je zegt het zelf : hij IS lelijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:29 schreef vosss het volgende:
Je kan ook kijken naar een Subaru SVX al voldoet die niet helemaal aan je voorwaarden.
Hij is namelijk niet heel erg snel (ik geloof iets van 8,3 naar de 100) en niet echt onopvallend.
Apart en zo lelijk dattie mooi is wel
Als jij zo'n auto lelijk noemt ben jij deze niet eens waard. Ga maar in een lelijk aziatisch hok rijden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:47 schreef Bami-Powner het volgende:
wat dacht je van een lelijke maar snelle audi s4?
Gaat het met je?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:30 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Als jij zo'n auto lelijk noemt ben jij deze niet eens waard. Ga maar in een lelijk aziatisch hok rijden.
Niet weer zo'n S4 naar de klote
Heerlijk blok is dat die 2.7liter biturboquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:47 schreef Bami-Powner het volgende:
wat dacht je van een lelijke maar snelle audi s4?
Vtecquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:33 schreef Sejt het volgende:
Honda Prelude 5th Gen. 2.2 VTi
[ afbeelding ]
185pk, VTEC (heilig icm K&N coldair luchtfilter), goede stuureigenschappen, goede uitrusting.
Mn vorige auto, met pijn in het hart weggedaan door kosten & uitbreiding gezin.
Is vast wel voor die prijs te krijgen nu.
was taalkundig neit helemaal fris geloof ik. Dus maar gauw aangepastquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:36 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ik heb je eerste versie gezien
srry is niets voor me...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:33 schreef Sejt het volgende:
Honda Prelude 5th Gen. 2.2 VTi
[ afbeelding ]
185pk, VTEC (heilig icm K&N coldair luchtfilter), goede stuureigenschappen, goede uitrusting.
Mn vorige auto, met pijn in het hart weggedaan door kosten & uitbreiding gezin.
Is vast wel voor die prijs te krijgen nu.
Ieder z'n mening. Ik vond het heerlijk als iemand naast me moest schakelen en dan bij mij de vtec erin kwam. (+ luchtfilter)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Vtec
Nog erger dan een turbogat is een turbogat zonder schop in de rug.
Niks lekkerder dan een flinke turbodiesel met max koppel op 1700 rpm ipv 2 versnellingen terug schakelen om een beetje vooruit te komen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:39 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ieder z'n mening. Ik vond het heerlijk als iemand naast me moest schakelen en dan bij mij de vtec erin kwam. (+ luchtfilter)
Rij nu turbodiesel
En ondertussen een dieselgeluid horen. Nee, geef mij maar een jankende benzine auto. (en dan geen 1.4)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Niks lekkerder dan een flinke turbodiesel met max koppel op 1700 rpm ipv 2 versnellingen terug schakelen om een beetje vooruit te komen.
Je vergeet echter wel dat die VTEC bakken heerlijk gretig hoge toeren draaien, afhankelijk van je voorkeur kan dat ook erg tof zijn. Op eenzelfde manier als bijvoorbeeld de laatste Celica T-Sport met VVTL-i, of een wankelmotor. In de praktijk is het vaak onhandig, maar als je dan zo'n leeg stuk weg voor je hebt...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Vtec
Nog erger dan een turbogat is een turbogat zonder schop in de rug.
Je moet eens uit gaan zoeken wat wel iets voor je is, want je hebt een beperkt budget en alles wat betaalbaar, niet schreeuwerig, degelijk en toch redelijk snel is moet ondertussen wel genoemd zijn. Probleem is, je vindt niks leuk tenzij het veel te veel geld kost.quote:
Ik chargeer ook maar een beetje. Maar voor normaal dagelijks gebruik prefereer ik toch een lekkere diesel, liefst nog icm met een lekkere automaat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:48 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Je vergeet echter wel dat die VTEC bakken heerlijk hoge toeren draaien, afhankelijk van je voorkeur kan dat ook erg tof zijn. Op eenzelfde manier als bijvoorbeeld de laatste Celica T-Sport met VVT-i, of een wankelmotor.
[..]
Je moet eens uit gaan zoeken wat wel iets voor je is, want je hebt een beperkt budget en alles wat betaalbaar, niet schreeuwerig, degelijk en toch redelijk snel is moet ondertussen wel genoemd zijn. Probleem is, je vindt niks leuk tenzij het veel te veel geld kost.
Conclusie: doorsparen.
waarom eigenlijk een diesel?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik chargeer ook maar een beetje. Maar voor normaal dagelijks gebruik prefereer ik toch een lekkere diesel, liefst nog icm met een lekkere automaat.
Omdat 55~60k per jaar in een benzine nogal ongunstig is.quote:
rijdt diesel goed,dan heb ik het vooral over die TDI'squote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat 55~60k per jaar in een benzine nogal ongunstig is.
Ik vind het heerlijk. Onderin al een sloot koppel beschikbaar waardoor je lekker schakellui kan rijden. Maar ik ben liever lui dan moe. Als je een hoogtoerige VTEC helemaal het einde vindt zul je een diesel niet veel aan vinden denk ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:05 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
rijdt diesel goed,dan heb ik het vooral over die TDI's
ik begrijp wat je bedoelt,die fantastische trekkracht terwijl je die turbo hoort fluiten...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk. Onderin al een sloot koppel beschikbaar waardoor je lekker schakellui kan rijden. Maar ik ben liever lui dan moe. Als je een hoogtoerige VTEC helemaal het einde vindt zul je een diesel niet veel aan vinden denk ik.
Ja prima!quote:
Ik rij nu ook diesel (35-40k km per jaar) met gemiddeld 1:19. Véél goedkoper dan m'n oude Honda Prelude en in alle opzichten gewoon een goede keuze. Alleen het dieselgeluid als ik 's ochtends de auto start vind ik vreselijk!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:08 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ik begrijp wat je bedoelt,die fantastische trekkracht terwijl je die turbo hoort fluiten...
Inderdaad, alles beter als zo'n astmatische diesel..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:42 schreef Sejt het volgende:
[..]
En ondertussen een dieselgeluid horen. Nee, geef mij maar een jankende benzine auto. (en dan geen 1.4)
De eerste 5th gen die ik bekeek was een 2.0 met gas. Werd me verteld door de verkoper dat vtec en gas niet zo goed samen gaat. Dus die was niks voor mijquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad, alles beter als zo'n astmatische diesel..
Zelfs mijn VAG 1.4 16V klinkt beter.![]()
Oh, en toeren maken =![]()
EN een Prelude kan best tof zijn..
Jammer dat je er zo weinig op gas hebt..
Zag laatst een rode staan, alleen had die al 2.5 ton gereden.. Beetje te veel voor mij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:24 schreef Sejt het volgende:
[..]
De eerste 5th gen die ik bekeek was een 2.0 met gas. Werd me verteld door de verkoper dat vtec en gas niet zo goed samen gaat. Dus die was niks voor mij
Maar de 2.0 heeft geen VTEC, dus die man zat te lullen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:24 schreef Sejt het volgende:
[..]
De eerste 5th gen die ik bekeek was een 2.0 met gas. Werd me verteld door de verkoper dat vtec en gas niet zo goed samen gaat. Dus die was niks voor mij
Audi's zijn per definitie lelijke hokken, en als je er een gezien hebt dan heb je ze allemaal gezien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:30 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Als jij zo'n auto lelijk noemt ben jij deze niet eens waard. Ga maar in een lelijk aziatisch hok rijden.
Niet weer zo'n S4 naar de klote
Owja, weet niet hoe je budget voor onderhoud is, maar je gaat er op leeg lopen op zo'n S4.
Tenzij je er een hebt die top onderhouden is maar dan schiet de aanschafprijs ook aardig omhoog.
Dat zijn tenminste nog 3 variaties.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:46 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Audi's zijn per definitie lelijke hokken, en als je er een gezien hebt dan heb je ze allemaal gezien.
Je hebt kleine audi's, middelgrote audi's en hele grote audi's, maar het is allemaal hetzelfde.
De enige mooie Audi's zijn de 100 van begin jaren 90 en dan met name de Avant uitvoering ervan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:46 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Audi's zijn per definitie lelijke hokken, en als je er een gezien hebt dan heb je ze allemaal gezien.
Je hebt kleine audi's, middelgrote audi's en hele grote audi's, maar het is allemaal hetzelfde.
Ik waag het om u een bezoek aan Hans Anders of anderszins aan te raden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:50 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Dat zijn tenminste nog 3 variaties.
Aziatische auto's zijn er niet in zoveel variaties, ze zijn allemaal lelijk!
Alsjeblieft, hier heb je een net zo kortzichtige pauper reactie.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:31 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ik waag het om u een bezoek aan Hans Anders of anderszins aan te raden.
Blijkbaar ontbreekt er iets aan uw visie.
Sorry, heb het misschien verkeerd verwoord. Hij zei dat alleen de 2.0 gas kan hebben, omdat die geen vtec heeft. Ik vroeg namelijk of gas ook in een vtec ingebouwd kon worden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:40 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Maar de 2.0 heeft geen VTEC, dus die man zat te lullen.
Ach so.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:15 schreef Sejt het volgende:
[..]
Sorry, heb het misschien verkeerd verwoord. Hij zei dat alleen de 2.0 gas kan hebben, omdat die geen vtec heeft. Ik vroeg namelijk of gas ook in een vtec ingebouwd kon worden.
Maar een goede is erg lastig te vinden...quote:Op zondag 4 november 2012 14:13 schreef steeez het volgende:
Peugeot 205 GTi / 306 GTi-6
Veel plezier voor je geld.
Een franse auto is meer de aller allerlaatste optie.quote:Op zondag 4 november 2012 15:12 schreef steeez het volgende:
Bedoel je de specifiek de 205 of de 306? Van allebei is het lastig een nette te vinden inderdaad.
Vooral de 306 GTi is erg dun gezaaid. Van de 205 zijn er veel geleverd maar er zijn inderdaad weinig nette exemplaren over. Een kwestie van goed zoeken, zijn erg leuke auto's
Inderdaad beiden. Heb ze ook beiden gehad, maar dat is lang geleden...quote:Op zondag 4 november 2012 15:12 schreef steeez het volgende:
Bedoel je de specifiek de 205 of de 306? Van allebei is het lastig een nette te vinden inderdaad.
Vooral de 306 GTi is erg dun gezaaid. Van de 205 zijn er veel geleverd maar er zijn inderdaad weinig nette exemplaren over. Een kwestie van goed zoeken, zijn erg leuke auto's
10 seconde op de 100 is niet bepaald snel.quote:Op zondag 4 november 2012 18:44 schreef junkiexp het volgende:
Ik wil ook een redelijk snelle auto maar wel veel laadruimte, heb gisteren deze gekocht:
[ afbeelding ]
218 pk RDW @ 1633 kg.
Maar daar moet je van houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |