Beter luister je gewoon Duitse Schlagersquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:33 schreef DutchSL het volgende:
Overigens vind ik veel rock ook wel goed en er zijn ook heel wat popnummers en "electronische" muziek (ik gooi dance en tracne enzo dan even op 1 hoop) ook wel, maar al die "zwarte" (sorry, no racist) muziek trek ik niet om te zwijgen over Nederlandstalig.
Dat is zo inderdaad, leuk als je die ene versterking binnen kunt halenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:33 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Geen idee, heb 'm nog nooit gebruikt. Marchetti doet het eigenlijk gewoon super maarja, ik heb toch een spaardoel nodig.
Mag ik ook weer een keertje meedoen met Clubs?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beter luister je gewoon Duitse Schlagers
Ja, just wondering hoor hahaquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Metal.
Ik schreef er duidelijk bij "ik vind" over de Fifa nummers, maar ik weet ook wel dat de meeste mensen de muziek die ik luister verschrikkelijk vinden
na rust speelde zijn broerquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:34 schreef Lindgren. het volgende:
3-0 voor en dan na rust helemaal weggetikt worden.
Godver, het lijkt wel.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beter luister je gewoon Duitse Schlagers
quote:
Mijn pa heeft zo'n fase gehad maar ik heb hem nu overgehaald the killers te luisteren dus dat is al beter.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]![]()
Ergste is dat mijn hele familie van die Frans Bauer luisterende paupers zijn (inclusief moeder en broertje)dus elk familiefeest is een lijdensweg voor mij.
Neef van mij had zelfs Frans Bauer himself op zijn bruiloftsfeest ingehuurd
Ja precies, en na di Natale zijn de versterkingen in de Serie A wel op zo ongeveer! Misschien maar een nieuw team aanmaken of Sirigu i.c.m. Thiago Silva overwegen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is zo inderdaad, leuk als je die ene versterking binnen kunt halen
Helemaal niks mis mee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mijn pa heeft zo'n fase gehad maar ik heb hem nu overgehaald the killers te luisteren dus dat is al beter.
Geen Thiago, teveel omgooien.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:37 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Ja precies, en na di Natale zijn de versterkingen in de Serie A wel op zo ongeveer! Misschien maar een nieuw team aanmaken of Sirigu i.c.m. Thiago Silva overwegen.
Boney M is wel tof idd, sommige nummers.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:38 schreef DutchSL het volgende:
Mijn moeder luistert buiten Nederlandstalig om naar Boney M, Abba en Celine Dion.
Boney M is soms dan nog wel grappig.
McGeady spin, wat is die fijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
Neymar is trouwens wel belachelijk overpowered. Hij is snel, niet van de bal te krijgen door zijn agility, heeft een bazig schot en skillt perfect.maakte net deze met die knul:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/140580815
Uhu, hier niet helemaal lekker getimed, maar daardoor precies door de stokjes van de verdediger.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
McGeady spin, wat is die fijn.
Als je zo kan skillen, hoezo verlies je danquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
Neymar is trouwens wel belachelijk overpowered. Hij is snel, niet van de bal te krijgen door zijn agility, heeft een bazig schot en skillt perfect.maakte net deze met die knul:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/140580815
Hopen dat ie een IF krijgt als LBquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:41 schreef tochweerhenk het volgende:
Hopen hopen hopen dat Hiiguain wordt verkocht.
Ik speelde 'm de eerste helft ook keihard weg. Heb nog een goal geüpload, maar die staat er nog niet bij online, zal er straks wel staan.) Toen kwam de 1-3 van zijn Welliton (quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:42 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Als je zo kan skillen, hoezo verlies je dan. Ik kom in Div 1 zelden mensen tegen die die trucjes al kunnen, laat staan meer.
Oké, ik ben ook dramatisch in een voorsprong verdedigen als ze ultra aanvallend gaanquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik speelde 'm de eerste helft ook keihard weg. Heb nog een goal geüpload, maar die staat er nog niet bij online, zal er straks wel staan. Toen kwam de 1-3 van zijn Welliton () en werd ik er keihard uitgepaced. Net voor tijd de 2-3 en 3-3 en in de verlenging gegokt en verloren.
En tegen spelers die containen is skillen ook niet zo effectief hoor. Tegen een 'happer' ben ik heppie ja, dan pwn ik ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |