achteraf weet ze het allemaal welquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:36 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme, ik vind dit zo'n kutwijf.
Ja idd en dat terwijl de dat tegenwoordig zo kunt fixen, maarja niet sleutelen aan gods geschenk...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:41 schreef snellejelle het volgende:
Wat een eneorme flappers heeft ze eigenlijk
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:41 schreef snellejelle het volgende:
Wat een enorme flappers heeft ze eigenlijk
Of ze heeft er gewoon veel seksueel plezier van.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd en dat terwijl de dat tegenwoordig zo kunt fixen, maarja niet sleutelen aan gods geschenk...
Dat zijn jouw woorden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeker omdat ie voor de helft op een Turk lijkt?
Neem je wel veger en blik mee?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 00:00 schreef Tem het volgende:
Ik ben nog op tijd voor de Intercity van 00:10.
Ben benieuwd hoe eens ze het nu echt met elkaar zijn....quote:
Denk je dat nou echtquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:58 schreef Eenskijken het volgende:
hopelijk krijgen samson en rutte ruzie aan tafel
U LIEGT!!!!!quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:58 schreef Eenskijken het volgende:
nee ze moeten geld ophalen voor Griekenlandquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:58 schreef Eenskijken het volgende:
Ze vinden elkaar vooral heel lief.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik krijg het idee dat het niet zo'n spannend praatje wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Herinner je je de campagne wel goed? Juist Samsom zei bv. dat er waarschijnlijk geld naar de grieken moest. Een echt verfrissend eerlijk verhaal, maar op positieve toon gebracht. Als dat al populair doen is? Voor de duidelijkheid, ik heb er niet op gestemd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja Samsom je hoeft niet meer zo populair te doen, verkiezingen zijn voorbij
quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:15 schreef Rickazio het volgende:
praat is inhoudelijk over het regeringsakkoordDat is voor Nieuwsuur. Deze praktische kant is ook wel interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
dit is koffietijd met 4 groot-geld-verdieners?quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat is voor Nieuwsuur. Deze praktische kant is ook wel interessant.
Ik bedoel meer zijn houding, hoe die zijn wenkbrouwen houdt en die nare lachquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:17 schreef thettes het volgende:
[..]
Herinner je je de campagne wel goed? Juist Samsom zei bv. dat er waarschijnlijk geld naar de grieken moest. Een echt verfrissend eerlijk verhaal, maar op positieve toon gebracht. Als dat al populair doen is? Voor de duidelijkheid, ik heb er niet op gestemd.
Hele bevolkingsgroepen...quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
pff wanneer gaan ze nou over die fucking inhoud praten. dit gaat nergens over. ze negeren hele bevolkingsgroepen nu..
Meer dan tussen Balkie en Bosquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:19 schreef eriksd het volgende:
Vind niet veel chemie tussen de heren zitten.
fijn dat jij hun programma zo geweldig vind, maar ik vind 't helemaal niets!quote:
Had je maar Nieuwsuur moeten kijken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
fijn dat jij hun programma zo geweldig vind, maar ik vind 't helemaal niets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |