Nieuwe model is idd aanzienlijk beter maar het oude model is meer iets voor vrouwen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:56 schreef Kriegel het volgende:
Lullig alleen voor de puristen dat die 'poor man's Porsche' inmiddels zo'n beetje beter rijdt en sneller de bocht door gaat dan de standaard 911.Het is dat Porsche het vermogen opzettelijk beneden de 911-lijn houdt, maar verder is er met een Boxster / Cayman echt verdomd weinig mis.
Ik neem aan dat je niet in alle drie gereden hebt, want de 911 rijdt gewoon meer als een sportwagen, vraagt meer aandacht en is gewoon de spannendste.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:56 schreef Kriegel het volgende:
Lullig alleen voor de puristen dat die 'poor man's Porsche' inmiddels zo'n beetje beter rijdt en sneller de bocht door gaat dan de standaard 911.Het is dat Porsche het vermogen opzettelijk beneden de 911-lijn houdt, maar verder is er met een Boxster / Cayman echt verdomd weinig mis.
Maar het oog wil ook wat hequote:Op zondag 28 oktober 2012 15:20 schreef Compoantje het volgende:
Ik zou een Rover 220 Coupé Turbo kopen.
Voor onder de 2000 euro heb je een zeldzame maar supersnelle coupé.
Inderdaad! Ready voor de zeepkisten race!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk ding: [ afbeelding ]
Die laatste koop je denk ik niet voor ¤ 3500,=quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:13 schreef Descendent het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk Aero versie met +200PK TURBOTURBO!
Of je gaatvoor de ieuwere 9-3 2.8 turbo Aero.
[ afbeelding ]
![]()
De door TS gevraagde coupé zie ik er ook niet in terugquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die laatste koop je denk ik niet voor ¤ 3500,=
Nouja, daar had ik in eerste instantie eerlijk gezegd ook overheen gelezen, vandaar dat ik ook al met Saabs aan kwam zetten..quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
De door TS gevraagde coupé zie ik er ook niet in terug
kameraad van mij heeft een scirocco mk2 gti. godverdomme wat een traag dingquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:30 schreef Betuwenaar het volgende:
Volkswagen Corrado VR6,1.8 G60 of een Volkswagen Scirocco mk1, mk2.
En dan vooral de Corrado VR6, alleen vind maar eens een nette...
Om een kofferbak een bepaalde auto niet nemen, wel sneu. Straks eindig je nog tegen je zin in in een jan modaal stationwagon ford focus.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:41 schreef virl3 het volgende:
Is een Alfa GTV niet wat? 't is dat die kofferbak zo onpraktisch is anders zou ik er een gekocht hebben..
[ afbeelding ]
Met een mooi doch mega fout rood lederen interieur of zo.![]()
[ afbeelding ]
Tja.. Ik speel gitaar in bandjes en die moest nog wel net achterin passen te samen met een kist kabeltjes e.d. Om nou terwille van een mooie auto over te stappen van gitaar naar triangle ..quote:Op maandag 29 oktober 2012 06:40 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Om een kofferbak een bepaalde auto niet nemen, wel sneu. Straks eindig je nog tegen je zin in in een jan modaal stationwagon ford focus.
Wacht even, een distributieriem vervangen voor 1400 euro? Daar kom je bij de dealer niet eens aan. Daar kun je hem letterlijk twee keer voor laten vervangen, inclusief waterpomp en spanrollen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:46 schreef Mano_ het volgende:
Voor 3.5k heb je ook zo iets:
[ afbeelding ]
Heerlijke 3.0 V6 (194 pk tot 2001, daarna 210 pk), alleen zie je dat wel in het verbruik en de onderhoudskosten. Heb laatst de distr-riem gedaan voor 1400 euro![]()
Maar voor de prijzen van een 98-99 model (2k tot 5k voor een nette) krijg je ontzettend veel auto. Pak een Pack-uitvoering en alles zit er op. Met dank aan Franse afschrijving, want die dingen kostten bijna een ton in guldens.
Dat was bij de dealer. Het blok moet er bijna uit omdat er geen ruimte is om te werken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:08 schreef steeez het volgende:
[..]
Wacht even, een distributieriem vervangen voor 1400 euro? Daar kom je bij de dealer niet eens aan. Daar kun je hem letterlijk twee keer voor laten vervangen, inclusief waterpomp en spanrollen.
Ik weet niet waar je dat laat doen maar dit is wel echt belachelijk. Moet voor 500-600 ook prima te doen zijn bij een V6 door een bedrijf die een klein beetje weet wat hij doet.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:00 schreef Tinos85 het volgende:
Wat is er zo onpraktisch aan die kofferbak dan?
da's een klein lijk. je moet wel mogelijkheden hebben voor wat grotere lijken anders heb je straks een probleem.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:33 schreef Kriegel het volgende:
Mwah, je kan er dus een lijk in kwijt, dat is goed genoeg.
Totdat het lijk stijf wordt en je het er niet meer uitkrijgt zonder een zaag..quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:33 schreef Kriegel het volgende:
Mwah, je kan er dus een lijk in kwijt, dat is goed genoeg.
kijk, goeie inzichten van ervaringsdeskundigen, daar kunnen we wat meequote:Op maandag 29 oktober 2012 18:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Totdat het lijk stijf wordt en je het er niet meer uitkrijgt zonder een zaag..
Ga Dexter kijken, genoeg inspiratiequote:Op maandag 29 oktober 2012 18:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kijk, goeie inzichten van ervaringsdeskundigen, daar kunnen we wat meehoe los jij het probleem op van lekkende lijken trouwens?
fantastische auto's! maar met die dikke 5 liter heb ik al genoeg verkeersbelasting...quote:
Je hebt PB hequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:42 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
fantastische auto's! maar met die dikke 5 liter heb ik al genoeg verkeersbelasting...
BTW iets dat de vorm heeft van een 8-serie vind ik mooi maar geen nissan 200sx of zoiets :die achterkant is oersaai
Iets wat we niet hebben op FOK!quote:
ik weet dm en pm maar pb?? wth?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Iets wat we niet hebben op FOK!
Hier hebben we alleen DM (Direct Message) of PM (Personal Message).
DM's zie je zodra je op FOK! komt (en ingelogd bent natuurlijk). PM's zie je rechtsboven een envelopje; een soort van mailtje zegmaar.
Ja dat bestaat dus niet. Waarschijnlijk bedoelt ie Persoonlijk Bericht. Wat dan dus zou duiden op een Personal Message, met andere woorden hou je envelopje in de gaten!!!!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:07 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ik weet dm en pm maar pb?? wth?
quote:
Die dusquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Inderdaad! Ready voor de zeepkisten race!
quote:The flagship of the range, the 220 Coupé Turbo's performance came from the T-Series 2.0 litre 16-valve engine with turbo-charging producing 200 PS (147 kW; 197 bhp) at 6000 rpm and 174 lb·ft (236 N·m) The fastest-ever production Rover achieved 149 mph (240 km/h) and a 0-60 mph time of only 6.3 seconds and 30-70 mph in 5.7 seconds in a 1992 Autocar test.
Ja maar dit topic ging over coupés toch? Beiden zijn geen coupé, de ene is een sedan en de ander een hatchback.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:24 schreef Kriegel het volgende:
Even raden, de Delta Integrale en alles met een Xerxes 2.5 V6 (24v, vooral niet te vergeten!) onder de kap.
iddquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar dit topic ging over coupés toch? Beiden zijn geen coupé, de ene is een sedan en de ander een hatchback.
Het is een Japanse auto uit begin jaren '90, wat verwacht je dan? Zeker als je een rijstkoker wil.quote:
Hehe, ik wist het.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:32 schreef vosss het volgende:
Dat is een coupe ja. Met dezelfde 2,5L V6 (24v niet vergeten!)
Een Honda Integra type R vind ik véél mooierquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:37 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Het is een Japanse auto uit begin jaren '90, wat verwacht je dan? Zeker als je een rijstkoker wil.
[..]
Hehe, ik wist het.
je zegt het zelf : hij IS lelijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:29 schreef vosss het volgende:
Je kan ook kijken naar een Subaru SVX al voldoet die niet helemaal aan je voorwaarden.
Hij is namelijk niet heel erg snel (ik geloof iets van 8,3 naar de 100) en niet echt onopvallend.
Apart en zo lelijk dattie mooi is wel
Als jij zo'n auto lelijk noemt ben jij deze niet eens waard. Ga maar in een lelijk aziatisch hok rijden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:47 schreef Bami-Powner het volgende:
wat dacht je van een lelijke maar snelle audi s4?
Gaat het met je?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:30 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Als jij zo'n auto lelijk noemt ben jij deze niet eens waard. Ga maar in een lelijk aziatisch hok rijden.
Niet weer zo'n S4 naar de klote
Heerlijk blok is dat die 2.7liter biturboquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:47 schreef Bami-Powner het volgende:
wat dacht je van een lelijke maar snelle audi s4?
Vtecquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:33 schreef Sejt het volgende:
Honda Prelude 5th Gen. 2.2 VTi
[ afbeelding ]
185pk, VTEC (heilig icm K&N coldair luchtfilter), goede stuureigenschappen, goede uitrusting.
Mn vorige auto, met pijn in het hart weggedaan door kosten & uitbreiding gezin.
Is vast wel voor die prijs te krijgen nu.
was taalkundig neit helemaal fris geloof ik. Dus maar gauw aangepastquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:36 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ik heb je eerste versie gezien
srry is niets voor me...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:33 schreef Sejt het volgende:
Honda Prelude 5th Gen. 2.2 VTi
[ afbeelding ]
185pk, VTEC (heilig icm K&N coldair luchtfilter), goede stuureigenschappen, goede uitrusting.
Mn vorige auto, met pijn in het hart weggedaan door kosten & uitbreiding gezin.
Is vast wel voor die prijs te krijgen nu.
Ieder z'n mening. Ik vond het heerlijk als iemand naast me moest schakelen en dan bij mij de vtec erin kwam. (+ luchtfilter)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Vtec
Nog erger dan een turbogat is een turbogat zonder schop in de rug.
Niks lekkerder dan een flinke turbodiesel met max koppel op 1700 rpm ipv 2 versnellingen terug schakelen om een beetje vooruit te komen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:39 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ieder z'n mening. Ik vond het heerlijk als iemand naast me moest schakelen en dan bij mij de vtec erin kwam. (+ luchtfilter)
Rij nu turbodiesel
En ondertussen een dieselgeluid horen. Nee, geef mij maar een jankende benzine auto. (en dan geen 1.4)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Niks lekkerder dan een flinke turbodiesel met max koppel op 1700 rpm ipv 2 versnellingen terug schakelen om een beetje vooruit te komen.
Je vergeet echter wel dat die VTEC bakken heerlijk gretig hoge toeren draaien, afhankelijk van je voorkeur kan dat ook erg tof zijn. Op eenzelfde manier als bijvoorbeeld de laatste Celica T-Sport met VVTL-i, of een wankelmotor. In de praktijk is het vaak onhandig, maar als je dan zo'n leeg stuk weg voor je hebt...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Vtec
Nog erger dan een turbogat is een turbogat zonder schop in de rug.
Je moet eens uit gaan zoeken wat wel iets voor je is, want je hebt een beperkt budget en alles wat betaalbaar, niet schreeuwerig, degelijk en toch redelijk snel is moet ondertussen wel genoemd zijn. Probleem is, je vindt niks leuk tenzij het veel te veel geld kost.quote:
Ik chargeer ook maar een beetje. Maar voor normaal dagelijks gebruik prefereer ik toch een lekkere diesel, liefst nog icm met een lekkere automaat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:48 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Je vergeet echter wel dat die VTEC bakken heerlijk hoge toeren draaien, afhankelijk van je voorkeur kan dat ook erg tof zijn. Op eenzelfde manier als bijvoorbeeld de laatste Celica T-Sport met VVT-i, of een wankelmotor.
[..]
Je moet eens uit gaan zoeken wat wel iets voor je is, want je hebt een beperkt budget en alles wat betaalbaar, niet schreeuwerig, degelijk en toch redelijk snel is moet ondertussen wel genoemd zijn. Probleem is, je vindt niks leuk tenzij het veel te veel geld kost.
Conclusie: doorsparen.
waarom eigenlijk een diesel?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik chargeer ook maar een beetje. Maar voor normaal dagelijks gebruik prefereer ik toch een lekkere diesel, liefst nog icm met een lekkere automaat.
Omdat 55~60k per jaar in een benzine nogal ongunstig is.quote:
rijdt diesel goed,dan heb ik het vooral over die TDI'squote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat 55~60k per jaar in een benzine nogal ongunstig is.
Ik vind het heerlijk. Onderin al een sloot koppel beschikbaar waardoor je lekker schakellui kan rijden. Maar ik ben liever lui dan moe. Als je een hoogtoerige VTEC helemaal het einde vindt zul je een diesel niet veel aan vinden denk ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:05 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
rijdt diesel goed,dan heb ik het vooral over die TDI's
ik begrijp wat je bedoelt,die fantastische trekkracht terwijl je die turbo hoort fluiten...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk. Onderin al een sloot koppel beschikbaar waardoor je lekker schakellui kan rijden. Maar ik ben liever lui dan moe. Als je een hoogtoerige VTEC helemaal het einde vindt zul je een diesel niet veel aan vinden denk ik.
Ja prima!quote:
Ik rij nu ook diesel (35-40k km per jaar) met gemiddeld 1:19. Véél goedkoper dan m'n oude Honda Prelude en in alle opzichten gewoon een goede keuze. Alleen het dieselgeluid als ik 's ochtends de auto start vind ik vreselijk!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:08 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ik begrijp wat je bedoelt,die fantastische trekkracht terwijl je die turbo hoort fluiten...
Inderdaad, alles beter als zo'n astmatische diesel..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:42 schreef Sejt het volgende:
[..]
En ondertussen een dieselgeluid horen. Nee, geef mij maar een jankende benzine auto. (en dan geen 1.4)
De eerste 5th gen die ik bekeek was een 2.0 met gas. Werd me verteld door de verkoper dat vtec en gas niet zo goed samen gaat. Dus die was niks voor mijquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad, alles beter als zo'n astmatische diesel..
Zelfs mijn VAG 1.4 16V klinkt beter.![]()
Oh, en toeren maken =![]()
EN een Prelude kan best tof zijn..
Jammer dat je er zo weinig op gas hebt..
Zag laatst een rode staan, alleen had die al 2.5 ton gereden.. Beetje te veel voor mij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:24 schreef Sejt het volgende:
[..]
De eerste 5th gen die ik bekeek was een 2.0 met gas. Werd me verteld door de verkoper dat vtec en gas niet zo goed samen gaat. Dus die was niks voor mij
Maar de 2.0 heeft geen VTEC, dus die man zat te lullen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:24 schreef Sejt het volgende:
[..]
De eerste 5th gen die ik bekeek was een 2.0 met gas. Werd me verteld door de verkoper dat vtec en gas niet zo goed samen gaat. Dus die was niks voor mij
Audi's zijn per definitie lelijke hokken, en als je er een gezien hebt dan heb je ze allemaal gezien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:30 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Als jij zo'n auto lelijk noemt ben jij deze niet eens waard. Ga maar in een lelijk aziatisch hok rijden.
Niet weer zo'n S4 naar de klote
Owja, weet niet hoe je budget voor onderhoud is, maar je gaat er op leeg lopen op zo'n S4.
Tenzij je er een hebt die top onderhouden is maar dan schiet de aanschafprijs ook aardig omhoog.
Dat zijn tenminste nog 3 variaties.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:46 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Audi's zijn per definitie lelijke hokken, en als je er een gezien hebt dan heb je ze allemaal gezien.
Je hebt kleine audi's, middelgrote audi's en hele grote audi's, maar het is allemaal hetzelfde.
De enige mooie Audi's zijn de 100 van begin jaren 90 en dan met name de Avant uitvoering ervan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:46 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Audi's zijn per definitie lelijke hokken, en als je er een gezien hebt dan heb je ze allemaal gezien.
Je hebt kleine audi's, middelgrote audi's en hele grote audi's, maar het is allemaal hetzelfde.
Ik waag het om u een bezoek aan Hans Anders of anderszins aan te raden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:50 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Dat zijn tenminste nog 3 variaties.
Aziatische auto's zijn er niet in zoveel variaties, ze zijn allemaal lelijk!
Alsjeblieft, hier heb je een net zo kortzichtige pauper reactie.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:31 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ik waag het om u een bezoek aan Hans Anders of anderszins aan te raden.
Blijkbaar ontbreekt er iets aan uw visie.
Sorry, heb het misschien verkeerd verwoord. Hij zei dat alleen de 2.0 gas kan hebben, omdat die geen vtec heeft. Ik vroeg namelijk of gas ook in een vtec ingebouwd kon worden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:40 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Maar de 2.0 heeft geen VTEC, dus die man zat te lullen.
Ach so.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:15 schreef Sejt het volgende:
[..]
Sorry, heb het misschien verkeerd verwoord. Hij zei dat alleen de 2.0 gas kan hebben, omdat die geen vtec heeft. Ik vroeg namelijk of gas ook in een vtec ingebouwd kon worden.
Maar een goede is erg lastig te vinden...quote:Op zondag 4 november 2012 14:13 schreef steeez het volgende:
Peugeot 205 GTi / 306 GTi-6
Veel plezier voor je geld.
Een franse auto is meer de aller allerlaatste optie.quote:Op zondag 4 november 2012 15:12 schreef steeez het volgende:
Bedoel je de specifiek de 205 of de 306? Van allebei is het lastig een nette te vinden inderdaad.
Vooral de 306 GTi is erg dun gezaaid. Van de 205 zijn er veel geleverd maar er zijn inderdaad weinig nette exemplaren over. Een kwestie van goed zoeken, zijn erg leuke auto's
Inderdaad beiden. Heb ze ook beiden gehad, maar dat is lang geleden...quote:Op zondag 4 november 2012 15:12 schreef steeez het volgende:
Bedoel je de specifiek de 205 of de 306? Van allebei is het lastig een nette te vinden inderdaad.
Vooral de 306 GTi is erg dun gezaaid. Van de 205 zijn er veel geleverd maar er zijn inderdaad weinig nette exemplaren over. Een kwestie van goed zoeken, zijn erg leuke auto's
10 seconde op de 100 is niet bepaald snel.quote:Op zondag 4 november 2012 18:44 schreef junkiexp het volgende:
Ik wil ook een redelijk snelle auto maar wel veel laadruimte, heb gisteren deze gekocht:
[ afbeelding ]
218 pk RDW @ 1633 kg.
Maar daar moet je van houden
Een Opel stationwagen, hoe boerenpummel moet je wel niet zijn? Zo ontiechelijk lelijkquote:Op zondag 4 november 2012 18:44 schreef junkiexp het volgende:
Ik wil ook een redelijk snelle auto maar wel veel laadruimte, heb gisteren deze gekocht:
[ afbeelding ]
218 pk RDW @ 1633 kg.
Maar daar moet je van houden
Je hebt het budget gezien?quote:Op zondag 4 november 2012 19:05 schreef Jeroen44 het volgende:
geen idee of deze al genoemd is, maar wat dacht je van de Golf R32? subtiel en snel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |