Frituurvingertjes, ik zie het alweer.quote:
Ik ben toch zeker vandermar niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Frituurvingertjes, ik zie het alweer.
Wie weet...quote:
Nog steeds 151.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:35 schreef pascal08 het volgende:
Even kijken of er nog spelers zijn toegevoegd vanavond.
Hij werd alleen de nieuwe El Shaarawy genoemd wegens 5* skills en 5* weak foot, maar qua stats en manier van spelen is Vargas de nieuwe El Shaarawy alleen dan dus met 4* skills.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan is het toch logisch..Met de nieuwe el Shaa werd ook gewoon het type speler bedoeld..niet de prijs natuurlijk.
Dit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Chantal![]()
Meer van haar, nieuwe foto's aub
hehe,quote:
Ik heb net 3 nieuwe toegevoegd.quote:
De ondankbaarheidquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb net 3 nieuwe toegevoegd.
Als je dit nog niet genoeg vindt.....
Natuurlijk niet, meer van Chantal is altijd beter.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb net 3 nieuwe toegevoegd.
Als je dit nog niet genoeg vindt.....
Dat ga je zelf maar opzoekenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, meer van Chantal is altijd beter.
http://wijzeman.wordpress(...)en-zeer-fraai-naakt/quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat ga je zelf maar opzoeken.
quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:40 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
hehe,
Drage op CM/CAM
Frimpong CDM/CM
Pogba CDM/CM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |