Ik snap wat je bedoelt! Ik heb het zelf met CoD. Ik wilde aan m'n neefje uitleggen hoe alles werkte, maar dat is nog best raar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:55 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Ja onbewust weet ik de knoppen maar zodra ik erover moet nadenken weet ik het niet meer. Als iemand vraagt hoe je een bepaalde truc doet kan ik dat niet uitleggen adv knopjes. Hebben jullie dat niet?
Oiquote:
Dat probeerde ik ook laatst aan een huisgenote maar ik moest zelf even testen hoe je ook alweer een granaat gooidequote:Op zondag 28 oktober 2012 00:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt! Ik heb het zelf met CoD. Ik wilde aan m'n neefje uitleggen hoe alles werkte, maar dat is nog best raar.
Ja dat bedoel ik!quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:02 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Dat probeerde ik ook laatst aan een huisgenote maar ik moest zelf even testen hoe je ook alweer een granaat gooide.
Eindelijk wordt mijn Jackson Martinez fanclub wat groterquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jackson Martinez, wat speelt die man heerlijk
Geile goal lindwormquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
Neymar is trouwens wel belachelijk overpowered. Hij is snel, niet van de bal te krijgen door zijn agility, heeft een bazig schot en skillt perfect.maakte net deze met die knul:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/140580815
Second InForm.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:03 schreef Pep_Vanille het volgende:
Dit jaar speel ik btw voor het eerst FUT. Wat is een SIF?
5 goals in zijn eerste wedstrijd, ragequit bij 6-2, heb ik die mooie glitch dat hij hangt na een quitquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eindelijk wordt mijn Jackson Martinez fanclub wat groter
''mad?''quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:07 schreef Pep_Vanille het volgende:
Hoe reageren jullie btw op de haatberichten? Mijn standaardreply is "first time u play fifa?"
Heb ik ook niet gestuurdquote:
prima.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hee lieverd. Hoe was de zonnebank?
oh sorry sorry egt sorry was me broertjequote:
Er is ook een Rangers versie van Templeton toch? Met Wallace als LB er achter?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh sorry sorry egt sorry was me broertje
Anyway, ik verloor net () van een vieze pace-abusende, containende mongoloid, maar hij had wel een tof team. Was een 4-4-2 met manne veel dode links, maar volgens mij toch alles 9 chem door triple links. Kon zijn team niet meer bekijken omdat ik na FT een "unable to perform this request" ofzo kreeg en werd gekicked.
Zoiets:
Agonlawhore - Arellano
Templeton - Delph - Luis Perez - Duitser
LB - CB - CB - Duitser
Maar kan al geen Schotse Hearts linksback vinden voor bij Templeton, dus zal toch wel niet helemaal 9 chem zijn geweest.
Meestal negeer ik ze..af en toe corrigeer ik zijn spelling.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:07 schreef Pep_Vanille het volgende:
Hoe reageren jullie btw op de haatberichten? Mijn standaardreply is "first time u play fifa?"
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh sorry sorry egt sorry was me broertje
Anyway, ik verloor net () van een vieze pace-abusende, containende mongoloid, maar hij had wel een tof team. Was een 4-4-2 met manne veel dode links, maar volgens mij toch alles 9 chem door triple links. Kon zijn team niet meer bekijken omdat ik na FT een "unable to perform this request" ofzo kreeg en werd gekicked.
Zoiets:
Agonlawhore - Arellano
Templeton - Delph - Luis Perez - Duitser
LB - CB - CB - Duitser
Maar kan al geen Schotse Hearts linksback vinden voor bij Templeton, dus zal toch wel niet helemaal 9 chem zijn geweest.
Oh je hebt gelijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er is ook een Rangers versie van Templeton toch? Met Wallace als LB er achter?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:12 schreef Lindgren. het volgende:
Ik speel zo'n dude helemaal weg met mijn bronzen teampje en krijg halverwege een berichtje: "so bad you're lucky"
Dus ik maak nog 3 goals en bekijk ze allemaal inclusief ssssht celebration en stuur hem nog een HAHAHA berichtje, blijkt dat ik dat eerste berichtje van iemand anders kreeg.Oeps. Dat was helemaal niet van de gast tegen wie ik speelde.
Ik speel zo'n dude helemaal weg met mijn bronzen teampje en krijg halverwege een berichtje: "so bad you're lucky"
Dus ik maak nog 3 goals en bekijk ze allemaal inclusief ssssht celebration en stuur hem nog een HAHAHA berichtje, blijkt dat ik dat eerste berichtje van iemand anders kreeg.Oeps. Dat was helemaal niet van de gast tegen wie ik speelde.
Hoe kunnen ze jouw team zijn?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mensen die mijn team zijn en meteen leaven2 achter mekaar
Rec. was best vetquote:
Ja bedoel zien sorry sorry echt sorryquote:
quote:
Ok, vorig jaar als je een guest had kon je wel iemand anders zijn team zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja bedoel zien sorry sorry echt sorry
Je was online op het moment dat ik het vroeg.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Waarom vraag jij dit soort dingen altijd midden in de nacht? Mijn PS3 staat uit, ik lig in bed.
Ja, ik zette 'm echt net uit en bij het typen van m'n antwoord lag ik in bed.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je was online op het moment dat ik het vroeg.
En ik speel meestal in de nacht
Mooie goal.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:18 schreef Pep_Vanille het volgende:
http://tinypic.com/r/11tpgtd/6
Dit was de eerste keer dat ik een vrije trap zo nam en meteen raak met Nocerino. Ja sorry ik was vergeten dat je ook normaal kon uploaden
dus dan maar zo.
Ik verkocht hem als CM in 4-3-1-2 voor 4kquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
Iemand heeft mijn Mousinho [ afbeelding ] gekocht voor 5k
5212 en als CDM en hij heeft hem zelf nog CM gemaakt, terwijl hij als CM voor 2k opgepikt kan worden.
Not this shit againquote:
geef je wat spelers een contractquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:23 schreef Pep_Vanille het volgende:
Kak, ik heb 8.9k dus genoeg voor een pakje maar mijn consumables zit vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |