Zag laatst een rode staan, alleen had die al 2.5 ton gereden.. Beetje te veel voor mij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:24 schreef Sejt het volgende:
[..]
De eerste 5th gen die ik bekeek was een 2.0 met gas. Werd me verteld door de verkoper dat vtec en gas niet zo goed samen gaat. Dus die was niks voor mij
Maar de 2.0 heeft geen VTEC, dus die man zat te lullen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:24 schreef Sejt het volgende:
[..]
De eerste 5th gen die ik bekeek was een 2.0 met gas. Werd me verteld door de verkoper dat vtec en gas niet zo goed samen gaat. Dus die was niks voor mij
Audi's zijn per definitie lelijke hokken, en als je er een gezien hebt dan heb je ze allemaal gezien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:30 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Als jij zo'n auto lelijk noemt ben jij deze niet eens waard. Ga maar in een lelijk aziatisch hok rijden.
Niet weer zo'n S4 naar de klote
Owja, weet niet hoe je budget voor onderhoud is, maar je gaat er op leeg lopen op zo'n S4.
Tenzij je er een hebt die top onderhouden is maar dan schiet de aanschafprijs ook aardig omhoog.
Dat zijn tenminste nog 3 variaties.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:46 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Audi's zijn per definitie lelijke hokken, en als je er een gezien hebt dan heb je ze allemaal gezien.
Je hebt kleine audi's, middelgrote audi's en hele grote audi's, maar het is allemaal hetzelfde.
De enige mooie Audi's zijn de 100 van begin jaren 90 en dan met name de Avant uitvoering ervan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:46 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Audi's zijn per definitie lelijke hokken, en als je er een gezien hebt dan heb je ze allemaal gezien.
Je hebt kleine audi's, middelgrote audi's en hele grote audi's, maar het is allemaal hetzelfde.
Ik waag het om u een bezoek aan Hans Anders of anderszins aan te raden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:50 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Dat zijn tenminste nog 3 variaties.
Aziatische auto's zijn er niet in zoveel variaties, ze zijn allemaal lelijk!
Alsjeblieft, hier heb je een net zo kortzichtige pauper reactie.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:31 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ik waag het om u een bezoek aan Hans Anders of anderszins aan te raden.
Blijkbaar ontbreekt er iets aan uw visie.
Sorry, heb het misschien verkeerd verwoord. Hij zei dat alleen de 2.0 gas kan hebben, omdat die geen vtec heeft. Ik vroeg namelijk of gas ook in een vtec ingebouwd kon worden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:40 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Maar de 2.0 heeft geen VTEC, dus die man zat te lullen.
Ach so.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:15 schreef Sejt het volgende:
[..]
Sorry, heb het misschien verkeerd verwoord. Hij zei dat alleen de 2.0 gas kan hebben, omdat die geen vtec heeft. Ik vroeg namelijk of gas ook in een vtec ingebouwd kon worden.
Maar een goede is erg lastig te vinden...quote:Op zondag 4 november 2012 14:13 schreef steeez het volgende:
Peugeot 205 GTi / 306 GTi-6
Veel plezier voor je geld.
Een franse auto is meer de aller allerlaatste optie.quote:Op zondag 4 november 2012 15:12 schreef steeez het volgende:
Bedoel je de specifiek de 205 of de 306? Van allebei is het lastig een nette te vinden inderdaad.
Vooral de 306 GTi is erg dun gezaaid. Van de 205 zijn er veel geleverd maar er zijn inderdaad weinig nette exemplaren over. Een kwestie van goed zoeken, zijn erg leuke auto's
Inderdaad beiden. Heb ze ook beiden gehad, maar dat is lang geleden...quote:Op zondag 4 november 2012 15:12 schreef steeez het volgende:
Bedoel je de specifiek de 205 of de 306? Van allebei is het lastig een nette te vinden inderdaad.
Vooral de 306 GTi is erg dun gezaaid. Van de 205 zijn er veel geleverd maar er zijn inderdaad weinig nette exemplaren over. Een kwestie van goed zoeken, zijn erg leuke auto's
10 seconde op de 100 is niet bepaald snel.quote:Op zondag 4 november 2012 18:44 schreef junkiexp het volgende:
Ik wil ook een redelijk snelle auto maar wel veel laadruimte, heb gisteren deze gekocht:
[ afbeelding ]
218 pk RDW @ 1633 kg.
Maar daar moet je van houden
Een Opel stationwagen, hoe boerenpummel moet je wel niet zijn? Zo ontiechelijk lelijkquote:Op zondag 4 november 2012 18:44 schreef junkiexp het volgende:
Ik wil ook een redelijk snelle auto maar wel veel laadruimte, heb gisteren deze gekocht:
[ afbeelding ]
218 pk RDW @ 1633 kg.
Maar daar moet je van houden
Je hebt het budget gezien?quote:Op zondag 4 november 2012 19:05 schreef Jeroen44 het volgende:
geen idee of deze al genoemd is, maar wat dacht je van de Golf R32? subtiel en snel
Redelijk snel zei ik ookquote:Op zondag 4 november 2012 18:45 schreef blup het volgende:
[..]
10 seconde op de 100 is niet bepaald snel.
Daarom zei ik ookquote:Op zondag 4 november 2012 19:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Een Opel stationwagen, hoe boerenpummel moet je wel niet zijn? Zo ontiechelijk lelijk
junk is een boer :pquote:Op zondag 4 november 2012 19:30 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook
Overigens vind ik hem wel mooi en het is een executive uitvoering met alles erop en eraan.
Ieder zijn ding he![]()
Hij kan in iedere geval wel fatsoenlijk spellen, misschien ligt dat wel aan de auto.quote:Op zondag 4 november 2012 19:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Een Opel stationwagen, hoe boerenpummel moet je wel niet zijn? Zo ontiechelijk lelijk
quote:Op zondag 4 november 2012 19:37 schreef Sounddragon het volgende:
Hij kan in iedere geval wel fatsoenlijk spellen, misschien ligt dat wel aan de auto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |