SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh Godquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:03 schreef Ambipur het volgende:
hahahahahah.. Eagle check dit eensKoptum.
Een echte vent is voor GS.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:11 schreef xminator het volgende:
Izet efendi, voor welke voetbalteam is je man?
.. vroeger zei ik ook altijd dat ik niet zo een bruiloft wilde, gewoon een rustig etentje. Maar na m'n verloving zou ik het liefst iedere dag zo een feest willen hebben. Dat bedoelde ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Isetmyfriendsonfirre, ik dacht/las dat je met een ander een lange relatie had?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:11 schreef xminator het volgende:
Izet efendi, voor welke voetbalteam is je man?
FB? Was dat? BJK is voor homo's.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:14 schreef xminator het volgende:
[..].
Een echte fransman of kiro is voor gs inderdaad. Een echte Turk is voor FB of Bjk.
In een goede relatie dient het meisje voor gs te zijn en de jongen voor een superieure team.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]BJK.
Ama bana hep GS-hediyeleri aliyor. Ve arabada onun koltugunda BJK-formasi var, bende Galatasarayin formasi var. Hij is er gelukkig heel soepel in.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:18 schreef Eagle_99 het volgende:
Sowieso voetbal fanatismeIk kan hooliganachtige mensen wel vermoorden
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:20 schreef xminator het volgende:
[..]
In een goede relatie dient het meisje voor gs te zijn en de jongen voor een superieure team.
Mijne waren behoorlijk kort, en ze waren beide GS fanquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je wilt dat je relatie een langlopende en gezonde relatie wordt he!
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
FB? Was dat? BJK is voor homo's.
FBliler zijn psycho's! Vriend van me heeft zijn hele fucking lichaam vol met FB tattoo's. Blegh.
Oh! Maar dat verklaart, waarom mijn relatie snel bergafwaarts ging.. Hij had 'n hekel aan voetbal!quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je wilt dat je relatie een langlopende en gezonde relatie wordt he!
Misschien had hij geen interesse in vrouwen dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh! Maar dat verklaart, waarom mijn relatie snel bergafwaarts ging.. Hij had 'n hekel aan voetbal!
Hmmm, nu je het zegt! Dat verklaart alles!!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Misschien had hij geen interesse in vrouwen dan?
Dan zou iedereen voor GS moeten zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:20 schreef xminator het volgende:
[..]
In een goede relatie dient het meisje voor gs te zijn en de jongen voor een superieure team.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dan zou iedereen voor GS moeten zijn.
Wat?! Op fok schrijft ze er vrij open over, vandaar vraag ik het. Als ze het te ver vindt gaan antwoord ze maar niet..quote:
quote:90'larda çocukluğunu yaşamış herkesin bildiği bir kliptir. Televizyonlarda pek gösterilmez çünkü müzik sektöründe tabiri caizse "lanetli" olarak bilinir. Bu klipten sonra klipte oynayan 3 kişi ; gökhan semiz, kerim tekin, ajlan trafik kazası ile yaşamlarını yitirmiş, ufuk,burak kut,tayfun ve nalan inanılmaz derecede düşüşe geçmiş. mine ve grup vitamin müziği bırakmış, hakan peker ve soner arıca ise o dönemki popülerliklerini kaybetmişlerdir.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Moet er niet aandenken. Hoef niet in het middelpunt van belangstelling te staan. Mensen verschillen onwijs.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
.. vroeger zei ik ook altijd dat ik niet zo een bruiloft wilde, gewoon een rustig etentje. Maar na m'n verloving zou ik het liefst iedere dag zo een feest willen hebben. Dat bedoelde ik.
Volgens mij ga jij binnenkort trouwen... Zo begon joaiquanaphoenix ook en van Izet had niemand het verwacht denk ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Moet er niet aandenken. Hoef niet in het middelpunt van belangstelling te staan. Mensen verschillen onwijs.
Ik was anti huwelijk, totdat ik verliefd werd. Zodra je verliefd wordt, verandert je manier van denken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Vond hen allebei wel meisjes die toch wel zouden trouwen.
Tja, dat heeft zo z'n redenen. Hoeft niet specifiek aan verliefd zijn te liggen. Dat kan alleen de trigger ervan zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik was anti huwelijk, totdat ik verliefd werd. Zodra je verliefd wordt, verandert je manier van denken.
Wie vind jij nog meer meisjes die toch wel zullen trouwen en wie niet?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Vond hen allebei wel meisjes die toch wel zouden trouwen.
Ja ok. Om samen te zijn, was trouwen wel zo handigquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tja, dat heeft zo z'n redenen. Hoeft niet specifiek aan verliefd zijn te liggen. Dat kan alleen de trigger ervan zijn.
Ambi toch wel. Borte uiteindelijk ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Wie vind jij nog meer meisjes die toch wel zullen trouwen en wie niet?
Ja, maar Ambi is er nu wel van genezen...quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ambi toch wel. Borte uiteindelijk ook.
En wie niet?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ambi toch wel. Borte uiteindelijk ook.
Jij gaat sowieso nog een keer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, maar Ambi is er nu wel van genezen...
Denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |