No worries.. Heb nog 100 pagina's te gaan. Uurtje achteruit zo, dus nog een uur of 3,5.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan doe je echt iets verkeers, jep. Ik dacht eerst dat abby doof ofzo was, zal vast allemaal in scene gezet zijn.
Leuke discussies toenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heb daar nog eens een foto van gemaakt![]()
Turken op FOK! #755 Waar we Japans praten
Maar goed zelfde eigenaar dus wat mij betreft mag die toko dicht
Valt toch mee? Ik heb er nog 250 te gaan, wetenschappenlijk plus engelsquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
No worries.. Heb nog 100 pagina's te gaan. Uurtje achteruit zo, dus nog een uur of 3,5.
Dees is leukkkk!
Hmm, valt idd mee, als je het zo bekijkt..quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Valt toch mee? Ik heb er nog 250 te gaan, wetenschappenlijk plus engels.
Filmpje laden niet mogelijk.
Wammes, je plaatje doet het niet.. En toen ging het ook al over meeten.
Als er geen extreme gebeurtenis voordoet ben ik ook geheid aanwezig. En vertrouw een aantal wel erop aanwezig te zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmm, valt idd mee, als je het zo bekijkt..
Zie je wel! Wedden dat ik de enige ben die op die meet komt opdagen!
Niemand kan hem overtreffenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
No worries.. Heb nog 100 pagina's te gaan. Uurtje achteruit zo, dus nog een uur of 3,5.
Dees is leukkkk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Gaan we nou voor die rode rozenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Als er geen extreme gebeurtenis voordoet ben ik ook geheid aanwezig. En vertrouw een aantal wel erop aanwezig te zijn.
Ik ben een man van zijn woord.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:45 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Niemand kan hem overtreffen![]()
Na Emre Aydin de meest bekeken Turkstalige video op Youtube(bijna 23 miljoen)
Check dit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yerrrimmmm!!
Dat heb ik nooit beloofd..quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit beloofd..
Dat was TM geloof ik, zodat hij ze vervolgens gratis aan Borte zou kunnen geven. Kayserili TM.
Wat een schatjequote:
Zouden zij het volgende liefdeskoppel worden, dan? Borte is nog wel nazli aan het doen..quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:56 schreef xminator het volgende:
Maak maar een dolletje met ze, ben niet serieus.
quote:
Hayirlisiquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zouden zij het volgende liefdeskoppel worden, dan? Borte is nog wel nazli aan het doen..
wat een crappy wijfquote:
Hahahha. Zo praatte ik ook.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Denk niet dat ik ga trouwen maar mocht het ooit zover komen, dan etentje.klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |