoe de zwarte man bezit neemt over je lichaam en je borstkas beklemt.
quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:53 schreef Ambipur het volgende:
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wens vooral Weiss dezelfde ervaring toe
Je bent toch niet jaloers?quote:
Het is mij maar 1 keer overkomen, maar volgens mij had ik ook een bonkend gevoel ja. Jij hebt eht regelmatig?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Had jij een bonkende gevoel in je hoofd, wanneer je het voelt aankomen? Ik heb dan inene hoofdpijn in mijn dromen, hoor een piep en een soort van bonkgeluid.
Er was geen seksueel contact ofzo, maar ik voelde me wel aangerand. Het is heeel intiem.quote:
quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:53 schreef Ambipur het volgende:
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wens vooral Weiss dezelfde ervaring toe
Laatste 2 jaar 3 x gehad. Ook toen ik klein was, maar toen had ik last van lucide dromen, die waren fijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:54 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je bent toch niet jaloers?
[..]
Het is mij maar 1 keer overkomen, maar volgens mij had ik ook een bonkend gevoel ja. Jij hebt eht regelmatig?
[..]
Er was geen seksueel contact ofzo, maar ik voelde me wel aangerand. Het is heeel intiem.
[..]![]()
Ik zal de glijmiddel alvast klaarleggen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laatste 2 jaar 3 x gehad. Ook toen ik klein was, maar toen had ik last van lucide dromen, die waren fijn
Weiss! Aksama komt ie je halen. Be prepared.
Volgens mij heeft ie dat niet nodig, hoor... Dat ding zit meer op je te schuren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zal de glijmiddel alvast klaarleggen.
Heb je ook een vrouwelijke variant daarvanquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie dat niet nodig, hoor... Dat ding zit meer op je te schuren.
Ik leg hem ook voor mezelf klaarquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie dat niet nodig, hoor... Dat ding zit meer op je te schuren.
Denk t wel.. Succubus!quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb je ook een vrouwelijke variant daarvan
Hmm, ja, akelig.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Denk t wel.. Succubus!
TM, kijk, dit zegt er meer over:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het record staat kennelijk op 11 dagen...quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:13 schreef Bilge het volgende:
Na 10 slapeloze dagen blijk je trouwens te sterven. Het is eigenlijk zonde dat we 1/3e deel van ons leven zo vergooien.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:12 schreef TheMagnificent het volgende:
In het begin moest ik even aan mashallah insallah denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat zo een show op tv kwam..
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Oooooh................ Wat een viezerik!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die spoiler deed t hem trouwens.
Toen kennelijk heel normaal. Ofzo. Dat kun je tegenwoordig echt niet maken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oooooh................ Wat een viezerik!!!!
Die spoiler deed t hem trouwens.
Vind 't creepy.. Hij presenteerde de show wel samen met vrouwlief blijkbaar..quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Toen kennelijk heel normaal. Ofzo. Dat kun je tegenwoordig echt niet maken.
Sharapova laten winnenquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:43 schreef Weissman het volgende:
Waarom ben je daar bang voor ? Hoe kunnen we je over die angst heen helpen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hot chick.
Toch maar ff spoiler.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Leuk topic...
Turken op FOK! (#145) met foto's van vroeger.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:46 schreef Ambipur het volgende:
spoiler is beter jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hot chick.
Toch maar ff spoiler.
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Wat raar toch, toen hadden:quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Leuk topic...
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat raar toch, toen hadden:
Bilmi en burak.
Julis en zargon.
Mine en clio.
Volgens mij nog geen relatie en nu hebben ze allemaal een relatie waarvan mine en clio getrouwd. Daar zat jij nog te florten met borte en nu nog steeds. Braafste jongetje van de klas.
Laat hem (en mijquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat raar toch, toen hadden:
Bilmi en burak.
Julis en zargon.
Mine en clio.
Volgens mij nog geen relatie en nu hebben ze allemaal een relatie waarvan mine en clio getrouwd. Daar zat jij nog te florten met borte en nu nog steeds. Braafste jongetje van de klas.
Veel foto's kun je helaas niet meer zien, tijd voor een nieuwe ronde?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Leuk topic...
Waarom neem je het op voor hem? Dat kan hij zelf toch ook wel? Tortelduifjesquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laat hem (en mij) eens met rust man. Taktin valla.
Als jij nu eens begint? Want jij hebt nog nooit een plaatje van jezelf gepost.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:07 schreef Bilge het volgende:
[..]
Veel foto's kun je helaas niet meer zien, tijd voor een nieuwe ronde?
Omdat kinderen naief en puur zijn vertelt een kinderfoto heel wat over iemands echte karakter.
Begin dan maarquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:07 schreef Bilge het volgende:
[..]
Veel foto's kun je helaas niet meer zien, tijd voor een nieuwe ronde?
Omdat kinderen naief en puur zijn vertelt een kinderfoto heel wat over iemands echte karakter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ahum. Slecht, I know.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:12 schreef Ambipur het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ahum. Slecht, I know.
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Verander het onderwerp niet. Posten!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Paffff.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hadi, ik heb gepost. Wees een man en post er ook één.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:17 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Lief!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog lieverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:21 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Nog liever
Je nichtje lijkt op jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laf atma! Zie topic uit 2009. Siz yokkene biz vardik!quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wees allemaal even een man en post er één. Waarom doen jullie zo nazli
Veel minder rond (qua gezicht danquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
aaaaaah zo lieffff!!
Hoe zie je er nu uit?
Dat was een verkapte poging om een foto in mijn DM te krijgen, kiz..quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Veel minder rond (qua gezicht dan) en stommer.
Psssssssss, naaaaaaah. Hemen alindi!quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Laf atma! Zie topic uit 2009. Siz yokkene biz vardik!
Award voor??quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Serieus dit? Hahaha deze foto verdient een award.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |