Dat hangt ervan af wat voor metal je luistert.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Metal.
Ik schreef er duidelijk bij "ik vind" over de Fifa nummers, maar ik weet ook wel dat de meeste mensen de muziek die ik luister verschrikkelijk vinden
Jaaa, dat is me toch een godsgruwelijk irritant lied zegquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik nu ook.
Ik vind de nummers dit jaar duidelijk minder dan die van de afgelopen jaren, er zitten nog wel wat leuke nummers tussen maar ik vind Tekkno Scene nog steeds irritant
I've been searching for youquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:26 schreef Pep_Vanille het volgende:
Ik vind de FIFA soundtrack ook altijd geweldig. Ik vind Searching een lekker nummer die ik ook meezing
.
Ik kan niet tegen dat deuntje wat de hele tijd terug komt. Ik heb niet snel dat ik een nummer irritant vind maar bij dit nummer wel. En het blijft nog hangen ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jaaa, dat is me toch een godsgruwelijk irritant lied zeg![]()
Eerste keer was 'ie nog best leuk, maar na 2 minuten vond ik het wel weer genoeg.
Nu is het gewoon irritant geworden.
Verder zijn de liedjes wel leuk.
Van alles, maar het beste vind ik Iced Earthquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af wat voor metal je luistert.
Ik weet niet precies hoe alle liedjes heten dus ik zocht hem even op op Youtube.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dat deuntje wat de hele tijd terug komt. Ik heb niet snel dat ik een nummer irritant vind maar bij dit nummer wel. En het blijft nog hangen ook
kolokwosha kolokwoshaquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:28 schreef tochweerhenk het volgende:
Dit is gewoon de buitenlandse jostieband.
Daar heb ik wel eens van gehoord maar ik heb geen nummers van ze gehoord. En nu moet ik weg want het internet valt over 1 minuut uit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Van alles, maar het beste vind ik Iced Earth
Bang om hem te gebruiken? Het is toch risico vrijquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:28 schreef Pep_Vanille het volgende:
Net Balotelli trouwens uit pakje. Wilde hem gaan gebruiken maar ik ben bang dat ik meer gecharmeerd ben van Pato, Miccoli en di Natale.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens van gehoord maar ik heb geen nummers van ze gehoord. En nu moet ik weg want het internet valt over 1 minuut uit.
Trusten!quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens van gehoord maar ik heb geen nummers van ze gehoord. En nu moet ik weg want het internet valt over 1 minuut uit.
Morgenvroeg dan maar dit luisteren:quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet bang in de letterlijke zin van het woord, maar daarmee geef ik aan dat hij het waarschijnlijk niet gaat redden bij mijn 18 eerste spelers.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bang om hem te gebruiken? Het is toch risico vrij
Sommigen zweren bij hem. Ik vond hem niet zo super persoonlijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:30 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Niet bang in de letterlijke zin van het woord, maar daarmee geef ik aan dat hij het waarschijnlijk niet gaat redden bij mijn 18 eerste spelers.
Hoewel Marchetti ook een topkeeper is moet ik zeggen. Stukken beter dan Handanovic.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:31 schreef Pep_Vanille het volgende:
Hopen dat ie niet bevalt, dan is Gianluigi Buffon bijna binnen handbereik.
Ik vond Buffon ook niet zoquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:32 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Hoewel Marchetti ook een topkeeper is moet ik zeggen. Stukken beter dan Handanovic.
Geen idee, heb 'm nog nooit gebruikt. Marchetti doet het eigenlijk gewoon super maarja, ik heb toch een spaardoel nodig.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vond Buffon ook niet zoStekelenburg deed het minstens zo goed bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |