Je kunt ook niet echt meer om hulp schreeuwen...quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit.
Ik zou echt doordraaien als dat mij zou overkomen.
Wat is dat voor vaag filmpjequote:Op zondag 28 oktober 2012 13:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je kunt ook niet echt meer op hulp schreeuwen...
Brr!
Wat zit dat wijf dan debiel te doen?!quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat is dat voor vaag filmpjeZodra jij slaapverlamming hebt, is een tikje op je schouder al voldoende om je wakker te maken.
Hahahah volgens mij snurkt die chick gewoon manquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat zit dat wijf dan debiel te doen?!
Dat armgebeuren is nieuw voor mij, maar voor de rest had ik precies dezelfde ervaring. Je voelt hoe de zwarte man bezit neemt over je lichaam en je borstkas beklemt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik was vaag aan het dromen en op een gegeven moment lag ik in bed en kwam er een man richting mij, man was alleen helemal zwart. Ging op mij liggen en toen voelde ik echt beklemmende angst. Iemand naast me zei toen, spreid je armen uit dan word je wakker en dat werd ik toen.
Nu voel ik het aankomen en het moment dat ik het voel ga ik heel hard proberen mijn ogen te openen, je oogspieren zijn nml het enige wat werkt aan spieren, in je slaapstand
Mijn Bilge, wat doe jequote:Op zondag 28 oktober 2012 13:51 schreef Bilge het volgende:
Je voelt hoe de zwarte man bezit neemt over je lichaam.
Had jij een bonkende gevoel in je hoofd, wanneer je het voelt aankomen? Ik heb dan inene hoofdpijn in mijn dromen, hoor een piep en een soort van bonkgeluid.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:51 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat armgebeuren is nieuw voor mij, maar voor de rest had ik precies dezelfde ervaring. Je voelt hoe de zwarte man bezit neemt over je lichaam en je borstkas beklemt.
Dat klinkt fout. Sorry.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:51 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat armgebeuren is nieuw voor mij, maar voor de rest had ik precies dezelfde ervaring. Je voelt hoe de zwarte man bezit neemt over je lichaam en je borstkas beklemt.
quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:53 schreef Ambipur het volgende:
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wens vooral Weiss dezelfde ervaring toe
Je bent toch niet jaloers?quote:
Het is mij maar 1 keer overkomen, maar volgens mij had ik ook een bonkend gevoel ja. Jij hebt eht regelmatig?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Had jij een bonkende gevoel in je hoofd, wanneer je het voelt aankomen? Ik heb dan inene hoofdpijn in mijn dromen, hoor een piep en een soort van bonkgeluid.
Er was geen seksueel contact ofzo, maar ik voelde me wel aangerand. Het is heeel intiem.quote:
quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:53 schreef Ambipur het volgende:
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wens vooral Weiss dezelfde ervaring toe
Laatste 2 jaar 3 x gehad. Ook toen ik klein was, maar toen had ik last van lucide dromen, die waren fijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:54 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je bent toch niet jaloers?
[..]
Het is mij maar 1 keer overkomen, maar volgens mij had ik ook een bonkend gevoel ja. Jij hebt eht regelmatig?
[..]
Er was geen seksueel contact ofzo, maar ik voelde me wel aangerand. Het is heeel intiem.
[..]![]()
Ik zal de glijmiddel alvast klaarleggen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laatste 2 jaar 3 x gehad. Ook toen ik klein was, maar toen had ik last van lucide dromen, die waren fijn
Weiss! Aksama komt ie je halen. Be prepared.
Volgens mij heeft ie dat niet nodig, hoor... Dat ding zit meer op je te schuren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zal de glijmiddel alvast klaarleggen.
Heb je ook een vrouwelijke variant daarvanquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie dat niet nodig, hoor... Dat ding zit meer op je te schuren.
Ik leg hem ook voor mezelf klaarquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie dat niet nodig, hoor... Dat ding zit meer op je te schuren.
Denk t wel.. Succubus!quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb je ook een vrouwelijke variant daarvan
Hmm, ja, akelig.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Denk t wel.. Succubus!
TM, kijk, dit zegt er meer over:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het record staat kennelijk op 11 dagen...quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:13 schreef Bilge het volgende:
Na 10 slapeloze dagen blijk je trouwens te sterven. Het is eigenlijk zonde dat we 1/3e deel van ons leven zo vergooien.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:12 schreef TheMagnificent het volgende:
In het begin moest ik even aan mashallah insallah denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat zo een show op tv kwam..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |