Je bedoelt toch niet wat ze nu gaan zingen?quote:
YEAHHHHHHHHHHHAAAAAANJAAAAquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:14 schreef douche-eendje het volgende:
Zo... kom maar op met ANJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
da is toch ook zoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik dacht dat ze Don't Let Go gingen doen.
Als ze straks allemaal bij elkaar staanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:14 schreef Pheno het volgende:
Wanneer gaan ze "we all stand together" doen?
neequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:15 schreef Apotheose het volgende:
gatver... die adlips ofzo (ja ik heb ook wat geleerd) hoeft van mij ECHT niet
En daarna heel verantwoord i've got the music in me. Voor alle inspiratieloze typjes.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:14 schreef Pheno het volgende:
Wanneer gaan ze "we all stand together" doen?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En daarna heel verantwoord i've got the music in me. Voor alle inspiratieloze typjes.
Ja niet iedereen is zo goed als Anneke van Giersbergen. Die heeft dat niet nodigquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee
Ik haat dat.. Zing verdomme gewoon een eens liedje rechtdoor
Ga je mond spoelen gek.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:16 schreef Pheno het volgende:
Gooi Johannes er maar uit en stuur deze twee door.
Oh, Music was my first love wordt even vergeten zekerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En daarna heel verantwoord i've got the music in me. Voor alle inspiratieloze typjes.
als ze maar niet meer samen hoeven te zingen...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:16 schreef Pheno het volgende:
Gooi Johannes er maar uit en stuur deze twee door.
Net wasabinootjes opquote:
Ja die mag ook nogquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, Music was my first love wordt even vergeten zeker
nee. Net op de achtergrondquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet wat ze nu gaan zingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
hihi nee, was even mijn nagels aan het lakkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
MissJ hopelijk niet gestikt in d'r chippies?
beter dan een staande ovulatie.quote:
preciesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja niet iedereen is zo goed als Anneke van Giersbergen. Die heeft dat niet nodig
Ah, ik dacht al dat ik even slecht gelezen (en geluisterdquote:
dit jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Simon spreekt de naam ANNNNNjáá apart uit
Pfoe, gelukkig!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:17 schreef MissJ het volgende:
[..]
hihi nee, was even mijn nagels aan het lakken
quote:
Een streepje achter zou stront op de deurmat betekenenquote:
Whahahahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een streepje achter zou stront op de deurmat betekenen
Voor een dood internet post je nog primaquote:
OF op zijn boer zoekt vrouws.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANJAAA
mobiel internet ftwquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor een dood internet post je nog prima
Hier werkt UPC primaquote:
Hjjaaa Johannes en Hhhaanjaaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
OF op zijn boer zoekt vrouws.
Hiiiiiiiiiiiiiihanjaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Is dat bij Saturnus linksaf?quote:
Mijn internet werkt prima, maar mijn horizon hapert als een dollequote:
Welke? Kristel?quote:
Ik heb de helft niet gezien. Wel een paar kandidaten van The voice of Arab tijdens mn vakantiequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
Ik herinner me echt de helft van de kandidaten niet meer
Ja, geloof het wel. Dezequote:
Blond of rood?quote:
quote:
Goed zo Flappe!quote:
Blond.quote:
nope dat randje is over the edgequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:23 schreef fratsman het volgende:
Christel uit Venlo.Nee, ik vind d'r stem niet fijn.
quote:
Haha, dat is nog eens een goeie reden, idd!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:23 schreef Greys het volgende:
Kristel mag alleen al door omdat ze die tijdens de aftiteling ff snel afraffelden bij de audities
Ja soory, Jolanthe had alles meegenomenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:23 schreef douche-eendje het volgende:
Serieus, uit welk stoffig cdkastje komt de muziek van Nick en Simon?
Yesquote:
Alles was weg, ook de cdcollectie met echte muziek! En voor duizend euro zijden bloemah!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja soory, Jolanthe had alles meegenomen
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Alles was weg, ook de cdcollectie met echte muziek! En voor duizend euro zijden bloemah!
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Sjezus, lijkt wel of Chucky volwassen is geworden, die rooie.
Dan landen ze zacht als ze op hun bek gaanquote:
Geeft nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:25 schreef douche-eendje het volgende:
Het is nou niet echt een visitekaartje voor alkmaar, ofzo.
nee niet echt en ze begon bar slechtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:25 schreef douche-eendje het volgende:
Het is nou niet echt een visitekaartje voor alkmaar, ofzo.
Ik zocht al naar zo'n antwoord. Dank!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan landen ze zacht als ze op hun bek gaan
4 ware lettergrepenquote:
gelukkig welquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk dat die gitaar ook die dames overstemt
En de micjes poef uit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gelukkig wel
Die gitaar mag nog wel iets harder eigenlijk
Daarom: Anoukquote:
herkenvaarquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:27 schreef Apotheose het volgende:
ik word onrustig van dit optreden. And not in a good way
quote:
quote:
quote:
Ze schreeuwt wat concurrenten weg en laat Badr de rest in elkaar beuken?quote:
Van K3 denk ikquote:
Zo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze schreeuwt wat concurrenten weg en laat Badr de jury in elkaar beuken?
Die steigende piemp in de broekquote:
Beste ooitquote:
Trein toch?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope. 'Hij'.
Bij welke coach zit Sandra?
Het is de kers op de taart hier op vrijdagquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:31 schreef MissJ het volgende:
Da Piemp, schele, ik hou ervan die bijnamen
All lippen los!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Oh tweede reclame en nu kan ik eens plassen
Je hebt vorig seizoen verdrongenquote:
quote:
Ik heb zin in edamamequote:
zekers!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is de kers op de taart hier op vrijdag
ken je hem persoonlijk?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:32 schreef Greys het volgende:
Ik ben echt strontnerveus tegen wie Jaymz moet
Hij heeft serieus NIETS losgelaten.
En wie was 'de taart' ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is de kers op de taart hier op vrijdag
Ik woon samen met de drummer van Jaymz zijn bandquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom noem je jezelf Jaymz als je Jim heet. Jaymz klinkt als een chocoladereep met krokante vulling.
Hmmmm....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Jaymz klinkt als een chocoladereep met krokante vulling.
Slagroomspuit krijgt weer een andere betekenis.quote:
oh joh, tof!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik woon samen met de drummer van Jaymz zijn band
Dus toen ze elkaar eergister aan de foon hadden gilde ik al er doorheen of hij door is, maar hij mocht niets zeggen. En toen ze zondag samen moesten spelen in een kroeg zou hij ook ff voor me vissen, maar nee. Volgens mij staan er echt heel dikke boetes op.
Ja geen idee, honderd jaar geleden is dat 'Jaymz and friends' geworden toen hij met Candy Dulfer enzo optrad en met andere bands. Dat bekte beter denk ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom noem je jezelf Jaymz als je Jim heet. Jaymz klinkt als een chocoladereep met krokante vulling.
dat is knapquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:32 schreef Greys het volgende:
Ik ben echt strontnerveus tegen wie Jaymz moet
Hij heeft serieus NIETS losgelaten.
Wat knap. Ik denk dat ik weken onder zou moeten duiken, zodat ik mijn mond niet voorbij praat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus toen ze elkaar eergister aan de foon hadden gilde ik al er doorheen of hij door is, maar hij mocht niets zeggen. En toen ze zondag samen moesten spelen in een kroeg zou hij ook ff voor me vissen, maar nee. Volgens mij staan er echt heel dikke boetes op.
Met een geldboete achter je aan? Nee, eerder verstandigquote:
Ik denk dat ze echt iets hebben moeten tekenen hoor, dat als er ergens op internet iets uitlekt dat zij dan een boete kunnen krijgen ofzo. Of dat ze er in elk geval bang gemaakt mee zijnquote:
Maar jij bent een vrouw hequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat knap. Ik denk dat ik weken onder zou moeten duiken, zodat ik mijn mond niet voorbij praat.
Ja het word gewoon door de week opgenomenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:31 schreef fratsman het volgende:
lol. dankzij twitter en fb weet ik wie er door is.
dat zit er dik in ja...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ze echt iets hebben moeten tekenen hoor, dat als er ergens op internet iets uitlekt dat zij dan een boete kunnen krijgen ofzo. Of dat ze er in elk geval bang gemaakt mee zijn
Oh wat leuk!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat! Ik hou er van als ze het zo netjes doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
oh joh, tof!
Maar wel goed van hem zeg dat hij niks heeft laten doorschemeren. Zal inderdaad een vette boete op staan!
Continuequote:
Lol, imago hipper maken?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:33 schreef douche-eendje het volgende:
Euphoria voor skyradioreclame, noez
Goed puntquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dubbele opvulling, als je ziet wat er staat.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dubbele opvulling, als je ziet wat er staat.
Als floortje maar doorgaat!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
Het maakte mij eigenlijk geen bal uit wie er door ging
Mij ook al niet. Eerste liveshow maar dumpen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
Het maakte mij eigenlijk geen bal uit wie er door ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |