Wat ga je dan doen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Als ik ga trouwen, dan muziek en dansloos.
Zo een ilahi dugunquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Als ik ga trouwen, dan muziek en dansloos.
Ik was een keer op een ilahi dugun. 't enige wat ik dacht was, WTF doen wij hier.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Zo een ilahi dugun, of mannen en vrouwen gescheiden
En jij dacht dat je ouders daar akkoord meegingen. Meisje, jij trouwt niet alleen. De hele familie trouwt meequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Denk niet dat ik ga trouwen maar mocht het ooit zover komen, dan etentje.klaar.
Wat doen ze daar dan? Een soort mevlid ofzo? Heb het zelf namelijk nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik was een keer op een ilahi dugun. 't enige wat ik dacht was, WTF doen wij hier.
[..]
Mannen + vrouwen gescheiden en idd dat. Er werd alleen gebeden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat doen ze daar dan? Een soort mevlid ofzo? Heb het zelf namelijk nooit meegemaakt.
En zo hoort het.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mannen + vrouwen gescheiden en idd dat. Er werd alleen gebeden.
Vind ik niet. Iedereen hoort het te vieren, zoals men het wenst te vieren.quote:
Ik bedoelde qua Islamitische bruiloften.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vind ik niet. Iedereen hoort het te vieren, zoals men het wenst te vieren.
De een doet dat met gebeden, de ander doet dat met dans + muziek. Ieder zijn ding.
Ga jij eens even van die verjaardag genieten eyquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik bedoelde qua Islamitische bruiloften.
Gescheiden enzo.
Zelfde eigenaren toch.. 1 pot nat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/88970/smerigste-kebab-is-geen-kebab
Birtat vs 1tat
Zaakje naast hun heet ook birtat alleen daar verkopen ze wel doner. Toevallig was die tent vrijdag gesloten...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Birtat vs 1tat
Ik nam even pauze. Een uur verder en ik kijk dit:quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:12 schreef xminator het volgende:
Wordt tijd dat ik ga beginnen met studeren
Heb daar nog eens een foto van gemaaktquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Birtat vs 1tat
Dan doe je echt iets verkeers, jep. Ik dacht eerst dat abby doof ofzo wasquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik nam even pauze. Een uur verder en ik kijk dit:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |