Je bedoelt toch niet wat ze nu gaan zingen?quote:
YEAHHHHHHHHHHHAAAAAANJAAAAquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:14 schreef douche-eendje het volgende:
Zo... kom maar op met ANJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
da is toch ook zoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik dacht dat ze Don't Let Go gingen doen.
Als ze straks allemaal bij elkaar staanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:14 schreef Pheno het volgende:
Wanneer gaan ze "we all stand together" doen?
neequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:15 schreef Apotheose het volgende:
gatver... die adlips ofzo (ja ik heb ook wat geleerd) hoeft van mij ECHT niet
En daarna heel verantwoord i've got the music in me. Voor alle inspiratieloze typjes.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:14 schreef Pheno het volgende:
Wanneer gaan ze "we all stand together" doen?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En daarna heel verantwoord i've got the music in me. Voor alle inspiratieloze typjes.
Ja niet iedereen is zo goed als Anneke van Giersbergen. Die heeft dat niet nodigquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee
Ik haat dat.. Zing verdomme gewoon een eens liedje rechtdoor
Ga je mond spoelen gek.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:16 schreef Pheno het volgende:
Gooi Johannes er maar uit en stuur deze twee door.
Oh, Music was my first love wordt even vergeten zekerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En daarna heel verantwoord i've got the music in me. Voor alle inspiratieloze typjes.
als ze maar niet meer samen hoeven te zingen...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:16 schreef Pheno het volgende:
Gooi Johannes er maar uit en stuur deze twee door.
Net wasabinootjes opquote:
Ja die mag ook nogquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, Music was my first love wordt even vergeten zeker
nee. Net op de achtergrondquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet wat ze nu gaan zingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
hihi nee, was even mijn nagels aan het lakkenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
MissJ hopelijk niet gestikt in d'r chippies?
beter dan een staande ovulatie.quote:
preciesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja niet iedereen is zo goed als Anneke van Giersbergen. Die heeft dat niet nodig
Ah, ik dacht al dat ik even slecht gelezen (en geluisterdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |