Dat ook, ik heb lang gedacht om er een aan te schaffen maar dat is toch echt geen goed plan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:54 schreef powerflux het volgende:
[..]
en elk jaar het aanschafbedrag aan MRB. er is een goede reden dat ze zo goedkoop zijn.
Nieuwe model is idd aanzienlijk beter maar het oude model is meer iets voor vrouwen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:56 schreef Kriegel het volgende:
Lullig alleen voor de puristen dat die 'poor man's Porsche' inmiddels zo'n beetje beter rijdt en sneller de bocht door gaat dan de standaard 911.Het is dat Porsche het vermogen opzettelijk beneden de 911-lijn houdt, maar verder is er met een Boxster / Cayman echt verdomd weinig mis.
Ik neem aan dat je niet in alle drie gereden hebt, want de 911 rijdt gewoon meer als een sportwagen, vraagt meer aandacht en is gewoon de spannendste.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:56 schreef Kriegel het volgende:
Lullig alleen voor de puristen dat die 'poor man's Porsche' inmiddels zo'n beetje beter rijdt en sneller de bocht door gaat dan de standaard 911.Het is dat Porsche het vermogen opzettelijk beneden de 911-lijn houdt, maar verder is er met een Boxster / Cayman echt verdomd weinig mis.
Maar het oog wil ook wat hequote:Op zondag 28 oktober 2012 15:20 schreef Compoantje het volgende:
Ik zou een Rover 220 Coupé Turbo kopen.
Voor onder de 2000 euro heb je een zeldzame maar supersnelle coupé.
Inderdaad! Ready voor de zeepkisten race!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk ding: [ afbeelding ]
Die laatste koop je denk ik niet voor ¤ 3500,=quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:13 schreef Descendent het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk Aero versie met +200PK TURBOTURBO!
Of je gaatvoor de ieuwere 9-3 2.8 turbo Aero.
[ afbeelding ]
![]()
De door TS gevraagde coupé zie ik er ook niet in terugquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die laatste koop je denk ik niet voor ¤ 3500,=
Nouja, daar had ik in eerste instantie eerlijk gezegd ook overheen gelezen, vandaar dat ik ook al met Saabs aan kwam zetten..quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
De door TS gevraagde coupé zie ik er ook niet in terug
kameraad van mij heeft een scirocco mk2 gti. godverdomme wat een traag dingquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:30 schreef Betuwenaar het volgende:
Volkswagen Corrado VR6,1.8 G60 of een Volkswagen Scirocco mk1, mk2.
En dan vooral de Corrado VR6, alleen vind maar eens een nette...
Om een kofferbak een bepaalde auto niet nemen, wel sneu. Straks eindig je nog tegen je zin in in een jan modaal stationwagon ford focus.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:41 schreef virl3 het volgende:
Is een Alfa GTV niet wat? 't is dat die kofferbak zo onpraktisch is anders zou ik er een gekocht hebben..
[ afbeelding ]
Met een mooi doch mega fout rood lederen interieur of zo.![]()
[ afbeelding ]
Tja.. Ik speel gitaar in bandjes en die moest nog wel net achterin passen te samen met een kist kabeltjes e.d. Om nou terwille van een mooie auto over te stappen van gitaar naar triangle ..quote:Op maandag 29 oktober 2012 06:40 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Om een kofferbak een bepaalde auto niet nemen, wel sneu. Straks eindig je nog tegen je zin in in een jan modaal stationwagon ford focus.
Wacht even, een distributieriem vervangen voor 1400 euro? Daar kom je bij de dealer niet eens aan. Daar kun je hem letterlijk twee keer voor laten vervangen, inclusief waterpomp en spanrollen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:46 schreef Mano_ het volgende:
Voor 3.5k heb je ook zo iets:
[ afbeelding ]
Heerlijke 3.0 V6 (194 pk tot 2001, daarna 210 pk), alleen zie je dat wel in het verbruik en de onderhoudskosten. Heb laatst de distr-riem gedaan voor 1400 euro![]()
Maar voor de prijzen van een 98-99 model (2k tot 5k voor een nette) krijg je ontzettend veel auto. Pak een Pack-uitvoering en alles zit er op. Met dank aan Franse afschrijving, want die dingen kostten bijna een ton in guldens.
Dat was bij de dealer. Het blok moet er bijna uit omdat er geen ruimte is om te werken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:08 schreef steeez het volgende:
[..]
Wacht even, een distributieriem vervangen voor 1400 euro? Daar kom je bij de dealer niet eens aan. Daar kun je hem letterlijk twee keer voor laten vervangen, inclusief waterpomp en spanrollen.
Ik weet niet waar je dat laat doen maar dit is wel echt belachelijk. Moet voor 500-600 ook prima te doen zijn bij een V6 door een bedrijf die een klein beetje weet wat hij doet.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:00 schreef Tinos85 het volgende:
Wat is er zo onpraktisch aan die kofferbak dan?
da's een klein lijk. je moet wel mogelijkheden hebben voor wat grotere lijken anders heb je straks een probleem.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:33 schreef Kriegel het volgende:
Mwah, je kan er dus een lijk in kwijt, dat is goed genoeg.
Totdat het lijk stijf wordt en je het er niet meer uitkrijgt zonder een zaag..quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:33 schreef Kriegel het volgende:
Mwah, je kan er dus een lijk in kwijt, dat is goed genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |