Het is ook geen verjaardag materiaal.... maar zo ging het welquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:29 schreef Barbusse het volgende:
Tandarts vind ik nou niet echt vakantie-materiaalMijn vakantie is ook bijna voorbij btw
Verjaardag materiaal?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is ook geen verjaardag materiaal.... maar zo ging het welen het was zelfs gezellig
ja ik was jarig en tnxquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verjaardag materiaal?Je was jarig? Gefeliciteerd jij
![]()
Nog goedener TS btwquote:
Yes, I am bearded down and suited up.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maltaman gaat met 2 dames on the roll en naar de laatste bond...![]()
Oh. Ik dacht wat spannends.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maltaman gaat met 2 dames on the roll en naar de laatste bond...![]()
Deze keer wel jaquote:
De film van zondagavond halen jullie welquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yes, I am bearded down and suited up.Nu nog wachten op die twee dames, die zijn aan het bedenken wat aan te trekken. Ik heb dus nog even
Nee, hij begint om 21:15. En aangezien ik taxi, bioskaartjes en restaurant heb geregeld, vind ik dat ik mag zeggen dat ze op mogen schieten!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De film van zondagavond halen jullie wel
Pfffftquote:
Dames je hoort het opschietenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, hij begint om 21:15. En aangezien ik taxi, bioskaartjes en restaurant heb geregeld, vind ik dat ik mag zeggen dat ze op mogen schieten!
He, dat ik het niet spannend vind hoeft niet te betekenen dat het voor jou niet ontzettend spannend is.quote:
Wat vind je wel een spannende reden dan? Volgens mij ga ik een hele leuke avond hebben. Heb er zin inquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, dat ik het niet spannend vind hoeft niet te betekenen dat het voor jou niet ontzettend spannend is.
Bungeejumpenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat vind je wel een spannende reden dan? Volgens mij ga ik een hele leuke avond hebben. Heb er zin in
Bungeejumpen in maatkostuumquote:
bond ... dresscode lijkt me duidelijk.... kort jurkje, high heels, blinbling... en smokey eyesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yes, I am bearded down and suited up.Nu nog wachten op die twee dames, die zijn aan het bedenken wat aan te trekken. Ik heb dus nog even
wil ik ook nog heen.... misschien dat ik vandaag ga of morgen of volgende weekquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:39 schreef Samzz het volgende:
Ik wil nog steeds naar Ted. Lijkt me geweldig
.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, hij begint om 21:15. En aangezien ik taxi, bioskaartjes en restaurant heb geregeld, vind ik dat ik mag zeggen dat ze op mogen schieten!
Tis de premiere, met schijnbaar "beroemde" mensen van hier (quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:50 schreef Samzz het volgende:
Waarom ga je in kostuum naar de bios? Is er een dresscode of zo?
Beroemde Maltezenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis de premiere, met schijnbaar "beroemde" mensen van hier ()
Geen ideequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beroemde Maltezen? Wie dan?
Maar, ik ben ook eens naar een galapremière geweest. Was heel tof, rode loper, BN'ers (!), na de tijd een gigantisch banket.
Al 2 keer heen geweestquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:39 schreef Samzz het volgende:
Ik wil nog steeds naar Ted. Lijkt me geweldig
.
Succes daarmee!!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat lukt prima, bijna klaar om te gaan.quote:
quote:Beste Medewerker van Dixons.
Jullie adverteren met "voor 22:30 besteld, morgen in huis."
"Als u op werkdagen voor 22:30 uur besteld, wordt uw bestelling in principe de volgende dag bezorgd, mits alle producten op voorraad zijn."
Ik bestel een muis bij jullie, om hem dan ook de volgende dag binnen te hebben.
Ik bestel hem ruim op tijd, (22:23) hij is ruim op voorraad.
Hoe kan het dan nog fout gaan?
Mvg,
quote:Geachte heer/mevrouw,
Dank u voor uw e-mail.
In uw e-mail beschrijft u twee verschillende situaties: het moment van bestellen c.q. ontvangen en het afleveradres.
Het is inderdaad zo dat wanneer men op tijd besteld en het product op voorraad is er binnen 24 uur geleverd kan worden. Natuurlijk kan er sprake zijn van een incident waardoor een dag later bezorgd wordt.
Uw bestelling met ordernummer *******
Onze excuses voor het ongemak.
Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
quote:Beste,
Natuurlijk heeft u mij hiermee niet voldoende geïnformeerd.
Waarom is de levering te laat geweest, ondanks dat mijn bestelling wel ruim op tijd was?
Van welk bijzonder incident is er sprake geweest?
Mvg,
quote:Geachte heer/mevrouw,
Dank voor uw bericht.
Dit is voor ons niet mogelijk om uit te zoeken.
Excuus voor het ongemak.
Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
Inderdaad, beloof zoiets gewoon nietquote:
Standaard antwoordmailtjes ftwquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:31 schreef Murdera het volgende:
Tering die kneuzen van dixons.
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik houd niet zo van dat gescheld met kanker.quote:
Ik houd niet zo van censuur.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van dat gescheld met kanker.
Nee, het interesseert jou gewoon geen flikker dat een ander het niet zo prettig vindt.quote:
Dat ook, maar dat spreekt voor zich.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het interesseert jou gewoon geen flikker dat een ander het niet zo prettig vindt.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:43 schreef Joysa het volgende:
Kanker. Waarom moet ik altijd pissen als ik in die kankertrein zit.
Omdat je een kankerblaas hebt?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:43 schreef Joysa het volgende:
Kanker. Waarom moet ik altijd pissen als ik in die kankertrein zit.
Kanker lange kankertrein mte die graf tering tyfus kanker wc waar ik kanker nodig in mot zeiken. Kanker leven!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of omdat die rit zo kankerlang duurt.
Haags.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kanker lange kankertrein mte die graf tering tyfus kanker wc waar ik kanker nodig in mot zeiken. Kanker leven!
Aldus plat haags
Ik kan het plat sprekenquote:
Ik zeer goedquote:
Je bent al twee dagen aan het zeiken over zoiets onbenulligs. Dat ligt helemaal aan jou.quote:
2 dagen? Bij elkaar net een kwartiertje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent al twee dagen aan het zeiken over zoiets onbenulligs. Dat ligt helemaal aan jou.
Twee dagen doorlooptijd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:43 schreef Murdera het volgende:
2 dagen? Bij elkaar net een kwartiertje.
Je zou eens moeten weten hoe lang ik kan zeiken over jouw hoofd.
Je bent een schatje, maar zo'n leeg bestaan heb ik niet hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twee dagen doorlooptijd.
Als het invulling geeft aan je lege bestaan om te zeiken op mijn uiterlijk, wie ben ik dan om daar 'nee' tegen te zeggen. Ik ben voldoende sociaal om daar aan mee te werken.
Nee, ben net thuis, beetje geshopt, kaas gehaald en ben nu de supersuccesvolle week aan het vieren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zit al de hele avond in spanning te wachten op een post om op te reageren?
Ook net thuis. Zo slapen want 10 uur gaat de wekker weerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ben net thuis, beetje geshopt, kaas gehaald en ben nu de supersuccesvolle week aan het vieren.
Morgen Halloween
Hoest bij jou?
Weekendwekkers zijn niet tof.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 02:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook net thuis. Zo slapen want 10 uur gaat de wekker weer
Wat zij zegt!quote:
Mooiquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:58 schreef Barbusse het volgende:
Goedenmorgen allenSkyfall was tof.
De hele avond was tof
Goed bezigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:58 schreef Barbusse het volgende:
Goedenmorgen allenSkyfall was tof.
De hele avond was tof
kewlquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:23 schreef Barbusse het volgende:
Geen beroemde Maltesers gezien btw, geen idee wat beroemd is hierEr stond wel een Aston Martin DB5 voor de deur
Was echt een enorm lieve vent.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:12 schreef muhahaha het volgende:
93 is een respectabele leeftijd, rust zacht buurman.
Bestaat er zoiets als beroemde Maltesers?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:23 schreef Barbusse het volgende:
Geen beroemde Maltesers gezien btw, geen idee wat beroemd is hierEr stond wel een Aston Martin DB5 voor de deur
Daarom altijd tegen je geliefdes zeggen dat je van ze houdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was echt een enorm lieve vent.
Jammer dat ik hem de laatste tijd niet gesproken heb. Alleen zwaaien iedere keer als ik langs liep.
Ik hou van je.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarom altijd tegen je geliefdes zeggen dat je van ze houd
Hey kreequote:
Ja inderdaadquote:
hete douche hielp ook al nietquote:
Dat helpt sowieso niet, zodra je de douche uit bent heb je het weer koudquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hete douche hielp ook al niet
Tip.. doe 2 truien aan over je shirt en ga even slapenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat helpt sowieso niet, zodra je de douche uit bent heb je het weer koud
ja, nog kouder zelfs.. Natte haren die lekker klef in je nek plakkenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat helpt sowieso niet, zodra je de douche uit bent heb je het weer koud
O bah, vadertje winter komt en mn fohn is stukquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, nog kouder zelfs.. Natte haren die lekker klef in je nek plakken
even slapen werkt nooit bij mij.. Dan word ik pas midden in de nacht weer wakkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Tip.. doe 2 truien aan over je shirt en ga even slapen, dan is het zo weer warm!
Ik 4 uur later blijkbaarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
even slapen werkt nooit bij mij.. Dan word ik pas midden in de nacht weer wakker
ik heb er sowieso geen.. Ik haat fohns sinds de laatste keer dat ie mn haar opvratquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:09 schreef Evie het volgende:
[..]
O bah, vadertje winter komt en mn fohn is stukHad ik nog niet over nagedacht....
mogguhquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik 4 uur later blijkbaarGoede morgen btw
Oooow dat is zo naar!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb er sowieso geen.. Ik haat fohns sinds de laatste keer dat ie mn haar opvrat
Geeft bakkiequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mogguh![]()
Misschien moet ik gewoon een bakkie koffie zetten
Ja, dat was minder prettig iddquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Oooow dat is zo naar!!![]()
Eng eng eng..
[..]
Geeft bakkie
Ik meestal ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat was minder prettig idd![]()
Je beseft dat ik mijn koffie sterker drink dan dat Superman/hulk/olifant is??
Jij ook een kopje?quote:
Gaarne!quote:
mooi, want ik heb er altijd gezeur over dat ie te sterk isquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik meestal ookDus komt goed!
[..]
Jij ook een kopje?
Het wordt weer weer voor warme chocolademelk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik meestal ookDus komt goed!
[..]
Jij ook een kopje?
met meer slagroom dan chocomelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het wordt weer weer voor warme chocolademelk.
Ik doe er nooit slagroom alsook chocomel in.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
met meer slagroom dan chocomel
en dan het liefst de slagroom van hollandia .. Die grote roze flessen van de groothandelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik doe er nooit slagroom alsook chocomel in.
Je kan er ook marshmallows inmieteren.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dan het liefst de slagroom van hollandia .. Die grote roze flessen van de groothandel
Alstuquote:
Mijn broer kreeg een keer kramp in zn tong nadat hij mn koffie dronkquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooi, want ik heb er altijd gezeur over dat ie te sterk is
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het wordt weer weer voor warme chocolademelk.
of kokos ... Of malibuquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan er ook marshmallows inmieteren.
* Watertornado schept slagroom eraf en giet er een beetje whisky inquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Alstu
[..]
Mijn broer kreeg een keer kramp in zn tong nadat hij mn koffie dronkO YEAH..
[..]WT
Geeft chocomel met slagroom
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kan er ook marshmallows inmieteren.
Je bent een schat!quote:
Pálinka is ook een aanrader! Gelukkig heb ik nog wat liggen hier.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:29 schreef Evie het volgende:
[..]Wat een plannen.. heb ik alleen niet
Rum wel![]()
oeh
Man, je maakt een troep van mn aanrecht.. zo die slagroom eraf mieterenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
* Watertornado schept slagroom eraf en giet er een beetje whisky in
H. En ik hebben elke keer discussies over zijn slappe bak die verder iedereen te sterk vindquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Alstu
[..]
Mijn broer kreeg een keer kramp in zn tong nadat hij mn koffie dronkO YEAH..
[..]WT
Geeft chocomel met slagroom
Slagroom kun je zo leuk met een plastic lepeltje katapulteren om anderen onder te klodderen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Man, je maakt een troep van mn aanrecht.. zo die slagroom eraf mieteren![]()
![]()
![]()
Hihihi
Nice.. someone named H.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
H. En ik hebben elke keer discussies over zijn slappe bak die verder iedereen te sterk vind
quote:
Palinka? (dacht even dat het een naamgrapje wasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pálinka is ook een aanrader! Gelukkig heb ik nog wat liggen hier.
No you don't... Geen cumshot met slagroom svpquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Slagroom kun je zo leuk met een plastic lepeltje katapulteren om anderen onder te klodderen.
Hebben wij nu een geheimpje samen voor de rest van de wereld?quote:
Maar jij bent een vrouw, dus je wéét dat je het met je mond moet opvangen en de rest op moet likken. Is denk ik instinctief.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:33 schreef Evie het volgende:
[..]
No you don't... Geen cumshot met slagroom svpDoe die camera weg
de laatstequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Nice.. someone named H.
Henk, Henrie, Hendrik, Hans?
[..]niet verder vertellen
[..]
Palinka? (dacht even dat het een naamgrapje was![]()
)
Nee, geen woordgrap, zo creatief ben ik weer niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Palinka? (dacht even dat het een naamgrapje was![]()
)
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hebben wij nu een geheimpje samen voor de rest van de wereld?
Kan je m mooi pesten met de reclame van Hans andersquote:
Mijn mond zit niet op mn tettenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw, dus je wéét dat je het met je mond moet opvangen en de rest op moet likken. Is denk ik instinctief. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, geen woordgrap, zo creatief ben ik weer niet.
[ afbeelding ]
heeft geen nut.. Ik kan allerlei kutopmerkingen plaatsen en hij retourneert ze ook wel heul mooiquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:35 schreef Evie het volgende:
[..]jah...
[..]
Kan je m mooi pesten met de reclame van Hans andersMijn naam ies Gans!
[..]
Mijn mond zit niet op mn tetten![]()
De douche gelukkig welquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nja, wat een pech dan dat ik niet van slagroom houd.
Mannenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heeft geen nut.. Ik kan allerlei kutopmerkingen plaatsen en hij retourneert ze ook wel heul mooi
Somsquote:
Ja leuk wanneer?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:36 schreef Evie het volgende:
[..]liefde.. op het eerste gezicht... !
Kom je een keer biertjes met me drinken in utreg?
Alleen maandag kan ik niet. Denk ik. En 1 november ook niet. En 5 november ook niet.quote:
Dinsdag 6 ? ZESSSSquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen maandag kan ik niet. Denk ik. En 1 november ook niet. En 5 november ook niet.
Tjee, da's nog wel heel lang verwijderd denk ik van nu. Dat ga ik niet onthouden.quote:
Hij wel!?quote:
Ahhhquote:
Ergens specifiek boos om of alleen algemeen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:45 schreef dr.Qwak het volgende:
Wetenschappers zijn dus waarschijnlijk het grootste gevaar van de wetenschap.
Beïnvloedbaar tot op het bot en gehaast om juist HUN stempel op de geschiedenis te drukken onder het mom van vooruitgang.
Whut?quote:
Zonder een eerste keer verandert dat ook niet.quote:
Omg heb die gast een keer gezien.. van het origineelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:52 schreef dr.Qwak het volgende:
Niemand bijzonder, niemand in het algemeen.![]()
Nou wanneer kom jij een biertje met me drinken?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zonder een eerste keer verandert dat ook niet.
Ik ben eind november pas weer es in Utrecht. En dan ga ik naar Vredenburg, dus nog in the middle of nowhere ook.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:54 schreef Evie het volgende:
Nou wanneer kom jij een biertje met me drinken?
Dat is wel jammer iddquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben eind november pas weer es in Utrecht. En dan ga ik naar Vredenburg, dus nog in the middle of nowhere ook.
En mijn vaste Utrecht date zie ik waarschijnlijk in december pas weer.quote:
Niet zo'n bekkie danquote:
Ok mevrouw.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet zo'n bekkie dan![]()
Beetje respect voor ouderen ja
Ik ook niet,, kom je mijn afwas ook doen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, ik heb nog blikvoer!
Owja2...ik heb de afwas niet gedaan -_-
Geen vaatwasser?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ook niet,, kom je mijn afwas ook doen?
Heb je daar niet zo'n ontwikkeld talent voor?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ook niet,, kom je mijn afwas ook doen?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je daar niet zo'n ontwikkeld talent voor?
quote:
Waarom hebben jullie eigenlijk geen relatie?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:16 schreef Kimberliedje het volgende:
Hoi
Helemaal van de wap af. Krijg zojuist de vraag; Waarom hebben we eigenlijk geen relatie? en ik heb geen flauw idee wat ik moet antwoorden..
Ik zou dan "waarom wel?" antwoorden en zo de bal terug bij de ander leggen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:16 schreef Kimberliedje het volgende:
Hoi
Helemaal van de wap af. Krijg zojuist de vraag; Waarom hebben we eigenlijk geen relatie? en ik heb geen flauw idee wat ik moet antwoorden..
Mensen die nog wappen anno 2012quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:16 schreef Kimberliedje het volgende:
Hoi
Geen idee, dat is t m.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie eigenlijk geen relatie?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mensen die nog wappen anno 2012
En je twijfelt omdat . . .?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:24 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Geen idee, dat is t m.
We kunnen het goed met elkaar vinden
belanden bij elkaar in bed etc.
Gisteren werd ons samen en los van elkaar al gevraagd of we een stel waren..
Moet alles perse een naam hebben. Het gaat er toch om wat jij en hij wilt en vinden van het contact dat jullie hebben. Wat andere vinden is toch niet belangrijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:24 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Geen idee, dat is t m.
We kunnen het goed met elkaar vinden
belanden bij elkaar in bed etc.
Gisteren werd ons samen en los van elkaar al gevraagd of we een stel waren..
Ja dat is wel een handig iets opzich. Hoe zitten de langetermijninvesteringen/voorspellingen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:32 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Het deel van het verliefd zijn hier niet in voorkomt denk ik..
Hoebedoelje?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja dat is wel een handig iets opzich. Hoe zitten de langetermijninvesteringen/voorspellingen?
Nou ja is hij nog steeds rendabel over 10 jaar zeg maar? Of denken vrouwen niet zo?quote:
Ehm, ik denk eigenlijk nooit zo ver vooruit..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja is hij nog steeds rendabel over 10 jaar zeg maar? Of denken vrouwen niet zo?
Wie wel?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:37 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ehm, ik denk eigenlijk nooit zo ver vooruit..
Ik niet maar dat is vooral omdat ik mij geen voorstelling van de toekomst kan maken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:44 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Zijn vast genoeg mensen die dat wel doen.
Livquote:
Vooral in Armagedeonquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Liv is uberhaubtJeej we hebben iets in gemeen
Liv
Ik niet.. ik had een crush op niemand toen ik 16 wasquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
Wel grappig toen ik 16 was had ik echt een crush op Liv
Oh ik heb daarna nog wel meer crushen gehad.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik niet.. ik had een crush op niemand toen ik 16 was
Wowquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:48 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Sowieso. Als een malle op de bank zitten met fruitdrank.
Ondertussen vind hier ook een catfight plaats.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wowheftig
En ik maar denken dat heftig was met mijn biertje
Succesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:51 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ondertussen vind hier ook een catfight plaats.
Even agentje spelen hoor.
Beetje gespiced?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:53 schreef Kimberliedje het volgende:
Zo, ben ik weer. Gelijk even de fruitdrank aangevuld.
Ben je inmiddels al aan de vrouw?quote:
Waarom nietquote:
Mijn heldquote:
Laat maar zitten dan, dan praat ik wel met kaneelstokje, vanillestaartje , die vergeet mij nooitquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:15 schreef Faxie het volgende:
Pff jij hebt lang niet gepost trouwensKan me je amper herinneren
Stilte na 2e date, doodgebloed, verder niet veel tegengekomen. Relatiesites hebben niet veel opgeleverd, daar ben ik ook mee gestopt sinds een week.quote:
Hoe is het ermee?quote:
Hoe kan ik jou nou vergeten?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:16 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Laat maar zitten dan, dan praat ik wel met kaneelstokje, vanillestaartje , die vergeet mij nooit
Heb nog helemaal een sneeuwende fax voor je gemaakt vorig jaar![]()
Ow was die van jou?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:16 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Laat maar zitten dan, dan praat ik wel met kaneelstokje, vanillestaartje , die vergeet mij nooit
Heb nog helemaal een sneeuwende fax voor je gemaakt vorig jaar![]()
Wat ben je fleurig zeg met die UI, moet er echt aan wennen hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het ermee?![]()
Ik begon te denken dat je ons was vergeten.
[..]
Hoe kan ik jou nou vergeten?
Ja die ja, heb ik gedaan jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow was die van jou?
Ja sorry, slecht geheugen enzo... komt door al het rukken zeggen ze
Ja, verandering van spijs doet eten, zegt men.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat ben je fleurig zeg met die UI, moet er echt aan wennen hoor![]()
Jou vergeet ik nooit hoorhoe staat alles er nu voor?
Oh u bent aan het daten, dat maakt mij blijquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, verandering van spijs doet eten, zegt men.
Wel aardig. Heb een baan opgezegd, heb er nu nog maar 1. Daarnaast gaat het lekker op stage.
Ben aan het daten met een meisje, via FOK!. Wel aardig dus, denk ik.
En met jou dan?
't Is niet bepaald een geheim hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh u bent aan het daten, dat maakt mij blijis het geheim? Of weet iedereen hier wie het is enzo?
![]()
Goed bezig!
Markm al een jaar niet gezien. Net als strani en cactus1.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:24 schreef Moonwalk het volgende:
Where my doggs at? : markm, lokasenna, newbie, mlig, tijnbrein, dawg, strani, cactus1, heloef, benzin, magnetronkoffie, royco, ook_gek, formerjellybean, denwauwelaar en alle anderen
Is niet geheim hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh u bent aan het daten, dat maakt mij blijis het geheim? Of weet iedereen hier wie het is enzo?
![]()
Goed bezig!
Waarom ben jij single dan? Ik zie toch echt een leuke gozer in je fobo hoorquote:
Hoe gaat het met jou?quote:
Dat is wat iedereen zich afvraagtquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Waarom ben jij single dan? Ik zie toch echt een leuke gozer in je fobo hoor
Wie is het wie is het wie is hetquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Markm al een jaar niet gezien. Net als strani en cactus1.
Former en wauwelaar zijn hier nooit meer. Ook_gek zit in het serieuze topic. De rest komt nog wel eens langs.
[..]
Is niet geheim hoor.
Weer een turfjequote:Op zondag 28 oktober 2012 01:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Waarom ben jij single dan? Ik zie toch echt een leuke gozer in je fobo hoor
Ken ik niet, maar ik ben blij voor julliequote:
Als je altijd zo op vrouwen reageert dan snap ik meteen waarom je vrijgezel bent.quote:
Nee zo reageer ik totaal niet. M'n Fok alter ego is niet helemaal representatief voor het eggie hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Als je altijd zo op vrouwen reageert dan snap ik meteen waarom je vrijgezel bent.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee zo reageer ik totaal niet. M'n Fok alter ego is niet helemaal representatief voor het eggie hoor
Mwa ik had in het serieuze topic al een idee... denk dat ik niet spannend/brutaal genoeg ben...quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dan take je het waarschijnlijk vast te easy ofzo![]()
Hmm, relaxing clip wel. Was het maar zo ipv die kou van nu.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dan take je het waarschijnlijk vast te easy ofzo![]()
Gaat om de muziek johquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmm, relaxing clip wel. Was het maar zo ipv die kou van nu.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Gaat om de muziek johdeze is ook super:
Ik ga me weer eens afmelden, fijn weekend !
Gaat dit over je orgie van vannacht en het aantal lichaamsopeningen dat nog niet is gevuld of over dit topic?quote:
Topic natuurlijk!quote:Op zondag 28 oktober 2012 07:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat dit over je orgie van vannacht en het aantal lichaamsopeningen dat nog niet is gevuld of over dit topic?
Nou, doen wij nog ff een post of 60 dan en maken deze vol?quote:
Nah, ik ga nog ff liggen denk ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 07:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, doen wij nog ff een post of 60 dan en maken deze vol?
Have fun!quote:
Dank jequote:
het meest irritante aan die dude is zn stemquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gister door 2 mensen Leonard genoemd.
Ik voel me beledigd.
[ afbeelding ]
Kan hij hosselen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het meest irritante aan die dude is zn stem
Jij bent wel knapper, maar toch lijk je op hem.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gister door 2 mensen Leonard genoemd.
Ik voel me beledigd.
[ afbeelding ]
Hij heeft Penny gehosseld.quote:
in TBBT deed ie Penny.. Dat vind ik vrij goed voor een 4quote:
quote:
Maar Penny is toch erg knap?quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in TBBT deed ie Penny.. Dat vind ik vrij goed voor een 4
Penny is n 8 denk ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.
[..]
Maar Penny is toch erg knap?
ik denk een 7,5quote:
wilde een plaatje posten maar te veel moeite om uit te zoeken hoe dat op mn iPad moet na een nacht zonder slaapquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn altijd het interessantst.
Valide reden lijkt me.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wilde een plaatje posten maar te veel moeite om uit te zoeken hoe dat op mn iPad moet na een nacht zonder slaap
Ik ben er nogquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:24 schreef Moonwalk het volgende:
Where my doggs at? : markm, lokasenna, newbie, mlig, tijnbrein, dawg, strani, cactus1, heloef, benzin, magnetronkoffie, royco, ook_gek, formerjellybean, denwauwelaar en alle anderen
Hehe qftquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent wel knapper, maar toch lijk je op hem.
Denk slang?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:28 schreef dr.Qwak het volgende:
Lekker geslape?
Kom er gezellig bij zitten. (denk slang)
Dus een 4 die een 8 hosselt. Dat klinkt wel als mijn leven.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus een 4 die een 8 hosselt. Dat klinkt wel als mijn leven.
Wie?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Die 4 hosselt ook nog een 9 in de serie
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Die 4 hosselt ook nog een 9 in de serie
Jouw ex was een 8?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus een 4 die een 8 hosselt. Dat klinkt wel als mijn leven.
Leuk meisjequote:
Hoe werkt die schaal. 8 wat?quote:
Gewoon, zoals vroegah op school denk ik.quote:
Oh dan ben ik vast voldoendequote:Op zondag 28 oktober 2012 16:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon, zoals vroegah op school denk ik.
Hoi Snarfquote:
Echt serieus, ga die verhalen tegen je moeder ophangen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:20 schreef dr.Qwak het volgende:
Don´t forget to mention the scale in wich a real dog can think, react and behave of course, you´re right,
The children feel somewhat more protected now I think, with this dog roaming the streets.
ik heb het ineens in mijn kop gehaald dat ik heeeeel misschien wel een border collie zou willen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:22 schreef marbasnarf het volgende:
kreeg gister avond ineens t impulsieve idee om mn meubels ergens anders neer te zetten.... bijna alle kabels van tv/internet/boxjes vlogen los... maar t functioneert allemaal weer
veel vreten....?? in vergelijking met een muis wel, in vergelijking met een paard valt t reuze meequote:Op zondag 28 oktober 2012 16:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb het ineens in mijn kop gehaald dat ik heeeeel misschien wel een border collie zou willen.
maar denk niet dat mijn kat dat gaat waarderen plus lijkt me dat die honden veel vreten. en moet ik 's morgens mijn wekker zetten. zelfs als het sneeuwt.
maar erg mooie beesten vind ik, schijnen ook erg intelligent te zijn enzo.
Ze hebben echt enorm veel beweging nodig. Enorm veel. Dus daar moet je maar net tijd voor hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb het ineens in mijn kop gehaald dat ik heeeeel misschien wel een border collie zou willen.
maar denk niet dat mijn kat dat gaat waarderen plus lijkt me dat die honden veel vreten. en moet ik 's morgens mijn wekker zetten. zelfs als het sneeuwt.
maar erg mooie beesten vind ik, schijnen ook erg intelligent te zijn enzo.
tijd is het probleem niet. mijn ritme wel denk ik. dat ze erg veel beweging nodig hebben weet ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze hebben echt enorm veel beweging nodig. Enorm veel. Dus daar moet je maar net tijd voor hebben.
vergeleken met een kat.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
veel vreten....?? in vergelijking met een muis wel, in vergelijking met een paard valt t reuze meemaar tis wel een hond die behoorlijk veel aandacht nodig heeft, me like!
Oké. Leuk om Flyball of Agility mee te doen. Erg toffe honden, barsten van de energie.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:30 schreef dawg het volgende:
[..]
tijd is het probleem niet. mijn ritme wel denk ik. dat ze erg veel beweging nodig hebben weet ik.
ritme wen je aan... ik kan me niet eens meer voorstellen dat ik kan uitslapen of zomaar een dag weg kan zonder eerst oppas/uitlaat te moeten regelen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:30 schreef dawg het volgende:
[..]
tijd is het probleem niet. mijn ritme wel denk ik. dat ze erg veel beweging nodig hebben weet ik.
Al mijn vrienden hadden het over een 9-10.quote:
die termen heb ik wel meer gelezen, maar wat houdt het precies in? ja, oefeningen voor het dier, maar hoe precies?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Leuk om Flyball of Agility mee te doen. Erg toffe honden, barsten van de energie.
en frisbeequote:Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Leuk om Flyball of Agility mee te doen. Erg toffe honden, barsten van de energie.
Maar is dat alleen op uiterlijk of ook innerlijk?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al mijn vrienden hadden het over een 9-10.
Zelf vind ik het moeilijk inschatten, omdat ik wel degelijk fouten zag bij haar.
het is meer dat ik tot diep in de nacht wakker ben vaak. en ik ben nooit een held geweest in vroeg opstaan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ritme wen je aan... ik kan me niet eens meer voorstellen dat ik kan uitslapen of zomaar een dag weg kan zonder eerst oppas/uitlaat te moeten regelen.
Had gister een schooldag en toch echt 3 kwartier eerder opgestaan om nog ff goed te lopen, t went en je krijgt dr veel voor terug
flybal, moet de hond over hordes, dan zelf met zn poot op ene toestel slaan zodat ze bal vrijkomt en dan weer via de hordes terug naar t baasjequote:Op zondag 28 oktober 2012 16:32 schreef dawg het volgende:
[..]
die termen heb ik wel meer gelezen, maar wat houdt het precies in? ja, oefeningen voor het dier, maar hoe precies?
wil je weekje met mij (n honden) omgaan om te oefenen??quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:33 schreef dawg het volgende:
[..]
het is meer dat ik tot diep in de nacht wakker ben vaak. en ik ben nooit een held geweest in vroeg opstaan.
ah oki.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
flybal, moet de hond over hordes, dan zelf met zn poot op ene toestel slaan zodat ze bal vrijkomt en dan weer via de hordes terug naar t baasje
agility/behendigheid zijn al die toestellen (hoogtesprongen, tunnels, schuttingen) waar ze zo snel mogelijk over t parcours moeten
ligt eraan wat je voert (brokken of vlees) en van welk merkquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:36 schreef dawg het volgende:
[..]
ah oki.
ik denk er nog even over, is toch een hele stap, en heel wat anders dan een kat natuurlijk.
en sowieso even sparen want pups zijn wel vrij prijzig geloof ik.
heb je een idee wat zo'n dier aan voer kost per week eigenlijk?
er zit zoveel dubbelzinnigheid in deze zin dat ik even flabbergasted ben.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wil je weekje met mij (n honden) omgaan om te oefenen??
noem es wat?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ligt eraan wat je voert (brokken of vlees) en van welk merk
ik heb n bordercolliequote:Op zondag 28 oktober 2012 16:37 schreef dawg het volgende:
[..]
er zit zoveel dubbelzinnigheid in deze zin dat ik even flabbergasted ben.
wat voor honden heb je eigenlijk? en mocht ik een bc nemen, dan hoor je nog wel van me, training etc.
die laatste is niks voor mij, doet me teveel aan een dobermann en/of rottweiler denken en dat vind ik nare beesten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb n bordercollieen een beauceron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |