abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118533695
Als jullie willen meemaken hoe dat voelt weet ik wel een manier om dat te stimuleren.
pi_118533766
Ik ga zo weer eten in bed. Kijken of meneer de karabasan mij nog steeds durft aan te vallen nu ik een paar maten groter ben.
pi_118533947
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:37 schreef Bilge het volgende:

[..]

Ik ook! Toen ik 4 ofzo was zat ik met de koektrommel op mijn schoot in bed te eten. Mijn moeder waarschuwde me nog, maar ik ging door. Overal kruimels enzo. 's Nachts kreeg ik bezoek van iets dat mij verlamde, ik dacht dat ik zou sterven, wilde schreeuwen voor help maar ik kon niets anders doen dan hopen dat 'het' zou weggaan, wat gelukkig gebeurde. Hoe ging het bij jou?
Ik was vaag aan het dromen en op een gegeven moment lag ik in bed en kwam er een man richting mij, man was alleen helemal zwart. Ging op mij liggen en toen voelde ik echt beklemmende angst. Iemand naast me zei toen, spreid je armen uit dan word je wakker en dat werd ik toen.

Nu voel ik het aankomen en het moment dat ik het voel ga ik heel hard proberen mijn ogen te openen, je oogspieren zijn nml het enige wat werkt aan spieren, in je slaapstand :)
pi_118534021
quote:
15s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:38 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Dit.

Ik zou echt doordraaien als dat mij zou overkomen.
Je kunt ook niet echt meer om hulp schreeuwen...

Brr!

[ Bericht 0% gewijzigd door TheMagnificent op 28-10-2012 14:08:23 ]
pi_118534088
quote:
15s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:47 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Je kunt ook niet echt meer op hulp schreeuwen...

Brr!
Wat is dat voor vaag filmpje :D Zodra jij slaapverlamming hebt, is een tikje op je schouder al voldoende om je wakker te maken.
pi_118534176
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:48 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Wat is dat voor vaag filmpje :D Zodra jij slaapverlamming hebt, is een tikje op je schouder al voldoende om je wakker te maken.
Wat zit dat wijf dan debiel te doen?! :D
pi_118534215
quote:
10s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:50 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Wat zit dat wijf dan debiel te doen?! :D
Hahahah volgens mij snurkt die chick gewoon man :D
pi_118534220
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:45 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik was vaag aan het dromen en op een gegeven moment lag ik in bed en kwam er een man richting mij, man was alleen helemal zwart. Ging op mij liggen en toen voelde ik echt beklemmende angst. Iemand naast me zei toen, spreid je armen uit dan word je wakker en dat werd ik toen.

Nu voel ik het aankomen en het moment dat ik het voel ga ik heel hard proberen mijn ogen te openen, je oogspieren zijn nml het enige wat werkt aan spieren, in je slaapstand :)
Dat armgebeuren is nieuw voor mij, maar voor de rest had ik precies dezelfde ervaring. Je voelt hoe de zwarte man bezit neemt over je lichaam en je borstkas beklemt.
pi_118534250
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:51 schreef Bilge het volgende:
Je voelt hoe de zwarte man bezit neemt over je lichaam.
Mijn Bilge, wat doe je ;(
pi_118534264
quote:

[..]

Dat armgebeuren is nieuw voor mij, maar voor de rest had ik precies dezelfde ervaring. Je voelt hoe de zwarte man bezit neemt over je lichaam en je borstkas beklemt.
Had jij een bonkende gevoel in je hoofd, wanneer je het voelt aankomen? Ik heb dan inene hoofdpijn in mijn dromen, hoor een piep en een soort van bonkgeluid.
pi_118534271
quote:

[..]

Dat klinkt fout. Sorry. :D
pi_118534304
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wens vooral Weiss dezelfde ervaring toe :D
pi_118534350
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:52 schreef Weissman het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:53 schreef Ambipur het volgende:
pi_118534354
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:52 schreef Weissman het volgende:

[..]

Je bent toch niet jaloers? O+
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:52 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Had jij een bonkende gevoel in je hoofd, wanneer je het voelt aankomen? Ik heb dan inene hoofdpijn in mijn dromen, hoor een piep en een soort van bonkgeluid.
Het is mij maar 1 keer overkomen, maar volgens mij had ik ook een bonkend gevoel ja. Jij hebt eht regelmatig?
quote:
10s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:52 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Dat klinkt fout. Sorry. :D
Er was geen seksueel contact ofzo, maar ik voelde me wel aangerand. Het is heeel intiem.
quote:
10s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:54 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_118534393
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:53 schreef Ambipur het volgende:
-O- :{ :{w ;( :'(
pi_118534431
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:54 schreef Bilge het volgende:

[..]

Je bent toch niet jaloers? O+

[..]

Het is mij maar 1 keer overkomen, maar volgens mij had ik ook een bonkend gevoel ja. Jij hebt eht regelmatig?

[..]

Er was geen seksueel contact ofzo, maar ik voelde me wel aangerand. Het is heeel intiem.

[..]

_O-

Laatste 2 jaar 3 x gehad. Ook toen ik klein was, maar toen had ik last van lucide dromen, die waren fijn :)

Weiss! Aksama komt ie je halen. Be prepared.
pi_118534460
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:56 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Laatste 2 jaar 3 x gehad. Ook toen ik klein was, maar toen had ik last van lucide dromen, die waren fijn :)

Weiss! Aksama komt ie je halen. Be prepared.
Ik zal de glijmiddel alvast klaarleggen.
pi_118534494
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:57 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik zal de glijmiddel alvast klaarleggen.
Volgens mij heeft ie dat niet nodig, hoor... Dat ding zit meer op je te schuren.
pi_118534554
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:58 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ie dat niet nodig, hoor... Dat ding zit meer op je te schuren.
Heb je ook een vrouwelijke variant daarvan :9~
pi_118534556
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:58 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik leg hem ook voor mezelf klaar
pi_118534657
quote:
10s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:59 schreef xminator het volgende:

[..]

Heb je ook een vrouwelijke variant daarvan :9~
Denk t wel.. Succubus!

TM, kijk, dit zegt er meer over:
pi_118534697
quote:
10s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:59 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik leg hem ook voor mezelf klaar
Hmmm.... ieder zijn ding.
pi_118535034
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:02 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Denk t wel.. Succubus!

TM, kijk, dit zegt er meer over:
Hmm, ja, akelig. :{

pi_118535060
A Violinist in the Metro

A man sat at a metro station in Washington DC and started to play the violin; it was a cold January morning. He played six Bach pieces for about 45 minutes. During that time, since it was rush hour, it was calculated that thousand of people went through the station, most of them on their way to work.

Three minutes went by and a middle aged man noticed there was musician playing. He slowed his pace and stopped for a few seconds and then hurried up to meet his schedule.

A minute later, the violinist received his first dollar tip: a woman threw the money in the till and without stopping continued to walk.

A few minutes later, someone leaned against the wall to listen to him, but the man looked at his watch and started to walk again. Clearly he was late for work.

The one who paid the most attention was a 3 year old boy. His mother tagged him along, hurried but the kid stopped to look at the violinist. Finally the mother pushed hard and the child continued to walk turning his head all the time. This action was repeated by several other children. All the parents, without exception, forced them to move on.

In the 45 minutes the musician played, only 6 people stopped and stayed for a while. About 20 gave him money but continued to walk their normal pace. He collected $32. When he finished playing and silence took over, no one noticed it. No one applauded, nor was there any recognition.

No one knew this but the violinist was Joshua Bell, one of the best musicians in the world. He played one of the most intricate pieces ever written with a violin worth 3.5 million dollars.

Two days before his playing in the subway, Joshua Bell sold out at a theater in Boston and the seats average $100.

This is a real story. Joshua Bell playing incognito in the metro station was organized by the Washington Post as part of an social experiment about perception, taste and priorities of people. The outlines were: in a commonplace environment at an inappropriate hour: Do we perceive beauty? Do we stop to appreciate it? Do we recognize the talent in an unexpected context?

One of the possible conclusions from this experience could be:

If we do not have a moment to stop and listen to one of the best musicians in the world playing the best music ever written, how many other things are we missing?
pi_118535143

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118535209
Na 10 slapeloze dagen blijk je trouwens te sterven. Het is eigenlijk zonde dat we 1/3e deel van ons leven zo vergooien.
pi_118535313
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:13 schreef Bilge het volgende:
Na 10 slapeloze dagen blijk je trouwens te sterven. Het is eigenlijk zonde dat we 1/3e deel van ons leven zo vergooien.
Het record staat kennelijk op 11 dagen...

http://en.wikipedia.org/wiki/Randy_Gardner_(record_holder)
pi_118535332
quote:
15s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:12 schreef TheMagnificent het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het begin moest ik even aan mashallah insallah denken :').

Dat zo een show op tv kwam..
pi_118535334
quote:
15s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:12 schreef TheMagnificent het volgende:

SPOILER
Oooooh................ Wat een viezerik!!!!
Die spoiler deed t hem trouwens.
pi_118535968
Gadver.
pi_118536425
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:16 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Oooooh................ Wat een viezerik!!!!
Die spoiler deed t hem trouwens.
Toen kennelijk heel normaal. Ofzo. Dat kun je tegenwoordig echt niet maken.
pi_118536499
quote:
15s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:35 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Toen kennelijk heel normaal. Ofzo. Dat kun je tegenwoordig echt niet maken.
Vind 't creepy.. Hij presenteerde de show wel samen met vrouwlief blijkbaar..
pi_118536701
Williams-Sharapova O+ zometeen :9
Ik ben bang dat Williams zal winnen ;(
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_118536731
Waarom ben je daar bang voor ? Hoe kunnen we je over die angst heen helpen ?
pi_118536775
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:43 schreef Weissman het volgende:
Waarom ben je daar bang voor ? Hoe kunnen we je over die angst heen helpen ?
Sharapova laten winnen :@
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_118536937
SPOILER
Hot chick.

Toch maar ff spoiler.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')