Ik ben altijd wel vrolijk man, alleen op het interwebz laat ik dat nooit merken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent zo vrolijk
Zo vrolijk zo vrolijk
Je bent behoorlijk vrolijk
Zo vrolijk was je nooit!
quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel vrolijk man, alleen op het interwebz laat ik dat nooit merken.
WAZ MET JOU ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:56 schreef zarGon het volgende:
[..].
HET IS ME AL EEN PAAR DAGEN AAN HET OPVALLEN DAT JE VROLIJK BENT, A JANTJE.
Geen idee. Ik kon er wel om glimlachen. Het is dan ook zondagochtend.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat de duitsers de turken als slachtvoer gebruikten.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kon er wel om glimlachen. Het is dan ook zondagochtend.
Zo te zien heb ik de rest weggejaagd.
Aaaah, slaap je nog met licht aanquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:16 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb vanacht zonder enig vorm van licht aan geslapen. Can I get my kudo's. Ben best trots op mezelf.
Jij slaapt met licht aan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:16 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb vanacht zonder enig vorm van licht aan geslapen. Can I get my kudo's. Ben best trots op mezelf.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:27 schreef xminator het volgende:
Hahaha vind dat wel schattig eigenlijk.
Je lacht wel, maar heb een x karabasan gehad. Wetenschappelijk gezien noemen ze dat slaapverlamming. Heb dat 3x keer gehad. En eerlijk sindsdien slaap ik met licht aan. Wat een afschuwelijke ervaringquote:
Ik heb erover gelezen. Lijkt me echt erg.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je lacht wel, maar heb een x karabasan gehad. Wetenschappelijk gezien noemen ze dat slaapverlamming. Heb dat 3x keer gehad. En eerlijk sindsdien slaap ik met licht aan. Wat een afschuwelijke ervaring
Ik ook! Toen ik 4 ofzo was zat ik met de koektrommel op mijn schoot in bed te eten. Mijn moeder waarschuwde me nog, maar ik ging door. Overal kruimels enzo. 's Nachts kreeg ik bezoek van iets dat mij verlamde, ik dacht dat ik zou sterven, wilde schreeuwen voor help maar ik kon niets anders doen dan hopen dat 'het' zou weggaan, wat gelukkig gebeurde. Hoe ging het bij jou?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je lacht wel, maar heb een x karabasan gehad. Wetenschappelijk gezien noemen ze dat slaapverlamming. Heb dat 3x keer gehad. En eerlijk sindsdien slaap ik met licht aan. Wat een afschuwelijke ervaring
Dit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb erover gelezen. Lijkt me echt erg.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |