PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Kijk eens knul.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Chantal![]()
Meer van haar, nieuwe foto's aub
The Killersquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een k, mooie UI inderdaad, al heb ik geen flauw idee waar het voor staat of waar het van is.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een k, mooie UI inderdaad, al heb ik geen flauw idee waar het voor staat of waar het van is.
Araujo op CB met Denswil.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:27 schreef bombmannl het volgende:
Echt super team nu:
Valbuena
Starling
Leandro (scoorde 3x in debuut)
Zaha
Benzhia
Allemaal talentjes, iemand nog suggesties? (Carriére)
Die handschoentjes ook, wat een bitchquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ruiz![]()
Heeft nog steeds een beugel, die mag er ook nooit meer uit
quote:
Kijk je een stream ofzo?quote:
Frituurvingertjes, ik zie het alweer.quote:
Ik ben toch zeker vandermar niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Frituurvingertjes, ik zie het alweer.
Wie weet...quote:
Nog steeds 151.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:35 schreef pascal08 het volgende:
Even kijken of er nog spelers zijn toegevoegd vanavond.
Hij werd alleen de nieuwe El Shaarawy genoemd wegens 5* skills en 5* weak foot, maar qua stats en manier van spelen is Vargas de nieuwe El Shaarawy alleen dan dus met 4* skills.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan is het toch logisch..Met de nieuwe el Shaa werd ook gewoon het type speler bedoeld..niet de prijs natuurlijk.
Dit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Chantal![]()
Meer van haar, nieuwe foto's aub
hehe,quote:
Ik heb net 3 nieuwe toegevoegd.quote:
De ondankbaarheidquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb net 3 nieuwe toegevoegd.
Als je dit nog niet genoeg vindt.....
Natuurlijk niet, meer van Chantal is altijd beter.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb net 3 nieuwe toegevoegd.
Als je dit nog niet genoeg vindt.....
Dat ga je zelf maar opzoekenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, meer van Chantal is altijd beter.
http://wijzeman.wordpress(...)en-zeer-fraai-naakt/quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat ga je zelf maar opzoeken.
quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:40 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
hehe,
Drage op CM/CAM
Frimpong CDM/CM
Pogba CDM/CM
Goeie kans om hier goed geld op te pakken, GSquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:43 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Maak hele tijd screenshots van je Posts om ze later toe te passen in career (ps3 uit gedaan)
En Willian Jose is ook wel een aardig spitsje.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:43 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Maak hele tijd screenshots van je Posts om ze later toe te passen in career (ps3 uit gedaan)
Die naaktfoto is nep toch?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
http://wijzeman.wordpress(...)en-zeer-fraai-naakt/
Voor de liefhebber dan maar
They say i'm getting money....quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Goeie kans om hier goed geld op te pakken, GS
Weet niet, post hem eens.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
They say i'm getting money....
Ja denk het wel..quote:
Fuck die tekstquote:
Domme n.. nee laat ik die grap maar niet maken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:48 schreef Geluidssysteem het volgende:
Domme actie van M'bia trouwens.
Van die semi-insprirende teksten altijd jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen teksen en artikelen lezen in dat soort bladen
1 wedstrijd gewoonquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:49 schreef quer het volgende:
Hoelang duurt een rooie kaart bij ultimate team toernooien?
Rode kaart is altijd 1 wedstrijd schorsing.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:49 schreef quer het volgende:
Ik heb een keer een bug gehad, kwam ik niet meer dan de rode kaart af.. Was in het beginquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:49 schreef quer het volgende:
Hoezo vallen die tegen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zijn trouwens tetten te zien bij HDTV content
Vallen me wel tegen
Scrimmages gaan heel vaak miraculeus fout deze fifaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die scrimmage bij Arsenal was wel epicIk schoot gisteren in FUT een vrije trap van 35 meter keihard op de lat en daarna volgde er ook een epic scrimmage, helaas scoorde ik daar niet uit.
Weet niet, had het meer spectaculair verwachtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoezo vallen die tegen?
Ziet er prima uit joh
die heeft tijd teveel zekrrquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:46 schreef Tim86 het volgende:
lol, met mijn Colombianen gewonnen van:
Ronaldo - Benz - Robben
Xavi - IF Cesc - Ozil
IF Alba - Ramos - IF Pepe - Pereira
Casillas
Had wel pingels nodig nodig, maar was echt zwaar verdiend..Casillas van hem was echt ziek goed
Kun je het beeldmateriaal DM'en?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet niet, had het meer spectaculair verwacht
Is teringveel manquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Kun je het beeldmateriaal DM'en?
Ik ga wel even een kijkje nemenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is teringveel man
Op die site die ik net postte naar beneden gaan tot je wat donkere foto's ziet met daarboven HDTV content. Staan er een stuk of 15/20
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:53 schreef DutchSL het volgende:
Ik verkocht een 41212 manager kaart voor 5kiemand dacht zeker dat het een speler kaart was.
lucky boyquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:53 schreef DutchSL het volgende:
Ik verkocht een 41212 manager kaart voor 5kiemand dacht zeker dat het een speler kaart was.
hahah ziek team, Robben verdwaaldquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:46 schreef Tim86 het volgende:
lol, met mijn Colombianen gewonnen van:
Ronaldo - Benz - Robben
Xavi - IF Cesc - Ozil
IF Alba - Ramos - IF Pepe - Pereira
Casillas
Had wel pingels nodig nodig, maar was echt zwaar verdiend..Casillas van hem was echt ziek goed
Dat is uit de beste Nederlandse Film die ik ooit gezien hebquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is teringveel man
Op die site die ik net postte naar beneden gaan tot je wat donkere foto's ziet met daarboven HDTV content. Staan er een stuk of 15/20
Ja idd..snap echt niet dat mensen met zoveel coins geen fatsoenlijk team kunnen maken qua chem..als je dan zoveel tijd in het traden steekt/euro's in het spel steekt dan kan je toch wel even bekijken hoe het nou werkt. Zijn Robben ook amper gezien..hij gaf bijna alleen maar LB+Y en had 40% balbezitquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah ziek team, Robben verdwaald
Casillas volgens mij echt een hele goede keeper deze fifa ja, maar nice win
In een heel ver verleden weleens gekeken, niks van herinnerdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is uit de beste Nederlandse Film die ik ooit gezien heb
De Dominee
Lol, dat is van de tv kantine.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat is dat met Herr Flick van Allo Allo ?
Ik kom ze ook wel tegen, maar volgens mij zijn het gewoon mensen met een blessure of rode kaart ofzo, want dan zijn het meestal net als bij jou 10 uit een league en dan iemand die er totaal buiten valtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja idd..snap echt niet dat mensen met zoveel coins geen fatsoenlijk team kunnen maken qua chem..als je dan zoveel tijd in het traden steekt/euro's in het spel steekt dan kan je toch wel even bekijken hoe het nou werkt. Zijn Robben ook amper gezien..hij gaf bijna alleen maar LB+Y en had 40% balbezit
Ik vind hem echt baas, kijk die altijd als ie op tv komt (ongeveer 5x per jaarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In een heel ver verleden weleens gekeken, niks van herinnerd
Eens op letten dan. Alleen al om Chantal aangeduwd te zien wordenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind hem echt baas, kijk die altijd als ie op tv komt (ongeveer 5x per jaar)
Een client op het werk heeft de dvd. Ik zie het tweemaal per maand toch minimaal wel voorbij komen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
O dat kijk ik nooit.
Allo Allo is (was) wel een meesterlijke serie
The fuck ?:')quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:03 schreef DutchSL het volgende:
Ik zoek op tv kantine en allo allo en krijg dit, hoe slecht![]()
Kijk die ouwe lachen als dat joch haar tieten zit te bevoelenquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:03 schreef DutchSL het volgende:
Ik zoek op tv kantine en allo allo en krijg dit, hoe slecht![]()
Heb je die Bony zelf omgebouwd, of zo gekocht?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kijk die ouwe lachen als dat joch haar tieten zit te bevoelen
Welk nummer? Ik hoorde vandaag bij MTV Brand New ook een nummer van FIFA 13.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik hoor een liedje uit Fifa 13 bij MoTD
Ik hoorde net een liedje uit Fifa 99 of 2000 op TV.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
Zo'n wedstrijd had ik vandaag ook 2x, ik ben echt blij dat ik dat nieuwe toernooi heb gewonnen nu.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:10 schreef DannyDeko het volgende:
Dit spel is echt zo slechtSommige wedstrijden mag je koste wat het kost niet winnen. Nu net een wedstrijd het tegenovergestelde, ik had ineens alle geluk van de wereld. Klutsballetjes voor me voeten, vreemde penalty mee, keeper pakte de meest onmogelijke ballen.
Fifa
MotD gebruikt die zo vaakquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik ben er eventjes mee gestoptquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:10 schreef DannyDeko het volgende:
Dit spel is echt zo slechtSommige wedstrijden mag je koste wat het kost niet winnen. Nu net een wedstrijd het tegenovergestelde, ik had ineens alle geluk van de wereld. Klutsballetjes voor me voeten, vreemde penalty mee, keeper pakte de meest onmogelijke ballen.
Fifa
Is dat met die Ladies and Gentlemen in het begin?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
MotD gebruikt die zo vaakVorig jaar altijd dat nummer van Kasabian
Maar het was It's us against the worldEen van de betere nummers
Hij was CM.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je die Bony zelf omgebouwd, of zo gekocht?
FIFA 13 heeft goeie muziek manquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:17 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind al die Fifa nummers zo slecht. Speel het meestal zonder geluid.
Als je van rap en hiphop en zo houdt misschien, ik niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
FIFA 13 heeft goeie muziek man
Die is vet ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
MotD gebruikt die zo vaakVorig jaar altijd dat nummer van Kasabian
Maar het was It's us against the worldEen van de betere nummers
Het is allemaal muziek wat ik niet op mijn iPod zou zetten, maar wat toch wel leuk bij het spel past en nog best leuk is na verloop van tijd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:17 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind al die Fifa nummers zo slecht. Speel het meestal zonder geluid.
Fifa 99 en 2000 waren veel beter wat dat betreft (en daarna niet gespeeld tot Fifa 11, maar sindsdien alleen kutnummers).
Idem. Vind dat liedje van We come running erg leuk en vrolijk. Dan komen er een paar nummers die gaan wel, maar het overgrote gedeelte vind ik helaas niks. Al wennen nummers uit die categorie wel langzaam aanquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je van rap en hiphop en zo houdt misschien, ik niet.
Waar luistert onze DutchSL zoal dan naar?quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je van rap en hiphop en zo houdt misschien, ik niet.
Ik nu ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik hoor weer een Fifa 13 liedje.
Metal.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waar luistert onze DutchSL zoal dan naar?
De menselijke harde schijf staat vol met onnodige informatiequote:Op zondag 28 oktober 2012 00:23 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik herken zelfs nog liedjes uit Fifa 08/09.
Dat hangt ervan af wat voor metal je luistert.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Metal.
Ik schreef er duidelijk bij "ik vind" over de Fifa nummers, maar ik weet ook wel dat de meeste mensen de muziek die ik luister verschrikkelijk vinden
Jaaa, dat is me toch een godsgruwelijk irritant lied zegquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik nu ook.
Ik vind de nummers dit jaar duidelijk minder dan die van de afgelopen jaren, er zitten nog wel wat leuke nummers tussen maar ik vind Tekkno Scene nog steeds irritant
I've been searching for youquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:26 schreef Pep_Vanille het volgende:
Ik vind de FIFA soundtrack ook altijd geweldig. Ik vind Searching een lekker nummer die ik ook meezing
.
Ik kan niet tegen dat deuntje wat de hele tijd terug komt. Ik heb niet snel dat ik een nummer irritant vind maar bij dit nummer wel. En het blijft nog hangen ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jaaa, dat is me toch een godsgruwelijk irritant lied zeg![]()
Eerste keer was 'ie nog best leuk, maar na 2 minuten vond ik het wel weer genoeg.
Nu is het gewoon irritant geworden.
Verder zijn de liedjes wel leuk.
Van alles, maar het beste vind ik Iced Earthquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af wat voor metal je luistert.
Ik weet niet precies hoe alle liedjes heten dus ik zocht hem even op op Youtube.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dat deuntje wat de hele tijd terug komt. Ik heb niet snel dat ik een nummer irritant vind maar bij dit nummer wel. En het blijft nog hangen ook
kolokwosha kolokwoshaquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:28 schreef tochweerhenk het volgende:
Dit is gewoon de buitenlandse jostieband.
Daar heb ik wel eens van gehoord maar ik heb geen nummers van ze gehoord. En nu moet ik weg want het internet valt over 1 minuut uit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Van alles, maar het beste vind ik Iced Earth
Bang om hem te gebruiken? Het is toch risico vrijquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:28 schreef Pep_Vanille het volgende:
Net Balotelli trouwens uit pakje. Wilde hem gaan gebruiken maar ik ben bang dat ik meer gecharmeerd ben van Pato, Miccoli en di Natale.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens van gehoord maar ik heb geen nummers van ze gehoord. En nu moet ik weg want het internet valt over 1 minuut uit.
Trusten!quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens van gehoord maar ik heb geen nummers van ze gehoord. En nu moet ik weg want het internet valt over 1 minuut uit.
Morgenvroeg dan maar dit luisteren:quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet bang in de letterlijke zin van het woord, maar daarmee geef ik aan dat hij het waarschijnlijk niet gaat redden bij mijn 18 eerste spelers.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bang om hem te gebruiken? Het is toch risico vrij
Sommigen zweren bij hem. Ik vond hem niet zo super persoonlijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:30 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Niet bang in de letterlijke zin van het woord, maar daarmee geef ik aan dat hij het waarschijnlijk niet gaat redden bij mijn 18 eerste spelers.
Hoewel Marchetti ook een topkeeper is moet ik zeggen. Stukken beter dan Handanovic.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:31 schreef Pep_Vanille het volgende:
Hopen dat ie niet bevalt, dan is Gianluigi Buffon bijna binnen handbereik.
Ik vond Buffon ook niet zoquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:32 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Hoewel Marchetti ook een topkeeper is moet ik zeggen. Stukken beter dan Handanovic.
Geen idee, heb 'm nog nooit gebruikt. Marchetti doet het eigenlijk gewoon super maarja, ik heb toch een spaardoel nodig.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vond Buffon ook niet zoStekelenburg deed het minstens zo goed bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |