Dat ook, ik heb lang gedacht om er een aan te schaffen maar dat is toch echt geen goed plan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:54 schreef powerflux het volgende:
[..]
en elk jaar het aanschafbedrag aan MRB. er is een goede reden dat ze zo goedkoop zijn.
Nieuwe model is idd aanzienlijk beter maar het oude model is meer iets voor vrouwen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:56 schreef Kriegel het volgende:
Lullig alleen voor de puristen dat die 'poor man's Porsche' inmiddels zo'n beetje beter rijdt en sneller de bocht door gaat dan de standaard 911.Het is dat Porsche het vermogen opzettelijk beneden de 911-lijn houdt, maar verder is er met een Boxster / Cayman echt verdomd weinig mis.
Ik neem aan dat je niet in alle drie gereden hebt, want de 911 rijdt gewoon meer als een sportwagen, vraagt meer aandacht en is gewoon de spannendste.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:56 schreef Kriegel het volgende:
Lullig alleen voor de puristen dat die 'poor man's Porsche' inmiddels zo'n beetje beter rijdt en sneller de bocht door gaat dan de standaard 911.Het is dat Porsche het vermogen opzettelijk beneden de 911-lijn houdt, maar verder is er met een Boxster / Cayman echt verdomd weinig mis.
Maar het oog wil ook wat hequote:Op zondag 28 oktober 2012 15:20 schreef Compoantje het volgende:
Ik zou een Rover 220 Coupé Turbo kopen.
Voor onder de 2000 euro heb je een zeldzame maar supersnelle coupé.
Inderdaad! Ready voor de zeepkisten race!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk ding: [ afbeelding ]
Die laatste koop je denk ik niet voor ¤ 3500,=quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:13 schreef Descendent het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk Aero versie met +200PK TURBOTURBO!
Of je gaatvoor de ieuwere 9-3 2.8 turbo Aero.
[ afbeelding ]
![]()
De door TS gevraagde coupé zie ik er ook niet in terugquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die laatste koop je denk ik niet voor ¤ 3500,=
Nouja, daar had ik in eerste instantie eerlijk gezegd ook overheen gelezen, vandaar dat ik ook al met Saabs aan kwam zetten..quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
De door TS gevraagde coupé zie ik er ook niet in terug
kameraad van mij heeft een scirocco mk2 gti. godverdomme wat een traag dingquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:30 schreef Betuwenaar het volgende:
Volkswagen Corrado VR6,1.8 G60 of een Volkswagen Scirocco mk1, mk2.
En dan vooral de Corrado VR6, alleen vind maar eens een nette...
Om een kofferbak een bepaalde auto niet nemen, wel sneu. Straks eindig je nog tegen je zin in in een jan modaal stationwagon ford focus.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:41 schreef virl3 het volgende:
Is een Alfa GTV niet wat? 't is dat die kofferbak zo onpraktisch is anders zou ik er een gekocht hebben..
[ afbeelding ]
Met een mooi doch mega fout rood lederen interieur of zo.![]()
[ afbeelding ]
Tja.. Ik speel gitaar in bandjes en die moest nog wel net achterin passen te samen met een kist kabeltjes e.d. Om nou terwille van een mooie auto over te stappen van gitaar naar triangle ..quote:Op maandag 29 oktober 2012 06:40 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Om een kofferbak een bepaalde auto niet nemen, wel sneu. Straks eindig je nog tegen je zin in in een jan modaal stationwagon ford focus.
Wacht even, een distributieriem vervangen voor 1400 euro? Daar kom je bij de dealer niet eens aan. Daar kun je hem letterlijk twee keer voor laten vervangen, inclusief waterpomp en spanrollen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:46 schreef Mano_ het volgende:
Voor 3.5k heb je ook zo iets:
[ afbeelding ]
Heerlijke 3.0 V6 (194 pk tot 2001, daarna 210 pk), alleen zie je dat wel in het verbruik en de onderhoudskosten. Heb laatst de distr-riem gedaan voor 1400 euro![]()
Maar voor de prijzen van een 98-99 model (2k tot 5k voor een nette) krijg je ontzettend veel auto. Pak een Pack-uitvoering en alles zit er op. Met dank aan Franse afschrijving, want die dingen kostten bijna een ton in guldens.
Dat was bij de dealer. Het blok moet er bijna uit omdat er geen ruimte is om te werken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:08 schreef steeez het volgende:
[..]
Wacht even, een distributieriem vervangen voor 1400 euro? Daar kom je bij de dealer niet eens aan. Daar kun je hem letterlijk twee keer voor laten vervangen, inclusief waterpomp en spanrollen.
Ik weet niet waar je dat laat doen maar dit is wel echt belachelijk. Moet voor 500-600 ook prima te doen zijn bij een V6 door een bedrijf die een klein beetje weet wat hij doet.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:00 schreef Tinos85 het volgende:
Wat is er zo onpraktisch aan die kofferbak dan?
da's een klein lijk. je moet wel mogelijkheden hebben voor wat grotere lijken anders heb je straks een probleem.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:33 schreef Kriegel het volgende:
Mwah, je kan er dus een lijk in kwijt, dat is goed genoeg.
Totdat het lijk stijf wordt en je het er niet meer uitkrijgt zonder een zaag..quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:33 schreef Kriegel het volgende:
Mwah, je kan er dus een lijk in kwijt, dat is goed genoeg.
kijk, goeie inzichten van ervaringsdeskundigen, daar kunnen we wat meequote:Op maandag 29 oktober 2012 18:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Totdat het lijk stijf wordt en je het er niet meer uitkrijgt zonder een zaag..
Ga Dexter kijken, genoeg inspiratiequote:Op maandag 29 oktober 2012 18:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kijk, goeie inzichten van ervaringsdeskundigen, daar kunnen we wat meehoe los jij het probleem op van lekkende lijken trouwens?
fantastische auto's! maar met die dikke 5 liter heb ik al genoeg verkeersbelasting...quote:
Je hebt PB hequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:42 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
fantastische auto's! maar met die dikke 5 liter heb ik al genoeg verkeersbelasting...
BTW iets dat de vorm heeft van een 8-serie vind ik mooi maar geen nissan 200sx of zoiets :die achterkant is oersaai
Iets wat we niet hebben op FOK!quote:
ik weet dm en pm maar pb?? wth?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Iets wat we niet hebben op FOK!
Hier hebben we alleen DM (Direct Message) of PM (Personal Message).
DM's zie je zodra je op FOK! komt (en ingelogd bent natuurlijk). PM's zie je rechtsboven een envelopje; een soort van mailtje zegmaar.
Ja dat bestaat dus niet. Waarschijnlijk bedoelt ie Persoonlijk Bericht. Wat dan dus zou duiden op een Personal Message, met andere woorden hou je envelopje in de gaten!!!!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:07 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ik weet dm en pm maar pb?? wth?
quote:
Die dusquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:01 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Inderdaad! Ready voor de zeepkisten race!
quote:The flagship of the range, the 220 Coupé Turbo's performance came from the T-Series 2.0 litre 16-valve engine with turbo-charging producing 200 PS (147 kW; 197 bhp) at 6000 rpm and 174 lb·ft (236 N·m) The fastest-ever production Rover achieved 149 mph (240 km/h) and a 0-60 mph time of only 6.3 seconds and 30-70 mph in 5.7 seconds in a 1992 Autocar test.
Ja maar dit topic ging over coupés toch? Beiden zijn geen coupé, de ene is een sedan en de ander een hatchback.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:24 schreef Kriegel het volgende:
Even raden, de Delta Integrale en alles met een Xerxes 2.5 V6 (24v, vooral niet te vergeten!) onder de kap.
iddquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar dit topic ging over coupés toch? Beiden zijn geen coupé, de ene is een sedan en de ander een hatchback.
Het is een Japanse auto uit begin jaren '90, wat verwacht je dan? Zeker als je een rijstkoker wil.quote:
Hehe, ik wist het.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:32 schreef vosss het volgende:
Dat is een coupe ja. Met dezelfde 2,5L V6 (24v niet vergeten!)
Een Honda Integra type R vind ik véél mooierquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:37 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Het is een Japanse auto uit begin jaren '90, wat verwacht je dan? Zeker als je een rijstkoker wil.
[..]
Hehe, ik wist het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |