Wat ga je dan doen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Als ik ga trouwen, dan muziek en dansloos.
Zo een ilahi dugunquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Als ik ga trouwen, dan muziek en dansloos.
Ik was een keer op een ilahi dugun. 't enige wat ik dacht was, WTF doen wij hier.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Zo een ilahi dugun, of mannen en vrouwen gescheiden
En jij dacht dat je ouders daar akkoord meegingen. Meisje, jij trouwt niet alleen. De hele familie trouwt meequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Denk niet dat ik ga trouwen maar mocht het ooit zover komen, dan etentje.klaar.
Wat doen ze daar dan? Een soort mevlid ofzo? Heb het zelf namelijk nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik was een keer op een ilahi dugun. 't enige wat ik dacht was, WTF doen wij hier.
[..]
Mannen + vrouwen gescheiden en idd dat. Er werd alleen gebeden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat doen ze daar dan? Een soort mevlid ofzo? Heb het zelf namelijk nooit meegemaakt.
En zo hoort het.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mannen + vrouwen gescheiden en idd dat. Er werd alleen gebeden.
Vind ik niet. Iedereen hoort het te vieren, zoals men het wenst te vieren.quote:
Ik bedoelde qua Islamitische bruiloften.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vind ik niet. Iedereen hoort het te vieren, zoals men het wenst te vieren.
De een doet dat met gebeden, de ander doet dat met dans + muziek. Ieder zijn ding.
Ga jij eens even van die verjaardag genieten eyquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik bedoelde qua Islamitische bruiloften.
Gescheiden enzo.
Zelfde eigenaren toch.. 1 pot nat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/88970/smerigste-kebab-is-geen-kebab
Birtat vs 1tat
Zaakje naast hun heet ook birtat alleen daar verkopen ze wel doner. Toevallig was die tent vrijdag gesloten...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Birtat vs 1tat
Ik nam even pauze. Een uur verder en ik kijk dit:quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:12 schreef xminator het volgende:
Wordt tijd dat ik ga beginnen met studeren
Heb daar nog eens een foto van gemaaktquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Birtat vs 1tat
Dan doe je echt iets verkeers, jep. Ik dacht eerst dat abby doof ofzo wasquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik nam even pauze. Een uur verder en ik kijk dit:
No worries.. Heb nog 100 pagina's te gaan. Uurtje achteruit zo, dus nog een uur of 3,5.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan doe je echt iets verkeers, jep. Ik dacht eerst dat abby doof ofzo was, zal vast allemaal in scene gezet zijn.
Leuke discussies toenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heb daar nog eens een foto van gemaakt![]()
Turken op FOK! #755 Waar we Japans praten
Maar goed zelfde eigenaar dus wat mij betreft mag die toko dicht
Valt toch mee? Ik heb er nog 250 te gaan, wetenschappenlijk plus engelsquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
No worries.. Heb nog 100 pagina's te gaan. Uurtje achteruit zo, dus nog een uur of 3,5.
Dees is leukkkk!
Hmm, valt idd mee, als je het zo bekijkt..quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Valt toch mee? Ik heb er nog 250 te gaan, wetenschappenlijk plus engels.
Filmpje laden niet mogelijk.
Wammes, je plaatje doet het niet.. En toen ging het ook al over meeten.
Als er geen extreme gebeurtenis voordoet ben ik ook geheid aanwezig. En vertrouw een aantal wel erop aanwezig te zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmm, valt idd mee, als je het zo bekijkt..
Zie je wel! Wedden dat ik de enige ben die op die meet komt opdagen!
Niemand kan hem overtreffenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
No worries.. Heb nog 100 pagina's te gaan. Uurtje achteruit zo, dus nog een uur of 3,5.
Dees is leukkkk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Gaan we nou voor die rode rozenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Als er geen extreme gebeurtenis voordoet ben ik ook geheid aanwezig. En vertrouw een aantal wel erop aanwezig te zijn.
Ik ben een man van zijn woord.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:45 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Niemand kan hem overtreffen![]()
Na Emre Aydin de meest bekeken Turkstalige video op Youtube(bijna 23 miljoen)
Check dit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yerrrimmmm!!
Dat heb ik nooit beloofd..quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit beloofd..
Dat was TM geloof ik, zodat hij ze vervolgens gratis aan Borte zou kunnen geven. Kayserili TM.
Wat een schatjequote:
Zouden zij het volgende liefdeskoppel worden, dan? Borte is nog wel nazli aan het doen..quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:56 schreef xminator het volgende:
Maak maar een dolletje met ze, ben niet serieus.
quote:
Hayirlisiquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zouden zij het volgende liefdeskoppel worden, dan? Borte is nog wel nazli aan het doen..
wat een crappy wijfquote:
Hahahha. Zo praatte ik ook.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Denk niet dat ik ga trouwen maar mocht het ooit zover komen, dan etentje.klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |