je zegt het zelf : hij IS lelijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:29 schreef vosss het volgende:
Je kan ook kijken naar een Subaru SVX al voldoet die niet helemaal aan je voorwaarden.
Hij is namelijk niet heel erg snel (ik geloof iets van 8,3 naar de 100) en niet echt onopvallend.
Apart en zo lelijk dattie mooi is wel
Als jij zo'n auto lelijk noemt ben jij deze niet eens waard. Ga maar in een lelijk aziatisch hok rijden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:47 schreef Bami-Powner het volgende:
wat dacht je van een lelijke maar snelle audi s4?
Gaat het met je?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:30 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Als jij zo'n auto lelijk noemt ben jij deze niet eens waard. Ga maar in een lelijk aziatisch hok rijden.
Niet weer zo'n S4 naar de klote
Heerlijk blok is dat die 2.7liter biturboquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:47 schreef Bami-Powner het volgende:
wat dacht je van een lelijke maar snelle audi s4?
Vtecquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:33 schreef Sejt het volgende:
Honda Prelude 5th Gen. 2.2 VTi
[ afbeelding ]
185pk, VTEC (heilig icm K&N coldair luchtfilter), goede stuureigenschappen, goede uitrusting.
Mn vorige auto, met pijn in het hart weggedaan door kosten & uitbreiding gezin.
Is vast wel voor die prijs te krijgen nu.
was taalkundig neit helemaal fris geloof ik. Dus maar gauw aangepastquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:36 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ik heb je eerste versie gezien
srry is niets voor me...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:33 schreef Sejt het volgende:
Honda Prelude 5th Gen. 2.2 VTi
[ afbeelding ]
185pk, VTEC (heilig icm K&N coldair luchtfilter), goede stuureigenschappen, goede uitrusting.
Mn vorige auto, met pijn in het hart weggedaan door kosten & uitbreiding gezin.
Is vast wel voor die prijs te krijgen nu.
Ieder z'n mening. Ik vond het heerlijk als iemand naast me moest schakelen en dan bij mij de vtec erin kwam. (+ luchtfilter)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Vtec
Nog erger dan een turbogat is een turbogat zonder schop in de rug.
Niks lekkerder dan een flinke turbodiesel met max koppel op 1700 rpm ipv 2 versnellingen terug schakelen om een beetje vooruit te komen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:39 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ieder z'n mening. Ik vond het heerlijk als iemand naast me moest schakelen en dan bij mij de vtec erin kwam. (+ luchtfilter)
Rij nu turbodiesel
En ondertussen een dieselgeluid horen. Nee, geef mij maar een jankende benzine auto. (en dan geen 1.4)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Niks lekkerder dan een flinke turbodiesel met max koppel op 1700 rpm ipv 2 versnellingen terug schakelen om een beetje vooruit te komen.
Je vergeet echter wel dat die VTEC bakken heerlijk gretig hoge toeren draaien, afhankelijk van je voorkeur kan dat ook erg tof zijn. Op eenzelfde manier als bijvoorbeeld de laatste Celica T-Sport met VVTL-i, of een wankelmotor. In de praktijk is het vaak onhandig, maar als je dan zo'n leeg stuk weg voor je hebt...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Vtec
Nog erger dan een turbogat is een turbogat zonder schop in de rug.
Je moet eens uit gaan zoeken wat wel iets voor je is, want je hebt een beperkt budget en alles wat betaalbaar, niet schreeuwerig, degelijk en toch redelijk snel is moet ondertussen wel genoemd zijn. Probleem is, je vindt niks leuk tenzij het veel te veel geld kost.quote:
Ik chargeer ook maar een beetje. Maar voor normaal dagelijks gebruik prefereer ik toch een lekkere diesel, liefst nog icm met een lekkere automaat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:48 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Je vergeet echter wel dat die VTEC bakken heerlijk hoge toeren draaien, afhankelijk van je voorkeur kan dat ook erg tof zijn. Op eenzelfde manier als bijvoorbeeld de laatste Celica T-Sport met VVT-i, of een wankelmotor.
[..]
Je moet eens uit gaan zoeken wat wel iets voor je is, want je hebt een beperkt budget en alles wat betaalbaar, niet schreeuwerig, degelijk en toch redelijk snel is moet ondertussen wel genoemd zijn. Probleem is, je vindt niks leuk tenzij het veel te veel geld kost.
Conclusie: doorsparen.
waarom eigenlijk een diesel?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik chargeer ook maar een beetje. Maar voor normaal dagelijks gebruik prefereer ik toch een lekkere diesel, liefst nog icm met een lekkere automaat.
Omdat 55~60k per jaar in een benzine nogal ongunstig is.quote:
rijdt diesel goed,dan heb ik het vooral over die TDI'squote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat 55~60k per jaar in een benzine nogal ongunstig is.
Ik vind het heerlijk. Onderin al een sloot koppel beschikbaar waardoor je lekker schakellui kan rijden. Maar ik ben liever lui dan moe. Als je een hoogtoerige VTEC helemaal het einde vindt zul je een diesel niet veel aan vinden denk ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:05 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
rijdt diesel goed,dan heb ik het vooral over die TDI's
ik begrijp wat je bedoelt,die fantastische trekkracht terwijl je die turbo hoort fluiten...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk. Onderin al een sloot koppel beschikbaar waardoor je lekker schakellui kan rijden. Maar ik ben liever lui dan moe. Als je een hoogtoerige VTEC helemaal het einde vindt zul je een diesel niet veel aan vinden denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |