SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh Godquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:03 schreef Ambipur het volgende:
hahahahahah.. Eagle check dit eensKoptum.
Een echte vent is voor GS.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:11 schreef xminator het volgende:
Izet efendi, voor welke voetbalteam is je man?
.. vroeger zei ik ook altijd dat ik niet zo een bruiloft wilde, gewoon een rustig etentje. Maar na m'n verloving zou ik het liefst iedere dag zo een feest willen hebben. Dat bedoelde ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Isetmyfriendsonfirre, ik dacht/las dat je met een ander een lange relatie had?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:11 schreef xminator het volgende:
Izet efendi, voor welke voetbalteam is je man?
FB? Was dat? BJK is voor homo's.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:14 schreef xminator het volgende:
[..].
Een echte fransman of kiro is voor gs inderdaad. Een echte Turk is voor FB of Bjk.
In een goede relatie dient het meisje voor gs te zijn en de jongen voor een superieure team.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]BJK.
Ama bana hep GS-hediyeleri aliyor. Ve arabada onun koltugunda BJK-formasi var, bende Galatasarayin formasi var. Hij is er gelukkig heel soepel in.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:18 schreef Eagle_99 het volgende:
Sowieso voetbal fanatismeIk kan hooliganachtige mensen wel vermoorden
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:20 schreef xminator het volgende:
[..]
In een goede relatie dient het meisje voor gs te zijn en de jongen voor een superieure team.
Mijne waren behoorlijk kort, en ze waren beide GS fanquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je wilt dat je relatie een langlopende en gezonde relatie wordt he!
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
FB? Was dat? BJK is voor homo's.
FBliler zijn psycho's! Vriend van me heeft zijn hele fucking lichaam vol met FB tattoo's. Blegh.
Oh! Maar dat verklaart, waarom mijn relatie snel bergafwaarts ging.. Hij had 'n hekel aan voetbal!quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je wilt dat je relatie een langlopende en gezonde relatie wordt he!
Misschien had hij geen interesse in vrouwen dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh! Maar dat verklaart, waarom mijn relatie snel bergafwaarts ging.. Hij had 'n hekel aan voetbal!
Hmmm, nu je het zegt! Dat verklaart alles!!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Misschien had hij geen interesse in vrouwen dan?
Dan zou iedereen voor GS moeten zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:20 schreef xminator het volgende:
[..]
In een goede relatie dient het meisje voor gs te zijn en de jongen voor een superieure team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |