PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Kijk eens knul.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Chantal![]()
Meer van haar, nieuwe foto's aub
The Killersquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een k, mooie UI inderdaad, al heb ik geen flauw idee waar het voor staat of waar het van is.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een k, mooie UI inderdaad, al heb ik geen flauw idee waar het voor staat of waar het van is.
Araujo op CB met Denswil.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:27 schreef bombmannl het volgende:
Echt super team nu:
Valbuena
Starling
Leandro (scoorde 3x in debuut)
Zaha
Benzhia
Allemaal talentjes, iemand nog suggesties? (Carriére)
Die handschoentjes ook, wat een bitchquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ruiz![]()
Heeft nog steeds een beugel, die mag er ook nooit meer uit
quote:
Kijk je een stream ofzo?quote:
Frituurvingertjes, ik zie het alweer.quote:
Ik ben toch zeker vandermar niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Frituurvingertjes, ik zie het alweer.
Wie weet...quote:
Nog steeds 151.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:35 schreef pascal08 het volgende:
Even kijken of er nog spelers zijn toegevoegd vanavond.
Hij werd alleen de nieuwe El Shaarawy genoemd wegens 5* skills en 5* weak foot, maar qua stats en manier van spelen is Vargas de nieuwe El Shaarawy alleen dan dus met 4* skills.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan is het toch logisch..Met de nieuwe el Shaa werd ook gewoon het type speler bedoeld..niet de prijs natuurlijk.
Dit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Chantal![]()
Meer van haar, nieuwe foto's aub
hehe,quote:
Ik heb net 3 nieuwe toegevoegd.quote:
De ondankbaarheidquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb net 3 nieuwe toegevoegd.
Als je dit nog niet genoeg vindt.....
Natuurlijk niet, meer van Chantal is altijd beter.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb net 3 nieuwe toegevoegd.
Als je dit nog niet genoeg vindt.....
Dat ga je zelf maar opzoekenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, meer van Chantal is altijd beter.
http://wijzeman.wordpress(...)en-zeer-fraai-naakt/quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat ga je zelf maar opzoeken.
quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:40 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
hehe,
Drage op CM/CAM
Frimpong CDM/CM
Pogba CDM/CM
Goeie kans om hier goed geld op te pakken, GSquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:43 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Maak hele tijd screenshots van je Posts om ze later toe te passen in career (ps3 uit gedaan)
En Willian Jose is ook wel een aardig spitsje.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:43 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Maak hele tijd screenshots van je Posts om ze later toe te passen in career (ps3 uit gedaan)
Die naaktfoto is nep toch?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
http://wijzeman.wordpress(...)en-zeer-fraai-naakt/
Voor de liefhebber dan maar
They say i'm getting money....quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Goeie kans om hier goed geld op te pakken, GS
Weet niet, post hem eens.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
They say i'm getting money....
Ja denk het wel..quote:
Fuck die tekstquote:
Domme n.. nee laat ik die grap maar niet maken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:48 schreef Geluidssysteem het volgende:
Domme actie van M'bia trouwens.
Van die semi-insprirende teksten altijd jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen teksen en artikelen lezen in dat soort bladen
1 wedstrijd gewoonquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:49 schreef quer het volgende:
Hoelang duurt een rooie kaart bij ultimate team toernooien?
Rode kaart is altijd 1 wedstrijd schorsing.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:49 schreef quer het volgende:
Ik heb een keer een bug gehad, kwam ik niet meer dan de rode kaart af.. Was in het beginquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:49 schreef quer het volgende:
Hoezo vallen die tegen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zijn trouwens tetten te zien bij HDTV content
Vallen me wel tegen
Scrimmages gaan heel vaak miraculeus fout deze fifaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die scrimmage bij Arsenal was wel epicIk schoot gisteren in FUT een vrije trap van 35 meter keihard op de lat en daarna volgde er ook een epic scrimmage, helaas scoorde ik daar niet uit.
Weet niet, had het meer spectaculair verwachtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoezo vallen die tegen?
Ziet er prima uit joh
die heeft tijd teveel zekrrquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:46 schreef Tim86 het volgende:
lol, met mijn Colombianen gewonnen van:
Ronaldo - Benz - Robben
Xavi - IF Cesc - Ozil
IF Alba - Ramos - IF Pepe - Pereira
Casillas
Had wel pingels nodig nodig, maar was echt zwaar verdiend..Casillas van hem was echt ziek goed
Kun je het beeldmateriaal DM'en?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet niet, had het meer spectaculair verwacht
Is teringveel manquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Kun je het beeldmateriaal DM'en?
Ik ga wel even een kijkje nemenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is teringveel man
Op die site die ik net postte naar beneden gaan tot je wat donkere foto's ziet met daarboven HDTV content. Staan er een stuk of 15/20
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:53 schreef DutchSL het volgende:
Ik verkocht een 41212 manager kaart voor 5kiemand dacht zeker dat het een speler kaart was.
lucky boyquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:53 schreef DutchSL het volgende:
Ik verkocht een 41212 manager kaart voor 5kiemand dacht zeker dat het een speler kaart was.
hahah ziek team, Robben verdwaaldquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:46 schreef Tim86 het volgende:
lol, met mijn Colombianen gewonnen van:
Ronaldo - Benz - Robben
Xavi - IF Cesc - Ozil
IF Alba - Ramos - IF Pepe - Pereira
Casillas
Had wel pingels nodig nodig, maar was echt zwaar verdiend..Casillas van hem was echt ziek goed
Dat is uit de beste Nederlandse Film die ik ooit gezien hebquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is teringveel man
Op die site die ik net postte naar beneden gaan tot je wat donkere foto's ziet met daarboven HDTV content. Staan er een stuk of 15/20
Ja idd..snap echt niet dat mensen met zoveel coins geen fatsoenlijk team kunnen maken qua chem..als je dan zoveel tijd in het traden steekt/euro's in het spel steekt dan kan je toch wel even bekijken hoe het nou werkt. Zijn Robben ook amper gezien..hij gaf bijna alleen maar LB+Y en had 40% balbezitquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah ziek team, Robben verdwaald
Casillas volgens mij echt een hele goede keeper deze fifa ja, maar nice win
In een heel ver verleden weleens gekeken, niks van herinnerdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is uit de beste Nederlandse Film die ik ooit gezien heb
De Dominee
Lol, dat is van de tv kantine.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat is dat met Herr Flick van Allo Allo ?
Ik kom ze ook wel tegen, maar volgens mij zijn het gewoon mensen met een blessure of rode kaart ofzo, want dan zijn het meestal net als bij jou 10 uit een league en dan iemand die er totaal buiten valtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja idd..snap echt niet dat mensen met zoveel coins geen fatsoenlijk team kunnen maken qua chem..als je dan zoveel tijd in het traden steekt/euro's in het spel steekt dan kan je toch wel even bekijken hoe het nou werkt. Zijn Robben ook amper gezien..hij gaf bijna alleen maar LB+Y en had 40% balbezit
Ik vind hem echt baas, kijk die altijd als ie op tv komt (ongeveer 5x per jaarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In een heel ver verleden weleens gekeken, niks van herinnerd
Eens op letten dan. Alleen al om Chantal aangeduwd te zien wordenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind hem echt baas, kijk die altijd als ie op tv komt (ongeveer 5x per jaar)
Een client op het werk heeft de dvd. Ik zie het tweemaal per maand toch minimaal wel voorbij komen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
O dat kijk ik nooit.
Allo Allo is (was) wel een meesterlijke serie
The fuck ?:')quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:03 schreef DutchSL het volgende:
Ik zoek op tv kantine en allo allo en krijg dit, hoe slecht![]()
Kijk die ouwe lachen als dat joch haar tieten zit te bevoelenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:03 schreef DutchSL het volgende:
Ik zoek op tv kantine en allo allo en krijg dit, hoe slecht![]()
Heb je die Bony zelf omgebouwd, of zo gekocht?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kijk die ouwe lachen als dat joch haar tieten zit te bevoelen
Welk nummer? Ik hoorde vandaag bij MTV Brand New ook een nummer van FIFA 13.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik hoor een liedje uit Fifa 13 bij MoTD
Ik hoorde net een liedje uit Fifa 99 of 2000 op TV.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
Zo'n wedstrijd had ik vandaag ook 2x, ik ben echt blij dat ik dat nieuwe toernooi heb gewonnen nu.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:10 schreef DannyDeko het volgende:
Dit spel is echt zo slechtSommige wedstrijden mag je koste wat het kost niet winnen. Nu net een wedstrijd het tegenovergestelde, ik had ineens alle geluk van de wereld. Klutsballetjes voor me voeten, vreemde penalty mee, keeper pakte de meest onmogelijke ballen.
Fifa
MotD gebruikt die zo vaakquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik ben er eventjes mee gestoptquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:10 schreef DannyDeko het volgende:
Dit spel is echt zo slechtSommige wedstrijden mag je koste wat het kost niet winnen. Nu net een wedstrijd het tegenovergestelde, ik had ineens alle geluk van de wereld. Klutsballetjes voor me voeten, vreemde penalty mee, keeper pakte de meest onmogelijke ballen.
Fifa
Is dat met die Ladies and Gentlemen in het begin?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
MotD gebruikt die zo vaakVorig jaar altijd dat nummer van Kasabian
Maar het was It's us against the worldEen van de betere nummers
Hij was CM.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je die Bony zelf omgebouwd, of zo gekocht?
FIFA 13 heeft goeie muziek manquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:17 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind al die Fifa nummers zo slecht. Speel het meestal zonder geluid.
Als je van rap en hiphop en zo houdt misschien, ik niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
FIFA 13 heeft goeie muziek man
Die is vet ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
MotD gebruikt die zo vaakVorig jaar altijd dat nummer van Kasabian
Maar het was It's us against the worldEen van de betere nummers
Het is allemaal muziek wat ik niet op mijn iPod zou zetten, maar wat toch wel leuk bij het spel past en nog best leuk is na verloop van tijd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:17 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind al die Fifa nummers zo slecht. Speel het meestal zonder geluid.
Fifa 99 en 2000 waren veel beter wat dat betreft (en daarna niet gespeeld tot Fifa 11, maar sindsdien alleen kutnummers).
Idem. Vind dat liedje van We come running erg leuk en vrolijk. Dan komen er een paar nummers die gaan wel, maar het overgrote gedeelte vind ik helaas niks. Al wennen nummers uit die categorie wel langzaam aanquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je van rap en hiphop en zo houdt misschien, ik niet.
Waar luistert onze DutchSL zoal dan naar?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je van rap en hiphop en zo houdt misschien, ik niet.
Ik nu ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik hoor weer een Fifa 13 liedje.
Metal.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waar luistert onze DutchSL zoal dan naar?
De menselijke harde schijf staat vol met onnodige informatiequote:Op zondag 28 oktober 2012 00:23 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik herken zelfs nog liedjes uit Fifa 08/09.
Dat hangt ervan af wat voor metal je luistert.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Metal.
Ik schreef er duidelijk bij "ik vind" over de Fifa nummers, maar ik weet ook wel dat de meeste mensen de muziek die ik luister verschrikkelijk vinden
Jaaa, dat is me toch een godsgruwelijk irritant lied zegquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik nu ook.
Ik vind de nummers dit jaar duidelijk minder dan die van de afgelopen jaren, er zitten nog wel wat leuke nummers tussen maar ik vind Tekkno Scene nog steeds irritant
I've been searching for youquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:26 schreef Pep_Vanille het volgende:
Ik vind de FIFA soundtrack ook altijd geweldig. Ik vind Searching een lekker nummer die ik ook meezing
.
Ik kan niet tegen dat deuntje wat de hele tijd terug komt. Ik heb niet snel dat ik een nummer irritant vind maar bij dit nummer wel. En het blijft nog hangen ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jaaa, dat is me toch een godsgruwelijk irritant lied zeg![]()
Eerste keer was 'ie nog best leuk, maar na 2 minuten vond ik het wel weer genoeg.
Nu is het gewoon irritant geworden.
Verder zijn de liedjes wel leuk.
Van alles, maar het beste vind ik Iced Earthquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af wat voor metal je luistert.
Ik weet niet precies hoe alle liedjes heten dus ik zocht hem even op op Youtube.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dat deuntje wat de hele tijd terug komt. Ik heb niet snel dat ik een nummer irritant vind maar bij dit nummer wel. En het blijft nog hangen ook
kolokwosha kolokwoshaquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:28 schreef tochweerhenk het volgende:
Dit is gewoon de buitenlandse jostieband.
Daar heb ik wel eens van gehoord maar ik heb geen nummers van ze gehoord. En nu moet ik weg want het internet valt over 1 minuut uit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Van alles, maar het beste vind ik Iced Earth
Bang om hem te gebruiken? Het is toch risico vrijquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:28 schreef Pep_Vanille het volgende:
Net Balotelli trouwens uit pakje. Wilde hem gaan gebruiken maar ik ben bang dat ik meer gecharmeerd ben van Pato, Miccoli en di Natale.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens van gehoord maar ik heb geen nummers van ze gehoord. En nu moet ik weg want het internet valt over 1 minuut uit.
Trusten!quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens van gehoord maar ik heb geen nummers van ze gehoord. En nu moet ik weg want het internet valt over 1 minuut uit.
Morgenvroeg dan maar dit luisteren:quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet bang in de letterlijke zin van het woord, maar daarmee geef ik aan dat hij het waarschijnlijk niet gaat redden bij mijn 18 eerste spelers.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bang om hem te gebruiken? Het is toch risico vrij
Sommigen zweren bij hem. Ik vond hem niet zo super persoonlijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:30 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Niet bang in de letterlijke zin van het woord, maar daarmee geef ik aan dat hij het waarschijnlijk niet gaat redden bij mijn 18 eerste spelers.
Hoewel Marchetti ook een topkeeper is moet ik zeggen. Stukken beter dan Handanovic.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:31 schreef Pep_Vanille het volgende:
Hopen dat ie niet bevalt, dan is Gianluigi Buffon bijna binnen handbereik.
Ik vond Buffon ook niet zoquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:32 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Hoewel Marchetti ook een topkeeper is moet ik zeggen. Stukken beter dan Handanovic.
Geen idee, heb 'm nog nooit gebruikt. Marchetti doet het eigenlijk gewoon super maarja, ik heb toch een spaardoel nodig.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vond Buffon ook niet zoStekelenburg deed het minstens zo goed bij mij
Beter luister je gewoon Duitse Schlagersquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:33 schreef DutchSL het volgende:
Overigens vind ik veel rock ook wel goed en er zijn ook heel wat popnummers en "electronische" muziek (ik gooi dance en tracne enzo dan even op 1 hoop) ook wel, maar al die "zwarte" (sorry, no racist) muziek trek ik niet om te zwijgen over Nederlandstalig.
Dat is zo inderdaad, leuk als je die ene versterking binnen kunt halenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:33 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Geen idee, heb 'm nog nooit gebruikt. Marchetti doet het eigenlijk gewoon super maarja, ik heb toch een spaardoel nodig.
Mag ik ook weer een keertje meedoen met Clubs?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beter luister je gewoon Duitse Schlagers
Ja, just wondering hoor hahaquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Metal.
Ik schreef er duidelijk bij "ik vind" over de Fifa nummers, maar ik weet ook wel dat de meeste mensen de muziek die ik luister verschrikkelijk vinden
na rust speelde zijn broerquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:34 schreef Lindgren. het volgende:
3-0 voor en dan na rust helemaal weggetikt worden.
Godver, het lijkt wel.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beter luister je gewoon Duitse Schlagers
quote:
Mijn pa heeft zo'n fase gehad maar ik heb hem nu overgehaald the killers te luisteren dus dat is al beter.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]![]()
Ergste is dat mijn hele familie van die Frans Bauer luisterende paupers zijn (inclusief moeder en broertje)dus elk familiefeest is een lijdensweg voor mij.
Neef van mij had zelfs Frans Bauer himself op zijn bruiloftsfeest ingehuurd
Ja precies, en na di Natale zijn de versterkingen in de Serie A wel op zo ongeveer! Misschien maar een nieuw team aanmaken of Sirigu i.c.m. Thiago Silva overwegen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is zo inderdaad, leuk als je die ene versterking binnen kunt halen
Helemaal niks mis mee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mijn pa heeft zo'n fase gehad maar ik heb hem nu overgehaald the killers te luisteren dus dat is al beter.
Geen Thiago, teveel omgooien.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:37 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Ja precies, en na di Natale zijn de versterkingen in de Serie A wel op zo ongeveer! Misschien maar een nieuw team aanmaken of Sirigu i.c.m. Thiago Silva overwegen.
Boney M is wel tof idd, sommige nummers.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:38 schreef DutchSL het volgende:
Mijn moeder luistert buiten Nederlandstalig om naar Boney M, Abba en Celine Dion.
Boney M is soms dan nog wel grappig.
McGeady spin, wat is die fijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
Neymar is trouwens wel belachelijk overpowered. Hij is snel, niet van de bal te krijgen door zijn agility, heeft een bazig schot en skillt perfect.maakte net deze met die knul:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/140580815
Uhu, hier niet helemaal lekker getimed, maar daardoor precies door de stokjes van de verdediger.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
McGeady spin, wat is die fijn.
Als je zo kan skillen, hoezo verlies je danquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
Neymar is trouwens wel belachelijk overpowered. Hij is snel, niet van de bal te krijgen door zijn agility, heeft een bazig schot en skillt perfect.maakte net deze met die knul:
Hopen dat ie een IF krijgt als LBquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:41 schreef tochweerhenk het volgende:
Hopen hopen hopen dat Hiiguain wordt verkocht.
Ik speelde 'm de eerste helft ook keihard weg. Heb nog een goal geüpload, maar die staat er nog niet bij online, zal er straks wel staan.) Toen kwam de 1-3 van zijn Welliton (quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:42 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Als je zo kan skillen, hoezo verlies je dan. Ik kom in Div 1 zelden mensen tegen die die trucjes al kunnen, laat staan meer.
Oké, ik ben ook dramatisch in een voorsprong verdedigen als ze ultra aanvallend gaanquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik speelde 'm de eerste helft ook keihard weg. Heb nog een goal geüpload, maar die staat er nog niet bij online, zal er straks wel staan. Toen kwam de 1-3 van zijn Welliton () en werd ik er keihard uitgepaced. Net voor tijd de 2-3 en 3-3 en in de verlenging gegokt en verloren.
En tegen spelers die containen is skillen ook niet zo effectief hoor. Tegen een 'happer' ben ik heppie ja, dan pwn ik ze.
8-1.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sowieso skillers helemaal kapotcontainen en met 3 man erop. Kunnen ze niks
Half jaar terugquote:
En uiteraard wel gewoon kopen omdat Yolo.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:46 schreef Lindgren. het volgende:
100k voor die bronzen Franse IF.De RM dus.
Ik kan niet verdedigen tegen die mensen die rond de 16 gaan rondpassen en in de breedte van het veld gaan rennen. Als ik er achterana ren ligt mijn hele verdediging zo open en als ik blijf staan dan krijgen ze open schiet kansen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:44 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Oké, ik ben ook dramatisch in een voorsprong verdedigen als ze ultra aanvallend gaan. Ik voel me tegenwoordig pas safe bij een marge van 3
Jatoch en dan je keeper uit laten komen want dan raakt de skillert in paniek!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sowieso skillers helemaal kapotcontainen en met 3 man erop. Kunnen ze niks
Nieuwe strategie om tegen jou te winnenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kan niet verdedigen tegen die mensen die rond de 16 gaan rondpassen en in de breedte van het veld gaan rennen. Als ik er achterana ren ligt mijn hele verdediging zo open en als ik blijf staan dan krijgen ze open schiet kansen.
Als ik het zelf probeer ben ik echter in de kortste tijd omsingeld en gaan passes fout. Ik speel meer direct.
Dan willen ze rainbow flick doen maar falen ze na het eerste tikje de lucht inquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:48 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jatoch en dan je keeper uit laten komen want dan raakt de skillert in paniek!!
Eigenlijk waren de eerste vier woorden van die post wel genoeg.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nieuwe strategie om tegen jou te winnen
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Eigenlijk waren de eerste vier woorden van die post wel genoeg.
Wat is dat dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:49 schreef Pep_Vanille het volgende:
Ik heb ook pas net de L2 + driehoekje ontdekt. Hoe heb ik ooit zonder gekund.
Haha, ik doe vanalles! Maar dat doe ik ook, met 3-5-2 ben je heel horizontaal dus tegen 4 verdedigers heb je aan de zijkant altijd een vrije man als je snel genoeg bent.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kan niet verdedigen tegen die mensen die rond de 16 gaan rondpassen en in de breedte van het veld gaan rennen. Als ik er achterana ren ligt mijn hele verdediging zo open en als ik blijf staan dan krijgen ze open schiet kansen.
Als ik het zelf probeer ben ik echter in de kortste tijd omsingeld en gaan passes fout. Ik speel meer direct.
Dat is zo'n lobje over de verdediging. Verrassend hoe vaak mijn aanvaller (Pato/di Natale pace jwt) hem dan heeft en vrije doorgang heeft. Ik dacht altijd dat mensen dat met L2 + vierkantje deden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Wat is dat dan? [ afbeelding ]
L1 dus.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:51 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Dat is zo'n lobje over de verdediging. Verrassend hoe vaak mijn aanvaller (Pato/di Natale pace jwt) hem dan heeft en vrije doorgang heeft. Ik dacht altijd dat mensen dat met L2 + vierkantje deden.
Oh L1. Ik weet dat nooit, kijk nooit op m'n controller. Ik moest zelfs opzoeken of het driehoekje was. Ik kan aan mensen die willen leren playstationen ook nooit uitleggen welke knopjes nou wat zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
L1 dus.Dacht ik al.
Dat is de sleutel tot winst in Fifa ja.
Je voelt toch wel waar je op drukt?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:53 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Oh L1. Ik weet dat nooit, kijk nooit op m'n controller. Ik moest zelfs opzoeken of het driehoekje was. Ik kan aan mensen die willen leren playstationen ook nooit uitleggen welke knopjes nou wat zijn.
Ja onbewust weet ik de knoppen maar zodra ik erover moet nadenken weet ik het niet meer. Als iemand vraagt hoe je een bepaalde truc doet kan ik dat niet uitleggen adv knopjes. Hebben jullie dat niet?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:54 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Je voelt toch wel waar je op drukt?
De meeste mensen hebben geen brailleschrift op hun knopjes.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:54 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Je voelt toch wel waar je op drukt?
Nee. Na zoveel jaar playstation ken ik de hele controllerquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:55 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Ja onbewust weet ik de knoppen maar zodra ik erover moet nadenken weet ik het niet meer. Als iemand vraagt hoe je een bepaalde truc doet kan ik dat niet uitleggen adv knopjes. Hebben jullie dat niet?
Ik snap wat je bedoelt! Ik heb het zelf met CoD. Ik wilde aan m'n neefje uitleggen hoe alles werkte, maar dat is nog best raar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:55 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Ja onbewust weet ik de knoppen maar zodra ik erover moet nadenken weet ik het niet meer. Als iemand vraagt hoe je een bepaalde truc doet kan ik dat niet uitleggen adv knopjes. Hebben jullie dat niet?
Oiquote:
Dat probeerde ik ook laatst aan een huisgenote maar ik moest zelf even testen hoe je ook alweer een granaat gooidequote:Op zondag 28 oktober 2012 00:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt! Ik heb het zelf met CoD. Ik wilde aan m'n neefje uitleggen hoe alles werkte, maar dat is nog best raar.
Ja dat bedoel ik!quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:02 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Dat probeerde ik ook laatst aan een huisgenote maar ik moest zelf even testen hoe je ook alweer een granaat gooide.
Eindelijk wordt mijn Jackson Martinez fanclub wat groterquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jackson Martinez, wat speelt die man heerlijk
Geile goal lindwormquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
Second InForm.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:03 schreef Pep_Vanille het volgende:
Dit jaar speel ik btw voor het eerst FUT. Wat is een SIF?
5 goals in zijn eerste wedstrijd, ragequit bij 6-2, heb ik die mooie glitch dat hij hangt na een quitquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eindelijk wordt mijn Jackson Martinez fanclub wat groter
''mad?''quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:07 schreef Pep_Vanille het volgende:
Hoe reageren jullie btw op de haatberichten? Mijn standaardreply is "first time u play fifa?"
Heb ik ook niet gestuurdquote:
prima.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hee lieverd. Hoe was de zonnebank?
oh sorry sorry egt sorry was me broertjequote:
Er is ook een Rangers versie van Templeton toch? Met Wallace als LB er achter?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh sorry sorry egt sorry was me broertje
Anyway, ik verloor net () van een vieze pace-abusende, containende mongoloid, maar hij had wel een tof team. Was een 4-4-2 met manne veel dode links, maar volgens mij toch alles 9 chem door triple links. Kon zijn team niet meer bekijken omdat ik na FT een "unable to perform this request" ofzo kreeg en werd gekicked.
Zoiets:
Agonlawhore - Arellano
Templeton - Delph - Luis Perez - Duitser
LB - CB - CB - Duitser
Maar kan al geen Schotse Hearts linksback vinden voor bij Templeton, dus zal toch wel niet helemaal 9 chem zijn geweest.
Meestal negeer ik ze..af en toe corrigeer ik zijn spelling.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:07 schreef Pep_Vanille het volgende:
Hoe reageren jullie btw op de haatberichten? Mijn standaardreply is "first time u play fifa?"
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh sorry sorry egt sorry was me broertje
Anyway, ik verloor net () van een vieze pace-abusende, containende mongoloid, maar hij had wel een tof team. Was een 4-4-2 met manne veel dode links, maar volgens mij toch alles 9 chem door triple links. Kon zijn team niet meer bekijken omdat ik na FT een "unable to perform this request" ofzo kreeg en werd gekicked.
Zoiets:
Agonlawhore - Arellano
Templeton - Delph - Luis Perez - Duitser
LB - CB - CB - Duitser
Maar kan al geen Schotse Hearts linksback vinden voor bij Templeton, dus zal toch wel niet helemaal 9 chem zijn geweest.
Oh je hebt gelijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er is ook een Rangers versie van Templeton toch? Met Wallace als LB er achter?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:12 schreef Lindgren. het volgende:
Ik speel zo'n dude helemaal weg met mijn bronzen teampje en krijg halverwege een berichtje: "so bad you're lucky"
Dus ik maak nog 3 goals en bekijk ze allemaal inclusief ssssht celebration en stuur hem nog een HAHAHA berichtje, blijkt dat ik dat eerste berichtje van iemand anders kreeg.Oeps. Dat was helemaal niet van de gast tegen wie ik speelde.
Ik speel zo'n dude helemaal weg met mijn bronzen teampje en krijg halverwege een berichtje: "so bad you're lucky"
Dus ik maak nog 3 goals en bekijk ze allemaal inclusief ssssht celebration en stuur hem nog een HAHAHA berichtje, blijkt dat ik dat eerste berichtje van iemand anders kreeg.Oeps. Dat was helemaal niet van de gast tegen wie ik speelde.
Hoe kunnen ze jouw team zijn?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mensen die mijn team zijn en meteen leaven2 achter mekaar
Rec. was best vetquote:
Ja bedoel zien sorry sorry echt sorryquote:
quote:
Ok, vorig jaar als je een guest had kon je wel iemand anders zijn team zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja bedoel zien sorry sorry echt sorry
Je was online op het moment dat ik het vroeg.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Waarom vraag jij dit soort dingen altijd midden in de nacht? Mijn PS3 staat uit, ik lig in bed.
Ja, ik zette 'm echt net uit en bij het typen van m'n antwoord lag ik in bed.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je was online op het moment dat ik het vroeg.
En ik speel meestal in de nacht
Mooie goal.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:18 schreef Pep_Vanille het volgende:
http://tinypic.com/r/11tpgtd/6
Dit was de eerste keer dat ik een vrije trap zo nam en meteen raak met Nocerino. Ja sorry ik was vergeten dat je ook normaal kon uploaden
dus dan maar zo.
Ik verkocht hem als CM in 4-3-1-2 voor 4kquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
Iemand heeft mijn Mousinho [ afbeelding ] gekocht voor 5k
5212 en als CDM en hij heeft hem zelf nog CM gemaakt, terwijl hij als CM voor 2k opgepikt kan worden.
Not this shit againquote:
geef je wat spelers een contractquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:23 schreef Pep_Vanille het volgende:
Kak, ik heb 8.9k dus genoeg voor een pakje maar mijn consumables zit vol.
Zit al sinds 1:21 zoquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben geen brailleschrift op hun knopjes.
Stond al in de trailer, 21 april (weet niet meer zeker welke datum precies )ofzoquote:
Inderdaad! Geweldigquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:29 schreef Toefjes het volgende:
de aflevering van The bird is the word is nu op family guy
Dan leave jij gewoon nu steeds en dan worden de tegenstanders gekicktquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:30 schreef Tim86 het volgende:
Dafuq, iedere keer als iemand tegen mij quit kicken ze me van de servers. Wat een fucking pauperservers zijn het toch. Glitchfest
Kan dat ook met die glitch van dat youtube filmpje? Had er vandaag iemand over aangesproken die dat tegen mij deed en die ging doen alsof ie nergens vanaf wistquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:30 schreef Tim86 het volgende:
Dafuq, iedere keer als iemand tegen mij quit kicken ze me van de servers. Wat een fucking pauperservers zijn het toch. Glitchfest
Nee, dit is gewoon echt quiten van hem..komt ook in beeld en daarna verlies ik mijn connection. Hij heeft er verder niets aan..gewoon gekut van EAquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kan dat ook met die glitch van dat youtube filmpje? Had er vandaag iemand over aangesproken die dat tegen mij deed en die ging doen alsof ie nergens vanaf wist
Zou best kunnen dat ik daar ook last van heb.. ik heb nu al 7x verloren vandaag door een spontane disconnect aan mijn kant.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kan dat ook met die glitch van dat youtube filmpje? Had er vandaag iemand over aangesproken die dat tegen mij deed en die ging doen alsof ie nergens vanaf wist
Dat is idd kutquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon echt quiten van hem..komt ook in beeld en daarna verlies ik mijn connection. Hij heeft er verder niets aan..gewoon gekut van EA
Ging helemaal kapot toen ik deze voor het eerst zag. Was de eerste aflevering die ik zag van Family guy. De andere afleveringen stelden alleen maar teleur trouwensquote:
Was die disconnect elke keer meteen na zijn goal?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat ik daar ook last van heb.. ik heb nu al 7x verloren vandaag door een spontane disconnect aan mijn kant.
Maar denk dat mijn eigen verbinding gewoon slecht is
Ik vind het altijd wel leuk om te kijken. En sommige afleveringen zijn echt geniaalquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ging helemaal kapot toen ik deze voor het eerst zag. Was de eerste aflevering die ik zag van Family guy. De andere afleveringen stelden alleen maar teleur trouwens
Het is op allerlei momenten gebeurd, na een goal, in het opstellingen scherm voor de wedstrijd, na afloop van de wedstrijd etc etcquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was die disconnect elke keer meteen na zijn goal?
Ik had dat vandaag 2x, dat ik een tegengoal kreeg, ik trap af en daar gaat mijn connectie
Ik zag het wel hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik ga nog even kijken of de speler die zometeen afloopt ook op completing staat, en als dat zo is ga ik mij in slaap huilen, wetende dat er zo 150k gaat vastlopen aan andere spelers.
Dan ligt het wss aan jouw internet iid. Wel zou ik voor je er conclusies aan bindt eerst even een paar wedstrijden tegen vrienden spelen en kijken hoe dat gaat.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het is op allerlei momenten gebeurd, na een goal, in het opstellingen scherm voor de wedstrijd, na afloop van de wedstrijd etc etc
We houden het tussen ons, poepjequote:
Er is niemand die dit vreemd vindt?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:32 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/11589/2079
Kijk even naar de total stats.
Het is EA, kijk ik allang niet meer raar van opquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er is niemand die dit vreemd vindt?
Nee, want voor defending zijn vooral defending en heading belangrijk voor de rating en voor een winger zijn pace, dribbling en passing belangrijk en ze kunnen meestal ook nog wel aardig schieten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, het gaat om alle facetten van het voetbal, en daarin zijn de meeste rechtsbuitens gewoon veel beter dan CB's. Zeker als Vidic die echt niet kan voetballen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nog een leukequote:Op zondag 28 oktober 2012 01:45 schreef DutchSL het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/11589/7633
Dit is dan weer wel opvallend
Mede door de heading van de Fransman.
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/4635/11577quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nog een leuke
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/2982/252
Scheids is jaloers op m'n skills.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:49 schreef OmniRocket het volgende:
P4L is onze spits... al 16 gele en 3 rode...
ik heb mezelf op libero staan.. 1 gele, 3 rode
Ik sta stopper, 0x roodquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:49 schreef OmniRocket het volgende:
P4L is onze spits... al 16 gele en 3 rode...
ik heb mezelf op libero staan.. 1 gele, 3 rode
quote:
Klopt. Die ratings (90, 75, 64 etc) zijn gewoon random denk ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/4635/11577
Allrounders scoren gewoon hoger dan specialisten
De ratings gaan dus vooral om de specifieke kwaliteiten voor die positie en dan maakt het niet uit dat Messi niet kan verdedigen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]!
[..]
Klopt. Die ratings (90, 75, 64 etc) zijn gewoon random denk ik.
Kan je gewoon op filteren bij UDB:quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:55 schreef TBakkert het volgende:
weet iemand of er nog veel Russische IF's zijn?
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#iQO7E09nnHTXw:ps3
Ignashevich ofzo...quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:55 schreef TBakkert het volgende:
weet iemand of er nog veel Russische IF's zijn?
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#iQO7E09nnHTXw:ps3
shit, helemaal vergeten, dankjequote:Op zondag 28 oktober 2012 01:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je gewoon op filteren bij UDB:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |