twitter:ORGYNERAL twitterde op zaterdag 27-10-2012 om 00:35:41-Çocuğum yesene
) +Yok teyze doydum sağol
-Ama az yedin yavrum ye hadi
+Yok teyze
-Ye biraz daha
) +DOYDUM AMK KARISI DOYDUM
reageer retweet
What the fuck is er met jou aan de hand de laatste paar nachten?quote:Op zondag 28 oktober 2012 05:39 schreef Weissman het volgende:
GUNAYDIN LAN BEBELER !
BU GECEDE ARKAMDAN ATTINIZ MI ?
Niye lan ? Hoezo ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 06:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
What the fuck is er met jou aan de hand de laatste paar nachten?
Ne diyosun la iksimanatorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Omdat het ook zo in het verleden was? Door de samenwerking. Overigens waren die duitsers eropuit om zo veel mogelijk turken te laten vermoorden zodat zij het ottomaanse rijk zouden kunnen overnemen.
Wat bedoel je met "privacy instellingen"?quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:29 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe kom je bij privacy instellingen op whatsapp? Ik heb op alles geklikt maar kan het niet vinden.. Oh en goedemorgen iedereen.
Wat zoek je precies?quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:29 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe kom je bij privacy instellingen op whatsapp? Ik heb op alles geklikt maar kan het niet vinden.. Oh en goedemorgen iedereen.
...quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:41 schreef Bortecinem het volgende:
^gunaydinn
Oh wacht, whatsapp bedoelde de privacy instellingen op mijn tel lol.
Instellingen > Privacy?quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:46 schreef Bortecinem het volgende:
Ja wat? Er stond niet instellingen op tel ofzo. Alleen 'privacy instellingen'. Is toch niet zo raar dat ik whatsap dan eerst ga doorzoeken.
Gaat me niet om de handelingen die je hebt uitgevoerd. Je bent vaag, je vertelt niet wat je precies wil (kunnen doen).quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:46 schreef Bortecinem het volgende:
Ja wat? Er stond niet instellingen op tel ofzo. Alleen 'privacy instellingen'. Is toch niet zo raar dat ik whatsap dan eerst ga doorzoeken.
Ik ben altijd wel vrolijk man, alleen op het interwebz laat ik dat nooit merken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent zo vrolijk
Zo vrolijk zo vrolijk
Je bent behoorlijk vrolijk
Zo vrolijk was je nooit!
quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel vrolijk man, alleen op het interwebz laat ik dat nooit merken.
WAZ MET JOU ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:56 schreef zarGon het volgende:
[..].
HET IS ME AL EEN PAAR DAGEN AAN HET OPVALLEN DAT JE VROLIJK BENT, A JANTJE.
Geen idee. Ik kon er wel om glimlachen. Het is dan ook zondagochtend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |