die heeft tijd teveel zekrrquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:46 schreef Tim86 het volgende:
lol, met mijn Colombianen gewonnen van:
Ronaldo - Benz - Robben
Xavi - IF Cesc - Ozil
IF Alba - Ramos - IF Pepe - Pereira
Casillas
Had wel pingels nodig nodig, maar was echt zwaar verdiend..Casillas van hem was echt ziek goed
Kun je het beeldmateriaal DM'en?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet niet, had het meer spectaculair verwacht
Is teringveel manquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Kun je het beeldmateriaal DM'en?
Ik ga wel even een kijkje nemenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is teringveel man
Op die site die ik net postte naar beneden gaan tot je wat donkere foto's ziet met daarboven HDTV content. Staan er een stuk of 15/20
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:53 schreef DutchSL het volgende:
Ik verkocht een 41212 manager kaart voor 5kiemand dacht zeker dat het een speler kaart was.
lucky boyquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:53 schreef DutchSL het volgende:
Ik verkocht een 41212 manager kaart voor 5kiemand dacht zeker dat het een speler kaart was.
hahah ziek team, Robben verdwaaldquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:46 schreef Tim86 het volgende:
lol, met mijn Colombianen gewonnen van:
Ronaldo - Benz - Robben
Xavi - IF Cesc - Ozil
IF Alba - Ramos - IF Pepe - Pereira
Casillas
Had wel pingels nodig nodig, maar was echt zwaar verdiend..Casillas van hem was echt ziek goed
Dat is uit de beste Nederlandse Film die ik ooit gezien hebquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is teringveel man
Op die site die ik net postte naar beneden gaan tot je wat donkere foto's ziet met daarboven HDTV content. Staan er een stuk of 15/20
Ja idd..snap echt niet dat mensen met zoveel coins geen fatsoenlijk team kunnen maken qua chem..als je dan zoveel tijd in het traden steekt/euro's in het spel steekt dan kan je toch wel even bekijken hoe het nou werkt. Zijn Robben ook amper gezien..hij gaf bijna alleen maar LB+Y en had 40% balbezitquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah ziek team, Robben verdwaald
Casillas volgens mij echt een hele goede keeper deze fifa ja, maar nice win
In een heel ver verleden weleens gekeken, niks van herinnerdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is uit de beste Nederlandse Film die ik ooit gezien heb
De Dominee
Lol, dat is van de tv kantine.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat is dat met Herr Flick van Allo Allo ?
Ik kom ze ook wel tegen, maar volgens mij zijn het gewoon mensen met een blessure of rode kaart ofzo, want dan zijn het meestal net als bij jou 10 uit een league en dan iemand die er totaal buiten valtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja idd..snap echt niet dat mensen met zoveel coins geen fatsoenlijk team kunnen maken qua chem..als je dan zoveel tijd in het traden steekt/euro's in het spel steekt dan kan je toch wel even bekijken hoe het nou werkt. Zijn Robben ook amper gezien..hij gaf bijna alleen maar LB+Y en had 40% balbezit
Ik vind hem echt baas, kijk die altijd als ie op tv komt (ongeveer 5x per jaarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In een heel ver verleden weleens gekeken, niks van herinnerd
Eens op letten dan. Alleen al om Chantal aangeduwd te zien wordenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind hem echt baas, kijk die altijd als ie op tv komt (ongeveer 5x per jaar)
Een client op het werk heeft de dvd. Ik zie het tweemaal per maand toch minimaal wel voorbij komen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
O dat kijk ik nooit.
Allo Allo is (was) wel een meesterlijke serie
The fuck ?:')quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:03 schreef DutchSL het volgende:
Ik zoek op tv kantine en allo allo en krijg dit, hoe slecht![]()
Kijk die ouwe lachen als dat joch haar tieten zit te bevoelenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:03 schreef DutchSL het volgende:
Ik zoek op tv kantine en allo allo en krijg dit, hoe slecht![]()
Heb je die Bony zelf omgebouwd, of zo gekocht?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kijk die ouwe lachen als dat joch haar tieten zit te bevoelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |