achteraf weet ze het allemaal welquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:36 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme, ik vind dit zo'n kutwijf.
Ja idd en dat terwijl de dat tegenwoordig zo kunt fixen, maarja niet sleutelen aan gods geschenk...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:41 schreef snellejelle het volgende:
Wat een eneorme flappers heeft ze eigenlijk
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:41 schreef snellejelle het volgende:
Wat een enorme flappers heeft ze eigenlijk
Of ze heeft er gewoon veel seksueel plezier van.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd en dat terwijl de dat tegenwoordig zo kunt fixen, maarja niet sleutelen aan gods geschenk...
Dat zijn jouw woorden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeker omdat ie voor de helft op een Turk lijkt?
Neem je wel veger en blik mee?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:00 schreef Tem het volgende:
Ik ben nog op tijd voor de Intercity van 00:10.
Ben benieuwd hoe eens ze het nu echt met elkaar zijn....quote:
Denk je dat nou echtquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:58 schreef Eenskijken het volgende:
hopelijk krijgen samson en rutte ruzie aan tafel
U LIEGT!!!!!quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:58 schreef Eenskijken het volgende:
nee ze moeten geld ophalen voor Griekenlandquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:58 schreef Eenskijken het volgende:
Ze vinden elkaar vooral heel lief.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik krijg het idee dat het niet zo'n spannend praatje wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Herinner je je de campagne wel goed? Juist Samsom zei bv. dat er waarschijnlijk geld naar de grieken moest. Een echt verfrissend eerlijk verhaal, maar op positieve toon gebracht. Als dat al populair doen is? Voor de duidelijkheid, ik heb er niet op gestemd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja Samsom je hoeft niet meer zo populair te doen, verkiezingen zijn voorbij
quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:15 schreef Rickazio het volgende:
praat is inhoudelijk over het regeringsakkoordDat is voor Nieuwsuur. Deze praktische kant is ook wel interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
dit is koffietijd met 4 groot-geld-verdieners?quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat is voor Nieuwsuur. Deze praktische kant is ook wel interessant.
Ik bedoel meer zijn houding, hoe die zijn wenkbrouwen houdt en die nare lachquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:17 schreef thettes het volgende:
[..]
Herinner je je de campagne wel goed? Juist Samsom zei bv. dat er waarschijnlijk geld naar de grieken moest. Een echt verfrissend eerlijk verhaal, maar op positieve toon gebracht. Als dat al populair doen is? Voor de duidelijkheid, ik heb er niet op gestemd.
Hele bevolkingsgroepen...quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
pff wanneer gaan ze nou over die fucking inhoud praten. dit gaat nergens over. ze negeren hele bevolkingsgroepen nu..
Meer dan tussen Balkie en Bosquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:19 schreef eriksd het volgende:
Vind niet veel chemie tussen de heren zitten.
fijn dat jij hun programma zo geweldig vind, maar ik vind 't helemaal niets!quote:
Had je maar Nieuwsuur moeten kijken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
fijn dat jij hun programma zo geweldig vind, maar ik vind 't helemaal niets!
die is al redelijk genivelleerd, ze moeten eens een keer wat voor de middenklasse doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:23 schreef Sound.Cloud het volgende:
Wel mooi dat Rutte direct zegt dat hij inkomensverschillen wil vergroten ipv verkleinen.
want daardoor verandert het programma?quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Had je maar Nieuwsuur moeten kijken.
Als het complementair aan elkaar is wel. Zonder context ben je blind.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:26 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
want daardoor verandert het programma?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:28 schreef Eenskijken het volgende:
lol met programma bedoel ik het regeerakkoord he
Onzin natuurlijk. Sowieso gaat het verkleinen van het inkomensverschil juist om het verschil tussen de middenklasse en het deel dat daarboven zit. De middenklasse is immers de grootste groep, en het verschil daarmee heeft een grotere impact.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:25 schreef Rickazio het volgende:
[..]
die is al redelijk genivelleerd, ze moeten eens een keer wat voor de middenklasse doen
paupers, mensen die misbruik maken van het sociale stelsel, en elitaire ballen aanpakken.
maarja dat zijn de kiezers van deze 2 partijen
onbegrepen genieënquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:29 schreef marcodej het volgende:
Ik volg Eenskijken niet meer. Maar dat heb ik wel vaker.
wat is daar raar aan? VVD is altijd al voor de rijken geweestquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:31 schreef golfer het volgende:
Ik heb het nog even nageluisterd, maar Rutte zei het toch echt: de VVD is er voor om de inkomensverschillen tussen arm en rijk te vergroten!
Hoe kom je daarbij? Als de PvdA over inkomensverschil spreken dan hebben ze het altijd over de allerarmste en de allerrijkstenquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:30 schreef Kenju het volgende:
[..]
Sowieso gaat het verkleinen van het inkomensverschil juist om het verschil tussen de middenklasse en het deel dat daarboven zit.
ja iemand die hard werkt mag veel verdienen en een domme sloeber weinig, zoietsquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:31 schreef golfer het volgende:
Ik heb het nog even nageluisterd, maar Rutte zei het toch echt: de VVD is er voor om de inkomensverschillen tussen arm en rijk te vergroten!
Dat is toch niet iets waar je een afspraak over kunt maken? Dat zijn praktische problemen die zich over tijd voordoen. Dat moet je op het moment zelf bekijken. Of je bent PVV'er en zegt bij voorbaat nee.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ben ook benieuwd wat er gaat gebeuren mbt europa, of griekenland nog financiele steun van nederland gaat krijgen etc...
Jonge niet weer hequote:Op maandag 29 oktober 2012 23:33 schreef Paul het volgende:
WACHT ES FF IS MIJN SAMSOMMETJOWWWWW OP TV!!!!!!!!!!!!!
die gast mag zich wel eens scheren voordat ie live op tv gaat... geen gezicht nu johquote:
Daar gaat je staartje van kwispelen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:33 schreef Paul het volgende:
Paultjequote:Op maandag 29 oktober 2012 23:33 schreef Paul het volgende:
neequote:Op maandag 29 oktober 2012 23:35 schreef KingRoland het volgende:
ik zep nu net , is de ov-chipkaart of studente gedoe al gekomen of wat?
Dat is net zulke symboolpolitiek als iets met een half procent per jaar verlagen over een periode van 28 jaar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:35 schreef Arcee het volgende:
Wat is er nou zo bijzonder aan 0.2% loonstijging voor de inkomens tot 1 keer modaal? Dat is 5 euro brúto per maand.
Inderdaad, geknoei in de marge.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:36 schreef golfer het volgende:
Dat is net zulke symboolpolitiek als iets met een half procent per jaar verlagen over een periode van 28 jaar.
kom eens uit zijn butthole dudequote:Op maandag 29 oktober 2012 23:37 schreef Paul het volgende:
Ik lachte ook om de zappservice omdat Samsom ook lachte![]()
!
Pauw moet gewoon zijn bek houden, oude zure woonboot bewoner. Samsom disste hem wel heel erg nicequote:
Shit dit heb ik gemist, vannacht de herh. kijkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Pauw moet gewoon zijn bek houden, oude zure woonboot bewoner. Samsom disste hem wel heel erg nice
quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:40 schreef Rickazio het volgende:
[..]
kapsel van een kankerpatient zit nog beter
Dit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:42 schreef Eenskijken het volgende:
zeiken over ontwikkelingssamenwerkingbitch please.
zorg eerst maar dat die overheden neit zo corrupt zijn...
Misschien heb je het in VKZ gemist door je ongebreidelde PvdA liefde, maar het is zeker niet de eerste keer dat ik dit opschrijf hoorquote:
je wilt hem gewoon een bj geven, smeerlapquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:45 schreef Paul het volgende:
Ik zou graag Samsom willen assisteren in de 2e kamer of anders Lodwijk Asschert
we moeten gewoon olie en goud krijgen in ruil voor ontwikkelingshulpquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:46 schreef thettes het volgende:
Ik wilde het net zeggen, Afrika is booming. Ook door China helaas.
Alleen is het dan geen ontwikkelingshulp, maar afhankelijkheid creeeren.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:46 schreef Rickazio het volgende:
[..]
we moeten gewoon olie en goud krijgen in ruil voor ontwikkelingshulp
je geloofwaardigheid is al 0,0 en dat zal dan opnieuw benadrukt worden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:47 schreef Paul het volgende:
Als Samsom zegt dat het beter gaat met Afrika dan geloof ik dat
Ik heb ooit eens een onderzoekje gedaan naar perceptie van ontwikkelingshulp in verschillende kranten tussen 2007 en 2011. Dus dan lees je verschrikkelijk veel stukken over afrika. Of het nu de telegraaf, NRC of Volkskrant was, berichten over Afrika waren bijna louter positief.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:47 schreef Eenskijken het volgende:
afrika booming? afrika is het verloren continent, dat wordt nooit wat daarzo
ik ken de onderzoeken niet, maar vrijwel allemaal zijn ze positief omdat dat in het voordeel van ons, het westen is, met handel en contacten e.dquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:48 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een onderzoekje gedaan naar perceptie van ontwikkelingshulp in verschillende kranten tussen 2007 en 2011. Dus dan lees je verschrikkelijk veel stukken over afrika. Of het nu de telegraaf, NRC of Volkskrant was, berichten over Afrika waren bijna louter positief.
Overigens de cijfers ook, als je die even zoekt.
extra geld dat PvdA besteed aan onderwijs gaat rechtstreeks naar het salaris van leraren/ambtenaren, waarom denk je dat die allemaal op de PvdA stemmen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:49 schreef Travel. het volgende:
Wel grappig, al die studentjes die op de vvd hebben gestemd.
Je kent ze niet, maar doet er wel aannames over?quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik ken de onderzoeken niet, maar vrijwel allemaal zijn ze positief omdat dat in het voordeel van ons, het westen is, met handel en contacten e.d
verder geloof ik best dat ze positieve cijfers hebben, maar dat is ook niet zo moeilijk als je al op rock bottom zit. Maar in realiteit is het nog steeds bedroevend hoe ze daar aan het klootviolen zijn natuurlijk.
het is algemeen bekend dat europa probeert om het afrika positief neer te zetten zodat ze een gunstige handelsrelatie (lees gunstig voor europese bedrijven) kunnen creëren.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:52 schreef thettes het volgende:
[..]
Je kent ze niet, maar doet er wel aannames over?Juist door bv. China kunnen ze zelf kiezen aan wie ze leveren en is de machtspositie groter.
Alles is natuurlijk relatief, alleen verloren continent is veeeeel te sterk aangezet. Afrika is écht booming. Maar natuurlijk nog steeds straatarm, dat ontken ik ook niet.
zuurpruimquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:56 schreef Rickazio het volgende:
applaus voor de 2 mannen die je gaan beroven!
Drie dingen:quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:55 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het is algemeen bekend dat europa probeert om het afrika positief neer te zetten zodat ze een gunstige handelsrelatie (lees gunstig voor europese bedrijven) kunnen creëren.
verloren continent moet je ook niet letterlijk nemen. uiteraard proberen ze flink te groeien maar de komende 20-30 jaar zie ik weinig schokkends gebeuren, ze zullen iets groeien wellicht maar nog steeds hulpeloos achter lopen qua ontwikkeling. daarnaast heeft het beeld hoe europa en het westen afrika ziet daar juist heel veel mee te maken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:57 schreef thettes het volgende:
[..]
Drie dingen:
één: je verlegt de discussie, we hadden het over of afrika een verloren continent is
twee: Ik geloof meestal niet zo in 'algemene bekendheden' van een discussiepartner
drie: Zelfs als wat je zegt klopt, betekent dat dan dat Afrika een verloren continent is? Controleert 'europa' wat media publiceren en wetenschappers onderzoeken?
Gewoon een geil sletje, wat mij betreft.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:52 schreef Rickazio het volgende:
misleidende foto van janine, ze leek daar lekker
Het belastingtarief van de middenklasse gaat van 42 en 41,75 % naar 38 %. Netjes toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:25 schreef Rickazio het volgende:
[..]
die is al redelijk genivelleerd, ze moeten eens een keer wat voor de middenklasse doen
paupers, mensen die misbruik maken van het sociale stelsel, en elitaire ballen aanpakken.
maarja dat zijn de kiezers van deze 2 partijen
idd wtf is datquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:06 schreef chufi het volgende:
Naar de eerste hulp zonder verwijzing van de dokter![]()
Anders ga je toch eerst naar de dokter als je haast hebt...
Je haalt teveel dingen door elkaar om nu in een paar zinnen een volledig antwoord te geven. Maar de kern zou wel zijn dat juist jij een beeld van de jaren '90 projecteert op een totaal veranderde wereld. Waarin Europa helemaal niet meer de (enige) kern van ontwikkeling in afrika is! Nogmaals, check de cijfers gewoon even.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:03 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
verloren continent moet je ook niet letterlijk nemen. uiteraard proberen ze flink te groeien maar de komende 20-30 jaar zie ik weinig schokkends gebeuren, ze zullen iets groeien wellicht maar nog steeds hulpeloos achter lopen qua ontwikkeling. daarnaast heeft het beeld hoe europa en het westen afrika ziet daar juist heel veel mee te maken.
Er zijn ontzettend veel projecten daar die ontzettend veel geld kosten en weinig opleveren, en sommige projecten zijn gedoemd te falen en zijn vooral meer om zieltjes te winnen (letterlijk, kijk maar naar al die christelijke organisaties).
de discussie kan je zo breed maken al je zelf wil, het heeft toch allemaal met het continent te maken.
Dat komt omdat je zulke prettige medeburgers hebt die steeds voor niks naar de eerste hulp gaan. Het schijnt dat 75 % van de mensen die er tegenwoordig komen er niets te zoeken hebben. Dat willen ze zo aan banden leggen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:10 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
idd wtf is dat![]()
ik was vroeger op de middelbare school tijdens een uitje gevallen, dikke snee in mijn gezicht, moest gehecht worden bij de eerste hulp. dus daar had ik dan 50 euro voor moeten betalen?
Verrassend. Ik had wel eens een van zijn cliënten willen horen. Nu wordt het weer de Bram show met gemekker over dat ze hem niet mogen, jaloers op hem zijn, en dat het allemaal daardoor komt. En natuurlijk zijn zieke vader waardoor hij de cursussen niet kon volgen. Booehoeee!quote:
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:27 schreef Tem het volgende:
In de Raad zitten natuurlijk alleen maar antisemieten.
P&W waren weer uiterst belabberd gisteren. Ze leken wel alleen geïnteresseerd in de vorm, alsof het een stel kleffe vrouwtjes waren die wilden weet hoe deze soap verliep. Gatverdamme zeg, stelletje amateurjournalisten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:59 schreef Syntix het volgende:
Jeroen: "zelfs nog een week"^99. Zo'n beetje de snelste kabinetformatie ooit en dan ouwehoert hij over nog een week langer
Daarnaast geen woord over onderwijs, innovatie (duurzaamheid) oid, maar wel over awbz
Eens. Tevens zijn P&W over het algemeen (erg) negatief tegen hun gasten en krijgen ze het bijna niet uit hun mond om iets positiefs te zeggen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:21 schreef pberends het volgende:
[..]
P&W waren weer uiterst belabberd gisteren. Ze leken wel alleen geïnteresseerd in de vorm, alsof het een stel kleffe vrouwtjes waren die wilden weet hoe deze soap verliep. Gatverdamme zeg, stelletje amateurjournalisten.
Verder zijn Samsom en (de links-liberale en eerlijke delen-versie van) Rutte een verademing vergeleken met die rariteiten-leiders rechtse Rutte, Verhagen, Balkenende en Wilders en weet ik veel welk meer gespuis we de afgelopen jaren hebben gehad.
Bij politici lopen ze constant af te zagen (alsof ze helemaal niets van ons politieke compromissen-systeem snappen), maar als er een sporter of artiest aan tafel zit worden er ongelimiteerd en volkomen kritiekloos veren in de reet gestoken, heel sneu is dat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens. Tevens zijn P&W over het algemeen (erg) negatief tegen hun gasten en krijgen ze het bijna niet uit hun mond om iets positiefs te zeggen...
Tering:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat sowieso.![]()
Verder ook in ieder geval te gast:
Annemarie Jorritsma
Voorzitter VNG kritisch over bezuinigingen gemeenten in regeerakkoord.
quote:Ralph Tuijn
Avonturistische roeier staakt zijn tocht over de Indische Oceaan
Jortquote:
Zou pas echt spannend zijn om een van die cliënten er bij te hebben. Hopen dat P&W een beetje kritisch gaan zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:23 schreef alors het volgende:
[..]
Verrassend. Ik had wel eens een van zijn cliënten willen horen. Nu wordt het weer de Bram show met gemekker over dat ze hem niet mogen, jaloers op hem zijn, en dat het allemaal daardoor komt. En natuurlijk zijn zieke vader waardoor hij de cursussen niet kon volgen. Booehoeee!
Lurk.quote:
Aldus Jort in DWDD.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:03 schreef alors het volgende:
Ik heb weinig vertrouwen in een kritische houding van P&W.
Je ziet Jeroen Pauw voor het eerst?quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:05 schreef Eenskijken het volgende:
wtf doet die surfer daar aan tafel? neemt alleen maar zendtijd in flikker op man, we willen moskovitch horen!
Dat is een roeier.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:05 schreef Eenskijken het volgende:
wtf doet die surfer daar aan tafel?
Ja ik zag het. Maar ik vind ze sowieso wel heel vaak overdreven flauw en cynisch, zoals gisteren bv, vraag me af wat ze daar zelf nou van vinden?quote:
Het is allemaal de schuld van de media.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:06 schreef golfer het volgende:
Brammetje gaat van zich afschoppen met een nieuw boekje.
Calimero.
Wie, zij?quote:
nergens in de nederlandse media wordt je naar kritisch bevraagd. allemaal softe pussie journalisten hierquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Maar ik vind ze sowieso wel heel vaak overdreven flauw en cynisch, zoals gisteren bv, vraag me af wat ze daar zelf nou van vinden?
Bram gaat hier natuurlijk ook niet zitten als hij weet dat hij naar de slachtbank wordt gedragen. Hij weet ook wel dat hij de 'kritische vragen' van het kaliber P&W prima kan pareren.
Ja, want anders zet je over een kwartier de TV al uit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:08 schreef Tem het volgende:
Krijgen we eerst al die andere bullshit.[ afbeelding ]
Ik vind Sven Kockelman altijd wel lekker felquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:09 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nergens in de nederlandse media wordt je naar kritisch bevraagd. allemaal softe pussie journalisten hier
gewoon die zeiler negeren en 40 min met bram pratenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja, want anders zet je over een kwartier de TV al uit.En dat is niet de bedoeling natuurlijk!
Inderdaat, dat is tenminste een echte journalistquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind Sven Kockelman altijd wel lekker fel
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:10 schreef golfer het volgende:
Bram speelt straks vast nog wel even de troef van z'n vader uit. Waar hij zogenaamd voor zorgt. De demente Max die in een kamp heeft gezeten.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:10 schreef golfer het volgende:
Bram speelt straks vast nog wel even de troef van z'n vader uit. Waar hij zogenaamd voor zorgt. De demente Max die in een kamp heeft gezeten.
Met z'n altijd verontwaardigde hondenkop.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
In lager beroep.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben benieuwd wat mosco nu gaat doen als hij faalt in hoger beroep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:10 schreef golfer het volgende:
Laat je je niet een beetje teveel meeslepen?quote:
Hij is niet lekker fel, hij is altijd fel zelfs als daar geen aanleiding voor is. Hij is zo wanhopig op zoek naar een scoop dat 'ie altijd een vijandige houding aanneemt, in de hoop dat z'n gast zich verspreekt en hij op Teletekst komt. Echt een supertrieste manier van doen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat jij een zeikerd pur sang bent.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:14 schreef tong80 het volgende:
Waarom erger ik me altijd aan die kut VVD-wijven ?
Inderdaad en dan pissen ze in tongs territorium.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat jij een zeikerd pur sang bent.
Wat een taal voor iemand van uw leeftijdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:14 schreef tong80 het volgende:
Waarom erger ik me altijd aan die kut VVD-wijven ?
Nee, dan die lul met die pet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat ziet die Pauw eruiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Hij scheert zich niet meerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Net uit bed-look.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hij is geestelijk wat jonger.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:16 schreef AttunPalalin het volgende:
[..]
Wat een taal voor iemand van uw leeftijd.
Ja soms is dat wel wat overdreven, dat interview met Peter R is ook waar de meeste hem mee associëren maar ik luister hem elke ochtend op Radio1 en hij kan die felheid wel doseren. Ik hou er wel van dat hij geen genoegen neemt met een praatje om de vraag heen, maar een echt antwoord probeert te krijgen. Ik hoor teveel interviewers die genoegen nemen met veel te weinig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij is niet lekker fel, hij is altijd fel zelfs als daar geen aanleiding voor is. Hij is zo wanhopig op zoek naar een scoop dat 'ie altijd een vijandige houding aanneemt, in de hoop dat z'n gast zich verspreekt en hij op Teletekst komt. Echt een supertrieste manier van doen.
idd we hebben types als larry king nodigquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij is niet lekker fel, hij is altijd fel zelfs als daar geen aanleiding voor is. Hij is zo wanhopig op zoek naar een scoop dat 'ie altijd een vijandige houding aanneemt, in de hoop dat z'n gast zich verspreekt en hij op Teletekst komt. Echt een supertrieste manier van doen.
Idd! Kritisch om het kritisch zijn. Het is een maniertje, ook nog eens niet zo succesvol omdat hij met zijn agressieve houding uiteindelijk het door hem zo graag gewilde resultaat nooit bereikt. Hij is ook altijd vooringenomen en staat totaal niet open voor een verhaal van de geïnterviewde. Walgelijke interviewer!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Van zijn sponsorquote:
AliB mocht dat ook toen ie Balkenende tutoyeerde.quote:
Ach, lekker bij Boulevard zitten. Boekje schrijven... Genoeg andere opties om flink wat geld binnen te harken zonder al te veel moeite.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:16 schreef iFok. het volgende:
Brammeke zit er niet echt bij met zijn gedachten. 20 jaar naar school en studeren, en maar 30 jaar kunnen werken, dat komt hard aan.
Voor het geld hoeft ie allang niet meer te werken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:20 schreef Breekfast het volgende:
Ach, lekker bij Boulevard zitten. Boekje schrijven... Genoeg andere opties om flink wat geld binnen te harken zonder al te veel moeite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |