quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
And indeed We have created man, and We know whatever thoughts his inner self develops, and We are closer to him than (his) jugular vein.
Graag..quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je wilt mag je haar e-mailadres, kan je via email discussiëren met haar.
Ik maak fatoooeeeee!quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:17 schreef xminator het volgende:
Even vragen of zij daarmee accoord gaat.
Heb ik net een mail verstuurdquote:
I already have a BFF! Ik ben niet zo van de meerdere BFF's.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb ik net een mail verstuurd. Misschien als jij haar innerlijk komt te kennen worden jullie best friends for life?
Geef haar nou maar een kans. Ze verdient het.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I already have a BFF! Ik ben niet zo van de meerdere BFF's.
Ik ben volgens haar een ongelovige, man. She thinks I'm easy. Dat gaat niet zo werken, snap je.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Geef haar nou maar een kans. Ze verdient het.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
And indeed We have created man, and We know whatever thoughts his inner self develops, and We are closer to him than (his) jugular vein.
quote:30:21 En dit is onder Zijn tekenen, dat Hij uit uw midden echtgenoten voor u schiep, opdat gij er rust in moogt vinden, en Hij heeft liefde en tederheid onder u geplaatst. Daarin zijn zeker tekenen voor een volk, dat nadenkt.
Moslims mag ook. In het verleden hebben we er ook een aantal gehad..quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Zijn er meer dan? Kwantificeer gekke moslima aub.
Dat betekent in het donker thuis komenquote:
Dan houdt het op he..quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben volgens haar een ongelovige, man. She thinks I'm easy. Dat gaat niet zo werken, snap je.
Een aantal? Kan alleen burakius nog herinneren..quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Moslims mag ook. In het verleden hebben we er ook een aantal gehad..
Nee joh, dat was een Turkse. It waz me.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:28 schreef Ayca het volgende:
Vanmiddag zag ik op centraal een iraanse vrouw van een jaar of 40 wanhopig 2 Marokkaanse jongens van ~20 versieren, was wel grappig om te zien. Vraag me af of het iets is geworden. Blik van die jongens zei wel genoeg eigenlijk.
No bro. Dat betekent het huis verlaten, als het donker is en thuiskomen als het donker is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:26 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Dat betekent in het donker thuis komenGelukkig heb ik pas eind januari stage, anders zou het een ramp voor mij worden net zoals vorig jaar
Ja dat ook nogquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
No bro. Dat betekent het huis verlaten, als het donker is en thuiskomen als het donker is.
Enige wat fijn is, is dat ik dat 's avonds ongeneerd kan hardlopen.
Iraanse derken, AryaMehr zie ik al een tijdje niet, gestopt met fok?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:28 schreef Ayca het volgende:
Vanmiddag zag ik op centraal een iraanse vrouw van een jaar of 40 wanhopig 2 Marokkaanse jongens van ~20 versieren, was wel grappig om te zien. Vraag me af of het iets is geworden. Blik van die jongens zei wel genoeg eigenlijk.
Nee, was echt zo'n iraans accentquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee joh, dat was een Turkse. It waz me.
Bilmem, kan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:32 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Iraanse derken, AryaMehr zie ik al een tijdje niet, gestopt met fok?
quote:Aşk da tıpkı elif gibidir,isminde gizlidir,ama okunmaz.o olmadan da besmele sese gelmez.o her şeyin içindedir,ama hiç bir şeyde görünmez.
Streepje door z'n naam; geband. En terecht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:32 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Iraanse derken, AryaMehr zie ik al een tijdje niet, gestopt met fok?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was aan Ayça gericht. [ afbeelding ]

quote:
quote:Dat feel when you can't fap to a girl coz u like her that much...
Ne yapti?quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Streepje door z'n naam; geband. En terecht.
Hallo Arya!
Ik like hem meteenquote:
My god.. Dat je nog echt aan facebook doet. Ik word schijtziek van die vrouwen met hun domme statusjes. Nu is het weer in om x dagen naar rusland/italie/suriname te gaan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:52 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik like hem meteen
Dit is gewoon "düz adam sami"![]()
Adam enternasyonal çalisiyormus meger![]()
quote:Bilmemek ayıp değil, yeter ki çaktırma...
quote:Korkunun ecele faydası yoktur, sadece iç çamaşırları kirletir...
quote:İnsanların seni ezmesine izin verme; ehliyet al, sen onları ez...
quote:Beş fincan kahve içtim. Falımda uykusuzluk çıktı.
quote:Rüşvet, uluslararası para birimidir.
Ik heb alleen familie en vrienden op m'n facebook, is mijn poort tot familie in Turkije. Voor de rest doe ik er weinig mee(af entoe wat posten maar okequote:Op zondag 28 oktober 2012 02:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
My god.. Dat je nog echt aan facebook doet. Ik word schijtziek van die vrouwen met hun domme statusjes. Nu is het weer in om x dagen naar rusland/italie/suriname te gaan.
Wat was je achternaam ook al weerquote:Op zondag 28 oktober 2012 02:00 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik heb alleen familie en vrienden op m'n facebook, is mijn poort tot familie in Turkije. Voor de rest doe ik er weinig mee. Maar je mag me wel toevoegen
edit: 2 uur![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |